رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا پایه و اساس تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال مدرن است. این به عنوان فرآیند انجام تحقیقات، تولید ایده های استراتژیک، تبدیل آن ایده ها به وثیقه با ارزش و سپس تبلیغ آن قطعات به مخاطبان هدف تعریف می شود. محتوای دیجیتال اشکال مختلفی دارد، از جمله صفحات وب، وبلاگ ها، اینفوگرافیک ها، ویدئوها و پست های رسانه های اجتماعی.

Content production 10 - تولید محتوا چیست؟

هدف اصلی تولید محتوا جذب مشتریان جدید و بازگشتی است. استراتژی‌های بازاریابی ورودی، رسانه‌های دیجیتالی با ارزش را به صورت رایگان ارائه می‌کنند. این محتوا رهبری فکری برند شما را ایجاد می کند و در عین حال اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری خرید به خوانندگان نیاز دارند ارائه می دهد.

مطالعه
راهکار حسابدرای شرکت های خدماتی با نرم افزار محاسبان

برندها در هر مرحله از قیف بازاریابی از انواع مختلفی از محتوا استفاده می کنند. در بالای قیف، وبلاگ های بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (SEO) به طور ارگانیک بازدیدکنندگان جدید را جذب می کنند. صفحات فرود میان قیف، خوانندگان را درگیر خود نگه می‌دارند و محتوای بسیار دقیق مانند کاغذهای سفید و کتاب‌های الکترونیکی باعث ایجاد تبدیل می‌شوند.

چرا محتوای عالی بسیار مهم است؟

هر روز میلیون ها قطعه محتوا به صورت آنلاین منتشر می شود. برای متمایز شدن و تأثیرگذاری بر مشتریان (و مشتریان بالقوه)، محتوای شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این بدان معناست که نه تنها به خوبی نوشته و طراحی شده است، بلکه با توجه به نیازهای مخاطبان شما نیز توسعه یافته است. تفاوت بین محتوای باکیفیت و بی کیفیت فاحش است – محتوای عالی ظاهر می شود در حالی که محتوای ضعیف در فضای خالی اینترنت ناپدید می شود.

مطالعه
مالیات بر ارزش افزوده چیست

Content production 11 - تولید محتوا چیست؟

میزان تلاشی که برای محتوای برند خود انجام می دهید، با ارزشی که از آن به دست می آورید، نسبت مستقیم دارد. محتوای با کیفیت بالا به شما کمک می کند:

  • به عنوان یک رهبر فکری معتبر برجسته شوید.
  • مشترکین و لیست ایمیل خود را افزایش دهید.
  • ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.
  • مشتریان خود را درگیر نگه دارید.
  • پول درآوردن.
aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.