رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

آموزش بازی موباکس MBOX

آموزش بازی موباکس MBOX، کسب درآمد از طریق بازی یکی از موارد مورد علاقه گیمر ها می باشد. البته لازم به ذکر است که جز گیمر ها افراد مختلف دیگری نیز به این موضوع علاقه مند هستند. به لطف صنعت بلاکچین در حال حاضر بازی های مختلفی وجود دارند که بتوان از آن ها کسب درآمد کرد. انجام این کار در برخی از بازی ها به راحتی انجام می شود اما متأسفانه گاهی اوقات این کار سخت است چراکه برای کسب درآمد از یک بازی نیاز به سرمایه می باشد. اگر قصد دارید تا بدون وارد نمودن سرمایه اقدام به کسب درآمد از بازی های بلاکچینی کنید باید به سراغ گیم های Free To Play بروید. این نوع گیم ها نیازی به هزینه اولیه ندارند و شما می توانید به راحتی کسب درآمد کنید اما توجه داشته باشید که معمولاً کار با این نوع گیم ها یکم سخت می باشد. البته لازم به ذکر است که منظور از کار طریقه کسب درآمد است. امکان دارد شما از طریق بازی های Free To Play نتوانید به راحتی درآمد کسب کنید.

در این مقاله نیز ما قصد داریم تا به شما یکی دیگر از بازی های بلاکچینی را معرفی کنیم. این نوع بازی ها معروف به گیم های Play To Earn می باشند. اگر قصد استفاده از این گیم را دارید باید مقداری سرمایه وارد بازی کنید. این سرمایه برحسب نوع کار ممکن است کمی زیاد باشد. اگر نام بازی موباکس یا MOBO BOX را شنیده اید و نتوانستید اطلاعات مناسبی از این بازی به دست بیاورید نگران نباشید. ما در این مقاله همان‌طور که گفتیم قصد داریم تا به صورت کامل به این بازی اشاره و همچنین شما را با این گیم آشنا کنیم. در دل این بازی چندین بازی دیگر وجود دارد که شاید نوع بازی برای شما خوشایند نباشد. در ادامه طریقه انجام یکی از بازی های این گیم را به شما آموزش خواهیم داد.

در بازی موباکس شما از چندین راه مختلف می توانید کسب درآمد کنید. اصلی ترین راه استخراج توکن MBOX می باشد. این توکن، توکن حاکمیتی بازی است. در قسمت بعدی مقاله قبل از اینکه بخواهیم وارد بازی شویم ابتدا کمی درباره توکن این بازی صحبت خواهیم کرد تا به صورت کامل با آن آشنا شوید. اگر برایتان در هر بخش سؤالی ایجاد شد می توانید سؤال خود را در بخش نظرات از ما بپرسید.

 

آشنایی با توکن MBOX

mobox 2 - آموزش بازی موباکس MBOX

در زمان نگارش این مقاله رتبه توکن MBOX در سایت کوین مارکت کپ برابر با ۲۵۶ می باشد. این پروژه بر بستر بلاکچین BNB لانج شده است. این موضوع سبب می شود تا متوجه این شویم که خوشبختانه کارمزد های تراکنش ها در این بازی از ارزش مالی کمی برخوردار هستند. معمولاً در بازی اگر قصد خرید مومو داشته باشید، باید با BUSD خرید خود را انجام دهید. شاید برایتان این سؤال به وجود آمده است که مومو چیست؟

مومو نام NFT های این بازی می باشند. در اصل مومو ها کاراکتر های بازی هستند که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا می شوید. قیمت این توکن در زمان نگارش این مقاله برابر با ۳.۵۰ دلار و همچنین مارکت این توکن نیز برابر ۲۸۳ دلار است. این قیمت در حال حاضر برابر با ۰.۰۰۰۰۸۴۶۴ بیت کوین و ۰.۰۰۱۱۳۵ اتریوم می باشد. برای اینکه بتوانید بهتر با این توکن آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم که سری به سایت کوین مارکت کپ بزنید. در این سایت شما می توانید اطلاعات کامل و جامعی درباره این توکن به دست بیاورید.

در این بخش از مقاله برای اینکه بهتر با این توکن آشنا شویم سری به نمودار قیمتی آن در سایت کوین مارکت کپ می زنیم. این توکن در آوریل سال ۲۰۲۱ در سایت کوین مارکت کپ با قیمتی معادل ۱.۶ دلار لیست شد. این توکن موفق شد در مدت کوتاهی رشد خوبی داشته باشد و به همین دلیل تا قیمت ۴.۱ دلار صعود کرد. پس از اینکه توکن MBOX این قیمت را تاچ کرد تقریباً روند نزولی خود را آغاز کرد و تا قیمت ۲.۶ دلار ریزشی را تجربه نمود؛ اما مجدد روند صعودی خود را شروع کرد و مجدد به قیمتی معادل ۳.۵ دلار رسید.

تقریباً می توان گفت پس از رسیدن به قیمت ۳.۵ دلار مجدد روند نزولی این توکن آغاز شد. در تاریخ اوت سال ۲۰۲۱ روند نزولی این توکن مجدد آغاز شد و توکن MBOX در ۲۷ اوت سال ۲۰۲۱ توانست قیمت ۱۰.۶۹ دلار را تاچ کند و در آن زمان توانست این اوج قیمت را ثبت کند. پس از این اوج قیمت مجدد توکن MBOX توانست اوج قیمت دیگری ثبت کند. اوج قیمت دوم این توکن در تاریخ ۱ دسامبر سال ۲۰۲۱ رخ داد که قیمت این توکن به ۱۵.۴۲ دلار رسید. مجدد پس از این رشد قیمتی روند نزولی این توکن آغاز شد و تاکنون دیگر اوج قیمت جدیدی ثبت نشده است. همان‌طور که گفتیم برای آشنایی بیشتر با روند قیمت این توکن و همچنین اطلاعات دیگر می توانید سری به سایت کوین مارکت کپ بزنید.

یکی از سؤالاتی که ممکن است برای خیلی از شما زوم ارزی های عزیز پیش بیاید این است که چه صرافی و همچنین چه کیف پول هایی از این توکن پشتیبانی می کنند؟

در حال حاضر شما می توانید این توکن را در صرافی هایی همچون کوین بیس و بایننس و پنکیک سواپ معامله کنید. اگر قصد دارید تا با دیگر صرافی های این توکن آشنا شوید باید سری به سایت رسمی این بازی بزنید که در ادامه سایت رسمی بازی موباکس را به صورت کامل بررسی خواهیم نمود.

متأسفانه برای ذخیره این توکن کیف پول های مختلفی وجود ندارد و تنها از برخی کیف پول ها می توانید استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که این توکن یک کیف پول اختصاصی دارد. این ولت توسط توسعه دهندگان این پروژه تولید شده است. یکی از مشکلات بزرگ این ولت این است که تنها نسخه افزونه مرورگر آن قابل استفاده است و شما نمی توانید نرم افزار آن را در سیستم عامل های کامپیوتری و موبایلی نصب کنید اما لازم به ذکر است که می توانید از نسخه وب آن در سیستم عامل های موبایلی و کامپیوتری استفاده کنید. در کل باید بگوییم که این ولت فاقد نرم افزار است و همچنین آنلاین نیز می باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم که به هیچ عنوان رمز ارز های خود را در مدت طولانی داخل این کیف پول نگه‌داری نکنید.

از جمله ولت های این توکن می توان به کیف پول متامسک اشاره کرد. در حال حاضر تنها ولت مشهور این توکن در سیستم عامل های کامپیوتری و موبایلی متامسک می باشد. البته در نسخه افزونه مرورگر از ولت های دیگری نیز می توانید استفاده کنید که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را به صورت کامل با توکن رسمی این بازی آشنا کنیم. اگر این بخش را به خوبی مطالعه کرده باشید دیگر از مطالعه هرگونه اطلاعات درباره این توکن بی نیاز می شوید. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با بازی بلاکچینی MOBOX آشنا شوید.


نیم نگاهی به بازی بلاکچینی موباکس MOBOX

mobox 1 - آموزش بازی موباکس MBOX

طبق گفته های سایت رسمی بازی موباکس، این بازی یک گیم Free To Play است. همان‌طور که در ابتدا گفتیم این موضوع به این معنی است که بازی موباکس نیازی به سرمایه اولیه ندارد اما این‌طور نیست. شما برای اینکه بتوانید از این بازی کسب درآمد داشته باشید باید مقداری سرمایه وارد بازی کنید. این سرمایه بسته به قیمت توکن MBOX متفاوت است. برای اینکه این موضوع را بهتر متوجه شوید بگذارید تا درباره این بازی بیشتر صحبت کنیم.

بازی موباکس در کل سه حالت برای درآمد زایی دارد. اگر بخواهید از هر حالت کسب درآمد کنید نیاز به وارد نمودن سرمایه دارید. در غیر این صورت زمان رسیدن به درآمد در این بازی برای شما کمی طولانی می شود و این موضوع باعث ناخوشایندی برخی افراد می شود. در ادامه به دو روش کسب درآمد در این بازی اشاره خواهیم کرد.

  • روش اول کسب درآمد در بازی موباکس:

همان‌طور که اشاره کردیم در این پروژه بازی های مختلفی وجود دارد. شما می توانید از این بازی ها استفاده کنید و از این طریق کسب درآمد کنید. توجه داشته باشید که در بازی های این پروژه معمولاً شما کار خاصی انجام نمی دهید و تنها به عنوان یک رهبر فعالیت می کنید. این موضوع برای برخی از افراد ناخوشایند است و ممکن است به سراغ این بازی نروند.

برای اینکه با این موضوع بیشتر آشنا شوید بگذارید تا برایتان یک مثال بزنیم. در یکی از بازی های این پروژه که Tokenmaster MOMO نام دارد شما پس از اجرا بازی ۳ مومو به صورت خودکار دریافت می کند. کاری که نیاز است شما در این بازی کنید این است که تنها یک مبارزه را آغاز کنید. حال ۳ مومو شما با دیگر ۳ مومو دیگر مبارزه می کنند. در صورتی که شما برنده این بازی شوید غنیمت هایی را دریافت می کنید. در حین بازی شما هیچ کاری نباید انجام دهید و تنها یک تماشاگر هستید. دقیقاً این موضوع باعث می شود تا برخی از افراد به سراغ این بازی نروند.

همان‌طور که گفتیم این روش، یکی از روش های کسب درآمد در این بازی می باشد. اگر علاقه مند بودید می توانید از بازی های داخل این پروژه استفاده کنید. در بخش بعدی به روش دوم کسب درآمد از این بازی اشاره خواهیم کرد.

  • روش دوم کسب درآمد در بازی موباکس:

تقریباً می توانید گفت که اصل درآمد زایی در این بازی این روش است. اگر علاقه به استخراج ارز های دیجیتال دارید تا حدودی باید بگوییم که این بازی مناسب شما می باشد چراکه در این روش شما از طریق استخراج توکن MBOX درآمد زایی می کنید. شاید با شنیدن این جمله به این فکر کنید که برای انجام این کار نیاز به سرمایه داخلی دارید چراکه باید اقدام به خرید تجهیزات استخراج و… کنید. اگر در حال حاضر این فکر را می کنید باید بگوییم که بله درست است اما نه به این صورت!

شما برای اینکه بتوانید توکن MBOX در این بازی استخراج کنید نیازی به تجهیزات ماینینگ ندارید. برای انجام این کار نیاز به یک و یا چند مومو دارید. همان‌طور که گفتیم مومو NFT ها و یا شخصیت های داخل بازی هستند. شما باید مومو ها را خریداری کنید و سپس از طریق آن ها اقدام به استخراج این توکن کنید. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که با هر مومو می توان اقدام به استخراج این توکن کرد؟ خیر هر مومو یک قدرت متفاوت دارد. به همین منظور اگر قصد دارید تا زودتر به نتیجه برسید باید مومو هایی که قدرت بالایی دارند را انتخاب کنید.

قدرت مومو ها در این قسمت با Hash Power مشخص می شود. هر چه Hash Power مومو ها بیشتر باشد قدرت زیادی برای استخراج این توکن دارند. این موضوع دقیقاً همانند دستگاه های ماینر است. اگر از دستگاه های ماینر اطلاعات داشته باشید حتماً می دانید که قدرت تمامی ماینر ها بر اساس Hash Rate نمایش داده می شود؛ اما در مومو ها همان‌طور که این قدرت با Hash Power به نمایش گذاشته شده است.

برای اینکه شما بتوانید مومو با قدرت بالایی داشته باشید باید آن ها را خریداری کنید. متأسفانه قیمت این نوع مومو ها کمی زیاد است و این موضوع باعث می شود تا همه افراد نتوانند اقدام به تهیه مومو ها کنند. لازم به ذکر است که در ادامه در زمان معرفی مارکت این بازی در این باره بیشتر صحبت خواهیم کرد اما بد نیست در همین ابتدا یک مثال از قیمت یک مومو برایتان بزنیم.

با مراجعه به مارکت این بازی می توانید اقدام به خرید مومو کنید. برای مثال اگر قصد خرید یک مومو با قدرت و یا Hash Power پاور ۱۰۰ داشته باشید باید حدوداً ۴۰۰۰ استیبل کوین BUSD پرداخت کنید. همان‌طور که می دانید استیبل کوین ها همیشه با قیمت ۱ دلار ثابت هستند؛ بنابراین شما برای خرید این مومو باید ۴ هزار دلار پرداخت کنید.

