رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

این شما و این گران قیمت ترین املاک دنیا!

قبل از بیان هر چیز باید بگوییم که اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که اغلب خانه های گران قیمت در جهان متعلق به قاره آمریکا هستند. در ساختِ این املاک از لوکس ترین و به روزترین وسایل استفاده‌شده و این مهم ترین دلیل برای گران قیمت بودن آن ها است. در ادامه این مقاله قصد داریم به گران ترین املاک ها در جهان بپردازیم.

برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

خانه، محلی برای نمایش ثروت

در بیان کلمه خانه، حس راحتی و فروتی تداعی می شود. برای اغلب ما اندازه خانه به اندازه آرامش و امنیت مهم نیست. اما برای کسانی که به عنوان ثروتمندان روی زمین فهرست شده‌اند موضوع تفاوت دارد. برای ثروتمندان خانه مکانی است که می توانند بیشتر دارایی خود را در آن خرج کنند. همچنین می توانند ثروت خود را به رخ بکشند و تجملات غیر قابل تصوری را تجربه کنند. به عنوان مثال اگر گشتی در خانه دونالد ترامپ بزنید همه چیز را طلایی خواهید یافت. یا اگر به خانه بیل گیتس نگاه کنید صفحه نمایش هایی را خواهید دید که آثاری هنری با قیمتی بالا را نمایش می دهند.

با ما همراه باشید تا به همراه هم مهم ترین و گران قیمت ترین منازل در جهان را بررسی کرده و پی ببریم این منازل در حیطه مالکیت چه اشخاصی است. در این لیست تمام تلاش خود را کرده ایم تا مهم ترین و گران ترین خانه های جهان را گرد آوری کرده و بیان کنیم.

۱.املاک ایلینوی مایکل جردن

مایکل جردن ستاره بسکتبال آمریکا یکی از خانه های گران قیمت در جهان را به خود اختصاص داده‌است. ارزش تخمینی این ملک حدود ۱۵ میلیون دلار است که تقریبا نیمی از قیمت اولیه ۲۵ میلیون دلاری آن است. این ملک دارای ۵۰۰۰۰ فوت مربع فضا برای زندگی است. از دیگر امکانات قابل توجه آن وجود یک سالن ورزشی بسکتبال به اندازه استاندارد است که برای وی اهمیت بسیاری دارد.
g1 - این شما و این گران قیمت ترین املاک دنیا!

مطالعه
یک کارشناس حرفه ای املاک چه ویژگی هایی دارد؟

۲.پنت هاوس درگتی رزیدنس در نیویورک

این پنت هاوس که در محله منهتن چلسی قرار دارد، آپارتمانی مجلل بوده که طراحی آن توسط معمار پیتر مارینو انجام گرفته. این پنت هاوس شامل حدود ۱۰۰۰۰ فوت مربع و با ارزش تخمینی ۵۹ میلیون دلار، توسط سرمایه گذار میلیاردر رابرت اف اسمیت در سال ۲۰۱۸ خریداری شده است.

۳.تپه های پنهان، کالیفرنیا، خانه کیم کارداشیان و کانیه وست

کانیه وست یکی از رپرهای معروف تاریخ موسیقی آمریکا است. این خانه توسط کیم کارداشیان و وست به مبلغ ۲۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ خریداری شد. در طراحی این سایت از طراحان بلژیکی استفاده شده‌است. این املاک تقریبا سفید رنگ بوده و دارای سبک مینیمال است. همچنین قطعاتی از مجموعه هنری ایزابل روور نیز در این منزل می درخشد.
g7 - این شما و این گران قیمت ترین املاک دنیا!

