رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

معرفی پروژه های ساختمانی در پهنه سی منطقه چیتگر

سرمایه گذاری و پیش خرید واحد های در حال ساخت پروژه های ساختمانی منطقه ۲۲ رو به افزایش است برای اقدام خرید لازم است تا اطلاعات کاملی در مورد پروژه هایی که ارزش سرمایه گذاری دارند، بدست اورید

پهنه C منطقه چیتگر تهران متعلق به بنیاد تعاون ارتش بوده و در حال حاضر شرکت هایی که از زیر مجموعه های بنیاد تعاونی ارتش هستند در حال ساخت و ساز پروژه های مختلفی در این می باشند. پهنه C چیتگر را به نام شهرک امام رضا (ع) و یا پهنه نارنجستان نیز می شناسند.

در حال حاضر پروژه چیتگر ارتش پهنه c دارای ۸ برج مختلف در حال ساخت هستند این پهنه به دلیل مجاورت با باغ گیاه شناسی تهران و نزدیکی به دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر دارای آب و هوایی بسیار مطلوب است که باعث هجوم سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری بر روی برج های این منطقه شده است که پیش فروش شرایطی واحد های این برج ها توانسته به خوبی نیاز های سرمایه گذاران این منطقه را با استفاده از قرارداد هایی سفت و سخت فراهم نماید.

مطالعه
راهنمای خرید ویلا در کردان در پاییز 1402

 

از دیگر دلایلی که سرمایه گذاران و همچنین سازندگان مختلف به این پهنه بیشتر توجه می کنند، نزدیکی این پهنه به مراکز خرید، تفریحی و فرهنگی مختلفی مانند بازار بزرگ ایران مال، مجموعه بام لند، مجتمع طوبی و… است که می تواند تمامی نیاز های یک زندگی مدرن و جذاب را فراهم نماید.

بنظر می رسد با توجه به امکانات و مشخصات گفته شده پروژه های این پهنه از منطقه ۲۲ از نظر سرمایه گذاری گزینه مناسبی محسوب می شوند برای اطلاعات بیشتر از پروژه چیتگر پهنه سی ، به وب سایت دیار۲۲ که بصورت تخصصی مشاوره های پیش فروش پروژه های ساختمانی منطقه ۲۲ را ارائه می دهند، مراجعه کنید و از پیشنهادات کارشناسان با تجربه آن بهره مند شوید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.