اگر این رقم را در دلار ۲۸۰۰۰ هزار تومانی ضرب کنیم تقریباً برای خرید مومو مورد نظر نیاز به ۱۱۲ میلیون تومان داریم! متأسفانه در حال حاضر این مبلغ بسیار زیادی است و ممکن است هر فردی نتواند اقدام به خرید این مومو کند. البته اگر مومو با Hash Power های کمتری بخواهید قیمت پایین تر و اگر مومو با Hash Power بالاتری بخواهید این قیمت بیشتر می شود. اگر بحث استخراج برای شما در این قسمت جذاب شده است در ادامه همراه ما باشید چراکه بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.

  • روش سوم کسب درآمد در بازی موباکس:

سومین روش کسب درآمد در این بازی به خرید و فروش مومو ها اختصاص دارد. همان‌طور که اشاره کردیم مومو ها همان NFT ها می باشد. در اصل شما از خرید و فروش NFT ها کسب درآمد می کنید. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که چگونه؟

در این روش شما می توانید یک مومو خریداری کنید و پس از مدتی با رشد قیمت مومو، آن را بفروشید و کسب درآمد کنید. البته برای اینکه بتوانید این کار را انجام بدهید نیاز به مقداری تجربه دارید چراکه باید بدانید کی و چگونه مومو ها خرید و فروش می شوند. در صورتی که از این‌گونه موضوعات خبر نداشته باشید برعکس سود انجام این کار به شما ضرر می رساند.

اگر علاقه ای به ضرر کردن ندارید بهتر است کمی تجربه به دست بیاورید. توجه داشته باشید که انجام این کار ممکن است سود زیادی به شما نرساند اما به هر حال می توانید از این روش استفاده کنید. اگر به مارکت این بازی مراجعه کنید می بینید که برخی مومو که قدرت و یا Hash Power یکسانی دارند قیمت آن ها کمی متفاوت است.

بازی قابل نصب در سیستم عامل های موبایلی می باشد. متأسفانه در حال حاضر این بازی هیچ نرم افزاری برای سیستم عامل های کامپیوتری منتشر نکرده است اما شما می توانید از حالت تحت وب این بازی استفاده کنید به همین منظور برای انجام این کار نیاز است وارد سایت رسمی این بازی شوید که در ادامه ما این بازی را از طریق تحت وب به شما آموزش خواهیم داد. در ادامه همراه ما باشید تا با سایت رسمی بازی بلاکچینی موباکس آشنا شوید.


بررسی سایت رسمی بازی موباکس

mobox 3 - آموزش بازی موباکس MBOX

توجه:

در زمان نگارش این مقاله طراحی صفحات سایت به شکل تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید می باشد. ممکن است در آینده و زمانی که شما این مقاله را مطالعه می کنید طراحی سایت فرق کرده باشد. حتماً به این موضوع دقت کنید. اگر در زمان مطالعه شما نمای سایت تغییر یافت و مشکلی برای شما ایجاد شد می توانید سؤال و یا مشکل خود را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

سایت رسمی این بازی بخش های مختلفی دارد. ما در این قسمت از مقاله قصد داریم این سایت را به صورت کامل بررسی و تحلیل کنیم. خوشبختانه سایت این بازی رابط کاربری مناسبی دارد. اگر فردی مبتدی باشید در هنگام کار با این سایت اذیت نمی شود. شایان ذکر است که شما برای شروع کار در این بازی حتماً باید در سایت ثبت نام کنید.

مراحل ثبت نام در بازی بسیار آسان است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. در صورتی که پس از مطالعه این قسمت از مقاله همچنان در هنگام کار با این سایت با مشکل رو به رو شدید، می توانید مشکل خود را در بخش نظرات برای ما مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخ سؤال خود را دریافت کنید.

برای ورود به این سایت باید آدرس آن را جستجو کنید. اگر قصد انجام این کار را دارید حتماً دقت کنید که چه عبارتی را جستجو می کنید و وارد چه سایتی می شوید. با توجه به محبوبیت بازی های بلاکچینی ممکن است با سایت های فیک و یا اسکم رو به رو شوید. شما می توانید برای ورود به سایت رسمی بازی موباکس از این قسمت اقدام کنید.

به محض ورود به سایت با صفحه ای همانند تصویر ذیل رو به رو می شوید.
mobobox 1 - آموزش بازی موباکس MBOXصفحه ی اصلی سایت
در صفحه ابتدایی سایت قسمت های مختلفی وجود دارد. با توجه به شماره گذاری ها تصویر فوق می توانید در ادامه با قسمت های مختلف این سایت آشنا شوید.

  1. در این بخش شما می توانید به قسمت های مختلف این بازی دسترسی پیدا کنید. اگر قصد خرید مومو دارید، باید از این قسمت اقدام کنید. در این بخش جز مومو، شما می توانید صندوق و… را خریداری کنید. لازم به ذکر است که بخش اصلی این بازی یعنی استخراج توکن MBOX در این قسمت امکان پذیر است. برای انجام این کار پس از کلیک بر روی تب MOMO Farmer، در صفحه جدید باید به سراغ Mining Camp بروید. در ادامه به این قسمت اشاره خواهیم نمود و بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.

mobobox 2 - آموزش بازی موباکس MBOXدر این بخش شما می توانید به قسمت های مختلف این بازی دسترسی پیدا کنید

  1. همان‌طور که گفتیم این بازی گیم های مختلفی دارد. شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب و بازی خود را آغاز کنید. استفاده از این قسمت یکی از راه هایی است که شما می توانید به بازی های این بخش دسترسی پیدا کنید. اگر کمی سایت را به سمت پایین اسکرول کنید مجدد این کار برایتان امکان پذیر است.
  2. همان‌طور که از نام این گزینه مشخص است مربوط به بخش فروشگاه و یا مارکت این بازی می باشد. اگر بر روی این گزینه کلیک کنید به صورت مستقیم به بخش فروشگاه بازی خواهید رفت و از آن جا می توانید خرید خود را انجام دهید. البته لازم به ذکر است که دسترسی به این بخش از طریق گزینه MOMO Farmer نیز امکان پذیر است.
  3. با کلیک بر روی این تب، می توانید در رأی دهی ها شرکت کنید و همچنین انجمن های این بازی را مشاهده کنید.
  4. این گزینه نسبت به باقی گزینه ها کمی کمرنگ تر می باشد. با کلیک بر روی این گزینه شما می توانید برخی از اطلاعات این بازی را مطالعه کنید. ما از ابتدا تا به این قسمت از مقاله مهم‌ترین این اطلاعات را برایتان به صورت روان گفته ایم. پس از کلیک بر روی این گزینه با صفحه ای همچون تصویر ذیل رو به رو می شوید.

mobobox 3 - آموزش بازی موباکس MBOXبا کلیک بر روی این گزینه شما می توانید برخی از اطلاعات این بازی را مطالعه کنید

  1. در این قسمت می توانید قیمت فعلی توکن این بازی یعنی MBOX را مشاهده کنید. ممکن است این قیمت با باقی سایت ها همانند کوین مارکت کپ و… کمی اختلاف داشته باشد که این موضوع یک امر طبیعی است. به این موضوع حتماً توجه کنید.
  2. اگر در خاطرتان باشد، گفتیم که در این سایت باید ثبت نام کنید. پس از ثبت نام شما می توانید هر بار با کلیک بر روی این گزینه اطلاعات حساب خود را وارد و سپس وارد سایت شوید.
  3. برای اینکه بتوانید از امکانات سایت استفاده کنید نیاز است ۲ کار انجام دهید. اولین کار ثبت نام و دومین کار اتصال ولت است. برای اینکه بتوانید در این سایت ثبت نام کنید باید از این قسمت اقدام کنید. در بخش بعدی مقاله ثبت نام در این سایت را به صورت کامل به شما آموزش خواهیم داد.
  4. همان‌طور که اشاره کردیم این بازی برای سیستم عامل های اندروید Android و ای او اس IOS توسعه داده شده است. شما می توانید از این قسمت به راحتی اقدام به دانلود نرم افزار سیستم عامل های فوق کنید. لازم به ذکر است که در صورت تمایل می توانید با اسکن QR Code نمایش داده شده، به راحتی این کار را انجام دهید.
  5. آخرین گزینه این بخش تغییر زبان سایت می باشد. شما می توانید با کلیک بر روی این گزینه زبان سایت را به دیگر کشور ها تغییر دهید. متأسفانه این سایت از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند. یکی از شعار های این بازی Multi-Language یعنی چند زبانه است.

اگر به سمت راست سایت دقت کنید، چندین گزینه مختلف مشاهده می کنید. با کلیک بر روی هر گزینه می توانید اقدامی را انجام دهید. برای مثال اگر بر روی آیکون گفتگو که نسبت به باقی گزینه ها متمایز است کلیک کنید، به بخش چت بازی منتقل می شود. البته لازم به ذکر است که برای استفاده از این بخش نیاز است ابتدا در سایت عضو شوید. اگر کمی سایت را به سمت پایین اسکرول کنید، با صفحه ای همچون تصویر ذیل رو به رو می شوید.
mobobox 4 - آموزش بازی موباکس MBOXاگر به سمت راست سایت دقت کنید، چندین گزینه مختلف مشاهده می کنید
در این بخش شما می توانید به بازی های مختلف دسترسی پیدا کنید. برای اینکه بتوانید وارد بازی مورد نظر شوید، باید یک بار بر روی آن کلیک کرده و منتظر باشید. همان‌طور که گفتیم در ادامه یکی از بازی های فوق را به شما آموزش خواهیم داد.

مجدد برای آشنایی بیشتر صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید. این بار با صفحه ای همانند تصویر ذیل رو به رو می شوید. در این بخش شما می توانید با مومو های مختلف آشنا شوید. با استفاده از این مومو ها می توانید این بازی را انجام دهید و توکن MBOX را استخراج کنید.
mobobox 5 - آموزش بازی موباکس MBOXدر این بخش شما می توانید با مومو های مختلف آشنا شوید
در قسمت بعدی سایت می توانید با جعبه و یا Chest های این بازی آشنا شوید. برای اینکه به این قسمت دسترسی پیدا کنید باید کمی سایت را مجدد به سمت پایین اسکرول کنید. پس از انجام این کار حال اطلاعات جعبه ها برایتان نمایش داده می شود. شاید برایتان سؤال شده باشد که صندوق ها را از چه بخشی می توانیم خرید کنیم؟ شما می توانید با کلیک بر روی NFT Marketplace به راحتی صندوق های مورد نظرتان را خریداری کنید. جز این بخش شما می توانید با کلیک بر روی By BOX ( 1 ) مجدد به بخش خرید صندوق و یا Chest مراجعه کنید و صندوق مورد نظرتان را خریداری کنید. اگر قصد خرید مومو دارید، از این بخش نیز می توانید اقدام کنید. برای انجام این کار کافی است بر روی گزینه By MOMO ( 2 ) کلیک کنید.
mobobox 6 - آموزش بازی موباکس MBOXخرید جعبه یا مومو
اگر صفحه را مجدد به سمت پایین اسکرول کنید، با اطلاعات دیگری از بازی رو به رو می شوید. این اطلاعات شامل چگونگی انجام بازی و مراحل مختلف گیم ها می باشد. شما می توانید با کلیک بر روی بخش ( ۱ ) یک آموزش درباره این بازی مشاهده کنید. البته لازم به ذکر است که این آموزش کامل نمی باشد و تنها برای هر قسمت یک اشاره کوچکی شده است. در ادامه ما به صورت کامل این بازی را به شما آموزش خواهیم داد.
mobobox 7 - آموزش بازی موباکس MBOXشما می توانید با کلیک بر روی بخش ( ۱ ) یک آموزش درباره این بازی مشاهده کنید
برای اینکه با سایت این بازی بیشتر آشنا شویم، مجدد صفحه را به سمت پایین اسکرول می کنیم. این بار با صفحه ای همانند تصویر ذیل رو به رو می شویم. در این قسمت شما می توانید نقاط عطف این بازی را مشاهده کنید. برای مثال همان‌طور که در تصویر مشخص است در حال حاضر این بازی بیش از ۳۲۰ هزار پلیر و یا بازیکن دارد. شما نیز می توانید هم اکنون به جمع این افراد بپوندید.
mobobox 8 - آموزش بازی موباکس MBOXدر حال حاضر این بازی بیش از ۳۲۰ هزار پلیر و یا بازیکن دارد
اگر مجدد صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید، می توانید اطلاعات دیگری از این بازی مشاهده کنید. یکی از اطلاعات مهم در این قسمت نقشه راه و یا Roadmap این بازی می باشد. شما می توانید با کلیک بر روی این گزینه نقشه راه این بازی را مشاهده کنید. یکی از کارهای جالب در نقشه راه این بازی این است که کار های انجام شده با یک خط مشخص شده است. اگر بر روی یک عنوان خط کشیده شده است یعنی آن کار انجام شده است.
mobobox 9 - آموزش بازی موباکس MBOXنقشه راه و یا Roadmap بازی Mbox
برای اینکه بتوانید اطلاعات بیشتری از این بازی به دست بیاورید باید صفحه را مجدد به سمت پایین اسکرول کنید. در بخش بعدی با چشم انداز های بازی رو به رو می شوید و می توانید آن ها را مطالعه کنید. در تصویر ذیل این صفحه برایتان نمایان شده است.
mobobox 10 - آموزش بازی موباکس MBOXچشم انداز های بازی
اگر قصد دارید تا در شبکه های اجتماعی این بازی عضو شوید، در بخش بعدی این امکان برای شما فراهم شده است. اگر کمی صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید وارد بخش شبکه های اجتماعی این بازی می شوید. در صورت تمایل می توانید بر روی آیکون شبکه اجتماعی مورد نظرتان کلیک کنید و وارد آن شوید. پیشنهاد سایت به شما ورود به تلگرام است. در حال حاضر طبق گفته های موجود تلگرام این بازی بیش از ۸۰ هزار عضو دارد. شما نیز می توانید هم اکنون عضو تلگرام این بازی شوید.
mobobox 11 - آموزش بازی موباکس MBOXشبکه های اجتماعی
در بخش بعدی سایت می توانید با صرافی هایی که از توکن MBOX پشتیبانی می کنند آشنا شوید. در ابتدای مقاله ما برخی از این صرافی ها معرفی نمودیم. شما می توانید صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس از طریق آن این توکن را معامله کنید. لازم به ذکر است که در کنار صرافی ها نام کیف پول مث ولت یا Mathwallet نیز آورده شده است اما در زمان نگارش این مقاله وقتی ما نام این توکن را در این ولت جستجو نمودیم، متوجه شدیم که این کیف پول از توکن MBOX پشتیبانی نمی کند. لازم به ذکر است که جز نام ولت و صرافی شما می توانید با سایت هایی همانند Coinmarketcap و CoinGrcko آشنا شوید.
mobobox 12 - آموزش بازی موباکس MBOXصرافی هایی که از توکن MBOX پشتیبانی می کنند
پس از آشنایی با ولت و همچنین صرافی ها نوبت به قسمت بعدی سایت رسیده است. در این بخش شما می توانید از جدیدترین اخبار بازی موباکس مطلع شوید. اگر قصد مطالعه خبر های این بازی را دارید حتماً به این بخش از سایت سر بزنید. برای دسترسی به این قسمت کافی است به انتهای سایت رسمی این بازی مراجعه کنید.
mobobox 13 - آموزش بازی موباکس MBOXدر این بخش شما می توانید از جدیدترین اخبار بازی موباکس مطلع شوید.
در انتهای سایت نوبت به این رسیده است که این بازی را برای سیستم عامل های موبایلی دانلود کنید. همان‌طور که گفتیم این بازی در سیستم عامل های Android و ای او اس IOS نصب می شود. شما می توانید به راحتی در هر دو سیستم بازی های موباکس را انجام دهید. البته لازم به ذکر است که از طریق وب نیز می توانید از این بازی استفاده کنید اما در صورت تمایل نسخه موبایلی این بازی نیز در دسترس است.
mobobox 14 - آموزش بازی موباکس MBOXاین بازی را برای سیستم عامل های موبایلی دانلود کنید
اگر به تصاویر این بخش و یا سایت دقت کرده باشید، در تمامی قسمت ها عبارت FREE TO PLAY, PLAY TO EARN آورده شده است. به نوعی باید بگوییم که این عبارت شعار بازی موباکس می باشد. در بخش اول این شعار یعنی (FREE TO PLAY ) به بازی بدون سرمایه اولیه اشاره شده است. همان‌طور که در بخش ابتدایی این مقاله گفتیم اگر قصد وارد نمودن سرمایه نداشته باشید، باید مدت ها در این بازی فعالیت کنید تا بتوانید به درآمد اندکی برسید.

