رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

مدرک MBA املاک چیست و چه کاربردی دارد؟

در صورتی که بخواهید به عنوان یک مدیر املاک موفق جلوه کنید، باید مهارت های لازم در این زمینه را کسب نمایید. چنین مهارت هایی را با کسب مدرک MBA املاک میتوانید بیاموزید. در چنین دوره هایی شما خواهید آموخت که چگونه دانش خود را به طور موثر به کار ببرید. با املاک داران همراه شوید تا بدانید مدرک MBA املاک چیست و چه کاربردی دارد؟

برای هرگونه آموزش مشاورین املاک و اخذ مدرکMBA به سایت املاک داران مراجعه نمایید.

مدرک MBA املاک چیست؟

ام بی ای یا مدرک بین المللی املاک، یک مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت املاک و مستغلات می باشد. این رشته مدیریت املاک و مستغلات به منظور آموزش سرمایه گذاری در املاک و همچنین توسعه کسب و کار مرتبط با املاک طراحی شده است. دانشجویان در تمامی رشته های MBA املاک تمامی گرایش های مالی، سرمایه گذاری و اجرایی املاک را می گذرانند.

دوره MBA املاک گرایش های مختلفی از قبیل کارآفرینی، بازاریابی، استراتژی و غیره دارد. و بر اساس آمار این دوره MBA، طی سال های اخیر به محبوبیت زیادی بین مشاوران املاک دست یافته است. چرا که این رشته مدیریت کسب و کار تاثیر بسزایی در درآمدزایی دارد. این رشته باعث پیشرفت زیادی در زمینه مدیریت املاک و مستغلات می شود.

البته کسانی که به دنبال کسب مدرک املاک هستند باید مطمئن شوند در دوره های معتبر و حرفه ای شرکت کنند. چرا که علوم دانشگاهی در بعضی موارد نتوانسته خود را با اطلاعات دنیا به روز رسانی کند. تنها در صورتی می توانید نتیجه این مهارت را در کسب و کار خود ببینید، که از اساتید درجه یک و حرفه ای کمک بگیرید.
MBA 3 700x466 - مدرک MBA املاک چیست و چه کاربردی دارد؟
مدرک MBA املاک چیست؟

مدرک املاک چه کاربردی دارد؟

مدرک MBA املاک قبل از هر چیز یک مدرک بازرگانی ست که شما با به دست آوردن آن میتوانید در رشته های مختلفی مشغول به کار شوید. در واقع شما می توانید سمت های ارشد و اجرایی در شرکت های توسعه املاک، شرکت های مدیریت سرمایه گذاری و بانک ها را از آن خود نمایید.

مطالعه
بررسی جامع بهترین گرایش‌های دکتری مدیریت

البته MBA تنها راه برای راه اندازی حرفه املاک و مستغلات نیست. آیا میدانید معمولا چه افرادی به دنبال یادگیری چنین رشته هایی هستند؟ در واقع اکثر دانشجویان MBA که در زمینه املاک تخصص دارند، تمایلی به خرید و فروش یا توسعه ملک خود ندارند. آنها یا می خواهند مدیر یا مشاور املاک شوند. و یا تصمیم به ایجاد یک صندوق سرمایه گذاری برای املاک و مستغلات را دارند.

رشته مدیریت املاک و مستغلات همانطور که از نامش پیداست شما را به مدیری مدبر و کاربلد تبدیل خواهد کرد. شما با کسب چنین مهارتی قادر به پشت سر گذاشتن بسیاری از مشکلات و پیشرفت در حرفه خود خواهید شد. اما کاربرد دوره MBA چیست؟ در اینجا به طور خلاصه به برخی از اهداف یادگیری آن اشاره می کنیم:

  • شناخت تمامی انواع املاک
  • بهبود روابط و تقویت هنر مذاکره کردن
  • تقویت مهارت تجزیه و تحلیل بازار املاک
  • آشنایی با نحوه پیدا کردن فایل به عنوان مشاور املاک
  • آشنایی با اصول نوشتن قرارداد به عنوان مشاور املاک
  • یادگیری تبلیغات و بازاریابی
  • آشنایی با اصطلاحات املاک و مستغلات
  • تسلط بر مسائل حقوقی در حوزه املاک

MBA 2 700x467 - مدرک MBA املاک چیست و چه کاربردی دارد؟
مدرک املاک چه کاربردی دارد؟

مهارت های لازم برای مدیران املاک

هر مشاور املاک که بخواهد در حرفه خود موفق شود، باید یک سری مهارت ها را بیاموزد. به همین دلیل باید در رشته مدیریت املاک و مستغلات تحصیل کند تا مدیری توانمند باشد. در اینجا به برخی از مهمترین مهارت هایی که شما به عنوان یک مدیر املاک باید کسب کنید، اشاره می کنیم:

مهارت های ارتباطی

ارتباطات شفاف و هنر گوش دادن میتواند به مدیر املاک کمک کند تا به خوبی به مشکلات موجر و مستاجر رسیدگی کند. همچنین مشاور املاک در صورت داشتن مهارت ارتباطی قوی، قوانین اجاره نامه را به درستی برای مستاجران شرح دهد. بنابراین شما به عنوان یک مدیر املاک باید مهارت های خود را با آپدیت ساختن اطلاعات گروه خود بهبود بخشید. به سخنان مستاجران گوش دهید و سعی کنید تمامی سوالات آنها را پاسخ دهید.

