رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

نرم افزار محاسبان راهکاری مناسب برای حسابداری سازمان ها و نهادهای دولتی

th - نرم افزار محاسبان راهکاری مناسب برای حسابداری سازمان ها و نهادهای دولتی

در تعریف کلی، دولت دستگاهی سیاسی و متمرکز است که حکومت در هر جامعه‌ با قلمرو جغرافیایی را اداره می‌کند. اما اگر با دقت نگاه کنیم متوجه می‌شویم که بدنه دولت، متشکل از سازمان‌ها و نهادهای ریز و درشتی (مانند وزارت خانه‌ها، سازمان‌ها، تشکل‌ها و…) است که در کنار هم یک سیستم بزرگ با هدف اداره کشور را تشکیل می‌دهند؛ تمام این ادارات و سازمان‌های دولتی خود به تنهایی به صورت مستقل اما زیر نظر سازمان بالا دستی اداره می‌شوند که برای مدیریت مجموعه خود از ابزارهای متنوعی استفاده می‌شود.
با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، استفاده از فناوری اطلاعات در بدنه دولت‌ها به مرور زمان رسوخ کرد و توانست حجم عظیمی از اطلاعات و نیازها را پوشش دهد. استفاده از فناوری اطلاعات باعث به وجود آمدن اصطلاحی جدید تحت عنوان «دولت الکترونیک» شد که هدف آن افزایش کیفیت خدمات و رضایت شهروندان بود.

مطالعه
PHP چیست و کجاها کاربرد دارد؟

طبیعتا برای اینکه دولت الکترونیکی بتواند به درستی در راستای اهداف خود گام بردارد، نیازمند این است که اجزای تشکیل دهنده آن که همان سازمان‌ها و نهادهای دولتی هستند، با شرایط جدید انطباق سازمانی پیدا کنند و به خوبی مدیریت شوند؛ برای تحقق این مهم نیز باید از ابزاها و راهکارهای متناسب آن استفاده کرد تا با استفاده از مکانیسم صحیح و افزایش انعطاف پذیری سازمانی، بروکراسی اداری و گلوگاه‌های سازمان‌ها و نهادهای دولتی به حداقل برسند.

چرا راهکار سازمان‌ها و نهادهای دولتی حساب رایان؟

حسابداری تعهدی و مدیریت مالی از بخش‌های مهم و اساسی در سیستم حسابداری سازمان‌های دولتی محسوب می‌شود. راهکار حساب رایان در بخش سازمان‌ها، ادارات و نهادهای دولتی، با استفاده از نرم افزارهای یکپارچه محاسبان، در بخش‌های حسابداری تعهدی، بودجه و اعتبارات، بودجه ریزی، حسابداری و مالی، پشتیبانی و تشکیلات و… پوششی کامل و جامع دارد که می‌تواند تمامی نیازهای این سازمان‌ها را برطرف نماید. سازمان‌های دولتی با توجه به دریافت بودجه سالانه از سوی دولت، نیاز به ابزار و راهکاری جامع دارند تا بتواند اطلاعات به‌روز، دقیق و جامع را در قالب فرآیندهای یکپارچه برای تصمیم‌گیری صحیح و پیش‌برد اهداف در اختیار مدیران این سازمان‌ها قرار دهند؛

مطالعه
دستگاه پرکن مایعات

نکته:
استفاده از ارهکارهای نرم افزاری دولتی، زمینه ساز تحقق دولت الکترونیک است

این ابزار همان نرم افزار یکپارچه مالی و اداری در کنار ابزارهای دیگر مانند ارائه مشاوره، سخت افزار، خدمات و… است که باید به مانند خون در رگ‌های سازمان جریان یابد تا کنترل منابع در اختیار سازمان و مدیریت متمرکز جامع را در اختیار بگیرد. راهکار جامع سازمان‌های دولتی حساب رایان با اتکا به حدود دو دهه تجربه و با استفاده از ویژگی‌های نرم افزارهای یکپارچه محاسبان، امکان جمع آوری اطلاعات جامع و گزارش‌های تجمیعی را فرآهم می‌آورد که به مدیران سازمان‌های دولتی اجازه می‌دهد بتوانند به خوبی نهادهای دولتی را در سطح کشور مدیریت کنند.

مطالعه
لیست قیمت انواع سردخانه جسد کولست (فروش ویژه)

جهت مشاهده امکانات بیشر به این لینک مراجعه نمایید

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.