مطالعه
3 روش کسب درآمد دلاری از بازی سندباکس (Sandbox)

حال که با صفحه ابتدایی این سایت به صورت کامل آشنا شدید، نیاز است تا یک آشنایی نسبی با صفحه MOMO Farmer داشته باشید. در بخش بعدی این صفحه را به شما معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با صفحه MOMO Farmer در بازی موباکس

همان‌طور که در ابتدای بخش قبلی گفتیم، اطلاعات مختلفی در این صفحه وجود دارد. اگر بر روی این تب ( MOMO Farmer ) کلیک کنید با صفحه ای همچون تصویر ذیل رو به رو می شوید. اگر به سمت چپ صفحه دقت کنید گزینه های مختلفی را مشاهده می کنید.
mobobox 15 - آموزش بازی موباکس MBOXآشنایی با صفحه MOMO Farmer در بازی موباکس

  • آشنایی با گزینه Home:

این قسمت ابتدایی ترین بخش صفحه MOMO Farmer است. به طوری که اگر بر روی این تب کلیک کنید اولین صفحه برای شما HOME بارگذاری می شود. در این بخش شما می توانید به صورت مستقیم به سراغ برخی از کارها بروید. برای مثال اگر قصد دارید با مومو توکن MBOX را استخراج کنید، از این بخش می توانید اقدام کنید. همان‌طور که گفتیم برای انجام این کار باید به سراغ بخش Mining Camp بروید. در ادامه با این بخش به صورت کامل آشنا خواهید شد.

  • آشنایی با گزینه BOX MyStery:

در این قسمت شما می توانید باکس و یا صندوق های مختلف را باز کنید. هر صندوق و باکس قیمت متفاوتی دارد. در این قسمت مشخص شده ( ۱ ) باید ابتدا نوع صندوق و یا باکس خود را مشخص کنید. پس از اینکه نوع صندوق و یا باکس خود را مشخص نمودید، حال می توانید خرید خود را انجام دهید. در انتهای تصویر نیز ( ۲ ) مشخص شده است که شانس دریافت هر مومو چقدر است. ( تصویر ذیل )
mobobox 16 - آموزش بازی موباکس MBOXگزینه BOX MyStery

  • آشنایی با گزینه My MOMO:

در این بخش می توانید مومو ها و همچنین هش پاور و باقی مشخصات حساب خود را مشاهده کنید. اگر به بخش بالایی ( ۱ ) تصویر دقت کنید، تمامی اطلاعات برایتان نمایان شده است. اگر همانند ما هنوز خریدی انجام نداده باشید، با صفحه ای خالی رو به رو می شوید.
mobobox 17 - آموزش بازی موباکس MBOXگزینه My MOMO

  • آشنایی با گزینه Market:

این بخش مارکت و یا فروشگاه بازی می باشد. در فروشگاه بازی موباکس شما می توانید تمامی محصولات این بازی را خرید و فروش کنید. برای مثال در این قسمت شما می توانید مومو مورد نظر خود را خریداری کنید. البته جز مومو می توانید انواع صندوق و یا باکس ها را نیز بخرید. حتی شما امکان فروش مومو را نیز در این بخش دارید. همان‌طور که گفتیم یکی از راه های کسب در آمد از این سایت فروش مومو NFT در سایت می باشد. در ادامه با بخش فروشگاه این بازی بیشتر آشنا خواهید شد.
mobobox 18 - آموزش بازی موباکس MBOXگزینه Market

  • آشنایی با گزینه Leaderboard:

در این قسمت شما می توانید قدرت هش پاور باقی ولت ها را مشاهده کنید. تنها در این بخش اطلاعات قابل نمایش باقی کاربران نمایش داده می شود. همان‌طور که در تصویر ذیل مشاهده می کنید، قدرت هش پاور اولین کیف پول این جدول برابر با ۱۴۲۹۸۲۰ می باشد.
mobobox 19 - آموزش بازی موباکس MBOXگزینه Leaderboard
در بخش بعدی مقاله قصد داریم تا به شما عزیزان نحوه ثبت نام در این بازی را آموزش دهیم. اگر در حال حاضر با انجام این کار آشنا نیستید، مطالعه این قسمت از مقاله را از دست ندهید.


آموزش ثبت نام در بازی موباکس MOBOX

mobox 4 - آموزش بازی موباکس MBOX

فعالیت در این بازی تنها نیاز به ثبت نام ندارد. شما می توانید بدون نیاز به ثبت نام این بازی را انجام دهید؛ اما بهتر است ابتدا ثبت نام کنید و سپس ولت خود را متصل کنید و در نهایت بازی را آغاز کنید. ثبت نام در این بازی بسیار آسان است و به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. در این بخش قصد داریم انجام این کار را به صورت کامل به شما آموزش دهیم. برای ثبت نام در این بازی شما از دو طریق می توانید اقدام کنید.

  1. ثبت نام از طریق ایمیل
  2. ثبت نام از طریق شماره تلفن

شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که امکان ثبت نام از طریق موبایل فراهم است؟ بله شما می توانید به راحتی با شماره موبایل در بازی ثبت نام کنید. اگر در بین کد های نمایش داده شده بگردید، به راحتی کد ایران را مشاهده می کنید؛ اما پیشنهاد ما ثبت نام از طریق ایمیل است. اگر در آینده این بازی قصد مسدود سازی کاربران ایرانی را داشته باشد، در این صورت اتفاقی برای حساب شما نخواهد افتاد. حتماً قبل از تصمیم گیری به این موضوع دقت کنید. برای ثبت نام در سایت ابتدا باید:

  1. در صفحه اصلی بر روی گزینه Regester کلیک کنید. ( همانند تصویر ذیل )

mobobox 20 - آموزش بازی موباکس MBOXروی گزینه Regester کلیک کنید

  1. در صفحه جدید ابتدا باید انتخاب کنید که قصد دارید از طریق ایمیل وارد شوید یا شماره همراه. همان‌طور که گفتیم پیشنهاد ما ایمیل است و ما نیز از طریق ایمیل وارد خواهیم شد. به همین منظور بر روی فیلد ( ۱ ) کلیک می کنیم و ایمیل را انتخاب می کنیم.

حال نیاز است که فیلد های خواسته را تکمیل کنید. به همین منظور در فیلد ( ۲ ) باید یک نام کاربری تایپ کنید. در فیلد ( ۳ ) باید ایمیل خود را وارد کنید. در این بخش حتماً از ایمیلی استفاده کنید که معتبر باشد و دسترسی به آن نیز داشته باشید. اگر این‌چنین ایمیلی در حال حاضر ندارید، حتماً برای خود یک ایمیل ایجاد کنید و سپس ادامه دهید. در فیلد ( ۴ ) باید کد فرستاده شده به ایمیل خود را وارد کنید. پس از وارد نمودن ایمیل و فشردن گزینه Verification Code باید به صندوق باکس ایمیل خود بروید و کد دریافتی را در این فیلد وارد کنید. پس از وارد نمودن این کد باید در فیلد ( ۵ ) برای خود یک رمز عبور انتخاب کنید. رمز عبور شما بایستی مورد تایید سایت باشد.

این سایت تنها رمز هایی را می پذیرد که ۱. تعداد کاراکتر آن ۸ باشد، ۲. یک حرف بزرگ انگلیسی در آن باشد، ۳. یک عدد در آن به کار رفته باشد، ۴. شامل نام کاربری شما و همچنین فضای خالی نباشد. پس از اینکه طبق شرایط مشخص شده رمز خود را انتخاب نمودید حال نوبت به این رسیده است که در فیلد ( ۶ ) مجدد رمز عبور خود را تکرار کنید. اگر توسط فردی دعوت شده اید می توانید کد دعوت خود را در فیلد ( ۷ ) وارد کنید. در نهایت باید تایید کنید ( ۸ ) که رباط نیستید و در آخر باید تیک قوانین را مطالعه کرده ام ( ۹ ) را فعال کنید و سپس بر روی گزینه Submit کلیک کنید. ( همانند تصویر ذیل )
mobobox 21 - آموزش بازی موباکس MBOXثبت نام در بازی با ایمیل
پس از اینکه ثبت نام شما با موفقیت انجام شود وارد صفحه اصلی بازی می شوید. حال نوبت به این رسیده است که ولت خود را به بازی متصل کنید. اتصال ولت به بازی نیز کاملاً آسان است و سختی خاصی ندارد. اگر تا به حال با یکی از صرافی های غیر متمرکز کار کرده باشید، به راحتی می توانید در کیف پول متامسک و یا… خود را به این بازی متصل کنید چراکه طریقه انجام کار تفاوت خاصی ندارد. در ادامه همراه ما باشید.


آموزش اتصال کیف پول به بازی موباکس MOBOX

اگر در حال حاضر نمی دانید که چگونه می توانید ولت خود را به این بازی متصل کنید، این قسمت از مقاله را حتماً مطالعه کنید. اگر در حین کار با ارور و یا مشکلی رو به رو شدید، حتماً در بخش نظرات مشکل خود را برای ما مطرح کنید. برای انجام این کار ابتدا باید:

  1. در صفحه ابتدایی بر روی تب MOMO Farmer کلیک کنید. ( همانند تصویر ذیل )

mobobox 22 - آموزش بازی موباکس MBOXآموزش اتصال کیف پول به بازی موباکس MOBOX

  1. پس از کلیک بر روی این گزینه، حال نوبت به این رسیده است که بر روی گزینه Connect Wallet کلیک کنید. ( همانند تصویر ذیل )

mobobox 23 - آموزش بازی موباکس MBOXروی گزینه Connect Wallet کلیک کنید

  1. پس از کلیک بر روی این گزینه، نوبت به آن رسیده است که ولت مورد نظرتان را انتخاب کنید. شما می توانید از لیست ولت های نمایش داده شده، یکی را انتخاب و افزونه آن را بر روی مرورگر خود نصب کنید.

mobobox 24 - آموزش بازی موباکس MBOXیکی را انتخاب و افزونه آن را بر روی مرورگر خود نصب کنید
اگر دقت کنید اولین ولت MOBOX Wallet نام دارد. این کیف پول پیشنهاد این بازی است چراکه اختصاصی توسط توسعه دهندگان بازی موباکس تولید شده است. در صورت تمایل ابتدا باید همانند دیگر ولت ها افزونه آن را در مرورگر خود نصب کنید. پس از نصب بر روی آن کلیک کنید تا عملیات اتصال آغاز شود. اگر به این ولت اطمینان ندارید می توانید از دیگر ولت ها و یا حتی کیف پول متامسک استفاده کنید.

