رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

ارز رز ROSE چیست؟

ارز رز ROSE چیست؟، در طول سال ها پروژه های مختلف بلاکچینی ظاهر شده اند که قصد داشتند به عنوان جایگزینی برای ارز دیجیتال اتریوم باشند. در واقع تیم های پشت این پروژه ها ادعا می نمایند که پتانسیل جایگزینی برای شبکه اتریوم را دارند. شبکه اوسیس یا اوسیس نتورک Oasis Network که کوین رز ROSE را ارائه داده است، یکی از پروژه های بلاکچینی است که قصد دارد جایگزین اتریوم شود و شبیه به اتریوم می باشد. اما لازم به ذکر است که اوسیس نتورک دارای دو ویژگی حریم خصوصی داخلی و مقیاس پذیری می باشد که آن را ارتقا می دهد.

شبکه اوسیس Oasis را می توان به عنوان یک شبکه لایه یک معرفی نمود که از الگوریتم اثبات سهام استفاده می نماید و غیرمتمرکز است. به عبارت دیگر اوسیس نتورک اولین پلتفرم بلاکچین با قابلیت حفظ حریم خصوصی برای امور مالی باز و اقتصاد داده است. شبکه اوسیس در ترکیب با توان عملیاتی بالا و معماری ایمن خود، قادر خواهد بود دیفای خصوصی و مقیاس پذیر را تقویت نماید. در این مقاله تیم زوم ارز در نظر دارد تا به معرفی کامل ارز دیجیتال رز ROSE که کوین ارائه شده توسط شبکه اوسیس است، بپردازد. همچنین شما می توانید با بنیانگذاران، عملکرد شبکه اوسیس و ویژگی های آن به صورت کامل آشنا شوید.

 

ارز دیجیتال رز ROSE چیست؟

rose 1 - ارز رز ROSE چیست؟
همانطور که در ابتدای این مقاله خدمت شما کاربران عزیز زوم ارز بیان نمودیم، رمز ارز رز ROSE کوین ارائه شده اوسیس نتورک Oasis Network یا شبکه اوسیس می باشد. د واقع می توان گفت رز ROSE کوین بومی اوسیس نتورک است و در نوامبر ۲۰۲۰ راه اندازی شد. از این ارز دیجیتال در شبکه اوسیس برای پرداخت کارمزدهای تراکنش، تفویض اختیار در لایه اجماع و استیکینگ توسط نودهای اعتبارسنجی استفاده می شود. از دیگر موارد استفاده این رمز ارز می توان شرکت در جامعه حاکمیتی شبکه اوسیس اشاره نمود.

مجموع عرضه کوین های رز ROSE به ۱۰ میلیارد محدود شده است. تقریبا ۱.۵ میلیارد کوین در طول Mainnet منتشر شد. از دسامبر ۲۰۲۱، فقط بیش از ۳.۴ میلیارد کوین رز در گردش بود. توزیع کوین های رز ROSE به شرح زیر می باشد:

  • فروش ۲۳ درصد از کل کوین ها در سال ۲۰۱۸
  • ارائه ۵ درصد به شرکای پروژه و برنامه های اوسیس
  • ارائه ۲۳.۵ درصد از کل عرضه به منظور پاداش دهی به سپرده گذاران و اعتبارسنج های شبکه
  • در نظر گرفتن ۱۸.۵ درصد برای تامین مالی برنامه ها و خدمات اوسیس نتورک
  • ارائه ۲۰ درصد به توسعه دهندگان اوسیس نتورک
  • اختصاص ۱۰ درصد از کوین ها برای توسعه و نگهداری شبکه

نیم نگاهی به توکن شبکه اوسیس نتورک Oasis Network

نام اختصاریROSE
نوع ارزToken
عرضه کل۱۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰
مقدار در گردش۳،۴۹۳،۰۱۴،۳۰۶
وب سایت رسمیOasisprotocol.Org
بلاکچین اکسپلوررOasisscan.Com

