رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

ارز بیبی دوج BabyDoge چیست؟

ارز بیبی دوج BabyDoge چیست؟، امروزه رمز ارزهای بسیاری در بازار ارزهای دیجیتال مشاهده می شود و همچنین می بینیم که افراد زیادی روز به روز به میم کوین ها علاقه مند می شوند و به آنها روی می آورند. یکی از میم کوین هایی که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نمود، دوج کوین می باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی فرزند این رمز ارز با نام بیبی دوج کوین BabyDoge بپردازیم.

 

ارز دیجیتال بیبی دوج BabyDoge چیست؟

babydoge 1 1 - ارز بیبی دوج BabyDoge چیست؟
اول از همه لازم است بیان نماییم که ارز دیجیتال بیبی دوج BabyDoge یک میم کوین می باشد. این دسته از رمز ارزها به دلیل پامپ و دامپ قیمتشان شناخته می شوند و یا به عبارتی با یک افزایش قیمت ناگهانی نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می نمایند. رمز ارز بیبی دوج BabyDoge در ژوئن ۲۰۲۱ راه اندازی شده است و مانند دیگر میم کوین ها، بنیانگذاران آن و تیم اصلی مشخص نمی باشد. این ارز دیجیتال با هدف غیرمتمرکز بودن وارد بازار ارزهای دیجیتال شده است و شعار آن این است که می خواهد پدرش را به کمک سرعت بالای تراکنش های خود تحت تاثیر قرار دهد.

لازم به ذکر است که میم کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال به عنوان شوخی و یا جوک ایجاد می شوند و در دنیای واقعی مورد استفاده قرار نمی گیرند. البته که ممکن است در بعضی موارد همچون کمک به خیریه ها و یا پاداش دادن به هنرمندان آنلاین استفاده شود. این نوع از ارزهای دیجیتال برای مدتی نظر افراد را به خود جلب می نمایند و افراد زیادی در آن سرمایه گذاری می کنند.

اما نباید از این نکته چشم پوشی کرد که میم کوین ها هیچ پشتوانه ای ندارند. علاوه بر مواردی که گفتیم ذکر این نکته خالی از لطف نیست که رمز ارز بیبی دوج بر روی زنجیره هوشمند بایننس یا بایننس اسمارت چین راه اندازی شده است. هر تراکنش رمز ارز بیبی دوج BabyDoge با ۱۰ درصد کارمزد همراه است که ۵ درصد آن به دارندگان آن اختصاص می یابد و ۵ درصد باقیمانده به یک استخر نقدینگی در پنکیک سواپ اختصاص خواهد یافت.


نیم نگاهی به توکن بیبی دوج کوین Baby Doge Coin

نام اختصاریBabyDoge
نوع ارزToken
عرضه کل۴۲۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰
مقدار در گردش۱۶۴،۳۰۱،۲۵۲،۰۲۶،۵۵۶،۰۰۰
وب سایت رسمیBabydogecoin.Com
بلاکچین اکسپلوررBscscan.Com
وایت پیپرhttps://Cdn.Filestackcontent.Com/FNtpWVlfRGyCGhth5FMA
آدرس قرارداد اتریوم0xAC57De9C1A09FeC648E93EB98875B212DB0d460B

معرفی ویژگی های بیبی دوج

babydoge 2 1 - ارز بیبی دوج BabyDoge چیست؟
در این پروژه می توان ویژگی های زیر را مشاهده نمود که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت:

  1. رمز ارز بیبی دوج در مقایسه با پدر خود یعنی دوج کوین، کارمزد معاملات پایین تری دارد و علت این موضوع را می توان استفاده از بایننس اسمارت چین دانست.
  2. رمز ارز بیبی دوج کوین دارای عرضه بالایی است و عرضه کل ان برابر با ۴۲۰ کوادریلیون می باشد.
  3. رمز ارز بیبی دوج به عنوان مشوقی برای تریدرها مورد استفاده قرار می گیرد. مقداری از کارمزدهای دریافتی تراکنش این رمز ارز، به دارندگان و یا هولدرهای بیبی دوج اختصاص خواهد یافت.
  4. عرضه دبیت کارت بیبی دوج کوین را می توان از دیگر ویژگی های آن دانست. این دبیت کارت نقل و انتقال بانکی به صورت ارز فیات فراهم نموده است. کاربران می توانند از این دبیت کارت برای خرید و ارسال رمز ارز استفاده کنند.
مطالعه
درباره متاورس و آینده آن چه می دانید؟

بررسی نقشه راه و برنامه بلندمدت بیبی دوج BabyDoge

babydoge 3 - ارز بیبی دوج BabyDoge چیست؟وایت پیپر بیبی دوج و نقشه راه آن، ترکیبی از اهداف را مشخص می کند. تیم توسعه تمام تلاش خود را می کند تا با گسترش روابط تجاری و افزایش کاربردهای توکن خود، چیزی بیش از یک جامعه را به کاربران خود ارائه دهد. نقشه راه بیبی دوج BabyDoge شامل ۶ مرحله است که مهم ترین اهدافی را که تیم می خواهد در آینده به آن دست یابد، نشان دهد.

