رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

بهترین مشاور املاک زن دنیا از راز موفقیت خود می گوید!

جمله معروف جید میلز بهترین مشاور املاک زن مشاور املاک آمریکایی می گوید: «یک مشاور املاک حرفه‌ ای کل شبانه‌ روز خود را مشغول کار است. من حتی شب‌ ها و در هنگام خواب نیز در حال انجام معاملات ملکی هستم.» جید میلز امروزه رئیس و موسس شرکت «Jade Mills Estates» و نماینده بین‌ المللی «Coldwell Banker Global Luxury» است. «Coldwell Banker» یک دفتر املاک و زمین آمریکایی وابسته به شرکت «Realogy» است که آژانس مرکزی آن در مدیسون قرار دارد.

برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

سال ۱۹۰۶ این دفتر در سانفرانسیسکو احداث شد و حدود ۳ هزار کارگزار آن در چندین کشور متفاوت مشغول به کار هستند. جید با کسب بیش از ۶ میلیارد دلار معاملات ملکی حرفه‌ ای، از معروف ترین و بهترین مشاور املاک زن در دنیا به شمار می رود. اصلی ترین معاملات او با افراد و بیزینس‌ های معروف صورت می گیرد. بیشتر مشتریان میلز افراد مشهوری مثل جنیفر آنیستون و چارلی شین هستند.

در این مقاله از املاک داران شما را با جید میلز بهترین و معروف ترین مشاور املاک زن آشنا می کنیم و مطالبی در رابطه با تکنیک های موفقیت آن به شما ارائه خواهیم داد. پس تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

کودکی جید میلز

جید میلز در روستای کوچکی از تگزاس زندگی می کرد و پدرش دامدار بود. روزهای خود را با گشت و گذار در مزارع همراه برادرش می گذراند. همان گونه که در مصاحبه ها از کودکی هایش تعریف کرده در آن زمان به جای بازی با دختران، بازی کردن بیس بال و فوتبال با پسران هم سن خود را ترجیح می داده است.

البته جالب اینجاست که والدین آن هیچوقت با رفتارهای آن مخالفت نکردند و آن را به گونه ای دوست داشتند که آزاد می گذاشتند. تا این که با مهارتش باعث شد لقب بهترین پدر و مادر به والدینش هدیه کند. شاید به همین دلیل باشد که میلز در بین همکاران خود به فردی با پشتکار بالا معروف است.
jid2 - بهترین مشاور املاک زن دنیا از راز موفقیت خود می گوید!

مطالعه
تولید محتوا چیست و چه روش هایی دارد؟

ازدواج و فرزندان

جید میلز هم اکنون دارای ۴ فرزند و ۷ نوه است. پسر کوچک او در شبکه های اجتماعی تخصص دارد و مابقی فرزندان در زمینه حوزه املاک و زمین فعالیت می کنند. میلز ۳ بار ازدواج کرد و اولین همسرش را نخستین بار در بروکلی ملاقات کرده است. آن ها بعد از ازدواج شان ترک تحصیل کردند و به لس ‌آنجلس رفتند. با سکونت در آنجا سال های ابتدایی زندگی خود را با نوازندگی در کلوپ‌ های شبانه روزی لوس‌ آنجلس سپری می کردند.

اما زندگی عاطفی میلز و همسرش کمی طول نکشید و همسر او جید و دخترش را پس از ۳ سال ترک کرد. از همین رو دنبال کسب و کاری بود و پس از مدتی دست از خوانندگی برداشت و تبلیغات تجاری انجام داد.

میلز پس سال ها همسر دوم خود ازدواج کرد که مدتی زیادی طول نکشید که همسر دوم را از دست داد. پس از آن، با سومین همسرش آشنا شد که از آن ۳ فرزند دارد. زندگی عاشقانه آن ها همچنان ادامه دارد و میلز در گفت و گوهایش از همسرش به عنوان بهترین مرد تعریف می کند. او و همسرش هر دو در زمینه املاک و مستغلات مشغول به کار هستند.

ورود به شغل مشاور املاک و مستغلات

میلز در ازدواج ناموفق اول خود دوران سختی را سپری می کرد و برای مخارج زندگی مجبور شد خانه خود را بفروشد. در آن دوران از پای نیفتاد و با پشتکار قوی راه خود را پیش گرفت. جید در حرکت اول با یک دفتر املاک تماس گرفت. نتیجه این تماس آشنایی میلز با مشاوری به نام اسپایک بود. با رفت و آمدهای اسپایک به خانه میلز برای فروش منزل، رابطه ای دوستانه‌ بین آن دو صورت گرفت.

