رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

دوره آموزش تعمیر دستگاه ماینر تخصصی

دوره آموزش تعمیر دستگاه ماینر تخصصی

آموزشگاه تعمیرات زانکو با تکیه بر پتانسیل بالای شغل تعمیرات ماینر در ایران، با همکاری یکی از اساتید برجسته این رشته که سابقه درخشان در حوزه تعمیرات ماینر دارند، اقدام به برگزاری دوره آموزش تعمیرات ماینر به صورت تخصصی و حرفه ای نموده است.

دوره های آموزش تعمیرات ماینر در آموزشگاه زانکو به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می شوند. دوره حضوری تعمیرات ماینر در شهر تهران و با پشتیبانی صد در صدی و تضمین دوره برگزار می شود. برای شرکت در این دوره هیچ پیشنیازی لازم نیست و کلیه مباحث از سطح مقدماتی آموزش داده می شود.

مطالعه
ارزهای دیجیتال و مالیات

دستگاه های ماینر به طور کلی از سه بخش تشکیل می شوند: هشبرد ماینر، کنترل برد ماینر، پاور ماینر

۱. آموزش تعمیر و عیب یابی هش برد ماینر

خرابی هش برد ماینر یکی از حرابی های متداول در دستگاه های ماینر است که تنها توسط تعمیرکار حرفه ای و متخصص ماینر قابل تعمیر است. در صورتی که یک یا چند چیپ هشبرد از کار بیفتد، قدرت پردازش ماینر یا هشریت ماینر کاهش می یابد. کاهش هش ریت مساوی است با کاهش درآمد ماینر و بنابراین صاحبین ماینر همه تلاش خود را می کنند تا در اولین فرصت مشکل را حل کنند.

مطالعه
گزارش خبری سومین رویداد توکن تاک

۲. آموزش تعمیر و عیب یابی کنترل برد ماینر

کنترل برد ماینر وظیفه مدیریت، هدایت و هماهنگی کل دستگاه ماینر را بر عهده دارد و میان هش برد ها و سایر بخش های ماینر هماهنگی ایجاد می کند. کنترل برد ماینر مغز دستگاه ماینر است و هر لحظه دستورات لازم برای عملکرد بهینه ماینر را صادر می کند. با توجه به نقش حیاتی کنترل برد، در صورت خرابی این قطعه ماینر عملا از کار می افتد و نیاز به تعمیر پیدا می کند.

۳. آموزش عیب یابی و تعمیر پاور ماینر

منبع تغذیه یا پاور ماینر یکی از بخش های مهم در ماینر است و همانطور که از نامش پیداست، وظیفه تامین برق مورد نیاز سخت افزارهای ماینر را بر عهده دارد. کار منبع تغذیه تبدیل جریان متناوب برق شهری به جریان مستقیم، یا همان جریان مناسب برای کار کردن ماینر، است. همانطور که گفتیم ماینر باید بیست و چهار ساعته روشن باشد و بنابراین پاور ماینر هم دائما روشن است

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.