رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

اگر می خواهید ملکی را معامله یا اجاره کنید باشگاه مشتریان املاک

با گرد هم آوردن مشتریان یک مجموعه و ثبت کردن اطلاعات آن ‌ها، باشگاه مشتریان به وجود می ‌آید. اطلاعات کاربران در یک بانک اطلاعاتی ثبت شده و از این طریق می توان برای آنها برنامه ریزی های مدونی انجام داد.

به طورکلی باشگاه برای مشتریان مکان مناسبی برای رفع نیازهای مشتریان، توجه مخصوص به آن ها و مدیریت درست ارتباط با افراد است. در صورتی که قصد دارید بیشتر با این موضوع آشنا شوید پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

باشگاه مشتریان چیست؟

باشگاه مشتریان یک برنامه است که با استفاده از آن، می ‌توان وفاداری را در مشتریان ایجاد کرد، در این برنامه مزایایی مخصوص به گروهی از مشتریان شرکت وجود دارد.

این برنامه، ایده ای نسبتاً جدید است که بعضی از شرکت های تجاری از آن استفاده می کنند و مشتریان فعلی و آینده نگر را با انگیزه‌ های منحصر بفردی جهت پیوستن به این باشگاه تشویق می‌کند.
5 7 1024x800 700x547 - اگر می خواهید ملکی را معامله یا اجاره کنید باشگاه مشتریان املاک
از نمونه مزایای این برنامه می توان به کوپن، محصولات رایگان، وجود امتیازات ویژه در شرکت های دیگر و غیره اشاره کرد. به طور کلی می توان گفت که باشگاه مشتری، مشتریان را برای خرید از شرکت شما مورد تشویق قرار می دهد.

راه اندازی باشگاه مشتریان املاک، ضرورتی غیر قابل انکار

در حال حاضر رقابت در عرصه های بزرگ سیاسی اجتماعی تا زمینه های کوچیکی مانند خرید و فروش به فراوانی دیده می شود. در رقابت کسب‌ و کاری، سوال مهمی پیش می آید که دیدگاه شما نسبت به مشتری چیست؟ از نظر کارشناسان، داشتن نگاه بلند مدت در کار باشگاه املاک مشتریان، جزء راهکارهای  اصولی ماندن در تجارت و کسب سود خوب در حرفه مشاوره املاک است.

می توان گفت، قطعا جذب مشتری جدید در این عمل، سخت ‌تر و پر هزینه‌ تر از حفظ آن است. بعضی از کسب‌ و کارها، به جمع آوری اطلاعات مشتریان خود به صورت تدریجی می پردازند تا در زمان مناسب، به صورت مجدد با آن‌ افراد، در مورد محصولات و پیشنهاد های جدید تماس بگیرند.

هنگامی که آژانس ‌های املاک آینده‌ نگر، باشگاه مخصوص مشتریان را ایجاد و راه اندازی می کند، با دادن خدمات ویژه، می کوشد که رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

این عمل به این دلیل حائز اهمیت است که  مشتریان، دوباره برای خرید یا اخذ خدمات، به این آژانس مراجعه کنند. با این عمل ضمن جذب مشتری جدید و حفظ مراجعان همیشگی، فروششان نیز چند برابرمی شود.

به عبارت دیگر، مشتریان سرمایه‌ های اصلی سازمان یا شرکت به حساب می آیند که با حفظ و مدیریت آن‌ ها، همواره رضایت مشتریان را می توان جلب کرد که این امر موجب می شود تا مشتریان بالقوه به مشتریان دائمی تبدیل شوند.
4 3 1024x448 700x306 - اگر می خواهید ملکی را معامله یا اجاره کنید باشگاه مشتریان املاک

مطالعه
دستور تخلیه و حکم تخلیه در قانون به چه صورت است؟

باشگاه مشتریان املاک چگونه به وفادار کردن مشتریان کمک می کند

هنگامی که شما به عنوان یک مشاور املاک در برخورد با مشتریان، رفتاری صحیح و شایسته‌ داشته باشید موجب محبوبیت باشگاه برای مشتریان املاک خود در بین مشتریان می شوید و نمادی از اخلاق، رفتار و اعتبار را در ذهن کاربر به یادگار می گذارید که موجب وفادرای آن ها نسبت به آژانس شما می شود.