Oasismonitor.Com

Solscan.Io

Etherscan.Io

Bscscan.Com

پیج های ارتباط رسمیMedium

Twitter

Reddit

سورس کدhttps://Github.Com/Oasisprotocol/Oasis-Core
وایت پیپرhttps://Docsend.Com/View/Aq86q2pckrut2yvq
آدرس قرارداد اتریوم0x26B80FBfC01b71495f477d5237071242e0d959d7

معرفی شبکه اوسیس یا اوسیس نتورک Oasis Network

rose 2 - ارز رز ROSE چیست؟
شبکه اوسیس یا اوسیس نتورک یک شبکه بلاکچین اثبات سهام PoS است که به عنوان یک پلتفرم حفظ حریم خصوصی برای امور مالی باز و استفاده مسئولانه از داده ها طراحی شده است. اوسیس نتورک یک بلاکچین لایه یک است مانند اتریوم یا بیت کوین اما از ابتدا ساخته شده است و محرمانه بودن داده ها را ارائه می دهد. فقدان حریم خصوصی در بلاکچین مسلما یکی از موانع بزرگ برای پذیرش این فناوری است. شبکه اوسیس می خواهد این شکاف را به عنوان یک پروتکل بلاکچین با محوریت حریم خصوصی که از اقتصاد داده غیرمتمرکز و امور مالی باز پشتیبانی می کند، پر کند.

در واقع شبکه اوسیس ویژگی های منحصر به فرد حریم خصوصی خود را با توان عملیاتی بالا و معماری امن ترکیب می کند و آن را برای تقویت برنامه های مالی غیرمتمرکز مقیاس پذیر خصوصی DeFi و گسترش امور مالی باز فراتر از تریدرهای رمز ارز و پذیرندگان اولیه ایده آل می کند. به طور خلاصه شبکه اوسیس یک شبکه بلاکچین غیرمتمرکز لایه یک است که به گونه ای منحصر به فرد مقیاس پذیر، خصوصی و همه کاره طراحی شده است. شبکه دارای دو جزء اصلی لایه اجماع و لایه پاراتایم ParaTime است.

  1. لایه اجماع یک اجماع مقیاس پذیر، با توان بالا، ایمن و اثبات سهام است که توسط مجموعه ای غیرمتمرکز از نودهای اعتبارسنجی اجرا می شود.
  2. لایه پاراتایم ParaTime به لایه اجماع متصل می شود و هر پاراتایم از مجموعه ای از نودهای محاسباتی تشکیل شده است.
مطالعه
ارز ان اف تی NFT چیست؟

معرفی بنیانگذاران اوسیس نتورک Oasis Network

rose 15 - ارز رز ROSE چیست؟
در این قسمت از مقاله به معرفی بنیانگذاران و تیم سازنده اوسیس نتورک که پلتفرم ارائه دهنده کوین رز است، خواهیم پرداخت. بوریویج کاس Borivoj Cos یکی از بنیانگذاران شبکه اوسیس است که در سمت مدیرعامل نیز فعالیت می نماید. وی در رشته حقوق در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده است. همچنین قبل از اوسیس نتورک در شرکت Info House Skopje به عنوان مدیرعامل فعالیت نموده است.

اکین تونا Ekin Tuna در نقش مدیر بخش توسعه در اوسیس نتورک فعالیت می نماید. این فرد در رشته علوم کامپیوتر در مقطع کارشناسی تحصیل کرده است. تونا قبل از اوسیس، بنیانگذار یک شرکت در زمینه جمع آوری داده های معاملات بلاکچینی به نام ChainSlayer فعالیت نموده است.

مدیر امور بازازیابی اوسیس، جینا تیریاکیدو Gina Tiriakidou می باشد. وی در رشته بازاریابی در دانشگاه نیویورک تحصیل کرده است و دارای مدرک کارشناسی ارشد می باشد. تیریاکیدو قبل از فعالیت در اوسیس در مایکروسافت به عنوان مدیر بازاریابی فعالیت کرده است.


