رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی، تحصیل و سرمایه گذاری

فهرست محتوا

بهترین شهر ترکیه برای زندگی کجاست؟ برای پاسخ به این سوال باید ابتدا معیارهای خود را در زمینه آب و هوا، هزینه، امکانات رفاهی، کسب و کار و غیره در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین شهر را انتخاب کنید. در چند سال گذشته، تمایل به مهاجرت در بین مردم بیشتر شده‌است. اکثر مردم ایران، به دلیل همسایگی به ترکیه و نزدیک بودنِ آداب و رسوم و دیگر امکانات ترکیه را برای مهاجرت انتخاب می کنند. اما کدام شهر ترکیه مناسب تر است؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بهترین شهرهای ترکیه را از لحاظ جمعیت، آب و هوا، امکانات رفاهی، شغل و درآمد به شما معرفی کنیم.

برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

شهر استانبول

شهر استانبول از دو بخش غربی و اروپایی و شرقی آسیایی تشکیل شده و بهترین شهر ترکیه برای زندگی است. این شهر در فصل بهار روزهای گرم و شب های خنکی دارد. استانبول تابستان های گرم و مرطوبی دارد به طوری که میانگین هوا تا ۲۸ درجه نیز می رسد و مناسب هرگونه تفریحات تابستانه است. شهر استانبول در فصل پاییز از آب و هوای متغیری برخوردار است و بعضی مواقع گرم یا بارانی و سرد است. این شهر در زمستان اغلب روزهای سرد و طوفان و بارش رگباری دارد. ولی از بارش برف زیادی برخوردار نیست. می توان میانگین دما را برای زمستان ۸ درجه در نظر گرفت و بهترین آب و هوا را دو ماه آخر بهار و اول پاییز دارد.

هزینه مسکن در استانبول

استانبول هزینه مسکن بیشتری نسبت به دیگر شهرهای ترکیه دارد و هر کدام از منطقه ها از قیمت متفاوتی برخوردار است. کلمه رهن در ترکیه برخلاف ایران کاملا بی معناست. زیرا یا باید یک خانه را خریداری کنید یا هم به صورت اجاره ای آن را پرداخت کنید. تنها یک ودیعه یا به زبان خودشان دپوزیت، به عنوان پول پیش پرداخت می شود و می توان با آن به اندازه یک یا دو ماه کرایه منزل را حساب کرد. اغلب اوقات برای یک خانه مبله، دو ماه کرایه و برای خانه غیر مبله یک ماه کرایه پرداخت می شود.

هزینه ایاب و ذهاب در شهر استانبول

هزینه ها در این شهر نسبتا بیشتر است. تاکسی ۶/۵ لیر برای هر کیلومتر، بلیط یک طرفه وسایل نقلیه عمومی ۷/۱۶ لیر و ۱۹/۷۹ لیر برای هر لیتر بنزین در نظر گرفته شده‌است.

هزینه غذا در شهر استانبول

هر فرد برای غذا خوردن در یک رستوران ارزان باید ۷۸ لیر (۱۴۵۰۰۰ تومان) و در یک رستوران متوسط ۱۵۰ لیر (۲۸۰۰۰۰ تومان) هزینه کند.
turkey6 - بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی، تحصیل و سرمایه گذاری

امکانات رفاهی و تفریحی در شهر استانبول

دو فرودگاه بین‌ المللی در شهر استانبول وجود دارد که یکی از آن ها به فرودگاه استانبول معروف است. بیمارستان ‌های زیادی با کیفیت بالا و امکانات تحصیلی بسیار خوب و مدارس دولتی، خصوصی و بین ‌المللی از امکانات این شهر زیبا هستند. استانبول شهری با تاریخ و فرهنگی بسیار غنی بوده که از آن به‌ عنوان قلب و روح ترکیه یاد می شود. مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، قصر توپ‌کاپی، برج گالاتا، جزایر پرنس، بازار بزرگ استانبول، خیابان استقلال و میدان تکسیم، تنگه بسفر، برج دختر (کیز کولسی)، حمام خرم سلطان و محله ببک از مکان های دیدنی استانبول به شمار می روند.