۴.خانه بل ایر جی زی و بیانسه

بیانسه یکی از هنرمندان بزرگ و درخشان صنعت موسیقی آمریکا است. او به همراه همسرش جی زی با خرید ملکی به قیمت ۸۸ میلیون دلار، یکی از گران قیمت ترین منازل در جهان را در سال ۲۰۱۷ به نام خود ثبت کرده است. این ملک به طور کلی دارای ۳۰۰۰۰ فوت مربع فضای نشیمن و ۱۰۰۰۰ فوت مربع فضای باز ( دارای چهار استخر شنا و یک زمین بسکتبال با ابعاد استاندارد) است.
g5 - این شما و این گران قیمت ترین املاک دنیا!

۵.ملک پلازو دی آمور در بورلی هیلز

این ملک بسیار زیبا، یکی از دیدنی ترین خانه های موجود در لیست بوده که به سبک مدیترانه ای ساخته‌شده است. جفری گرین، میلیاردر معروف آمریکایی این منزل را با قیمت ۱۲۹ میلیون دلار خریداری کرده است. مشاهده مناظر تماشایی لس آنجلس و دره های اطراف آن باعث شده خانه ای پر طرفدار در بین ثروتمندان به حساب آید.
g3 - این شما و این گران قیمت ترین املاک دنیا!

سایر ویژگی های عالی این ملک عبارتند از:

  • تاکستان در دامنه تپه
  • باغ های آراسته و آبشار
  • پیست رقص گردان و سیستم نور لیزر
  • سالن سینما با ۵۰ صندلی
  • پارکینگ با ظرفیت ۱۵۰ خودرو

۶.ملک بیل گیتس در واشنگتن

ساخت این ملک برای بیل گیتس ۱۳۱ میلیون دلار هزینه داشته و مدت هفت سال نیز زمان برده است. این ملک با مساحت ۶۶ فوت مربع در کنار آب و در حومه سیاتل قرار دارد. از آن جایی که بیل گیتس بنیان گذار شرکت ماکروسافت است، جای تعجب نیست که خانه ی او مملو از امکانات با تکنولوژی بالا است. این ملک گران قیمت دارای یک سیستم حسگر است که گرما و نور را تنظیم می کند، یک سیستم موسیقی زیر آب در استخر و آثار هنری نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش کامپیوتر که با کلیک یک دکمه قابل تغییر هستند. این عمارت همچنین دارای شش آشپزخانه و ۲۴ حمام است.
g4 - این شما و این گران قیمت ترین املاک دنیا!

مطالعه
روند تفکیک سند ملک چگونه است؟

۷.خانه دونالد ترامپ در مارالاگوی فلوریدا

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق کشور آمریکا و یکی از ثروتمندان این کشور است. ارزش ملک او در سال ۲۰۱۸ معادل ۱۶۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. ترامپ این ملک را که در دهه ۱۹۲۰ ساخته شده بود، به قیم ۱۰ میلیون دلار خریداری کرده است. در سال ۱۹۷۳ او این خانه را به دولت فدرال واگذار کرد تا از آن به عنوان خلوتگاه ریاست جمهوری و دیپلماتیک استفاده شود.

با این حال نگهداری از این خانه گران تمام شد و دولت آن را در سال ۱۹۸۱ به بنیاد پست مرجوری بازگرداند. این ملک چهار سال بعد در سال ۱۹۸۵ برای بار دوم به ترامپ فروخته‌شد. دونالد ترامپ تا سال ۱۹۹۵ از آن به عنوان اقامتگاه خصوصی استفاده می کرد تا اینکه آن را به یک باشگاه خصوصی تبدیل کرد. همچنین او بعد خروج از کاخ سفید و پایان ریاست جمهوری باری دیگر برای اقامت به این ملک بازگشت.
g8 - این شما و این گران قیمت ترین املاک دنیا!

۸.باغ های کاخ کنزینگتون در لندن

قیمت این مجموعه مبلغی حدود ۲۲۲ میلیون دلار است که وسعتی به اندازه ۵۵۰۰۰ فوت مربع دارد. این عبارت در قرن نوزدهم به عنوان دو خانه مجزا ساخته‌شد که متعلق به سرمایه دار هندی، لاکشمی میتال بود. بعد از سال ها اسکان سفارت های مصر و روسیه، این ساختمان ها توسط سرمایه دار معروف دیوید خلیلی خریداری شد که این دو ساختمان مجزا را به یک کاخ کامل تبدیل کرد.
g2 - این شما و این گران قیمت ترین املاک دنیا!