  1. برای اتصال کیف پول متامسک به این سایت همان‌طور که اشاره شد ابتدا باید افزونه آن نصب گردد. برای اینکه این مقاله طولانی نشود ما از آموزش انجام این کار صرف نظر خواهیم کرد. اگر اطلاعاتی از مراحل انجام این کار ندارید، می توانید با مراجعه به مقاله آموزش نصب کیف پول Metamask طریقه نصب افزونه این ولت را به صورت کامل آموزش ببینید.
  2. پس از نصب افزونه، مجدد به سایت بازگردید و بر روی گزینه متامسک در تصویر فوق کلیک کنید. پس کلیک افزونه متامسک شما اجرا و عملیات اتصال به صورت خودکار انجام می شود. پس از اتصال باید با این عبارت رو به رو شوید. ( تصویر ذیل )

mobobox 25 - آموزش بازی موباکس MBOXپس از اتصال کیف پول باید با این عبارت رو به رو شوید
تقریباً باید بگوییم که مقدمات کار انجام شده است. حال نوبت به فروشگاه بازی رسیده است. در قسمت بعدی این مقاله قصد دارید تا Market این بازی را به شما معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.


معرفی مارکت Market بازی موباکس MOBOX

mobox 6 - آموزش بازی موباکس MBOX

خرید و فروش در مارکت بازی از طریق استیبل کوین BUSD انجام می شود. اگر قصد دارید تا آیتمی در این بازی خریداری کنید باید این استیبل کوین در ولت متامسک شما شارژ باشد. خرید آیتم های مختلف در این بازی بسیار آسان است و شما می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. اگر قصد خرید دارید، در اولین مرحله انتخاب خود را انجام دهید. پس از انتخاب مبلغ آیتم مورد نظر به همراه کارمزد را در ولت خود شارژ کنید. پس از انجام تمامی این کار ها حال می توانید خرید خود را انجام دهید.

در بخش مارکت شما می توانید مومو، باکس، صندوق، الماس خریداری کنید. حتی در این قسمت شما می توانید مومو قرض کنید. شاید برایتان این موضوع جالب باشد اما این کار به راحتی انجام می شود. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که از مومو قرض گرفته شده چه استفاده ای می توانیم کنیم؟ اگر علاقه به بحث استخراج دارید اما سرمایه کافی برای خرید مومو ندارید، می توانید به راحتی در این قسمت مومو را قرض بگیرید و یا اینکه بهتر است بگوییم می توانید مومو اجاره کنید.

پس از اینکه مومو مورد نظرتان را اجاره کردید، می توانید اقدام به استخراج توکن MBOX کنید. مومو ها طبق یک زمان مشخص اجاره داده می شوند. برای مثال شما می توانید یک مومو را با ۱۰۰ هش پاور برای مدت ۳۰ روز اجاره کنید. اگر این موضوع برایتان جالب است این قسمت از مقاله را حتماً تا انتها مطالعه کنید.

همان‌طور که در تصویر ذیل مشاهده می کنید، در این بخش شما می توانید اقدام به خرید مومو کنیم. در زمان نگارش این مقاله تعداد مومو های موجود ۷۳۹۶ عدد می باشد. اگر به هر کادر مومو دقت کنید، یک قسمت آیکون کلنگ دیده می شود. منظور از کلنگ در این قسمت هش پاور آن مومو است. برای مثال اگر به اولین مومو دقت کنید، می بینید که هش پاور آن برابر با ۳ است. تقریباً باید گفت که طبق کل هش پاور موجود، این عدد رقم بسیار کمی است و زمان زیادی برای استخراج صرف می شود. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که با این تفاسیر چه نوع مومو را باید انتخاب کنیم؟ اگر در ادامه مقاله همراه ما باشید به شما خواهیم گفت که چه مومو و با چه هش پاوری مناسب استخراج می باشد.

قیمت هر مومو متفاوت است. امکان دارد شما یک مومو بیابید با هش پاور ۱۰۰ اما قیمت پایین تر نسبت به بقیه. همان‌طور که گفتیم تمامی پرداخت ها در این بازی با استفاده از استیبل کوین BUSD انجام می شود.
mobobox 26 1 - آموزش بازی موباکس MBOXمعرفی مارکت Market بازی موباکس MOBOX
اگر بر روی هر مومو کلیک کنید، می توانید اطلاعات کاملی از آن مومو را دریافت کنید. این اطلاعات شامل قدرت های مومو در قبل و اینکه این مومو تا به حال در چند دست چرخیده است می باشد. شما می توانید تمامی این اطلاعات را با کلیک بر روی مومو مورد نظر خود مشاهده کنید. پس از کلیک بر روی مومو مورد نظر، با صفحه ای همچونت تصویر ذیل رو به رو می شوید.

در صورتی که قصد خرید مومو مورد نظرتان را دارید در صفحه جدید باید بر روی گزینه Approve BUSD کلیک کنید. اگر موجودی مورد نظر در ولت شما باشد، کیف پول اجرا می شود و پس از تایید تراکنش، مومو مورد نظر در لیست My MOMO حساب شما قرار می گیرد. به همین راحتی می توانید در این بازی اقدام به خرید یک مومو کنید. همان‌طور که پیش تر اشاره کردیم، مومو ها محصولات NFT این بازی می باشند. در آینده نیز در صورت تمایل شما می توانید مومو های خریداری شده را بفروشید و یا اجاره بدهید. اگر مومو خود را اجاره دهید، از این راه نیز می توانید کسب درآمد کنید.

اگر به تب بعدی در مارکت این بازی نگاه کنید، با BOX رو به رو می شوید. در این قسمت شما می توانید باکس های مختلفی را در این بازی خریداری کنید. خرید باکس ها نیز با استیبل کوین BUSD انجام می شود. برای اینکه بتوانید در این بازی باکس خریداری کنید باید دقیقاً همانند مومو ها پیش بروید. این موضوع به این معنی است که ابتدا باید بر روی باکس مورد نظر کلیک کنید.
mobobox 28 - آموزش بازی موباکس MBOXدر این قسمت شما می توانید باکس های مختلفی را در این بازی خریداری کنید
پس از کلیک بر روی باکس مورد نظر با صفحه ای همچون تصویر ذیل رو به رو می شوید. در این صفحه در صورت تایید باید بر روی گزینه Approve BUSD کلیک کنید. اگر موجودی در ولت شما به اندازه هزینه این صندوق باشد، خرید شما به راحتی انجام می شود. در غیر این صورت با ارور Insufficient Funds رو به رو می شوید.
mobobox 29 - آموزش بازی موباکس MBOXدر این صفحه در صورت تایید باید بر روی گزینه Approve BUSD کلیک کنید
در بخش بعدی نیز صندوق هایی وجود دارند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. این صندوق ها جدیداً بازی اضافه شده است. در تصویر ذیل شما می توانید نمایی از این صفحه را مشاهده کنید. برای خرید هر کدام نیز همانند دو محصول قبلی باید اقدام کنید.
mobobox 30 - آموزش بازی موباکس MBOXدر این قسمت صندوق هایی وجود دارند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید
در بخش بعدی الماس هایی وجود دارد که شما می توانید آن ها را خریداری و سپس از آن ها در داخل بازی استفاده کنید. برای خرید این نوع الماس ها نیز می توانید با کلیک بر روی هر کدام اقدام به خرید آن ها کنید.
mobobox 31 - آموزش بازی موباکس MBOXدر بخش بعدی الماس هایی وجود دارد که شما می توانید آن ها را خریداری و سپس از آن ها در داخل بازی استفاده کنید
اگر به تب بعدی دقت کنید، مجدد الماس هایی را مشاهده می کنید که شما می توانید آن ها را برای مومو ها خریداری کنید. در تصویر ذیل شما نمایی از این بخش را مشاهده می کنید.
mobobox 32 - آموزش بازی موباکس MBOXدر این قسمت مجدد الماس هایی را مشاهده می کنید که شما می توانید آن ها را برای مومو ها خریداری کنید
برای خرید هر الماس باید همانند مراحل قبل پیش بروید. ابتدا بر روی الماس مورد نظر کلیک کنید و سپس بر روی گزینه Approve BUSD کلیک کنید. حال می توانید به راحتی الماس مورد نظر خود را خریداری کنید.
mobobox 33 - آموزش بازی موباکس MBOXروی الماس مورد نظر کلیک کنید و سپس بر روی گزینه Approve BUSD کلیک کنید
تب بعدی، نسبت به باقی تب ها متفاوت است. شما در این تب می توانید مومو اجاره کنید. اگر برای انجام بازی های موباکس نیاز به مومو دارید، می توانید در این مرحله اقدام به اجاره مومو کنید. در تصویر ذیل شما می توانید نمایی از این صفحه را مشاهده کنید.
mobobox 34 - آموزش بازی موباکس MBOXدر این تب می توانید مومو اجاره کنید
در تصویر فوق مواردی را مشاهده می کنید که در این قسمت باید تمامی آن ها را به ترتیب شماره بندی توضیح دهیم. همان‌طور که در بخش های قبلی گفتیم Total یا ( ۱ ) به معنی تعداد مومو های قابل اجرا است. در حال حاضر ۱۷۲۶ مومو برای اجاره موجود است و شما می توانید آن ها را اجاره کنید. در بخش بعدی ( ۲ ) با هش پاور مومو ها آشنا می شوید. همان‌طور که می بینید مومو در نظر گرفته شده قدرتی معادل ۸۹۵ هش پاور یا HashPower دارد. در بخش بعدی ( ۳ ) قیمت اجاره مومو را می بینید.

توجه داشته باشید که این قیمت به صورت روزانه است یعنی شما برای هر روز اجاره این مومو باید ۲.۴۹ دلار پرداخت کنید. در بخش بعدی ( ۴ ) شما حداکثر تعداد روز های قابل اجاره یک مومو را مشاهده می کنید. همان‌طور که می بینید مومو مورد نظر حداکثر برای ۳۰ روز قابل اجاره است. در نتیجه اگر شما بخواهید این مومو را به مدت ۳۰ روز اجاره کنید باید مبلغی معادل ۷۴ BUSD که ۷۴ دلار می شود را پرداخت کنید. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که آیا در روز های کمتری می توانیم مومو مورد نظرمان را اجاره کنیم؟

بله این موضوع بستگی به اجاره دهنده هر مومو دارد. شما باید ببینید که محدودیت های روزانه چه مقدار می باشد. اگر برایتان سؤال شده است که چگونه می توانیم متوجه این اطلاعات شویم، حتماً ادامه مقاله را مطالعه کنید. در بخش بعدی ( ۵ ) شما می توانید لول و یا سطح مومو مورد نظرتان را مشاهده کنید. همان‌طور که مشخص است سطح این مومو ۱۴ می باشد.

در بخش بعدی ( ۶ ) نیز الماس هایی که به یک مومو تعلق دارد مشخص است. متأسفانه مومو مورد نظر ما هیچ الماسی در اختیار ندارد. حال برای اینکه بتوانیم با مومو ها بیشتر آشنا شویم یک بار بر روی مومو مورد نظرمان کلیک می کنیم تا دیگر اطلاعات مومو نمایش داده شود. در تصویر ذیل شما می توانید نمایی از صفحه مورد نظر را مشاهده کنید.
mobobox 35 - آموزش بازی موباکس MBOXبرای اینکه راحت تر متوجه تصویر فوق شوید، به ترتیب شماره گذاری توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد
برای اینکه راحت تر متوجه تصویر فوق شوید، به ترتیب شماره گذاری توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد. در صورتی که در هر بخش برایتان سؤالی پیش آمد می توانید سؤال خود را در قسمت نظرات (انتهای مقاله) از ما بپرسید.

