رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

اهمیت مشاوره قبل از معامله چقدر است؟

شاید شما هم تاکنون شنیده‌باشید که‌ می‌گویند قبل از این که وارد معامله شوید، مشاوره کنید. دانستن چیستی این قضیه در ذهن بسیاری از مشتریان وجود دارد و سبب شده که امروزه افراد به دنبال مشاوره قبل از معامله به خصوص مشاوره پیش از معاملات ملکی باشند. اما مشاوره قبل از معامله چه‌ مزایایی دارد؟ اصلا چرا باید پیش از عقد قرارداد از دیگران مشاوره دریافت کنیم؟

برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

مشاوره قبل از معامله چگونه می‌تواند ما را از ورود به منجلاب سختی‌ ها باز دارد؟ همه ی این ها سبب شده‌است که ما مقاله ای را با عنوان مشاوره قبل از معامله به شما کاربران گرامی ارائه دهیم و در آن تمامی نکات مربوط به انجام مشاوره های پیش از معامله را نیز به شما ارائه کنیم. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اول مشاوره بعد معامله

اگر قصد خرید ملک یا ساختمانی را دارید، حتما ابتدا به انجام مشاوره های گوناگون در این رابطه بپردازید. شاید از خود بپرسید که چرا می‌ گوییم مشاوره قبل از معامله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اما همین که شما کمی به عمق مطلب می پردازید، متوجه می شوید که مشاوره قبل از معامله چقدر می تواند به سود شما باشد. به خصوص اگر قصد انجام معاملات کلان ملکی را دارید. اگر شما مالک یک ملک مشخص هستید و می‌خواهید این ملک را بفروشید. یا نه اگر خریداری هستید که‌ متقاضی خرید یک ‌ملک شده‌اید، ابتدا باید از خدمات مشاوره استفاده کنید.
mo4 - اهمیت مشاوره قبل از معامله چقدر است؟

مثالی در رابطه با مشاوره قبل از معامله

برای مثال اگر شما این نوع از خدمات را به کار ببندید، متوجه می شوید که هنگام عقد قرارداد ابتدا باید تمامی موارد قرارداد را بخوانید. همین امر باعث می شود که بسیاری از کلاهبرداری ها در این زمینه کاهش پیدا کنند. گاهی اوقات افراد به اشتباه خدمات مشاوره ای را پس از انجام معاملات و در زمانی که کار از کار گذشته است، مورد استفاده قرار می دهند.

حال آن که این گونه از خدمات نه تنها توانایی بهبود معامله شما را ندارند. بلکه ممکن است سبب به وجود آمدن آسیب های روحی در شما هم بشوند. پس چه خوب است اگر در این زمینه برعکس عمل کنید. یعنی به جای معامله قبل از مشاوره، مشاوره قبل از معامله را به کار بگیرید.

مشاوره قبل از معامله و اطلاعات مهم

یکی از اطلاعات مهمی که با استفاده از خدمات مشاوره ای دستگیر شما می شود این است که می توانید بفهمید سازنده پروژه شما کیست؟ و آیا این فرد از اعتبار کافی در بازار ساخت و ساز برخوردار هست یا خیر؟ همچنین، با این خدمات شما می توانید پی ببرید که آیا سازنده ی ملکی که قرار است بخرید خود مالک تام است؟ یا فقط نقش یک سازنده را در این زمینه بازی می کند.

مطالعه
مدیریت آژانس املاک کفی و دپارتمانی چه تفاوتی با هم دارند؟

مسلما شما برای خرید ملک با صاحب ملک سر و کار دارید و اگر صاحب ملک فردی به جز سازنده باشد، می توانید معاملات خود را با اطمینان بسیاری انجام دهید. توجه داشته‌باشید که شما باید در هر صورت یک قرارداد مشارکت را از سازنده دریافت کنید که تمامی نکات مهم ساختِ ملک در آن ذکر شده‌اند. تنها با این شرایط است که به مالک ملک اطمینان می کنید و ملک را از آن می خرید.

چرا باید قبل از خرید یک ‌ملک و یا یک ساختمان، قرارداد مشارکت در ساخت را مشاهده کنیم؟

همان طور که گفتیم، شما قبل از این که به خرید یک ملک بپردازید، باید از مشاوره و خدمات مشاوره ای که می توانند بهترین راهنما برای شما باشند، استفاده کنید. حال این خدمات باید در راهنمایی‌ های خود به نکات مهمی مثل نوع مالک ملک و این که آیا ملک مورد نظر دارای یک صاحب یا چند صاحب است اشاره کند. همچنین به شما بگوید که این نکته مهم ترین نکته ای است که باید در خرید املاک مورد توجه قرار دهید.