۹.پنت هاوس برج اودئون در موناکو

این پنت هاوس در بالای آپارتمانی به مساحت ۳۵۰۰۰ فوت مربع و توسط یکی از معماران معروف به نام الکساندرجیرالدی طراحی شده‌است. مبلغ تخمینی این پنت هاوس به ۳۳۵ میلیون دلار می رسد. این ملک دارای آسانسور مخصوص به خود است و چندین طبقه را شامل می شود. این تجمل خصوصی به همین جا ختم نمی شود. تا جایی که وجود سرسره آبی از طبقه بالایی به استخری بی نهایت بزرگ با منظره ۳۶۰ درجه از مناظر اطراف، این پنت هاوس را بسیار دیدنی کرده است.
g9 - این شما و این گران قیمت ترین املاک دنیا!

۱۰.برج آنتیلیا در بمبئی، هند

این اقامتگاه ۴۰۰۰۰۰ فوت مربع وسعت دارد و در بمبئی قرار دارد. طراحی این برج توسط معماران شیکاگو و کالیفرنیا برای این میلیاردر هندی صورت گرفته‌است. قیمت تخمینی این برج حدود ۲ میلیارد دلار است که جزو گران ترین خانه ها به شمار می رود. این برج می‌تواند زلزله ۸ ریشتری را تحمل کند و ویژگی های زیر را نیز در خود دارد:

  • شش طبقه مجزا
  • انبار خودرو
  • یک ایستگاه خدمات خودرو
  • یک معبد
  • یک سالن سینما با ۵۰ صندلی
  • نه عدد آسانسور پر سرعت
مطالعه
چگونه در صنعت ساختمان بازاریابی کنیم؟

g10 - این شما و این گران قیمت ترین املاک دنیا!

۱۱. کاخ باکینگهام در لندن

در پایان گران ترین خانه در جهان به ملکه بریتانیا تعلق دارد که ارزش آن حدود ۴.۹ میلیارد دلار است. این کاخ در لندن قرار دارد و از سال ۱۸۳۷ اقامتگاه رسمی سلطنت در لندن محسوب می شود. این کاخ بزرگ و با شکوه به طور کلی ۷۷۵ اتاق، ۵۲ اتاق خواب سلطنتی و مهمان، ۷۸ حمام و ۹۲ دفتر کار دارد. وجود لوسترهای گران قیمت و رنگ های درجه یک و اتاق های متقارن فضایی بی نظیر و درجه یک را به این کاخ بخشیده‌است.
g6 - این شما و این گران قیمت ترین املاک دنیا!

نتیجه گیری

در سراسر جهان در قاره های مختلف املاکی با قیمت های بالا وجود دارد. در این مقاله تنها به ۱۱ تا از گران ترین منازل اشاره شد. وجود رقابت های بی شمار در خرید و داشتن های گران قیمت باعث شده است که این لیست به مرور زمان دچار تغییر شود. گران ترین منازل جای خود را به املاک گران تر می دهند و به این ترتیب از لیست ده خانه گران در جهان محو می شوند.

مجموعه املاک داران با عرضه فعالیت های وسیع در زمینه ساخت و ساز و خرید و فروش، بستر مناسبی را در حوزه املاک پدیدار کرده اند. این فعالیت ها شامل خرید و فروش آپارتمان در اصفهان، خرید و فروش خانه ویلایی در اصفهان، رهن و اجاره آپارتمان در اصفهان، رهن و اجاره خانه ویلایی در اصفهان، پیش فروش آپارتمان در اصفهان،  ثبت ملک به صورت رایگان، سرمایه گذاری، شراکت در ساخت و ساز، مشاوره حقوقی املاک، معامله پایا پای، تهاتر و غیره می شوند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.