  1. در این بخش همان‌طور که مشاهده می کنید اطلاعات مومو نمایش داده شده است. برای مثال شما می توانید هش پاور مومو و همچنین لول مومو مورد نظرتان را ببینید. اگر دقت کنید در این قسمت یک بخش با رنگ سبز رنگ نمایش داده شده است. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که این بخش نمایان گر چه چیزی است؟ هر مومو قابلیت ارتقا دارد. در این بخش شما می توانید متوجه شوید که مومو شما در لول و یا سطح اول چه هش پاوری داشته است. همان‌طور که مشخص است هش پاور مومو مورد نظر ما در روز اول برابر با ۳۸ می باشد. البته لازم به ذکر است که این اطلاعات در بخش Upgrade History نمایش داده شده است. در ادامه این بخش را به شما توضیح خواهیم داد.
  2. در این قسمت شما می توانید هزینه یک روز اجاره مومو مورد نظرتان را مشاهده کنید. همان‌طور که مشخص است هزینه اجاره این مومو روزانه ۱ BUSD یا ۱ دلار است.
  3. در این بخش همان‌طور که مشاهده می کنید نوشته شده است که شما حداکثر می توانید ۳۰ روز مومو مورد نظرتان را اجاره کنید. تقریباً باید بگوییم که اکثر مومو ها حداکثر محدودیت ۳۰ روزه دارند و شما از ۳۰ روز بیشتر نمی توانید آن ها را اجاره کنید.
  4. در این بخش اگر دقت کنید مجدد نوشته شده است که این مومو امکان اجاره از یک روز الی سی روز را دارد؛ بنابراین شما می توانید مومو مورد نظرتان را هر چند روز که بخواهید اجاره کنید. برای مثال اگر تنها قصد دارید ۱۵ روز اجاره کنید، می توانید در بخش مشخص شده عدد ۱۵ را وارد کنید. به محض وارد نمودن تعداد روز، مبلغ نهایی بدون در نظر گرفتن مبلغ کارمزد برایتان نمایش داده می شود. در انتها اگر قصد اجاره داشتید باید بر روی گزینه Approve BUSD کلیک کنید. این گزینه پس از وارد نمودن تعداد روزهای درخواستی برایتان نمایش داده می شود.
  5. اگر به این متن دقت کنید، متوجه می شوید که مومو های اجاره ای قابل استفاده در کمپ استخراج نیستند؛ یعنی شما نمی توانید این مومو ها را اجاره کنید و سپس با آن ها اقدام به استخراج توکن MBOX کنید. حتماً باید برای انجام این کار اقدام به خرید مومو کنید. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که پس با توجه به این موضوع از این مومو ها در کجا می توانیم استفاده کنیم؟ امکان استفاده از مومو های اجاره ای تنها در بخش بازی ها امکان پذیر است. اگر شما در داخل بازی هایی که زیر مجموعه پروژه موباکس هستند قصد خرید مومو داشته باشید، می توانید در ازای خرید آن ها را اجاره کنید. این کار برای شما تقریباً به صرفه تر می باشد. برخی ها بر این خیال هستند که می توانند با مومو های اجاره ای اقدام به استخراج توکن MBOX کنند اما همان‌طور که گفتیم انجام این کار امکان پذیر نمی باشد.
  6. در این بخش جم های مومو برایتان نمایش داده شده است. اگر مومو مورد نظرتان جم داشته باشد در این بخش شما می توانید آن ها را مشاهده کنید.
  7. در این قسمت که آخرین بخش این صفحه می باشد می توانید تاریخچه آپدیت مومو مورد نظرتان را ببینید. اگر صفحه را کمی به سمت پایین اسکرول کنید این بخش برایتان به صورت کامل نمایش داده می شود. ( همانند تصویر ذیل )
بیشتر بخوانید:  امواج رادیویی به جای اینترنت و برق در شبکه بیت کوین

mobobox 36 - آموزش بازی موباکس MBOXتاریخچه آپدیت مومو
در این تصویر نیز برای اینکه توضیحات راحت تر قابل فهم باشند صفحه به دو بخش تقسیم شده است. در بخش اول ( ۱ ) شما می توانید تاریخچه آپدیت مومو مورد نظرتان را به صورت همراه با تاریخ و ساعت مشاهده کنید. برای مثال اگر دقت کنید این مومو در تاریخ ۱۶/۰۹/۲۰۲۱ در ساعت ۱۱ از لول و یا سطح یک به لول و یا سطح دو ارتقا یافت.

مطالعه
دوره آموزش تعمیر دستگاه ماینر تخصصی

این ارتقا شامل هش پاور مومو است. همان‌طور که مشاهده می کنید هش پاور مومو مورد نظر از ۳۸ به ۷۲ ارتقا پیدا نمود. در بخش بعدی ( ۲ ) شما می توانید لیست خرید و فروش های این مومو را مشاهده کنید. در این بخش مشخص می شود که مومو مورد نظرتان تا به حال چند بار خرید و فروش شده است. همان‌طور که مشخص است این مومو تنها یک بار خریداری شده است و دیگر هیچ خرید و فروشی اتفاق نیفتاده است. قیمت این مومو در ابتدا برابر با ۴.۸۸۸ دلار بود.

همان‌طور که مطالعه کردید، به صورت کامل بخش مارکت و یا فروشگاه این بازی را به شما عزیزان آموزش داده ایم. حال در ادامه نوبت به اصل ماجرا یعنی طریقه استخراج MBOX رسیده است. اگر علاقه مند هستید تا این بخش را مطالعه کنید، قسمت بعدی مقاله را از دست ندهید.


آموزش کامل و جامع استخراج توکن MBOX در بازی موباکس

mobox 7 - آموزش بازی موباکس MBOX

با تمام توضیحاتی که از ابتدا تا به قسمت داده ایم، شما اطلاعات کامل و جامعی درباره این بازی به دست آورده اید. حال نوبت به این رسیده است که یکی از راه های درآمد زایی از این بازی را به شما عزیزان توضیح دهیم. همان‌طور که گفتیم اگر علاقه مند به استخراج ارز های دیجیتال هستید این بازی مناسب شما می باشد چراکه بدون نیاز به تجهیزات اضافه می توانید به راحتی توکن MBOX استخراج کنید. البته لازم است بدانید که همانند خرید دستگاه های ماینینگ و یا ریگ های استخراج، در این بازی نیاز دارید تا اقدام به خرید مومو کنید. مومو همان NFT های داخل بازی هستند که کمی پیش‌تر با آن ها آشنا شدید.

زمانی که صحبت از استخراج می شود، سؤالات مختلفی ممکن است در ذهن شما شکل بگیرد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا به یک سری از سؤالات احتمالی پاسخ دهیم. در این قسمت از مقاله شما می توانید با سؤالات احتمالی را مطالعه کنید.

سؤالات احتمالی استخراج توکن MBOX

  • آیا برای استخراج توکن MBOX در این قسمت نیاز به سخت افزار قدرت مند داریم؟

خیر، شما برای انجام این کار نیاز به هیچ سخت افزار قدرتمندی ندارید و با هر سخت افزاری می توانید این توکن را استخراج کنید تنها باید حواستان به قدرت هش پاور مومو باشد. هر چه قدرت هش پاور مومو شما بیشتر باشد، قدرت شما در استخراج نیز بالاتر می رود.

  • آیا از منابع (سخت افزار) سیستم ما استفاده می شود؟

همان‌طور که در بخش قبل اشاره شد، در این بخش تنها قدرت هش پاور شما مهم است. جز هش پاور دیگر از هیچ منابعی استفاده نمی شود و می توانید با خیال راحت اقدام به استخراج توکن MBOX کنید.

  • برای شروع کار نیاز به چه مقدار سرمایه ای داریم؟

برای شروع کار تنها نیاز به مومو با قدرت هش پاور بالا دارید. اگر بتوانید این نوع مومو ها را خریداری کنید، به راحتی می توانید اقدام به استخراج این توکن کنید. برای خرید مومو با هش پاور بالا باید به سراغ مارکت بازی بروید و همانند توضیحاتی که گفته شد مومو مورد نظرتان را خریداری کنید.

  • آیا این نوع استخراج همانند دستگاه ماینر است؟

خیر. چراکه بسیار راحت تر است. دستگاه های ماینر در کنار مزایا، معایب مختلفی نیز دارد. برای مثال یکی از اصلی ترین معایب دستگاه های ماینر سر و صدای آن ها می باشد؛ اما خرید مومو و استخراج این توکن معایب خاصی ندارد. تنها مشکل این کار نیاز به سرمایه زیاد می باشد که تقریباً این مشکل با دستگاه ماینر یکی است؛ یعنی اگر شما بخواهید با دستگاه های ماینر ارز دیجیتال استخراج کنید باز هم برای خرید دستگاه به سرمایه نیاز دارید.

  • منظور از هش پاور HashPower بالا دقیقاً چه عددی است؟

اگر با کل هش پاور های شبکه و موارد دیگر آشنا شوید، پاسخ این سؤال را بهتر درک خواهید کرد؛ بنابراین در ادامه به این موضوع به صورت کامل خواهیم پرداخت.

  • در چه زمان هایی می توانیم درآمد استخراج خود را برداشت کنیم؟

در بخش کمپ ماینینگ گزینه با نام Claim وجود دارد. شما هر زمان که بخواهید می توانید پس از استخراج توکن MBOX آن ها را برداشت و وارد کیف پول خود کنید. به همین راحتی انجام این کار امکان پذیر است.

  • آیا برای استخراج در این بخش نیاز به اینترنت پرسرعت داریم؟

خیر، اما نیاز به یک اینترنت پایدار دارید. همانند دستگاه های ماینر بهتر است اینترنت شما پایدار باشد و اصلاً سرعت اینترنت در این بخش ملاک نیست.

  • در زمان استخراج توکن MBOX نیاز به حضور ما در کنار سیستم احتیاج است؟

خیر نیازی به حضور شما نیست. تنها کافی است مومو خود را خریداری کنید. حال با مراجعه به بخش کمپ استخراج می توانید تنظیمات مربوطه را انجام دهید و سپس استخراج را آغاز کنید.

اگر سؤالات پیش آمده برای شما در بین سؤالات فوق نبود، می توانید سؤال مورد نظرتان را در بخش نظرات برای ما مطرح نمایید تا پاسخ آن را در اولین فرصت دریافت کنید.

حال که به برخی از سؤالات پاسخ داده شد، نوبت به این رسیده است که به سراغ بخش Mining Camp برویم. برای اینکه بتوانید به این قسمت دسترسی پیدا کنید، باید طبق مراحل ذیل عمل کنید. شایان ذکر است همان‌طور که گفتیم ممکن است در زمان مطالعه شما رابط کاربری این سایت تغییر کرده باشد به همین دلیل امکان دارد دسترسی به این بخش نیز تغییر کرده باشد؛ اما تا زمانی که رابط کاربری سایت تغییر نکند به همین شکل می توانید به این قسمت دسترسی پیدا کنید. برای انجام این کار ابتدا باید:

  1. وارد پنل کاربری خود شوید و سپس بر روی گزینه MOMO Farmer کلیک کنید.
  2. پس از اینکه صفحه جدید برایتان بارگذاری شد، بر روی گزینه HOME کلیک کنید. حال اگر همان صفحه را کمی به سمت پایین اسکرول کنید با قسمتی به نام Mining Camp رو به رو می شوید. این بخش همانند تصویر ذیل است. اصل کار ماینینگ در سایت موباکس این قسمت می باشد.

mobobox 37 - آموزش بازی موباکس MBOXوارد پنل کاربری خود شوید و سپس بر روی گزینه MOMO Farmer کلیک کنید

  1. در این بخش همان‌طور که مشاهده می کنید صفحه ای وجود دارد که اطلاعات مختلفی را در اختیار ما گذاشته است. در بخش بعدی به ترتیب شماره گذاری شما می توانید با قسمت های مختلف این بخش آشنا شوید.

mobobox 38 - آموزش بازی موباکس MBOXترتیب شماره گذاری شما می توانید با قسمت های مختلف این بخش آشنا شوید
همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، ما این بخش از بازی را به ۵ قسمت تقسیم کرده ایم. حال همان‌طور که گفتیم در این بخش ۵ قسمت فوق را به شما با ذکر شماره توضیح خواهیم داد.

در قسمت اول (۱) همان‌طور که مشاهده می کنید تعداد توکن MBOX های روزانه نوشته شده است. در قسمت دوم (۲) هش پاور یا HASHPOWER کل شبکه را مشاهده می کنید. در حال حاضر کل هش پاور این شبکه برابر با ۲۷ میلیون می باشد. منظور از کل هش پاور در این بخش همان سختی شبکه است. در اصل باید بگوییم که سختی این شبکه برابر با ۲۷ میلیون می باشد.

در قسمت بعدی (۳) کل هش پاور شما نوشته شده است. در حال حاضر همان‌طور که مشاهده می کنید هش پاور ما در حال حاضر ۰ می باشد. اگر اقدام به خرید مومو کنید می توانید هش پاور خود را در این بخش مشاهده کنید. برای مثال اگر هش پاور مومو خریداری شده شما برابر با ۱ باشد، در این قسمت عدد یک را مشاهده می کنید.

هرچه مومو خود را آپدیت کنید هش پاور آن بیشتر می شود و به همین دلیل در این قسمت هش پاور شما ارتقا پیدا می کند. در قسمت چهارم (۴) شما می توانید تعداد MBOX های استخراج شده را مشاهده کنید. برای مثال اگر در حال حاضر شما ۱۰ توکن MBOX استخراج کرده باشید در این بخش به جای ۰ عدد ۱۰ را خواهید دید. در صورتی که توکن MBOX استخراج کرده باشید، می توانید با کمک قسمت پنجم (۵) توکن های استخراج شده را به ولت خود واریز کنید. در اصل برای انجام این کار باید بر روی گزینه Claim ضربه بزنید.

یکی از سؤالاتی که کمی قبل تر در سؤالات احتمالی آوردیم این بود که منظور از هش پاور بالا دقیقاً چه عددی می باشد. در این بخش قصد داریم تا به این سؤال پاسخ دهیم و آن را به صورت کامل بررسی کنیم. به همین منظور مطالعه این بخش از مقاله را از دست ندهید.

همان‌طور که در تصویر ذیل مشاهده می کنید، عبارتی همچون (Hash Power≈۷.۱۶ MBOX/DAY1000 ( نوشته شده است. این عبارت به این معنی است که هر ۱۰۰۰ هش پاور برابر با ۷.۱۶ توکن MBOX در روز می باشد. برای اینکه ساده تر بخواهیم این موضوع را بیان کنیم این‌گونه می گوییم که اگر هش پاور مومو شما برابر با ۱۰۰۰ باشد، در روز می توانید ۷.۱۶ توکن MBOX استخراج کنید. البته هر چه سختی این شبکه بیشتر شود این تعداد توکن کمتر می شود و یا مقدار هش توکن بیشتر می شود. به این موضوع حتماً دقت کنید. حال برای اینکه این موضوع بهتر قابل فهم باشد بگذارید تا برایتان یک مثال بزنیم.