بررسی عملکرد اوسیس نتورک Oasis Network

rose 3 - ارز رز ROSE چیست؟
شبکه اوسیس Oasis از یک الگوریتم اجماع اثبات سهام PoS و نودهای اعتبارسنج استفاده می نماید. مقیاس پذیری شبکه اوسیس با تفکیک عملیات اجماع و محاسباتی آن به آنچه که لایه اجماع و لایه پاراتایم ParaTime می نامد، به دست می آید. بیایید به تجزیه آن بپردازیم.

  • لایه اجماع: میزبان مکانیزم اجماع ایمن و بسیار مقیاس پذیر است که توسط نودهای اعتبارسنجی اجرا می شود. جایی است که بلاک ها اعتبارسنجی می شوند و به بلاکچین اضافه می شوند.
  • لایه پاراتایم ParaTime: پاراتایم ها محیط های زمان اجرا هستند که محاسبات را در حالت اشتراکی نشان می دهند. هر کسی می تواند ParaTime خود را توسعه دهد و بسازد. هر پاراتایم را می توان به صورت مجزا برای رفع نیازهای یک برنامه خاص توسعه داد.

اجماع و اجرا در شبکه اوسیس با استفاده از دو لایه از هم جدا می شوند، که شبکه را قادر می سازد چندین تراکنش را به صورت موازی پردازش کند. به این تریتب، محاسبات با منابع فشرده پردازش شده در یک پاراتایم، تراکنش های ساده تر و سریعتر پردازش شده در دیگری را مختل نمی کند.


معرفی ویژگی های شبکه اوسیس

rose 4 - ارز رز ROSE چیست؟
در این قسمت از مقاله به معرفی ویژگی هایی که شبکه اوسیس نتورک برخوردار است، خواهیم پرداخت.

۱.مقیاس پذیری

مقیاس پذیری شگفت انگیز شبکه اوسیس از طریق مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته به دست می آید که سرعت تراکنش سریعتر و توان عملیاتی بالاتری را نسبت به سایر شبکه ها ارائه می دهد. عملکرد سطح بالای شبکه عمدتا به دلیل تفکیک عملیات محاسباتی و توافقی آن به لایه اجماع و لایه پاراتایم ParaTime است. این جداسازی به چند پاراتایم ParaTime اجازه می دهد تا تراکنش ها را به صورت موازی پردارش کند، به این معنی که بارهای کاری پیچیده پردازش شده در یک ParaTime سرعت تراکنش های سریعتر و ساده تر را در دیگری کاهش نمی دهد.

۲.حریم خصوصی

شبکه اوسیس اولین ParaTime محرمانه را با پشتیبانی از قراردادهای هوشمند محرمانه طراحی کرد. در یک پاراتایم محرمانه، نودها باید از نوعی فناوری محاسباتی امن به نام TEE استفاده کنند. TEEها به عنوان یک جعبه سیاه فرضی برای اجرای قرارداد هوشمند در پاراتایم محرمانه عمل می کنند. داده های رمزگذاری شده همراه با قراردادهای هوشمند به جعبه سیاه می روند، داده ها رمزگشایی می شوند، توسط قرارداد هوشمند پردازش می شوند و سپس قبل از ارسال به خارج از TEE رمزگذاری می شوند. این فرآیند تضمین می کند که داده ها محرمانه باقی می مانند و هرگز به نود یا توسعه دهنده برنامه ارائه نمی شوند.

۳.تطبیق پذیری

شبکه اوسیس که برای پشتیبانی از نسل بعدی برنامه های بلاکچین طراحی شده است، فوق العاده همه کاره و قابل تنظیم است. یعنی هر ParaTime را می توان به صورت مجزا توسعه داد تا نیازهای یک برنامه خاص را برآورده کند. ParaTimeها را می توان بزرگ یا کوچک کرد که بسته به نیازهای یک مورد خاص، امکان اجرای سریعتر یا ایمن تر را فراهم می کند.