برای نمونه شما به عنوان مشاور املاک، با مشتریان خرید ویلای شمال یا خرید زمین در شمال ارتباط برقرارمی کنید، برای این امر نیاز است مهارت‌های ارتباطی را به خوبی بدانید. طرز برخورد شما نمایانگر این است که چقدر در کار خود حرفه ‌ای هستید.

اگر مشتریان با شما ارتباط مثبت برقرار کنند، نسبت به شما احساس راحتی می‌ کنند و این امر یعنی معامله‌ ای رضایت بخش و وفاداری را در پیش ‌رو دارید. از مهارت های یک مشاور املاک می توان به خوب صحبت کردن و خوب گوش دادن به مشتریان اشاره کرد که با این عمل افراد جذب باشگاه برای مشتریان املاک شما می شوند.

آینده املاک

در رابطه با آینده بازار املاک نظرات گوناگونی وجود دارد اما بیشتر کارشناسان، به این امر که بازار ظرفیت بالا رفتن قیمت را در سال جاری ندارد، اعتقاد دارند.

مصالح ساختمانی با رشد قیمت حدود صد درصد نسبت به اوایل سال گذشته روبه رو شده است. طبق گفته نمایندگان مجلس، بازار سیمان به حال خود رها شده است اما نهاده های ساختمانی معمولا در بالا و پایینی های بازار مسکن عامل مهمی به حساب نمی آیند.

آنچه که به صورت جدی در این بازار دارای اثر مستقیم است بازارهای موازی و نوسانات اقتصاد بزرگ است که در ماه های اخیر با قیمت ثابت در بازارهای رقیب بخش املاک مواجه بوده ایم.
1 7 1024x543 700x371 - اگر می خواهید ملکی را معامله یا اجاره کنید باشگاه مشتریان املاک

جذب مشتری بیشتر توسط مشاورین املاک

یکی از مشاغل  در ایران که دارای درآمد بالایی بوده، مشاور املاک است. اما شغل مشاور املاک دارای چالش ‌ها و سختی‌ های خاص خودش نیز است. می توان گفت هیچ کسب‌ و کار دیگری مشابه مشاور املاک وجود ندارد. در حال حاضر حدود ۱۵۰ هزار مشاور مسکن در ایران فعالیت می ‌کنند.

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و رکود بازار مسکن، استوار ماندن در این فضای رقابتی وافزایش مشتری برای آژانس املاک کار راحتی نیست. در اینجا به چند نمونه از جدیدترین و بهترین ایده و استراتژی جذب مشتری در مشاور املاک اشاره می کنیم.

روش صحبت با مشتری، بازاریابی ایمیلی، ایجاد وبسایت و وبلاگ یا شبکه های اجتماعی، محتواهایی که کسی به سراغشان نمی رود، بازاریابی تجربه گرا، ساخت حساب کاربری در دیوار، بازاریابی ارجاعی، میزبانی مشترک ازیک وبینار، استفاده از تبلیغات سنتی و استفاده از کالاهای تبلیغاتی است.

ایجاد تور مجازی برای مشاور املاک خود

بر خلاف گذشته که جهت تهیه سوغات یا محصول مخصوص یک منطقه لازم بود شال و کلاه کنیم تا به آن شهرو منطقه سفر کنیم، امروزه تنها با یک سرچ ساده در گوگل، با فروشگاه های زیاد و تولیدکنندگان محصولات مورد پسندمان روبه  رو می‌ شویم که می‌توانیم با حداقل زحمت، فقط با یک کارت اعتباری، کالای مورد نظر خود را خریداری کنیم.