اگر هش پاور مومو شما برابر با ۱۵۰۰ باشد، شما در روز می توانید ۱۰.۷۴ توکن MBOX استخراج کنید. در ماه این تعداد می شود برابر با ۳۲۲ توکن. حال اگر این تعداد توکن را در قیمت فعلی ضرب کنیم، تقریباً به عدد ۱۱۲۷ می رویم. در مجموع باید بگوییم که با توجه به این تفاسیر شما ماهانه ۱۱۲۷ دلار درآمد خواهید داشت که اگر در قیمت فعلی دلار ضرب کنیم ماهانه تقریباً ۳۲ میلیون تومان می شود. در نتیجه با توجه به این موضوع شما می توانید ماهانه ۳۲ میلیون تومان درآمد داشته باشید. حال شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که انجام این کار صرفه اقتصادی دارد؟

برای اینکه به این سؤال پاسخ درست بدهیم بهتر است ابتدا به مارکت بازی برویم و مومو مورد نظرمان را پیدا کنیم. طبق محاسبات فوق ما مومویی را انتخاب می کنیم که هش پاور آن برابر ۱۵۰۰ می باشد. هزینه خرید تقریبی این مومو برابر با ۱۴.۵۰۰ دلار می باشد. اگر این قیمت را در دلار فعلی ضرب کنیم، تقریباً باید ۴۲۰ میلیون پرداخت کنیم.

حال همان‌طور که در بخش قبل محاسبه کردیم درآمد ماهانه این مومو با هش پاور فعلی برابر با ۳۲ میلیون می باشد؛ بنابراین نرخ بازگشت سرمایه مومو مورد نظر ما تقریباً ۱۴ ماه می باشد؛ بنابراین تا ۱۴ ما تقریباً سودی دریافت نمی کنید چراکه هزینه مومو خود را تنها دریافت می کنید و پس از ۱۴ دیگر هر ماه سود می کنید و این سود تقریباً سود خالص به حساب می آید. البته در بین ۱۴ ماه گفته شده شما حتماً باید مومو خود را آپدیت کنید. با آپدیت مومو هش پاور و قدرت آن نیز افزایش پیدا می کند. تقریباً باید بگوییم که نسبت به دستگاه ماینر به صرفه تر می باشد.

در این قسمت سعی داشتیم تا به صورت کامل شما را با استخراح توکن MBOX در سایت موباکس آشنا کنیم. همان‌طور که گفتیم این راه، اصلی ترین روش برای کسب درآمد در این بازی و یا سایت می شود. اگر علاقه مند به استخراج هستید اما قصد ندارید تا با سختی های ریگ ماینینگ و یا دستگاه های ماینر رو به رو شوید می توانید از این روش استفاده کنید.

همان‌طور که اشاره کردیم، سایت موباکس شامل بازی های مختلفی می شود. شما از این بازی ها نیز می توانید کسب درآمد داشته باشید اما این درآمد نسبت به درآمد استخراج کمتر است. در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می توانید از بازی های این سایت کسب درآمد کنید. همراه ما باشید.


آشنایی با بازی های موباکس

mobox 8 - آموزش بازی موباکس MBOX

همان‌طور که گفتیم پروژه موباکس چند بازی زیر مجموعه خود دارد. شما می توانید این بازی ها را انجام دهید و کسب درآمد کنید. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که این بازی ها را باید به صورت جداگانه نصب و استفاده کنیم؟ خیر شما می توانید بدون نیاز به صورت هرگونه برنامه اضافه ای در سیستم خود به راحتی از طریق سایت موباکس بازی ها را اجرا کنید. البته اگر برنامه موباکس را نیز در سیستم عامل موبایلی خود نصب کنید از آن طریق نیز می توانید به این بازی ها دسترسی پیدا کنید. در کل ۵ بازی در این قسمت وجود دارد که از این ۵ بازی تنها ۴ گیم منتشر شده است و یکی از آن ها به زودی منتشر می شود و فعلاً در دسترس نمی باشد. به همین دلیل از آن نمی توانید استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با بازی ها در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی با بازیBlock Brawler

این بازی یکی از گیم هایی است که شما می توانید از آن کسب درآمد کنید. همان‌طور که اطلاع دارید در این قسمت قصد داریم بازی Block Brawler به شما معرفی کنیم. برای دسترسی به این گیم به صفحه ابتدایی سایت موباکس مراجعه کنید و همانند مراحل ذیل پیش بروید. در صورتی که برایتان در هر مرحله سؤالی ایجاد شد می توانید سؤال خود را از ما بپرسید. برای شروع بازی ابتدا باید:

  1. به سربرگ Game مراجعه کنید و بر روی گزینه Block Brawler کلیک کنید.

mobobox 39 - آموزش بازی موباکس MBOXبه سربرگ Game مراجعه کنید و بر روی گزینه Block Brawler کلیک کنید.

  1. حال در صفحه جدید با تصویر ذیل رو به رو می شوید. در این صفحه شما می توانید با کلیک بر روی گزینه PLAY بازی خود را آغاز کنید. جز شروع بازی لازم به ذکر است که در این صفحه می توانید اطلاعات نسبتاً کمی را نیز از بازی به دست بیاورید.

mobobox 40 - آموزش بازی موباکس MBOXدر این صفحه شما می توانید با کلیک بر روی گزینه PLAY بازی خود را آغاز کنید

  1. در این بخش همان‌طور که در تصویر ذیل مشاهده می کنید باید صبر کنید تا بازی به صورت کامل برایتان لود و یا بارگذاری شود.

mobobox 41 - آموزش بازی موباکس MBOXصبر کنید تا بازی به صورت کامل برایتان لود و یا بارگذاری شود.

  1. پس بارگذاری بازی، حال نوبت به این رسیده است که ولت خود را انتخاب کنید. انتخاب ما در این بخش کیف پول متامسک می باشد. در نتیجه بر روی این ولت کلیک می کنیم. شما می توانید جز متامسک ولت های دیگری را نیز انتخاب کنید.

mobobox 42 - آموزش بازی موباکس MBOXولت خود را انتخاب کنید

  1. پس از اینکه ولت متصل شد، حال باید ولت خود را انتخاب کنید؛ بنابراین کافی است یک بار بر روی آدرس ولت کلیک کنید.

mobobox 43 - آموزش بازی موباکس MBOXیک بار بر روی آدرس ولت کلیک کنید

  1. در این قسمت باید هیرو خود را انتخاب کنید. از بین ۶ هیرو نمایش داده شده حق انتخاب یکی از آن ها را دارید. به صورت رندوم انتخاب خود را انجام داده و سپس بر روی گزینه Confirm کلیک کنید.

mobobox 44 - آموزش بازی موباکس MBOXهیرو خود را انتخاب کنید

  1. حال همان‌طور که در تصویر ذیل مشاهده می کنید، صفحه اصلی بازی برایتان نمایش داده شده است. حال باید بازی را آغاز کنید. شما در این بازی می توانید حالت های Battle و همچنین Dungeon را انجام دهید. قبل از اینکه بخواهیم وارد بازی شویم باید مهارت هایی را انتخاب کنیم. مهارت در این بازی SKILL نام دارد. در نتیجه بر روی این تب در پایین صفحه کلیک می کنیم. (همانند تصویر ذیل)

mobobox 45 - آموزش بازی موباکس MBOXبازی را آغاز کنید.

  1. در این بخش شما باید مهارت های خود را انتخاب کنید. شاید برایتان سؤال پیش بیاید که این مهارت ها چه فایده ای دارند. با استفاده از مهارت های انتخابی شما هیرو قدرت می گیرد و بهتر می توانید با حریف مبارزه کند. مهارت ها هر چند ثانیه یک بار برای هیرو شما فعال می شوند و به صورت خودکار توسط هیرو استفاده می شود. با استفاده از بخش های شماره یک (۱) شما باید از بخش شماره دو (۲) مهارت های متفاوتی را انتخاب کنید. تنها در این قسمت حق انتخاب ۶ مهارت دارید. با انتخاب هر مهارت گزینه ای با عنوان Select برایتان نمایش داده می شود. پس از تایید مهارت مورد نظر بر روی این گزینه باید کلیک کنید. در انتها هر مهارتی که انتخاب می کنید در بخش شماره سه (۳) جایگذاری می شود و شما می توانید از آن در بازی استفاده کنید. هر یک از مهارت های انتخاب شده قابلیت ارتقا دارند و شما باید آن ها را ارتقا دهید.

mobobox 46 - آموزش بازی موباکس MBOXدر این بخش شما باید مهارت های خود را انتخاب کنید

  1. برای ارتقا هر مهارت ابتدا باید بر روی آن کلیک کنید تا انتخاب شود. حال اگر به تصویر ذیل دقت کنید با کلیک بر روی گزینه Upgrade می توانید هیرو خود را آپدیت کنید. برای آپدیت هر هیرو نیاز به تعدادی کتاب دارید. هرچه لول و یا سطح مهارت شما بیشتر شود تعداد مورد نیاز کتاب برای آپدیت هیرو نیز بیشتر می شود. در صورتی که قصد دارید تا یک مهارت را از بین دیگر مهارت ها حذف کنید باید بر روی گزینه Remove ضربه بزنید.

mobobox 47 - آموزش بازی موباکس MBOXبرای ارتقا هر مهارت ابتدا باید بر روی آن کلیک کنید تا انتخاب شود

  1. حال که مهارت های خود را انتخاب کرده اید نوبت به رسیده است تا وارد بازی شوید. برای انجام این کار بر روی گزینه Battle کلیک کنید. به محض کلیک با صفحه ای همچون تصویر ذیل رو به رو می شوید.

mobobox 48 - آموزش بازی موباکس MBOXوارد بازی شدن روی گزینه Battle کلیک کنید.

  1. در این صفحه باید بر روی گزینه Match کلیک کنید. به محض کلیک بر روی این گزینه با صفحه ای همچون تصویر ذیل رو به رو می شوید. در این صفحه باید حریف خود را انتخاب کنید. اگر دقت کنید در بخش (۱) شما می توانید تعداد کاپ های حریف خود را مشاهده کنید. در حال حاضر یکی از حریف های ما ۱۰۹۸ کاپ و آن یکی ۳۲۳ کاپ دارد. حال نگاهی به کاپ خودمان می کنیم. اگر به گوشه تصویر (۲) دقت کنید کاپ ما ۹۷۱ است؛ بنابراین نمی توانیم حریف ۱۰۹۷ کاپی را انتخاب کنیم چراکه باید کاپ حریف ما کمتر از خودمان باشد تا بتوانیم آن را با استفاده از مهارت ها شکست دهیم. در نتیجه ما در این بازی حریفی را انتخاب می کنیم که تعداد کاپ آم ۳۲۳ است. با یک بار بر کلیک بر روی حریف وارد بازی می شویم.

mobobox 49 - آموزش بازی موباکس MBOXبا یک بار بر کلیک بر روی حریف وارد بازی می شویم.
توجه داشته باشید که تمامی مبارزه ها در این بازی Auto Fight است. این موضوع به این معنی است که شما نیازی به انجام هیچ کاری ندارید. پس از اینکه بر روی حریف خود کلیک کردید بازی آغاز می شود.

  1. به محض شروع بازی با صفحه ای همانند تصویر ذیل رو به رو می شوید. همان‌طور که می بینید بازی به صورت خودکار آغاز می شود.

mobobox 50 - آموزش بازی موباکس MBOXبه محض شروع بازی با این صفحه رو به رو می شوید

  1. در این صفحه قسمت های مختلف وجود دارد. اگر به تصویر ذیل دقت کنید، در ادامه به ترتیب شماره گذاری های انجام شده تمام موارد را توضیح داده ایم.

mobobox 51 - آموزش بازی موباکس MBOXبه ترتیب شماره گذاری های انجام شده تمام موارد را توضیح داده ایم.
در قسمت اول (۱) مشخصات شما نمایش داده شده است. شما می توانید مشخصات خود را از این قسمت ببینید. قدرت شما معادل ۴۴۷ می باشد. در بخش دوم (۲) مشخصات حریف نمایش داده شده است. قدرت حریف نیز ۴۴۱ می باشد. در نتیجه قدرت حریف کمی از ما کمتر است و این موضوع در برد ما تأثیر دارد. در بخش سوم (۳) مقدار جان خود را می توانید ببینید. در بخش چهارم (۴) نیز می توانید مقدار جان حریف را مشاهده کنید. هر چه رنگ جان به سمت قرمز برود تقریباً عمر آن هیرو در این بازی به پایان رسیده است. در بخش پنجم (۵) می توانید مهارت های خود را مشاهده کنید. تمام ۶ مهارت انتخابی شما در این بخش وجود دارد. همان‌طور که گفتیم تمامی این مهارت ها به صورت خودکار توسط هیرو در هنگام مبارزه استفاده می شود. در بخش ششم (۶) مهارت های حریف نمایش داده شده است. همان‌طور که می بینید حریف مقابل ما هیچ مهارتی ندارد. این موضوع سبب شده است تا بازهم درصد پیروزی ما بیشتر شود. اگر بر روی گزینه بخش هفتم (۷) کلیک کنید، بازی به نفع آن هیرویی که جلوتر است تمام می شود. اگر بر روی گزینه بخش هشتم (۸) کلیک کنید، سرعت بازی از ۱ به ۲ افزایش پیدا می کند. اگر فرصت کافی برای تماشای بازی ندارید می توانید یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید.

