رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

مقایسه نرم افزار حسابداری تحت وب و تحت ویندوز

c6n2sf6zyqrv - مقایسه نرم افزار حسابداری تحت وب و تحت ویندوز

از زمانی که اینترنت پا به دنیای ما گذاشته، زندگی بشر دست‌خوش تغییرات بسیار زیادی شده است؛ در عصر مدرنیزه و دیجیتال، سرعت تغییر تکنولوژی‌ها به قدری بالا و چشم‌گیر است که به جرات می‌توان گفت هرروز مزایای جدیدی به آن‌ها اضافه می‌شود و تنها راه به‌روز ماندن و بقا در این شرایط، پیگیری تغییرات و وفق دادن خودمان با آن‌هاست.

علم حسابداری و نرم افزارهای مالی و اداری نیز از این قائده مستثنی نیستند و آثار این تغییرات در پیشرفت آن‎‌ها و تمامی افزارهای دیگر به وضوح دیده می‌شود. به همین دلیل تمامی حسابداران، مدیران و مدیران ارشد سازمان‌ها با این سوال که “حال چه کنیم؟” درگیر هستند، آیا باید ‌نرم افزارهای تحت ویندوز را به تحت وب تغییر دهیم یا با همان روش قدیمی سر کنیم؟ قبلا با ساده‌ترین نرم افزارها می‌توانستیم تمامی امور  شرکت یا سازمان‌ها (چه حسابداری و چه اداری) را پیش ببریم ولی در حال حاضر اگر با این جریان هم‌قدم نشویم بدون شک راهی جز پذیرش شکست نداریم. به همین دلیل گذار از نرم افزارهای تحت ویندوز به نرم‌افزار تحت وب بسیار مهم است. در ادامه دلایل خرید و مهاجرت به نرم افزار حسابداری تحت وب و مزایای آن را با هم مرور خواهیم کرد.

مطالعه
خدمات فنی و مهندسی تهران سرویس آنلاین

مزایای نرم افزار حسابدرای تحت وب

  • امنیت و پشتیبان‌گیری

تصور کنید نرم افزار حسابداری شما تحت ویندوز و اصطلاحا لوکال (Local) است و تمامی اطلاعات حسابداری، ترازنامه و گزارشات تحلیلی در آن ثبت و نگهداری می‌شود، حال احتمال دارد به دلایلی مانند ایراد در سیستم سخت افزاری، ویروسی شدن و یا حتی اخاذی سودجویان، اطلاعات بسیار زیادی را از دست بدهید که بعضی اوقات جبران ناپذیر هستند. ولی با استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب و تهیه فایل پشتیبان، دیگر جای نگرانی نیست.

  • دسترسی

دسترسی در هر مکان، هر زمان و با استفاده از هر نوع پلت‌فرمی که قادر به استفاده از اینترنت باشد، بزرگ‌ترین ویژگی این نرم افزارهاست. با وجود نرم افزار حسابداری تحت وب، کاربران دیگر محدود به حضور در محل شرکت یا سازمان نیستند و در هر زمان و هر جایی، امکان دسترسی به آن با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود را دارند. بنابراین در صورت عدم حضور کاربر در محل شرکت یا سازمان، مشکل خاصی پیش نخواهد آمد و به سادگی زمینه دورکاری هم فراهم می‌شود.

  • کاربران نامحدود
مطالعه
راهنمای خرید دروگر

تصور کنید نیازمند استفاده از چند سیستم کامپیوتری با چندین کاربر مختلف برای نرم افزارهای خود هستید اما زیرساخت و بودجه لازم برای ایجاد شبکه داخلی را ندارید. با استفاده از نرم افزارهای تحت وب، مشکلی از جهت افزودن به تعداد کاربران نخواهید داشت.

  • یکپارچگی و به‌روز رسانی

امکان به‌روزرسانی سریع تمامی کاربران به دلیل قرارگیری بر روی سرور اصلی وجود دارد و با این ویژگی نیز در صرف زمان و هزینه، صرفه جویی چشم‌گیری خواهد شد.

نتیجه گیری

شاید این سوال برای شما به‌وجود بیاید که با وجود اخاذان و باج‌گیران اینترنتی، آیا می‌توان به امنیت نرم افزارهای تحت وب اطمینان کرد؟ در این مورد باید گفت که امنیت سیستم عامل سرورها، به مراتب بیشتر و قدرتمندتر از سیستم عامل‌های لوکال است. امروزه حجم بسیار زیادی از اطلاعات مختلف (مانند ایمیل، اینترنت بانک، شبکه‌های اجتماعی، انواع پروژه‌های ملی و جهانی و غیره) در اینترنت وجود دارد و روز به روز به حجم آن اضافه می‌شود. به لطف سیستم عامل‌های مدرن و فرم‌ورک‌های توسعه (Framework)، می‌توان اطمینان داشت که امنیت این سیستم‌ها در سطح بسیار بالایی قرار دارد و جای نگرانی در این زمینه نیست. پس با خیال راحت از نرم افزار حسابداری تحت ویندوز خود به نرم افزار حسابداری تحت وب مهاجرت کنید.

مطالعه
دیجیتال مارکتینگ

با مرور تمام دلایلی که ذکر شد، حتما به اهمیت استفاده از نرم افزارهای تحت وب به جای نرم افزارهای تحت ویندوز پی برده‌اید. اگر اهمیت زیادی برای اطلاعات خود قائل هستید، پیشنهاد ما به شما این است که هرچه زودتر به فکر تغییر به آخرین نسل نرم افزارهای حسابداری و مالی باشید.

در این راستا می‌توانید به صفحه خرید نرم افزار حسابداری تحت وب محاسبان مراجعه کنید، همچنین همکاران ما نیز آماده ارائه هرگونه راهنمایی و مشاوره اختصاصی به شما هستند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.