معرفی پاراتایم ParaTime

rose 5 - ارز رز ROSE چیست؟
همانطور که در قسمت های قبلی و در بخش عملکرد شبکه اوسیس توضیح دادیم، این شبکه از دو قسمت اصلی لایه اجماع و لایه پاراتایم تشکیل شده است. لایه اجماع این شبکه مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام می باشد و اجرای آن توسط مجموعه ای از نودهای اعتبارسنج صورت می پذیرد. پاراتایم به لایه اجماع متصل شده و یک رکورد از تراکنش ها را به صورت دوره ای ارسال می نماید.

هر یک از پاراتایم ها شامل مجموعه ای از نودهای محاسباتی هستند که که یک محیط محاسباتی را برای قراردادهای هوشمند فراهم می کنند. همچنین لازم به ذکر است امکان انجام مجموعه گسترده ای از محاسبات در شبکه اوسیس توسط پاراتایم ها فراهم است. به علاوه می توان بیان نمود که ایجاد پاراتایم ها توسط هر کسی امکان پذیر می باشد و توسعه دهندگان می توانند برنامه های غیرمتمرکز مختلفی را در پاراتایم های پیاده سازی نمایند.


بررسی اهداف اوسیس نتورک Oasis Network

rose 6 - ارز رز ROSE چیست؟
شبکه اوسیس یا اوسیس نتورک در نظر دارد تا اولین پلتفرم بلاکچین را ارائه دهد که از قابلیت حفظ حفظ حریم خصوصی در بازارهای مالی و داده های اقتصادی برخوردار باشد. همچنین این شبکه تلاش می نماید حوزه دیفای خصوصی را تقویت نماید که این کار با استفاده از توان عملیاتی بالا و امنیت بالای شبکه صورت می پذیرد.

مطالعه
برترین NFTهای 1400

شبکه اوسیس از ویژگی هایی برخوردار می باشد که علاوه بر تغییر در حوزه دیفای قصد دارد نوع جدیدی از رمز ارزها با نام داده های توکنیزه یا Tokenized Data را ارئه دهد. این نوع از دارایی های دیجیتال به کاربران امکان می دهد کنترل داده های تولید شده را در دست داشته باشند و در مقابل اشتراک داده ها با استفاده از برنامه های مختلف، پاداش دریافت کنند. تبدیل شبکه اوسیس به اولین شبکه اقتصادی در حوزه داده ها یکی از اهداف اوسیس می باشد.


بررسی نقشه راه اوسیس نتورک Oasis Network

rose 10 700x292 - ارز رز ROSE چیست؟
در نقشه راه اوسیس نتورک برنامه هایی ارائه شده است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

  • راه اندازی شبکه آزمایشی اوسیس نتورک در نوامبر ۲۰۱۹، که کاربران قادر بودند به عنوان نود در شبکه فعالیت نمایند. لازم به ذکر است که امکان سپرده گذاری و یا رای دهی برای آنان وجود نداشت.
  • برگذاری مسابقات بین کاربران و پاداش دهی به آنان در شبکه آزمایشی به دلیل کشف آسیب پذیری های شبکه در ژانویه ۲۰۲۰.
  • راه اندازی شبکه اصلی با نام Amber در ژوئن ۲۰۲۰
  • راه اندازی نهایی شبکه اصلی در اکتبر سال ۲۰۲۰.
  • انتقال از شبکه بتا Beta به Mainnet Product در سال ۲۰۲۱.

معرفی مشارکت های اوسیس نتورک Oasis Network

rose 7 - ارز رز ROSE چیست؟
با خواندن این قسمت از مقاله شما می توانید با چند نمونه از پلتفرم ها و شرکت هایی که شبکه اوسیس با آنها همکاری نموده است، آشنا شوید.