  1. پس از اینکه جان هر هیرو تمام بشود، بازی به نفع طرف مقابل به پایان می رسد. در پایان شما با صفحه ای همانند تصویر ذیل رو به رو می شوید.
مطالعه
مفاهیم اولیه بلاک چین Blockchain

mobobox 52 700x334 - آموزش بازی موباکس MBOXپس از اینکه جان هر هیرو تمام بشود، بازی به نفع طرف مقابل به پایان می رسد
همان‌طور که مشاهده می کنید در این قسمت با پیغام VICTORY و یا پیروزی رو به رو شده ایم. حال همان‌طور که مشخص شده است تعداد ۷ کاپ از حریف کسر شده است و به کاپ های ما ۱۱ عدد اضافه شده است. در پایان برای اینکه بتوانیم مرحله بعد را آغاز کنیم بر روی گزینه OK کلیک می کنیم. حال مجدد به صفحه اصلی که در تصویر ذیل مشاهده می کنید بازمی‌گردیم.
mobobox 53 700x337 - آموزش بازی موباکس MBOXآموزش بخش Battle
نکته:

بخش Battle نقشه های متفاوتی دارد؛ اما در حال حاضر تمام نقشه ها غیر قابل استفاده است و شما تنها می توانید از نقشه Mushroom Jungle یا جنگل قارچ استفاده کنید. زمانی که سطح و امتیازات شما بالاتر برود، باقی مراحل نیز برای شما بارگذاری می شود.

به همین راحتی شما می توانید در قسمت Battle یا نبرد بازی کنید. حال نوبت به این رسیده است که به سراغ حالت Dungeon برویم. در این بخش نیز شما می‌توانید به راحتی این بازی را انجام دهید.

برای اینکه بتوانید در حالت Dungeon بازی کنید، باید از بین گزینه ها، این بخش را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه با صفحه ای همانند تصویر ذیل رو به رو می شوید.
mobobox 54 700x336 - آموزش بازی موباکس MBOXبرای شروع بازی روی گزینه Auto Challenge کلیک کنید.
همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، تمامی مراحل قفل است و تنها مرحله ۰۴-۰۱ قابل بازی است. هر مرحله که رد شود، مرحله بعدی برایتان باز می شود. برای شروع بازی در این قسمت نیازی به انتخاب گزینه خاصی نیست و تنها باید بر روی گزینه Auto Challenge کلیک کنید. زمانی که وارد بازی شوید، به صورت خودکار تمامی مراحل پشت سر هم به ترتیب برایتان باز می شود. به محض ورود به این قسمت با صفحه ای همانند تصویر ذیل رو به رو می شوید.
mobobox 55 700x333 - آموزش بازی موباکس MBOXبه محض ورود به این قسمت با این صفحه روبه رو می‌شوید
حال همان‌طور که در تصویر ذیل مشاهده می کنید در بخش اول (۱) می توانید همانند مرحله قبلی پروفایل و اطلاعات خود را مشاهده کنید. در بخش دوم (۲) می توانید هیرو خودتان و مقدار جان آن را مشاهده کنید. در بخش سوم (۳) می توانید هیرو حریف خود و همچنین مقدار جان آن را مشاهده کنید. در بخش چهارم (۴) مهارت های شما نمایش داده شده است و می توانید آن ها ببینید. در بخش پنجم (۵) همان‌طور که گفتیم اگر بر روی این آیکون کلیک کنید، می توانید این مرحله را در همان لحظه به پایان برسانید و بازی به نفع آن فردی که نسبت به حریف خود جلوتر است به پایان می رسد. در بخش ششم (۶) شما می توانید سرعت بازی را بیشتر کنید. با انجام این کار بازی با سرعت بیشتری اجرا می شود و زودتر به پایان می رسد.
mobobox 56 700x332 - آموزش بازی موباکس MBOXتوضیحات شماره گذاری در بالای تصویر شرح داده شده است
پس از اینکه بازی به پایان رسید، اگر پیروز شوید با پیغام VICTORY رو به رو می شوید؛ اما اگر بازنده بازی باشید با پیغام DEFEATED رو به رو خواهید شد. دقیقاً همانند تصویر ذیل. در این مواقع که بازی را به حریف خود واگذار کنید هیچ امتیازی کسب نمی کنید. برای اینکه وارد صفحه اصلی شوید باید بر روی گزینه OK کلیک کنید.
mobobox 57 700x335 - آموزش بازی موباکس MBOXبرای اینکه وارد صفحه اصلی شوید باید بر روی گزینه OK کلیک کنید.
شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که درآمد زایی در این بازی چگونه است؟ اگر دقت کنید در بالای تصویر آیتم هایی وجود دارد. البته لازم به ذکر است که در هر مرحله برخی از این آیتم ها تغییر می کنند. در حال حاضر طبق تصویر ذیل ما تنها به آیتم شماره (۱) توجه می کنیم. این آیتم همان توکن MBOX می باشد که شما با بازی نمودن و انجام کار های مختلف در این بازی می توانید آن را به دست بیاورید.
mobobox 58 - آموزش بازی موباکس MBOXاین آیتم توکن MBOX می باشد
حال که با این بازی آشنا شدید، نوبت رسیده است تا به سراغ بازی دیگری از مجموعه بازی های موباکس MOBOX برویم. در قسمت بعدی قصد داریم تا به بازی Tokenmaster اشاره کنیم. اگر قصد دارید تا با این بازی آشنا شوید، مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید.

آشنایی با بازی Tokenmaster

این بازی یک گیم مبارزه ای است که تمام کاربران می توانید مومو های خود را در مقابل یکدیگر قرار دهند. در این بازی مومو ها بسته به جواهراتی که از طریق NFT Farmer جمع آوری می کنند می توانید مهارت کسب کنند. هر مومو در کل ۴ مهارت دارد. از این ۴ مهارت، یکی از آن فعال و ۳ تای دیگر غیر فعال است. این بازی نیز همانند گیم قبلی Auto Fight است؛ یعنی شما در هنگام انجام بازی نباید هیچ کاری انجام دهید و تنها باید صبر کنید تا بازی به اتمام برسد و نتیجه مشخص شود. در ادامه همراه ما باشید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید. برای شروع بازی ابتدا باید:

  1. از بین بازی های سایت موباکس گیم Tokenmaster را انتخاب کنید. (همانند تصویر ذیل)

mobobox 59 700x207 - آموزش بازی موباکس MBOXاز بین بازی های سایت موباکس گیم Tokenmaster را انتخاب کنید

  1. حال همانند بازی قبل در این قسمت می توانید اطلاعاتی از بازی کسب کنید. توضیحاتی که در اول این قسمت داده شد، تماماً مطالب این بخش می باشد. در نتیجه اگر توضیحات فوق را مطالعه کرده اید همین حالا برای شروع بازی بر روی گزینه PLAY ضرب بزنید.

mobobox 60 700x304 - آموزش بازی موباکس MBOXبرای شروع بازی بر روی گزینه PLAY ضرب بزنید

  1. به محض ورود به بازی با صفح ای همچون تصویر ذیل رو به رو می شوید. در این بخش باید منتظر باشید تا نواری که مشاهده می کنید تکمیل شود. به محض تکمیل وارد صفحه دیگری می شوید.

mobobox 61 - آموزش بازی موباکس MBOXمنتظر باشید تا نواری که مشاهده می کنید تکمیل شود

  1. در این صفحه باید ولت خود را ایجاد کنید. اگر از قبل در بازی دیگری ولت ایجاد کرده باشید، دیگر نیازی به انجام این کار نیست و تنها باید ولت خود را انتخاب کنید. در نتیجه بر روی آدرس فوق کلیک کنید تا وارد بازی شوید.

mobobox 62 - آموزش بازی موباکس MBOXدر این صفحه باید ولت خود را ایجاد کنید

  1. به محض ورود به سایت با صفحه ای همچون تصویر ذیل رو به رو می شوید. این صفحه، بخش اصلی بازی می باشد که باید از این قسمت به سراع بخش های مختلف بروید.

mobobox 63 - آموزش بازی موباکس MBOXبخش اصلی بازی

  1. در این بازی ۳ مومو به شما تعلق می گیرد. از این ۳ مومو تنها می توانید در بازی استفاده کنید و ارزش دیگری ندارد. برای اینکه بتوانید ۳ مومو فوق را دریافت کنید باید به تب مومو MOMO بروید. در تصویر ذیل شما می توانید این تب را مشاهده کنید.

mobobox 64 - آموزش بازی موباکس MBOXدر این بازی ۳ مومو به شما تعلق می گیرد
شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که ۳ مومو که در این مرحله به ما تعلق گرفته است می توانیم در بخش ماینینگ استفاده کنیم؟ خیر این ۳ مومو قابل استفاده در آن بخش نیستند. اگر همین حالا به آن مرحله بروید مشاهده می کنید که هش پاور شما همچنان ۰ است در صورتی که هش پاور ۳ مومو شما در این بازی برابر ۳ می باشد. برای اینکه بتوانید با هر مومو بیشتر آشنا شوید یک بار باید بر روی مومو مورد نظر کلیک کنید.

  1. پس از کلیک بر روی مومو، با صفحه ای همانند تصویر ذیل رو به رو می شوید. در این صفحه شما می توانید اطلاعات مختلفی از مومو خود را مشاهده کنید. اگر قصد جا به جایی در بین مومو های خود را دارید باید بر روی بخش یک (۱) کلیک کنید. در بخش دو (۲) قدرت مومو شما نمایان شده است. در حال حاضر قدرت مومو ما ۱۱۱ می باشد. در بخش سوم (۳) شما می توانید هش پاور مومو خود را مشاهده کنید. در این بازی نیز اگر هش پاور مومو شما بالا باشد تأثیر زیادی می تواند بر روی بازی بگذارد. در بخش چهار (۴) نیز می توانید مهارت های مومو خود را مشاهده کنید. همان‌طور که می بینید مهارت فعلی مومو ما قفل است. برای باز نمودن قفل شما باید کتاب به عنوان هزینه بدهید. هر یک کتاب در مراحل اولیه یک قفل را باز می کند. اگر بر روی این مهارت کلیک کنید به شما می گوید که موجودی کتاب شما کم است. اگر تمایل دارید برای باز کردن این قفل می توانید توکن MBOX هزینه کنید. در حال حاضر توکن MBOX موجود نداریم. در نتیجه باید آن را به دست بیاوریم. برای به دست آوردن این توکن در بازی ۲ راه وجود دارد. در بخش بعدی به این دو راه اشاره خواهیم کرد.

mobobox 65 - آموزش بازی موباکس MBOXدر این صفحه شما می توانید اطلاعات مختلفی از مومو خود را مشاهده کنید.
راه اول بازی کردن است. اگر به خوبی بازی کنید و با موفقیت مراحل بازی را پشت سر بگذارید، می توانید به راحتی توکن MBOX به دست بیاورید. دومین راهی که در این قسمت وجود دارد واریز توکن MBOX به بازی است. شما می توانید به راحتی توکن MBOX وارد بازی کنید. اگر طریقه انجام این کار را نمی دانید، در ادامه همراه ما باشید چراکه به این موضوع اشاره خواهیم کرد.

اگر بر روی تب اصلی Plunder کلیک کنید وارد صفحه اصلی می شوید. در این صفحه گزینه های مختلفی وجود دارد که اگر بخواهیم به تمام گزینه ها اشاره کنیم قطعاً مقاله بسیار طولانی می شود. ما قصد داریم در این بخش تنها به بخش های مهم اشاره کنیم. اولین قسمتی که از بالا باید به آن اشاره کنیم قسمت کوین بازی است.

اگر به بالای صفحه دقت کنید آیکون هایی را مشاهده می کنید که می توانید آن ها در تصویر ذیل ببینید. به ترتیب شماره گذاری قسمت های مهم این بخش را توضیح خواهیم داد.
mobobox 66 - آموزش بازی موباکس MBOXتوضیحات قسمت های شماره گذاری شده در پایین عکس
در بخش اول (۱) شما کوین داخل بازی را مشاهده می کنید. این کوین همان توکن MBOX است اما در داخل بازی. شما نمی توانید این توکن را در بیرون بازی خرج کنید چراکه موجب کسب درآمد شما نمی شود. بخش دوم (۲) توکن اصلی بازی وجود دارد. این توکن MBOX قابل خرج کردن است و شما می توانید پس از اینکه آن را به دست آوردید به ولت خود واریز کنید و خرج کنید. اگر در خاطرتان باشد گفتیم که شما می توانید این توکن را به بازی اضافه کنید. برای انجام این کار باید یک بار بر روی علامت (+) ضربه بزنید. به محض کلیک بر روی این گزینه با صفحه ای همچون تصویر ذیل رو به رو می شوید. حال طبق آدرس هایی که مشاهده می کنید می توانید این توکن را به ولت خود در این بازی منتقل کنید و آن را نیز در نهایت خرج نمایید.
mobobox 67 - آموزش بازی موباکس MBOXطبق آدرس هایی که مشاهده می کنید می توانید این توکن را به ولت خود در این بازی منتقل کنید
در بخش سوم (۳) شما می توانید تنظیمات بازی را تغییر دهید. این تنظیمات شامل کم و زیاد نمودن صدای بازی و تغییر زبان و گرافیک و… می باشد. لازم به ذکر است که اگر بخواهید از بازی خارج شوید می توانید از این قسمت بر روی گزینه Logout کلیک کنید. شما می توانید در تصویر ذیل نمایی از صفحه تنظیمات را مشاهده کنید.
mobobox 68 - آموزش بازی موباکس MBOXتنظیمات بازی
در بخش چهارم (۴) نیز می توانید برای خود نام انتخاب کنید. برای اولین بار که وارد بازی می شوید نام شما همان اعداد حساب کاربری می باشد اما می توانید با کلیک بر روی این قسمت نام خود را تغییر دهید. لازم به ذکر است که جز تغییر نام با کلیک بر روی آیکون مومو می توانید مومو های فعال حساب خود را در داخل بازی مشاهده کنید.