علاوه بر این، زمانی که شما از خدمات مشاوره ای استفاده می کنید، متوجه می شوید که سهم الشرکه فروشنده ملک چه میزان است. یا مالک زمین حق دخل و تصرف در ملک را دارد یا خیر. مسلما هیچ کدام از ما که در املاک و خرید و فروش آن ها سر رشته نداریم، نمی توانیم بدون استفاده در خدمات مشاوره قبل از معامله به انجام معاملات ملکی بپردازیم.
mo1 - اهمیت مشاوره قبل از معامله چقدر است؟

چرا مشاوره قبل از معامله؟

گاهی اوقات ممکن است که مالک یک ملک حق دخل و تصرف در املاک مورد نظر شما را داشته باشد و در قرارداد فروش هم این نکته را ذکر کرده باشد. اما یک سری محدودیت هایی هم از سوی سازنده در این قرارداد ذکر شده باشد که این دخل و تصرف را نیز محدود تر می کند. در این شرایط است که اگر شما این نکات و تمامی راهکارهای بهبود معامله را ندانید، به صورت جدی ضرر خواهید کرد. ضرری که با هیچ اقدامی از بین نمی رود.

پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که هم اکنون در مراحل خرید و فروش املاک به سر می برید اما به این درک رسیده اید که در این زمینه چیز زیادی نمی دانید، می توانید از سرویس های مشاوره قبل از معامله سایت ما که بهترین و جامع ترین سرویس های مشاوره ای هستند، استفاده کنید. همچنین معاملاتی ایمن و پرسود را از آن خود و اطرافیانتان کنید. معاملاتی که در آن ها هیچ گونه کلاهبرداری وجود ندارد و تمانی امور بر وفق نظر شما پیش می رود. پس همین حالا با کارشناسان املاک داران تماس بگیرید.

مشکلات با مشاوره قبل از معامله از بین می ‌روند!

اگر می خواهید معاملاتی ایمن تر را تجربه کنید یا اگر دوست دارید از مشکلاتی که در صورت عدم اطلاع از قوانین حقوقی ممکن است پیش بیایند جلوگیری نمایید، بهتر است قبل از معامله از مشاوره های فنی و حقوقی بهره ببرید. چرا که می توانند تمامی نکات مهم در زمینه ی خرید و فروش ملک را در اختیار شما بگذارند. تنها در این صورت است که فساد در معاملات کاهش پیدا می کند و سود شما از انجام یک معامله ممکن است تا چندین برابر بالا برود. در عین حال که همین مشاوره ها ضامنی برای خرید و فروش املاک هستند که شما را در بستن قرارداد راهنمایی می کنند.

مطالعه
ثبت نام زنان سرپرست خانوار در طرح مسکن ملی

مشاوره ملکی چه‌ چیزی را تبیین می کند؟

این مشاوره ها به شما می گویند که اگر مالک یک ملک مشخص که قرار است شما آن را خریداری کنید در زمینه ساخت ملک با سازنده مشکل داشته باشد. یا اجاره بهای ساخت این ملک را به سازنده پرداخت نکرده باشد، ملکی که شما می خواهید بخرید چه آینده ای دارد. قطعاً چنین قراردادی نه تنها هیچ سودی ندارد بلکه ممکن است سرنوشت آن پر از تاریکی باشد.

چرا که اگر پیش خریدار و حتی خریدار اصلی ملک متوجه این امر بشود، ممکن است کار به جاهای باریک بکشد و دعاوی حقوقی زیادی هم بین افراد به وجود بیاید. علاوه بر این، اگر خریدار بخواهد در خرید یک ملک حقه بازی کند و تمامی پول را به مالک نپردازد، مالک می تواند فسخ قرارداد را امضا کند. از سوی دیگر، ممکن است سازنده با دریافت پیش پرداخت دیگر دست از ساختن ملک بردارد.

در این صورت هم این مالک است که می تواند از طریق مراجع قانونی این قضیه را پیگیری کند. حال اگر شما پیش از خرید و فروش املاک ‌مورد نظر خود این نکات را ندانید، مطمئنا در جایی از معامله به مشکل بر می خورید. از این رو لازم است که قبل از انجام معامله با کارشناسان ما مشورت کنید و راهکارهای لازم برای بهبود عقد قرارداد را نیز از آن ها دریافت نمایید.

خداوند به دو طرف معامله خیر بدهد!