زمانی که اسپایک خوشحالی میلز را در مسائل ملکی دید، به او توصیه کرد که جواز ملکی خود را بگیرد. برای اولین بار این کار برای میلز به نظر سخت می رسید چرا که به تنهایی سرپرستی دخترش را بر عهده داشت. اما با پشتکار محکم وارد زمینه املاک و مستغلات شد. میلز با اعتمادی که نسبت به خود داشت بر این باور بود که روزی می تواند بهترین مشاور املاک زن در دنیا شود.

مطالعه
۲۵ تکنیک بسیار مهم در بازاریابی و مهارت فروش تلفنی

جید میلز با چه مشتریانی کار می‌ کند؟

میلز بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه املاک و مستغلات فعالیت می کرد و به خاطر حاصل فروش خود در سطح بین‌ المللی معروف شد. هم اکنون او از جمله معتبرترین و بهترین مشاورین در حوزه املاک و مستغلات لس‌ آنجلس به حساب می آید. او راز موفقیتش را در آشنایی با مشتریانی می‌ بیند که به آن‌ ها علاقه مند بوده است. او تمایل همکاری با افرادی که مورد علاقه اش نبوده اند را ندارد.

رمز موفقیت جید میلز در کار چیست؟

راز موفقیت میلز در این بود که بسیار سریع با افراد ارتباط دوستانه برقرار می کرد. او برایش تفاوتی ندارد که چه مدت است با او آشنا شده است در هر صورت با او صمیمانه رفتار می کند و ممکن است این یکی از رازهای موفقیت او باشد.

او در بین همکارانش به سخت‌ کوشی مشهور است. میلز در یکی از گفت و گوهایش گفته است که «یک مشاور املاک با تجربه کل شبانه‌ روز را مشغول کار است و بیشتر مواقع صبح‌ ها بعد از بیدار شدن، لیست معاملاتش را بررسی می‌ کند.» این حرف او خود نشانه ای از سخت‌ کوشی‌ اش به حساب می آید.

میلز آن چنان با مشتریان خود رو راست است که بعضی اوقات در حالی که می تواند از آن معامله سود زیادی دریافت کند اما مشتری را از آن کار منع می کند. چرا که رضایت مشتری از سودی که دریافت می کند برای او اهمیت بیشتری دارد.

اهمیت ارتباط با مشتری

جید در یکی از گفت و گوهایش در رابطه با ارتباطش با مشتری می‌ گوید: «در دوران کاری ام روزهایی بوده که زمان مناسبی برای معاملات نبوده و من بدون در نظر گرفتن سود خود این موضوع را به مشتریان خبر می دادم. بارها ممکن بود که مشتریان باید چندین سال صبر می کردند که اوضاع بهتر شود و بعد اقدام کنند.»

مطالعه
راهکار کسب و کارهای متوسط با نرم افزار محاسبان

میلز بر این باور بود که یک مشاور املاک حرفه ای لازم است درباره منطقه ای که در آن به خرید و فروش منزل می‌ پردازد، آگاهی کامل داشته باشد. همچنین این گونه می گوید که: « کل دارایی یک مشاور املاک اطلاعات و آگاهی او است و باید روی مناطقی که مد نظر دارد اطلاعات کافی را داشته باشد.»

چرا مشاور املاک باید همه محله های شهر را بشناسد؟

توصیه ای که میلز به مشاورین املاک دارد این است که «تفاوتی نداشته باشد که در یک کلیسا یا فروشگاه باشند در هر صورت اطلاعات خودشان را در حوزه املاک با دیگران به اشتراک بگذارند. این کار باعث می شود مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کنید.» از نظر جید بهترین حرفی که مشاورین املاک را خوشحال می کند رضایت مشتریان او است.
jid3 - بهترین مشاور املاک زن دنیا از راز موفقیت خود می گوید!

کلام پایانی

نکاتی که در بالا ذکر شد برای افرادی که قصد دارند یک مشاور املاک حرفه ای شوند بسیار مهم است. یک مشاور املاک حرفه ای لازم است درباره کلیه تغییراتی که در قوانین و مقررات حوزه املاک و مستغلات رخ می دهد، آگاه باشد. اگر شما نیز نکاتی درباره موفقیت در این حوزه می دانید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مجموعه املاک داران با عرضه فعالیت های وسیع در زمینه ساخت و ساز و خرید و فروش، بستر مناسبی را در حوزه املاک پدیدار کرده اند. این فعالیت ها شامل پیش فروش آپارتمان در اصفهان خرید و فروش آپارتمان در اصفهان، ثبت ملک به صورت رایگان، سرمایه گذاری، شراکت در ساخت و ساز، مشاوره حقوقی املاک، معامله پایا پای، تهاتر و غیره می شوند.

 

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.