مطالعه
دعاوی اراضی موات و نحوه احیا کردن آن

بدون شک کسب‌ و کارهایی که به این تغییرات مهم بی‌ اعتنا هستند، به شکست محکوم خواهند بود. تور مجازی املاک جزء روش های نوین در زمینه خرید و فروش املاک محسوب می شود.

مزیت های تور مجازی

ایجاد تور مجازی دارای مزیت های فراوانی است که در ادامه به صورت کوتاه به آنها اشاره می کنیم:

  • راحتی بازدید از ملک، بدون اینکه نیازی به مراجعه حضوری باشد.
  • بازدید بدون هیچگونه محدودیتی و به صورت شبانه روزی از یک ملک یا آپارتمان ممکن است.
  • استفاده از این فناوری نو و به روز بودن یک مشاور املاک را نشان می دهد.
  • بازدید تکراری و چندباره از یک ملک جهت کسب اطمینان بیشتر یا کامل و نسبت به مورد پسند بودن آن ممکن است.
  • بدون ایجاد مزاحمتی برای افراد ساکن در یک ملک در زمان بازدید ممکن است.
  • معرفی گزینه‌ های بیشتر به یک مشتری توسط این فناوری ممکن است.

3 6 1024x901 700x616 - اگر می خواهید ملکی را معامله یا اجاره کنید باشگاه مشتریان املاک

  • با استفاده از این برنامه در وقت و هزینه خریدار، فروشنده و متصدی بنگاه ملکی صرفه جویی می شود.
  • اطمینان بیشتر به افراد نسبت به مناسب بودن ملک ‌هایی که برای اجاره در تورهای تفریحی پیشنهاد می‌ شوند، برای نمونه ویلاهایی که در شمال اجاره داده می‌ شوند.
  • بازدید یک ملک از هر جای کشور یا هر نقطه‌ جهان، توسط این فناوری ممکن شده است.
  • بازدید از یک ملک در موقعیت‌ های زمانی مختلف برای سنجش میزان نورگیر بودن آن، امکان دارد.
  • افزایش ضریب امنیت به دلیل دوری از ورود و حضور افراد ناشناس در حریم خانه
  • بالا رفتن شانس فروش یا اجاره یک ملک را ممکن می سازد.

چگونه مشاور املاکی موفق، در حوزه ملک و املاک باشید

یکی از عوامل موفقیت، سخت کوش بودن در حوزه ملک و املاک است. دراین حوزه صبر و تحمل زیاد در اولویت قرار دارد. با توجه به اینکه فرآیند خرید و فروش خانه کاری زمان‌ بر محسوب می شود و سلیقه هر فرد با فرد دیگری  فرق دارد.

موضوعی که خیلی اهمیت پیدا می‌ کند صبر و حوصله است. مسئله ای که سبب دور شدن از اهداف نهایی خواهد شد، عجله کردن است و ممکن است شما را در این حوزه دلسرد کند. سعی کنید همیشه با مشتریان خود در تماس باشید تا آنها، از اینکه شما به فکر کارشان هستید، مطلع شوند.

راه هایی برای موفقیت در مشاور املاک

راه مشخصی برای روند کاری خود مشخص کنید. با یک زمان بندی واقع‌ بینانه و درست مسیر کاری خود را مشخص کنید. مسلما شما قصد دارید یک بیزینس موفق را راه اندازی کنید.

در شروع هرکاری میبایست مقدار مشخصی زمان سپری شود تا  درآمدزایی حاصل شود. سعی کنید در برنامه‌ های خود واقع بین باشید وهمیشه پایبند به برنامه‌ ریزی‌ هایتان کاری انجام دهید. زود خسته نشوید وبرای هدف ‌گذاری خود بجنگید. قطعا نا امیدی برای موفقیت سم است.