بیبی دوج  در حال حاضر در فاز ۵ است و به روزرسانی های آتی شامل انتشار NFTهای بیبی دوج، کمک های مالی به موسسات خیریه، راه اندازی BabyDoge Swap و غیره است. این موارد می توانند بر قیمت و جامعه بیبی دوج کوین تاثیر مثبت بگذارند. در ادامه مواردی را ذکر می نماییم که همگی جزئی از برنامه های رمز ارز بیبی دوج می باشند.

  1. لیست شدن در صرافی های ارز دیجیتال
  2. راه اندازی یک صرافی غیرمتمرکز با نام Baby Doge Swap
  3. ارائه پرداخت های رمزنگاری شده با کارت اعتباری
  4. ایجاد یک کیف پول برای دارندگان ارز دیجیتال بیبی دوج
  5. راه اندازی بازاری برای توکن های غیر قابل تعویض یا NFT
  6. افزودن میم کوین های بیشتر

بررسی روند قیمت ارز دیجیتال BabyDoge

ارز دیجیتال بیبی دوج BabyDoge در تاریخ ۱۲ June 2021 به بازار ارز های دیجیتال عرضه شده است این رمز ارز در ابتدای ورود به بازار با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۷۳ دلار به خرید و فروش می‌رسید. رمز ارز BabyDoge در ابتدای عرضه شدن روند صعودی را تجربه کرده است.

ارز دیجیتال BabyDoge در آخرین روز سال ۲۰۲۱ با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۹۱۴ دلار خرید و فروش شده است و تا کنون روند صعودی را تجربه کرده است. حجم معاملات رمز ارز BabyDoge در تاریخ نگارش این رمز ارز برابر است با ۳۴.۹۵۳.۸۵۶ دلار، در ادامه با ما همراه باشید.

شما می‌توانید در تصویر زیر روند قیمتی ارز BabyDoge را از ابتدای عرضه شدن تا به امروز مشاهده کرده و مورد بررسی و تحلیل قرار دهید.
BabyDoge 5 - ارز بیبی دوج BabyDoge چیست؟


خرید و فروش ارز دیجیتال بیبی دوج BabyDoge

babydoge 5 1 - ارز بیبی دوج BabyDoge چیست؟
اگر قصد خرید و فروش ارز دیجیتال BabyDoge را دارید باید در ابتدا در یکی از صرافی های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال BabyDoge ثبت نام و احراز هویت کرده و بعد اقدام به خرید و فروش این رمز ارز کنید.

بیشتر بخوانید:  رمز ارز گرین Grin چیست ؟ | آشنایی با ارز دیجیتال گرین

متاسفانه به دلیل تحریم هایی که در کشور ایران است ما ایرانی ها نمی‌توانیم بصورت مستقیم اقدام به خرید این رمز ارز با تومان کنیم، اما اصلا نگران نباشید ما راه حل این مشکل را به شما خواهیم گفت.

مطالعه
ارز دیجیتال تتر (Tether) چیست؟

شما باید ابتدا در یکی از صرافی های داخلی اقدام به تبدیل تومان خود به یکی از استیبل کوین ها مانند تتر کنید و بعد در یکی از صرافی های پشتیبان کننده ی ارز بیبی دوج BabyDoge تتر های خود را وارد کرده و اقدام به مبادله کنید.

برای فروش هم شما باید در ابتدا رمز ارز های خود را به تتر تبدیل کرده و بعد تتر های خود را به یکی از صرافی های داخلی منتقل کرده و در قدم بعد تتر ها را به تومان تبدیل کنید.


صرافی های پشتیبان کننده ی BabyDoge

babydoge 6 - ارز بیبی دوج BabyDoge چیست؟
در قسمت قبل ما روش خرید و فروش ارز دیجیتال BabyDoge را به شما آموزش دادیم و در این قسمت به صرافی های پشتیبان کننده ی این رمز ارز می‌پردازیم، دقت داشته باشید که صرافی را برای انجام معاملات خود انتخاب کنید از نظر امنیت قابل اعتماد باشد زیرا عدم امنیت صرافی احتمال از دست رفتن سرمایه شما را بالا می‌برد.

صرافی های پشتیبان کننده ی ارز BabyDoge عبارتند از:

  • صرافی Pancakeswap
  • صرافی Gate.Io
  • صرافی Uniswap
  • صرافی Hotbit
  • صرافی Coinex
  • صرافی BigOne
  • صرافی BitMart

در قسمت بالا ما صرافی های پشتیبانی کننده ی ارز دیجیتال بیبی دوج BabyDoge را به شما معرفی کردیم. اگر شما به اطلاعات بیشتری درباره ی صرافی پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال BabyDoge نیاز دارید کافیست به صفحه ی اصلی سایت زوم ارز رفته و نام صرافی مورد نظر را سرچ کرده و مقاله ی اختصاصی صرافی مورد نظر را مطالعه کنید. در مقاله ی اختصاصی صرافی ها ما مراحلی همچون ورود به سایت، ثبت نام، احراز هویت، خرید و فروش و … گام به گام با استفاده از تصاویر برای شما عزیزان آماده کرده ایم.