  1. شرکت Arrington XRP Capital یکی از شرکت های سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه مبتنی بر بلاکچین می باشد که با شبکه اوسیس همکاری نموده است و در عرضه اولیه پروژه های مختلف اقدام به سرمایه گذاری می نماید.
  2. یک شرکت سرمایه گذاری با نام Amino Capital نیز با اوسیس نتورک همکاری کرده است. همکاری این شرکت در زمینه سرمایه گذاری های اولیه تا توسعه پروژه های نوظهور سرمتیه گذاری نموده است.
  3. بایننس لبز Binance Labs یا آزمایگشاه بایننس نیز از دیگر سرمایه گذاران در شبکه اوسیس می باشد.
  4. یک شرکت سرمایه گذاری در حوزه صنایه نوظهور و بلاکچین با نام ۱Kxx نیز در پلتفرم اوسیس در سال ۲۰۲۱ اقدام به سرمایه گذاری کرده است.

معرفی سرویس های ارائه شده توسط Oasis Network

rose 11 700x292 - ارز رز ROSE چیست؟
شبکه اوسیس دارای سرویس ها و خدمات مختلفی می باشد که کاربران می توانند از آنها استفاده نمایند. در ادامه به معرفی هر یک سرویس های این شبکه خواهیم پرداخت.

۱.کیف پول اوسیس نتورک Oasis Network

کاربران می توانند از کیف پول اوسیس برای ذخیره دارایی های خود استفاده نمایند. این کیف پول امکاناتی همچون انتقال سریع رمز ارزها، استیکینگ و دسترسی به کیف پول سخت افزاری لجر را فراهم می نماید.

۲.یوزو سواپ YuzuSwap

یوزو سواپ به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز که مبتنی بر شبکه اوسیس است، شناخته می شود. لازم به ذکر است که این صرافی غیرمتمرکز هنوز راه اندازی نشده است.

۳.صندوق سرمایه گذاری Oasis Ecosystem Fund

از سرویس صندوق سرمایه گذاری اوسیس توسعه دهندگان می توانند زمانی که قصد ساخت پلتفرمی در شبکه اوسیس در زمینه هایی همچون متاورس، توکن های غیر قابل تعویض NFT و داده های توکنیزه شده دارند، استفاده نمایند.

۴.برنامه های آموزشی Oasis University Program

در صورتی که افراد علاقه مند به فناوری بلاکچین باشند می توانند درخواست خود را برای برنامه های آموزشی شبکه اوسیس اعمال نمایند و به عنوان بخشی از این پروژه باشند.


بررسی روند قیمتی ارز دیجیتال رز ROSE

 ارز دیجیتال رز ROSE در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۰ به دنیای ارز های دیجیتال وارد شده و در زمان ورود با قیمت ۰.۰۳۸۲ دلار خرید و فروش شده و تا آخرین روز سال ۲۰۲۰ روندی ثابت را تجربه کرده است و در آخرین روز سال ۲۰۲۰ با سطح قیمتی ۰.۰۴۱۵۸ دلار آمریکا به خرید و فروش می‌رسید.

ارز دیجیتال رز در اوایل سال ۲۰۲۱ روند صعودی را تجربه کرده است ولی متاسفانه این روند صعودی زیاد دوام نیاورد و به روند نزولی تبدیل شد اما یک ماه بعد رمز ارز رز توانست روند صعولی را دوباره تجربه کند و تا آخرین روز سال ۲۰۲۱ این روند صعودی را حفظ کند.

رمز ارز ROSE در آخرین روز سال ۲۰۲۱ با سطح قیمتی ۰.۴۲۹۸ دلار سال جدید میلادی را آغاز کرده و در حال حاضر در روند نزولی بسر می‌برد.

