رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

جشنواره بایننس (برداشت یکی از کاربران)

اگر شما هم در جشنواره بایننس جایزه کیف پول های ۲۰۰ هزار دلاری شرکت کردید و یا قصد شرکت دارید حتما این مقاله را بخوانید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

آیا جشنواره بایننس کلاهبرداری است؟

این جشنواره توسط بزرگ ترین مجله جهان یعنی فوربز (Forbes) در حال پرومت شدن است + جشنواره توسط بزرگ ترین وب سایت های خبری ارز دیجیتال از جمله؛ coindesk, CoinTelegraph, CCN و Bitcoinist در حال تبلیغ شدن است.

www.Festival.Exchange

برداشت جایزه توسط یکی از کاربران به آسانی

Winning the Binance Festival Award 535x1024 - جشنواره بایننس (برداشت یکی از کاربران)

به تصویر بالا دقت کنید، یکی از کاربران ما که برنده این جشنواره شده بود توانسته به راحتی جایزه خود را به کیف پول تراست والت خود انتقال دهند.

جشنواره بایننس یک فرصت تکرار نشدنی

ولی لازم به ذکر است که کلاهبرداری‌های مربوط به بلاک چین و ارزهای دیجیتال اتفاق جدیدی نیستند. در واقع تا زمانی که بتوان از یک حوزه سود کسب کرد، احتمال وقوع کلاهبرداری نیز وجود دارد، ولی قطعا شما میتوانید با وجود دیتا ها و برسی های مورد نیاز از معتبر بودن و یا نبودن یک پروژه مطلع شوید، شما از طریق لینک زیر میتوانید برندگان دوره قبل این جشنواره را مشاهده کنید:

مطالعه
آموزش ساخت NFT

برندگان جشنواره بایننس:

https://www.binance.com/en/blog/community/binance-announces-its-fifthanniversary-awards-winners-6773093929042158114

لینک بالا را باز کنید و لیست برندگان را مستقیم از وب سایت بایننس به آدرس binance.com مشاهده کنید.

WINNER 563x550 - جشنواره بایننس (برداشت یکی از کاربران)

این جشنواره کاملا واقعی است و برای شرکت در جشنواره شما نیاز به هیچ هزینه ای ندارید و اگر برنده شدید نیازی نیست حساب بایننس خود را به کیف پول متصل کنید و یا کلید خصوصی خود را در اختیار برنامه قرار دهید! خیر شما اگر با تراست والت کار کرده باشید، در این کیف پول هم میتوانید به راحتی مبلغ را به کیف پول دیگرتان انتقال دهید، فقط برای انتقال ارزها از کیف پول بایننس به کیف پول دیگر و یا ترید و چنج نیاز به گس فی دارید:

مطالعه
ارز پکسوس گلد PAXG چیست؟

gass fee 719x550 - جشنواره بایننس (برداشت یکی از کاربران)

کارمزد یا گس فی مورد نیست جشنواره بایننس چیست؟

هرچیزی بهایی دارد و تراکنش‌های انجام شده در شبکه‌های بلاک چینی هم از این قاعده مستثنی نیستند! پردازش تراکنش‌ها هزینه‌هایی را در پی دارد که کاربران شبکه بابت تایید تراکنششان در شبکه و انتقال آن‌ها روی شبکه بلاک چین آن را می‌پردازند. از این هزینه‌ها با عنوان کارمزد تراکنش (transaction fee) یا گس فی (Gas Fee) یاد می‌شود.

در برخی موارد، مواجهه با هزینه کارمزد در آخرین مرحله تراکنش موجب سرخوردگی ما می‌شود. گاهی اوقات هزینه انتقال، قیمتی نزدیک به خود دارایی جابه‌جا شده خواهد داشت! حتی برخی افراد از گس فی شبکه‌ها به عنوان راهی برای کلاهبرداری یاد می‌کنند. امّا واقعیت ماجرا چیز دیگری است.

برای درک بهتر مفهوم کارمزد، می‌توانیم آن را به هزینه ارسال یک کالا تشبیه کنیم. گاهی اوقات کالای مورد نظر ما مسیر پر پیچ و خمی را طی می‌کند تا به دست ما برسد. یا در ساعتی نامناسب در طول روز کالایمان را خریداری می‌کنیم. در این شرایط، نباید انتظار داشته باشیم که از احتساب هزینه ارسال آن محصول صرف نظر شود.

پس اگر یکی از برندگان بودید، برای انتقال جایزه نیاز به مقداری اتریوم دارید که به اصطلاح به آن سوخت اتریوم میگویند، و پس از پرداخت مقدار مشخص اتریوم شما هم به راحتی مثل نمونه بالا میتوانید ارزهای خود را به کیف پول دیگرتان انتقال دهید.

مطالعه
ارز پلی مث POLY چیست؟

کاهش هزینه گس فی برای انتقال جایزه بایننس

پیشنهاد مجموعه ما به شما این است که برای کاهش هزینه انتقال، جایزه را مستقیم به کیف پول خود را به یکی از صرافی معتبر ایرانی انتقال داده و مستقیم به ریال چنچ کنید، در این صورت شما یکبار گس فی پرداخت کردید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.