رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

طراحی کاور پست اینستاگرام {۵ ایده ساخت کاور پست}:

ایده ساخت کاور اینستاگرام 2 - طراحی کاور پست اینستاگرام {۵ ایده ساخت کاور پست}:

اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم های درآمدزایی حال حاضر دنیا به شمار می ‌رود. افرادی که از طریق اینستاگرام به کسب درآمد مشغول هستند، می دانند که تنها راه موفقیت در این فضای رقابتی، داشتن پست های جذاب و تولید محتوای مناسب است. بنابراین آموزش طراحی کاور پست اینستاگرام یکی از ضروری ترین مواردی است که هر کاربر به آن نیاز دارد. ساخت کاور پست اینستاگرام حرفه ای به میزان زیادی بر روی افزایش فالوورهای شما تأثیر دارد.

برای ساخت کاور پست اینستاگرام باید به نکاتی توجه داشت که که شاید در نگاه اول، به اهمیت آن پی نبریم. اما با بررسی و تحلیل رقبا و جایگاهی که توانسته اند به دست آورند، نقش ساخت یک کاور حرفه ای در افزایش مخاطبان را نشان می دهد. ایده های مختلفی برای طراحی کاور پست اینستاگرام وجود دارد که در این مقاله به ۵ ایده ای که می تواند در افزایش مخاطبان پیج شما نقش بسزایی داشته باشد، اشاره خواهیم کرد

نحوه طراحی کاور پست اینستاگرام:

یکی از مهم ترین قسمت هایی که کاربران اینستاگرام به آن اهمیت می دهند،

(کاور پست می باشد) ممکن است بسیاری از افراد به هماهنگی بین کاور پست و محتوای آن توجه نکنند و تنها بر روی داشتن محتوای مناسب تمرکز کنند. اما برای اینکه بتوانید در این فضای رقابتی موفق باشید، باید به نحوه طراحی کاور اهمیت دهید. از این رو قبل از هر چیزی لازم است که ایده های مختلف و ساختار پست کاور را بررسی کنید و بهترین آن را برای پست های خود را پیاده سازی کنید.

مطالعه
تهیه گیم تایم برای بازی وارکراف

در هر حال با هر هدفی که در شبکه‌ های اجتماعی مشغول به فعالیت هستید، سلیقه و نظر مخاطب بیشترین اهمیت را دارد بنابراین ایده هایی در طراحی کاور خود به کار ببرید که مخاطب پسند باشد چنانچه تازه وارد هستید و نیاز به آموزش طراحی کاور پست اینستاگرام دارید، در ادامه به ارائه نکاتی در این زمینه خواهیم پرداخت.

استفاده از فونت های پرطرفدار در طراحی کاور پست:

یکی از راه های افزایش بازدید در هنگام ساخت کاور پست اینستاگرام، استفاده از فونت های پرطرفدار است توجه به تایپوگرافی یکی از نکاتی است که می‌ تواند در جذابیت پست های شما موثر باشد در حال حاضر فونت های زیادی در بازار وجود دارند، اما بیشتر آن ها به کار شما نمی آید توصیه می کنیم برای ساخت کاور پست اینستاگرام، از نرم افزارهایی استفاده کنید که فونت های مناسبی داشته باشند. فونت های فانتزی در نظر اول جالب به نظر می آید، اما ممکن است استفاده همیشگی از آن ها برای مخاطب جذاب نباشد. برای ساخت کاور، می توانید از فونت هایی مثل ایران، یکان، کلمه، دانا، انجمن و… استفاده کنید فونت های رایگان هنگام طراحی و ساخت کاور پست اینستاگرام نیز شامل بی یکان، نازنین، سینما، وزیر، شبنم می باشند.

مطالعه
تحلیل SOAR چیست؟ مزایا و راه‌های استفاده از آنالیز سوآر

 استفاده از المان های جذاب هنگام طراحی کاور پست اینستاگرام:

المان ها، عناصری هستند که به میزان زیادی به جذابیت بصری محتوا کمک می کنند. از انجا که اینستاگرام پلتفرمی است که بیشتر با عکس و ویدئو سر و کار دارد، بنابراین توصیه می کنیم از المان ها ی جذاب و جالب توجه برای افزایش میزان بازدید خود بهره بیرید. المان ها شامل وکتورها، ایکون ها و حتی ایموجی ها هستند که می توانید در کار خود از آن ها بهره ببرید.

 حداکثر سایز پست اینستاگرام در هنگام طراحی کاور:

یکی از دیگر از نکات ساخت کاور پست اینستاگرام، توجه به سایز بندی پست است. این امر باعث می ‌شود که توجه افراد فقط به سمت پست شما باشد و حواس مخاطب به سمت قسمت های دیگر پرت نشود. کاور حتماً نباید تمام پست را بپوشاند و اندازه آن باشد، بلکه باید  کاور پست خود را وسط پست خود قرار دهید و به نوعی مثل یک روکش برای پست خود از کاور استفاده کنید همچنین سعی کنید با اندازه طول و عرض پست خود، وسط آن را به دست آورید و کاور خود را در آنجا قرار دهید.

 استفاده از فضاهای خالی در هنگام طراحی کاور پست اینستاگرام:

هنگامی که مشغول ساخت پست کاور پست خود هستید، تمام نکات مربوط به طراحی را در نظر بگیرد و از فضاهای خالی استفاده کنید، چرا که ایجاد یک تیتر جذاب به تنهایی نمی تواند باعث ترغیب مخاطب شما شود، بلکه باید آیدی پیج و لوگوی خود را در آن قرار دهید و از جای خالی در بالا و پایین پست استفاده کنید.

مطالعه
بهترین هایپر استارهای تهران و تاریخچه هایپر استار

 رنگ بندی ایده آل و عکس مناسب برای کاور پست اینستاگرام:

انتخاب عکس مناسب در هنگام طراحی کاور پست بسیار اهمیت دارد و باعث می ‌شود که مغز انسان به طور ناخودآگاه جذب محتوا شود علاوه بر این عکس ها چکیده ای از کل محتوای شما را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد بنابراین سعی کنید از عکس های با کیفیت بالا بهره ببرید و عکس ها را  با توجه به موضوع و محتوا گزینش کنید.

در ارتباط با رنگ بنی نیز در هنگام طراحی پست اینستاگرام توصیه می کنیم از رنگ های جیغ استفاده نکنید و سعی کنید هارمونی رنگ ها را در نظر داشته باشید علاوه بر این از طیفی رنگی سیاه نیز  برای پست های خود استفاده نمایید.

طراحی کاور پست اینستاگرام 3 - طراحی کاور پست اینستاگرام {۵ ایده ساخت کاور پست}:

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.