ارز دیجیتال رز ROSE در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۲۰ در سطح قیمتی ۰.۰۳۲۰۵ دلار پایین ترین سطح خود را تجربه کرده است و در تاریخ ۱۵ ژوئن سال ۲۰۲۲ بالا ترین سطح قیمتی تاریخ خود را تجربه کرده است. حجم معاملاتی ارز دیجیتال رز ROSE در ۲۴ ساعت اخیر برابر است با ۱۶۴,۶۰۶,۹۹۰ دلار آمریکا.

شما می‌توانید با استفاده از عکس زیر که نمودار قیمت ارز دیجیتال رز ROSE را از ابتدای عرضه شدن به بازار ارز های دیجیتال تا به امروز مشاهده و مورد بررسی و تحلیل قرار دهید.
1 Capture - ارز رز ROSE چیست؟


خرید و فروش ارز دیجیتال رز ROSE

rose 12 700x292 - ارز رز ROSE چیست؟
اگر شما تا به امروز تصمیم به خرید و فروش ارز دیجیتال رز ROSE را داشته اید ولی راه انجام آن را نمی‌دانستید اصلا نگران نباشید ما در این قسمت شما را راهنمایی می‌کنیم، اولین قدم برای خرید و فروش ارز رز ROSE ثبت نام در یکی از صرافی های داخلی ارز های دیجیتالی که از این رمز ارز پشتیبانی می‌کنند است اما اگر صرافی داخلی از رمز ارز ROSE پشتیبانی نمی‌کند باید به سراغ صرافی های ارز دیجیتال خارجی پشتیبان کننده ی این رمز ارز برویم.

مطالعه
ارز استورج Storj چیست؟

متاسفانه به دلیل تحریم هایی که متوجه کشور عزیز ما است کاربران ایرانی نمی‌توانند در ابتدا در صرافی خارجی مقدار تومان خود را تبدیل به ارز دیجیتال رز ROSE کنند کاربران در ابتدا باید در یکی از صرافی های ارز دیجیتال داخلی مقدار تومان دلخواه خود را به یک استیبل کوین مانند تتر تبدیل کنند و سپس در یکی از صرافی های خارجی دلخواه تتر را به رمز ارز رز ROSE تبدیل کنند.


صرافی های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال رز ROSE

rose 13 - ارز رز ROSE چیست؟صرافی های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال رز ROSE
در این قسمت ما به معرفی صرافی هایی که از ارز دیجیتال رز ROSE پشتیبانی می‌کنند می‌پردازیم و آنها را برای شما نام برده که در صورتی که می‌خواهید به خرید و فروش این رمز ارز بپردازید به راحتی از صرافی های پشتیبان کننده ی این رمز ارز آگاه باشید.

حتما قبل از انتخاب صرافی مورد نظر به بررسی آن صرافی بپردازید و صرافی را که از نظر امنیت قابل اعتماد بوده است را انتخاب کنید و قبل از ثبت نام و احراز هویت ما به شما پیشنهاد می‌دهیم صرافی ارز دیجیتالی را که انتخاب کرده اید مقاله ی تخصصی  آن را که در قسمت صرافی سایت زوم ارز می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید مطالعه کرده و بعد اقدام به فعالیت کنید.

صرافی های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال رز ROSE عبارتند از:

  • صرافی Binance
  • صرافی Kucoin
  • صرافی Uniswap
  • صرافی Gate.Io
  • صرافی HotBIT
  • صرافی Wazir X

کاربران گرامی صرافی های بیشتری از ارز دیجیتال رز ROSE پشتیبانی می کنند شما قادر هستید با مراجعه به سایت کوین مارکت کپ و سرچ نام انحصاری ارز مورد نظر مانند (ROSE)، وارد قسمت Market شده و لیست تمامی صرافی های پشتیبان کننده ی این رمز ارز را مشاهده کنید.