کیف پول های پشتیبان کننده ی BabyDoge

babydoge 7 - ارز بیبی دوج BabyDoge چیست؟
بعد از خرید ارز دیجیتال بیبی دوج BabyDoge نوبت به نگهداری و ذخیره ی رمز ارز های خریداری شده می‌رسد. برای نگهداری ارز دیجیتال شما به یک کیف پول دیجیتالی نیاز دارید. امروزه با زیاد شدن تعداد و تنوع کیف پول های ارز دیجیتال انتخاب کیف پول متناسب با کاربرد و نیاز شما کار بسیار سختی شده است اما نگران نباشید ما در انتخاب کیف پول مناسب شما را راهنمایی می کنیم.

این نکته را فراموش نکنید که کیف پولی را که انتخاب می‌کنید از نظر امنیت بصورت دقیق مورد بررسی قرار دهید.

کیف پول نرم افزاری سیف پل SafePal: کیف پول نرم افزاری سیف پل در سال ۲۰۲۰ ارائه شده است و امکان نصب و اجرا روی سیستم عامل های موبایلی را دارد و فرقی ندارد که سیستم عامل موبایل شما اندروید است و یا Ios شما می‌توانید این کیف پول نرم افزاری را روی موبایل خود نصب کنید و از استفاده آن لذت ببرید.

مطالعه
ارز آلکمی پی ACH چیست؟

کیف پول نرم افزاری تراست Trust: کیف پول تراست یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری دنیای ارز دیجیتال است این ولت از سیستم عامل های موبایلی پشتیبانی می‌کند، کیف پول تراست از رابط کاربری ساده و آسانی پشتیبانی می‌کند و علاوه بر ارز دیجیتال BabyDoge از رمز ارز های گوناگونی نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران این ولت به راحتی می‌توانند اقدام به نگهداری دیگر توکن های خود در این کیف پول کنند.


آیا بیبی دوج BabyDoge برای سرمایه گذاری مناسب است؟

babydoge 4 - ارز بیبی دوج BabyDoge چیست؟
بیبی دوج BabyDoge یکی از ارزهای رمزپایه است که با دریافت کارمزد تراکنش انگیزه سرمایه گذاری را فراهم می کند. هر بار که بیبی دوج کوین معامله می کنید، ۱۰ درصد کارمزد دریافت می شود. از این مقدار، ۵ درصد به طور متناسب بین هر سرمایه گذار بیبی دوج و ۵ درصد برای استخر نقدینگی با بایننس کوین در پنکیک سواپ تقسیم شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

جنبه دیگری که باید در نظر بگیرید این است که بیبی دوج عرضه زیادی دارد و قیمت آن پایین می باشد. همانطور که گفتیم طبق وایت پیپر این ارز دیجیتال قصد دارد تا در صرافی های ارز دیجیتال لیست شود، یک صرافی غیرمتمرکز با نام Baby Doge Swap راه اندازی کند، پرداخت ها را به وسیله کارت اعتباری ارائه دهد و همچنین یک بازار NFT راه اندازی کند.

به طور کلی توجه نمایید که سرمایه گذاری بر روی این رمز ارزها با ریسک همراه است. در واقع در ارتباط با رمز ارز بیبی دوج بررسی ها و تحلیل های زیادی ارائه نشده و این که آن یک میم کوین است. همانطور که گفتیم این توکن ها هیچ پشتوانه ای ندارند و وابسته به اظهار نظر دیگران می باشند.


کلام پایانی درباره ی ارز بیبی دوج BabyDoge چیست؟

در این مقاله ما به معرفی رمز ارز بیبی دوج BabyDoge پرداختیم. همانطور که در این مقاله گفته شد، بیبی دوج یکی از میم کوین های بازار رمز ارزها می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

رمز ارز بیبی دوج در ژوئن ۲۰۲۱ راه اندازی شده است و وایت پیپر آن ترکیبی از اهداف را مشخص می نماید. نقشه راه این رمز ارز نشانگر مهم ترین اهداف آن در آینده می باشد. در انتها لازم است بیان نماییم که هنگام سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال به طور کامل به بررسی آن بپردازید و همچنین این نکته را در نظر بگیرید که میم کوین ها از هیچ پشتوانه ای برخوردار نیستند. امیدواریم که با خواندن این مقاله اطلاعات لازم در ارتباط با رمز ارز بیبی دوج BabyDoge را دریافت نمایید.

از اینکه تا پایان مقاله “ارز بیبی دوج BabyDoge چیست؟” همراه ما بودید از شما سپاس گزاریم.

https://www.zoomarz.com/babydoge-cryptocurrency

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.