شاید شما هم تاکنون در عقد مبایعه نامه یا عقد قراردادهای خریدِ ملک با جمله معروف خداوند به دو طرف معامله خیر و برکت بدهد مواجه شده‌باشید. همه ما می دانیم که چنین دعاهایی دعاهای خیر هستند. اما این دعاها تا زمانی می توانند خیر باقی بمانند که شما پیش از انجام معامله تمامی مشاوره های مربوط در این زمینه را دریافت کرده باشید. سپس معامله ای اثر گذار را نیز امضا کرده باشید.

تنها با انجام چنین اقداماتی است که دید بازی از معامله خواهید داشت. پیش بینی های لازم را به عمل خواهید آورد و در نهایت هم بهترین انتخاب ممکن را از آن خود خواهید کرد. تنها با به کار گرفتنِ ذهن خود و استفاده از مشاوره های حقوقی خرید و فروش املاک!
mo5 - اهمیت مشاوره قبل از معامله چقدر است؟

با مشاوره معامله خود را بیمه کنید!

گاهی اوقات ممکن است بسیاری از افرادی که‌ مدام با خرید و فروش املاک سر و کار دارند، به این فکر بیفتند که‌ چطور می توان یک معامله را بیمه کرد. به طور کلی اگر به دنبال تضمین معامله خود هستید و می خواهید از بیمه های سلامت معامله بهره ببرید، باید ابتدا از خدمات مشاوره ای در این زمینه استفاده کنید. شاید پول و هزینه ای که برای دریافت مشاوره های ملکی اختصاص می دهید زیاد باشد. اما این پول و هزینه به مصابه یک بیمه نامه عمل می کند. در نهایت امنیت و سلامت می تواند معاملات ملکی شما با دیگران را فیکس کند.

مطالعه
روند تفکیک سند ملک چگونه است؟

خودتان فکرش را بکنید! ملکی را خریداری کرده‌اید و پس از مدتی هم متوجه کلاهبرداری هایی در این زمینه شده‌اید. در اینجاست که افسوس می‌خورید که‌ چرا از خدمات مشاوره استفاده نکرده‌اید و این افسوس‌خوردن ممکن است به قیمت از دست دادنِ سرمایه ی کل عمر شما تمام شود.

از این رو پیش از انجام هر کاری ابتدا مشاوره پیش از معامله را در پیش بگیرید و سپس قدم در راهی بگذارید که بهترین ها برای شما رقم بخورد. حال تفاوتی ندارد که این مشاوره قبل از معامله در مدام مؤسسه حقوقی انجام شود. آنچه که شما باید بدانید این است که امروزه موسساتی که در این زمینه‌ ها اطلاعات و تجربه چندانی ندارند هم به صورت گسترده و با قیمت پایین در حال فعالیت هستند.

اما چه بسا شما با استفاده از خدمات این مؤسسات دچار اشتباهاتی شوید که جبران آن ها ممکن نباشد. پس توجه داشته باشید که در این زمینه یک مؤسسه معتبر مثل مؤسسه ای که ما در این سایت برای شما معرفی نمودیم را انتخاب نمایید و در نهایت پیروز میدان باشید.
mo2 - اهمیت مشاوره قبل از معامله چقدر است؟

سخن پایانی

شاید برای شما جالب باشد که بدانید مشاوره قبل از معامله می تواند از بروز بسیاری از مشکلات و دعاوی حقوقی جلوگیری کند. امروزه با توجه به این که بسیاری از افراد در زمینه خرید و فروش ملک تجربه چندانی ندارند و از اطلاعات کافی هم برخوردار نیستند، ممکن است در معاملات ملکی خود شکست بخورند. اما همین که از خدمات مشاوره قبل از معامله ما استفاده کنند، می توانند این معاملات را در مسیری درست پیش ببرند. پس جهت دریافت خدمات مشاوره در این زمینه با املاک داران در تماس باشید‌.

مجموعه املاک داران با عرضه فعالیت های وسیع در زمینه ساخت و ساز و خرید و فروش، بستر مناسبی را در حوزه املاک پدیدار کرده اند. این فعالیت ها شامل پیش فروش آپارتمان در اصفهان، انواع تهاتر ملک با مصالح ساختمانی، خرید و فروش خانه ویلایی در اصفهان، خرید و فروش آپارتمان در اصفهان، رهن و اجاره آپارتمان در اصفهان، رهن و اجاره خانه ویلایی در اصفهان، ثبت ملک به صورت رایگان، سرمایه گذاری، شراکت در ساخت و ساز، مشاوره حقوقی املاک، معامله پایا پای، تهاتر و غیره می شوند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.