کیف پول های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال رز ROSE

rose 14 700x292 - ارز رز ROSE چیست؟کیف پول های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال رز ROSE
در قسمت های قبلی ما به صرافی های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال رز ROSE پرداختیم اما در مرحله ی بعد از خرید ارز دیجیتال مرحله ی ذخیره و نگهداری رمز ارز رز ROSE می‌رسد برای ذخیره و نگهداری ارز های دیجیتال ما به کیف پول ارز دیجیتال نیاز داریم.

متاسفانه فقط کیف پول سیف پل از ارز دیجیتال رز ROSE پشتیبانی می‌کند کیف پول سیف پل جزو پنج کیف پول نرم افزاری ارز های دیجیتال است این کیف پول نرم افزاری دارای امنیت مناسب و قابل قبولی می‌باشد اما متاسفانه از تایید هویت دو عاملی پشتیبانی نمی‌کند که این به معنای عدم امنیت کیف پول نیست.


آیا ارز دیجیتال رز ROSE استخراج می شود؟

rose 8 - ارز رز ROSE چیست؟آیا ارز دیجیتال رز ROSE استخراج می شود؟
شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که آیا رمز ارز رز ROSE قابلیت استخراج دارد یا خیر؟ همانطور که در این مقاله بیان نمودیم، رمز ارز رز ROSE کوین ارائه شده اوسیس نتورک می باشد و این شبکه در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام یا PoS استفاده می نماید.

با این وجود می توان نتیجه گرفت که این رمز ارز قابلیت استخراج ندارد و تنها می توان با خرید آن از صرافی ها در بستر ارز دیجیتال ROSE سرمایه گذاری نمود. به طور کلی در دنیای ارزهای دیجیتال رمز ارزهای مبتنی بر الگوریتم اثبات کار یا PoW قابل استخراج هستند.


آینده رمز ارز رز ROSE چگونه است؟

rose 9 700x292 - ارز رز ROSE چیست؟آینده رمز ارز رز ROSE چگونه است؟
رمز ارز رز ROSE ممکن است ورودی جدیدی به بازار کریپتو باشد، اما توانسته است جایگاهی را در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر با سرمایه گذاری بازار تضمین کند. هیچ کس نمی تواند با اطمینان مطلق بگوید که ارزش رز ROSE در یک سال دیگر چقدر خواهد بود، اما تیم اوسیس در حال کار بر روی ایجاد بسیاری از ویژگی های جدید برای شبکه، علاوه بر رشد و پذیرش است.

به روزرسانی های منظم، پشتیبانی سرمایه گذاران نهادی و استعداد تیم توسعه اصلی همگی برای آینده رمز ارز رز ROSE به عنوان یک سرمایه گذاری خوب هستند.


کلام پایانی درباره ی ارز رز ROSE چیست؟

با خواندن این مقاله شما با کوین رز ROSE و پلتفرم ارائه دهنده آن یعنی شبکه اوسیس یا اوسیس نتورک Oasis Network به طور کامل آشنا شدید. به طور کلی شبکه اوسیس یک بلاکچین با سه ویژگی کلیدی حریم خصوصی، مقیاس پذیری و تطبیق پذیری می باشد. به طور خلاصه می توان گفت شبکه اوسیس یا اوسیس نتورک یک شبکه بلاکچین اثبات سهام PoS است که به عنوان یک پلتفرم حفظ حریم خصوصی برای امور مالی باز و استفاده مسئولانه از داده ها طراحی شده است. رمز ارز رز ROSE در این شبکه دارای کاربردهای مختلفی همچون پرداخت کارمزد تراکنش ها، شرکت در جامعه حاکمیتی و پاداش دهی به نودها می باشد. امیدواریم که با خواندن این مقاله اطلاعات کافی در ارتباط با رمز ارز رز ROSE را دریافت کرده باشید. در صورت داشتن هرگونه سوال آن را در قسمت نظرات بیان نمایید.

ممنون از اینکه تا پایان مقاله “ارز رز ROSE چیست؟” همراه ما بودید.

ارز رز ROSE چیست؟

منبع : زوم ارز

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.