اگر دقت کنید، در پایین گزینه هایی که توضیح داده شد، گزینه های دیگری نیز وجود دارد. در این قسمت تنها به گزینه Task اشاره خواهیم نمود. اگر بر روی این گزینه کلیک کنید با صفحه ای همچون تصویر ذیل رو به رو می شوید.
mobobox 69 - آموزش بازی موباکس MBOXگزینه Task
در این قسمت کار های مختلفی وجود دارد که اگر شما آن ها را انجام دهید اقدام به دریافت کتاب خواهید کرد. با استفاده از کتاب ها شما می توانید مهارت های خود را افزایش دهید و قدرت آن ها را نیز بیشتر کنید. اگر به تصویر دقت کنید در حال حاضر یکی از این کار ها را انجام داده ایم که بابت آن ۲ کتاب هدیه گرفته ایم. با کلیک بر روی گزینه Claim دو کتاب را دریافت می کنیم. شما می توانید پس از مدتی مجدد به این صفحه سر بزنید و جوایز خود را دریافت کنید.

حال برای اینکه بتوانید پس از به دست آوردن کتاب ها مهارت مومو های خود را دریافت و یا آپدیت کنید مجدد باید به تب MOMO بروید. حال بر روی مومو مورد نظر خود کلیک کنید. در این مرحله نوبت به این رسیده است که بر روی UNLOCK کلیک کنید. حال مهارت های شما بارگذاری می شوند و می توانید از آن ها استفاده کنید. در تصویر ذیل مهارت هایی که در این بخش ما به دست آورده ایم را می توانید مشاهده کنید. توجه داشته باشید که برای هر مومو باید مهارت های جداگانه ای فعال کنید. به این فکر نکنید که مهارت های انتخابی در این بخش برای کلیه مومو ها می باشد. شایان ذکر است که در این قسمت با کلیک بر روی گزینه Upgrade می توانید مهارت های خود را آپدیت کنید و سطح آن ها را برای افزایش قدرت بیشتر نمایید.
mobobox 70 - آموزش بازی موباکس MBOXاطلاعات مومو
در این بخش نوبت رسیده است تا به سراغ بازی برویم. اگر به پایین تصویر ذیل دقت کنید انرژی های خود را مشاهده می کنید. در حال حاضر ۲۰ انرژی دارید. برای هر بازی باید یک انرژی صرف کنید. پس از اینکه دقیقه شما داخل تصویر به اتمام برسد به شما مجدد ۱ انرژی تعلق می گیرد. برای اینکه بتوانید به صورت یکجا انرژی های خود را تکمیل کنید باید توکن MBOX خرج کنید. شما می توانید با پرداخت یک توکن MBOX انرژی های خود را تکمیل کنید.
mobobox 71 - آموزش بازی موباکس MBOXبرای شروع بازی بر روی گزینه Search کنید
حال برای شروع بازی بر روی گزینه Search که در تصویر فوق مشاهده می کنید کلیک می کنیم. با کلیک بر روی این گزینه به صورت تصادفی یک حریف انتخاب می شود. پس از انتخاب حریف صفحه ای همانند تصویر ذیل برایتان نمایان می شود. در این صفحه می توانید اطلاعات حریف خود را مشاهده کنید.
mobobox 72 - آموزش بازی موباکس MBOXدر این صفحه می توانید اطلاعات حریف خود را مشاهده کنید.
در بخش اول (۱) قدرت حریف نمایش داده شده است. در مجموع حریف فوق ۳۳۳ قدرت دارد. این موضوع به این معنی است که هر مومو آن قدرتی معادل ۱۱۱ دارد. قدرت ما نیز در این مرحله به طور کلی ۳۳۳ می باشد؛ بنابراین قدرت حریف با ما یکسان است. یکی از عواملی که در برد این مبارزه می تواند تأثیر داشته باشد مهارت های مومو می باشد. همان‌طور که در بخش دوم (۲) مشاهده می کنید حریف ما مهارتی ندارد؛ بنابراین این موضوع نکته مثبتی است چراکه یکی از مومو های ما دو مهارت دارد و این موضوع می تواند در برد ما تأثیر گذار باشد. اگر بر روی گزینه Rematch یا (۳) کلیک کنید می توانید مجدد حریف خود را انتخاب کنید. البته برای انجام این کار نیاز به ۱ عدد توکن MBOX دارید. در نتیجه به دلیل کمبود موجودی امکان انجام این کار وجود ندارد. برای ورود به بازی بر روی گزینه Confirm کلیک کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه با صفحه ای همچون تصویر ذیل رو به رو می شوید.
mobobox 73 - آموزش بازی موباکس MBOXبرای ورود به بازی بر روی گزینه Confirm کلیک کنید
در این مرحله باید در بخش های ۱ و ۲ و ۳ مومو های خود را مرتب کنید. ترتیب چینش مومو ها فرقی ندارد و شما می توانید هر مومو را در هر قسمت قرار دهید. پس از اینکه مومو ها را در جای مناسب جایگذاری کردید، با صفحه ای همچون تصویر ذیل رو به رو می شوید.
mobobox 74 - آموزش بازی موباکس MBOXدر بخش های ۱ و ۲ و ۳ مومو های خود را مرتب کنید
در این قسمت، همان‌طور که مشاهده می کنید تنها موموی اول ما ۲ مهارت دارد. در نتیجه می توانیم به پیروزی امیدوار شویم. اگر به بالای صفحه دقت کنید می بینید که قدرت هر ۳ مومو ما در کنار هم برابر با ۳۳۳ می باشد. در نتیجه همه چی آماده است تا مبارزه را آغاز کنیم. همان‌طور که گفتیم این بازی Auto Fight است و شما نیازی نیست پس از شروع بازی کاری انجام دهید. برای شروع بازی باید بر روی گزینه Confirm کلیک کنید.
mobobox 75 - آموزش بازی موباکس MBOXبازی آغاز شد و مومو ها در مقابل یک دیگر قرار گرفته اند
همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می کنید بازی آغاز شد و مومو ها در مقابل یک دیگر قرار گرفته اند. همین حالا بازی آغاز می شود و شما باید تماشاگر بازی باشید. در این صفحه بخش های مختلفی وجود دارد. در قسمت بعدی قصد داریم تا قسمت های مختلف این صفحه را توضیح دهیم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید.

طبق تصویر ذیل در بخش اول (۱) مشاهده می کنید که نوبت چه مومو ای است که باید ضربه بزند. اگر دقت کنید در دور مومو ها یک خط سبز و یا قرمز کشیده شده است. مومو هایی که خط سبز دارند برای شما هستند و مومو هایی که خط قرمز دارند برای حریف مقابل. هر مومو که ضربه خود را بزند نوبت خود را به مومو دیگر می دهند. در بخش دوم (۲) شما می توانید ستاره های دریافت شده این بازی را ببینید. هر مومو که کشته شود یک ستاره به شما تعلق می گیرد. در صورتی که یک مومو را نابود کنید تنها یک ستاره دریافت می کنید. در بخش سوم (۳) می توانید مومو های خود را مشاهده کنید. در بخش چهارم (۴) مومو های حریف مستقر شده اند. اگر به تصویر قبلی نگاهی بیندازید می بینید که حریف مقابل در این بازی ۳ مومو داشته است اما در تصویر ذیل دو مومو! این موضوع به این خاطر است که موموهای ما موفق شده و یکی از مومو های حریف را نابود کرده اند.

اگر به تصویر دقت کنید، یک نوار سبز رنگ (۵) در پایین هر مومو مشاهده می کنید. این نوار در اصل جان مومو را نشان می دهد. هر چه جان مومو کم تر شود رنگ این نوار نیز تغییر می کند. به تدریج این رنگ از سبز به زرد و از زرد به قرمز تغییر پیدا می کند. اگر به مومو شماره یک دقت کنید می بینید که جان آن تقریباً به پایان رسیده و رنگ آن به قرمز تغییر پیدا کرده است. در کنار نوار یک عدد نیز وجود دارد. این عدد نیز مربوط به جان مومو می باشد. برای مثال اگر دقت کنید، عدد جان مومو اول ما برابر با ۲۰ می باشد.

اگر به تصویر ذیل بیشتر دقت کنید بخش های دیگری نیز وجود دارد در بخش ششم (۶) شما می توانید اطلاعات مهارت مومو که در بخش (۹) وجود دارد را تغییر دهید؛ یعنی در یک زمان هم بتوانید مهارت های مومو خودتان و مهارت های مومو طرف مقابل را مشاهده کنید. با کلیک بر روی بخش هفتم (۷) می توانید سرعت بازی را افزایش دهید. سرعت بازی نهایتاً تا *۲ افزایش پیدا می کند. با کلیک بر روی بخش هشتم (۸) می توانید بازی را در همان لحظه تمام کنید. اگر عجله دارید و نمی توانید تا پایان بازی صبر کنید، با کلیک بر روی این گزینه بازی به نفع فردی که جلوتر است به پایان می رسد. همان‌طور که کمی قبل تر اشاره کردیم، در بخش نهم (۹) می توانید مهارت های مومو حریف و همچنین خودتان را مشاهده کنید.
mobobox 76 - آموزش بازی موباکس MBOXقسمت های نامگذاری شده به ترتیب شماره گذاری توضیح داده ایم
پس از اینکه بازی تمام شود، اگر برنده شوید با پیغامی همچون تصویر ذیل رو به رو می شوید. در این بخش VOCTORY به معنای پیروزی است چراکه شما پیروز این مبارزه شده اید. اگر دقت کنید در این مبارزه ما توانستیم دو مومو را نابود کنیم. در نتیجه تنها ۲ ستاره توانستیم کسب کنیم. اگر به کادر مشخص شده دوم نیز دقت کنید می توانید مقدار توکن MBOX که در بازی کسب کرده ایم را مشاهده کنید. در این بازی ما تنها ۱۹۹ توکن MBOX کسب کرده ایم. توجه کنید که این توکن، توکن داخلی بازی می باشد و امکان نقد کردن آن وجود ندارد. در نتیجه فکر نکنید که می توانید آن را نقد کنید.
mobobox 77 - آموزش بازی موباکس MBOXپیام پیروزی در بازی
حال اگر بازنده مبارزه شوید، با صفحه ای همچون تصویر ذیل رو به رو می شوید. در این صفحه همان‌طور که مشاهده می کنید هیچ امتیازی کسب نکرده اید. هر سری که بازنده بازی شوید، امتیازی از شما کم نمی شود و تنها در ابتدا از میزان انرژی شما برای بازی کسر می گردد. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که با مومو های اجاره ای در این بخش می توانیم بازی کنیم؟ بله اگر در بخش مارکت پروژه MBOX اقدام به اجاره مومو کنید، در این قسمت می توانید از مومو های خود استفاده کنید.
mobobox 78 - آموزش بازی موباکس MBOXپیام باخت در بازی
در آخر به سراغ بخش LeaderBoard این بازی می رویم. در این بخش شما می توانید نفرات برتر این بازی را مشاهده کنید. همان‌طور که در تصویر ذیل می بینید نفر اول در این بازه دارای ۹۳۷ میلیون توکن MBOX است. توجه داشته باشید که این توکن دقیقاً همان توکن داخلی و غیر قابل نقد کردن می باشد. در حال حاضر درآمد نفر اول این بازی ۳۲۰۶ توکن MBOX دارد که می تواند آن را نقد کند. در کل باید بگوییم که درآمد این بازیکن از بازی TokenMaster برابر با ۸.۰۸۱ هزار دلار می باشد که این رقم معادل ۲۲۶ میلیون تومان است. این محاسبات با نرخ دلار و همچنین قیمت فعل توکن MBOX می باشد.
mobobox 79 - آموزش بازی موباکس MBOXبخش LeaderBoard
در این قسمت از مقاله نیز به صورت کامل با بازی TokenMaster آشنا شدید. این بازی نیز قابلیت درآمد زایی دارد و همان‌طور که اشاره کردیم شما می توانید با کسب توکن MBOX اقدام به کسب درآمد کنید.


سخن آخر درباره ی آموزش بازی موباکس MBOX

موباکس یکی از پروژه هایی می باشد که امروزه در بخش متاوس فعالیت می کند. اگر به دنبال پروژه های بلاکچینی برای سرمایه گذاری هستید، پروژه موباکس می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. در کل همانطور که در این مقاله مطالعه نمودید، این پروژه راه های درآمدی مختلفی دارد. شما می توانید با سرمایه یا بدون سرمایه اولیه از این بازی کسب درآمد کنید. در کل باید بگوییم که اگر قصد درآمد زایی در حوزه ماینینگ این پروژه را دارید، باید سرمایه اولیه وارد بازی کنید اما اگر قصد ماینینگ ندارید می توانید با بازی های زیر مجموعه این پروژه بازی کنید و بدون نیاز به سرمایه اولیه اقدام به کسب درآمد کنید. اگر در هر قسمت از این مقاله برایتان سوالی ایجاد شد، می توانید سوال خود را در بخش نظرات از ما بپرسید.

ممنون از اینکه تا پایان مقاله ی “آموزش بازی موباکس MBOX” با ما همراه بودید.

 

منبع: Zoomarz

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.