مطالعه
دروس کارشناسی ارشد حسابداری

مدیران املاک هر روز با طیف وسیعی از افراد جامعه از جمله صاحب ملک، مستاجر و کارمندان خود در ارتباط هستند. بنابراین باید بر حفظ مستاجر، بهبود عملکرد مستاجر و ایجاد احساس ارزشمندی در کارمندان تلاش کند. با لبخند با آنها ارتباط برقرار کنید، در رابطه با علایق و سرگرمی آنها بپرسید و گفتگوی صمیمانه داشته باشید.

مهارت های فنی

مدیران املاک ممکن است از ابزارهای آنلاین مختلف برای تبلیغ واحدها و فایل های موجود استفاده کنند. همچنین ممکن است از یک سری نرم افزار و اپلیکیشن برای پاسخ به سوالات مستاجران به طور اتوماتیک و رسیدگی به امور مالی خود بهره ببرند. سعی کنید محبوب ترین وبسایت ها و نرم افزارهایی که مدیران املاک از آن استفاده میکنند را پیدا کنید. و مهارت های فنی خود را توسعه دهید.

مهارت های فنی به مجموعه وظایفی اطلاق می شود که نیازمند یک سری ابزار و تسلط به فنون است. چنین مهارتی را میتوان با مطالعه و تجربه و شرکت در دوره های آموزشی و کارآموزی بدست آورد. در واقع ثبت نام در دوره های MBA املاک و دریافت مدرک آن میتواند شما را از رقیبان جلو بیاندازد. در این دوره ها به شما چگونگی برنامه ریزی، تخصیص بودجه، تسلط بر امور مالی و حسابداری را می آموزند.

مهارت های مالی

شما به عنوان یک مدیر املاک مسئول مذاکره درباره قرارداد، جمع آوری اجاره، پرداخت قبض آب و برق و پیگیری هزینه ها هستید. داشتن پیشینه مالی قوی میتواند به شما کمک کند که متضرر نشوید. باید اسناد کامل و به روز از تمامی هزینه ها را آماده سازید. همچنین می توانید از نرم افزارهای حسابداری مرتبط با حرفه خود استفاده کنید.

مطالعه
خرید مدرک تحصیلی معتبر قانونی و با استعلام

مهارت رهبری

مدرک املاک همچنین به شما کمک می کند تا مهارت رهبری گروه خود را نیز کسب کنید. اما شما تنها در صورتی می توانید اعضای تیم خود را به درستی رهبری کنید که از ویژگی های فردی خود آگاه باشید. از طرفی لازم است که به کارکنان اعتماد داشته باشید و به آن ها ارزش بدهید. باید محیطی مناسب برای پیشرفت خود و سایرین فراهم نمایید. بنابراین قبل از هر چیز باید روی اعتماد به نفس خود کار کنید.

شما تنها در صورتی می توانید چنی مهارتی را بدست آورید که در محیط مناسب قرار گیرید. سعی کنید با کسب تجربه و کار آموزی این قابلیت ها را در خود توسعه ببخشید. تنها در این صورت میتوانید با تاثیرگذاری درست روی افراد به پیشبرد اهداف خود دست یابید.

مهارت ادراکی

شما با کسب مهارت های ادراکی در دوره آموزشی MBA املاک میتوانید به درک کاملی از پیچیدگی های حرفه خود برسید. در حقیقت شما باید بدانید که تمامی اجزای یک سازمان بهم وابسته هستند و عملکرد هر یک بر دیگری تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. اگر یک مدیر املاک به درک درستی از این روابط برسد، میتواند به گونه ای عمل کند که تمامی بخش ها را راضی نگه دارد.
MBA Management e1526968645974 700x467 - مدرک MBA املاک چیست و چه کاربردی دارد؟
مدرک MBA املاک چیست و چه کاربردی دارد؟

جمع بندی

مدرک MBA املاک چیست و چه کاربردی دارد؟ همانطور که گفتیم شما برای رسیدن به موفقیت در زمینه مدیریت املاک و مستغلات باید مهارت های لازم در این زمینه را بیاموزید. و این مهارت ها را به دست نخواهید آورد مگر با کسب مدرک بین المللی املاک! بنابراین از رقبا عقب نمانید و برای پیشرفت در حرفه خود گام بردارید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.