راه های دیگری نیز برای موفقیت در مشاور املاک بودن وجود دارد مانند پیروی کردن از یک پروتکل کاری مشخص، کمک گرفتن از سایت‌های معروف در حوزه ملک و املاک، برقراری ارتباط موثر با مشتریان خود، تشکیل سیستم مشتریان املاک مخصوص به خود، سعی کنید آشنایی کاملی با محله‌ ای که قرار است در آن کار می‌ کنید داشته باشید.
2 5 1024x739 700x505 - اگر می خواهید ملکی را معامله یا اجاره کنید باشگاه مشتریان املاک
از دیگر موارد به همکاری کردن با آژانس املاک مطمئن، نترسیدن از ریسک کردن در حوزه  ملک و املاک، با مشتری مثل طلا برخورد کنید، نگه داشتن انگیزه شخصی در حوزه ملک و املاک در بالاترین حد ممکن، داشتن یک راهنما و الگو برای موفقیت و پیشرفت، استوار و پاسخگو باشید.

مطالعه
راه ‌اندازی شعبه آژانس املاک چه پیش نیازهایی دارد؟

چرا دانا بهترین سیستم مشاور املاک است؟

از آنجا که سیستم دانا روی ابر اینترنت قرار دارد، نیازی به نصب ندارد و شما به راحتی می توانید از هر کجا و هر زمان وارد CRM شخصی خود شوید.

سیستم دانا دارای امکانات زیادی بوده و به شما قدرت می دهد، اما این امر باعث نشده است که ما به فکر سادگی کار با آن نباشیم. شما به کمک نرم افزار CRM دانا هیچ تماس و یا قراری را فراموش نخواهید کرد. در ادامه به چند مزیت مهم در سیستم دانا اشاره خواهیم کرد.

مزایای سیستم دانا

دانا سر وقت همه چیز را به شما یادآوری می کند. ارسال پیامک یا پیغام در پیام رسانه ها مانند تلگرام، در دانا به سادگی هرچه بیشتر انجام می شود. شما می توانید با استفاده ازتقویم های کاری دانا، بهتر برنامه ریزی کنید و به موقع در جلسات و قرارها حضور پیدا کنید.

تقاضاهای خرید و اجاره را یکجا به صورت کامل ثبت و مدیریت کنید و از دانا بخواهید بهترین موردها را به شما پیشنهاد دهد. شما می توانید با استفاده از دانا اطلاعات همه ملک های تحت پوشش را به صورت دسته بندی شده، یکجا ثبت و نگه داری کنید.

دانا به صورت هوشمند بهترین املاک را طبق تقاضای مشتری شناسایی می کند و شما می توانید آن ها را به مشتری پیشنهاد دهید. توسط پورتال دانا، بهترین فایل های خودتان را در وب سایت قرار دهید و به مشتری ها اجازه دهید تقاضای خود را ثبت کنند.
bigstock Magnetic Lead Generation Attr 372166906 11zon 1024x683 700x467 - اگر می خواهید ملکی را معامله یا اجاره کنید باشگاه مشتریان املاک

کلام پایانی

امیدواریم با خواندن مقاله بالا اطلاعات مفیدی را کسب کرده باشید. اگر نظر یا پیشنهادی در رابطه با باشگاه در خصوص مشتریان دارید، می ‌توانید در بخش نظرات بنویسید. خوشحال می شویم این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و تجربیات خود را در این زمینه با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

مجموعه املاک داران با عرضه فعالیت های وسیع در زمینه ساخت و ساز و خرید و فروش، بستر مناسبی را در حوزه املاک پدیدار کرده اند. این فعالیت ها شامل خرید و فروش آپارتمان در اصفهان، ثبت ملک به صورت رایگان، تهاتر، مشاوره و سرمایه گذاری، شراکت در ساخت و ساز، مشاوره حقوقی املاک، معامله پایا پای و غیره می شوند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.