شهر استانبول دارای مکان‌ های عمومی برای شنا، مراکز بزرگ خرید، آکواریوم، دلفیناریوم، خانه خون آشام استانبول است. همچنین شهربازی ‌های این شهر شامل استانبول تما پارک، پارک ماجراجویی فور استانبول است. از دیگر امکانات تفریحی این شهر که توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده می توان به ژوراسیک لند، تله کابین پیرلوتی، موزه ماشین‌ های کلاسیک اورال آتامان، کشتی‌سواری در بسفر، پارک آبی آکوا مارین، پارک برفی سرپوشیده توریوم و لگولند دیسکاوری سنتر اشاره کرد. همچنین در فصل های مختلف سال  فستیوال‌ ها و جشنواره ‌های متفاوتی در استانبول برگزار می شوند که افراد زیادی از شهرهای مختلف به استقبال آن می روند.

مطالعه
آنچه در مورد دعاوی سه گانه تصرف باید بدانید!

فرصت ‌های شغلی در شهر استانبول

منشی‌ گری، فروشندگی، کفاشی، ام‌ دی‌ اف کاری، آشپزی، گارسون، بسته‌ بندی، مهمان‌ داری، بازیگری، تور لیدری و مهندسی فن‌ آوری اطلاعات، آرایشگری، تدریس زبان انگلیسی، مربی بدن‌ سازی و مکانیکی از شغل‌ های پرطرفدار در استانبول هستند. همچنین شغل‌ هایی مثل نجاری، جوشکاری، کاشی‌ کاری، برق‌ کاری، حسابداری، در کشور ترکیه خواهان بسیاری دارد.

متوسط درآمد در شهر استانبول

در استانبول متوسط درآمد بالغ بر ۷,۲۰۰ لیر (حدود ۱۳٫۵ میلیون تومان) در ماه تخمین زده شده است.

جمعیت شهر استانبول

در سال ۲۰۲۱ آمارگیری در شهر استانبول انجام شد. این شهر پرجمعیت‌ ترین شهر ترکیه به شمار می رود.

مزایا و معایب زندگی در بهترین شهر ترکیه، شهر استانبول

از مزایای اقامت در استانبول باید از درآمد زیاد در برابر شهرهای دیگر ترکیه، امکانات تفریحی متنوع، اینترنت پرسرعت، کیفیت بالای آموزش، بیمارستان های مختلف، جاده‌ های امن و آشنایی بیشتر مردم شهر با زبان انگلیسی اشاره کرد؛ از همه مهمتر راه ‌اندازی کسب‌ و کار در این شهر بسیار آسان است. از معایب زندگی در شهر استانبول، می توانیم به بالا بودن هزینه نسبت به دیگر شهرهای کشور ترکیه، پرجمعیت‌ بودن، زمستان‌ های سرد، ترافیک زیاد در مرکز شهر، مصرف زیاد دخانیات در شهر و آلودگی هوا را نام برد.

آنکارا

این شهر به پایتخت سیاسی ترکیه شهرت دارد و یکی از شلوغ ‌ترین و در عین حال بهترین شهرها در ترکیه محسوب می شود. با وجود قدمت زیاد، ساختمان‌ های زیبا تاریخی در آن جا به چشم می خورد. ترکیب آن ها با مجتمع‌ های تجاری مدرن چهره ای شگفت انگیز به این شهر داده و آن را به یکی از بهترین مکان های زندگی در کشور ترکیه تبدیل کرده است.

آب و هوای شهر آنکارا

شهر آنکارا دارای آب و هوای مدیترانه‌ ای است. این شهر زیبا زمستان‎‌ های سرد و بارانی و تابستان‌ های نسبتا گرم دارد؛ اما باید به این نکته دقت کنید که گرمای آن آزاردهنده نیست و به تابستان‌ های ایران شباهت زیادی دارد. با سفر به این شهر این امکان را دارید که از امکانات دریایی و تفریحات آبی استفاده کنید. مناسب ترین زمان سفر به این شهر زیبا، فصل بهار و اواخر شهریور تا اواخر مهر ماه است؛ زیرا در این هنگام آب‌ و هوای شهر ثابت بوده و هوای بسیار دلپذیر و خنکی دارد.

هزینه مسکن در شهر آنکارا

در مرکز آنکارا هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه حدود ۲۹۰۰ لیر ترکیه (۵۴۰۰۰۰۰ تومان) در یک ماه است. قیمت حدودی خرید خانه در مرکز این شهر در هر متر به ۱۳۰۰۰ لیر (حدود ۲۴ میلیون تومان) می رسد.

هزینه ایاب و ذهاب در شهر آنکارا

در آنکارا برای هر کیلومتر هزینه تاکسی ۷٫۸ لیر، بلیط وسایل نقلیه عمومی ۷٫۳۲ لیر است.

هزینه غذا در شهر آنکارا

در این شهر برای هر نفر در یک رستوران ارزان حدود ۶۵ لیر ترکیه (بالغ بر ۱۲۲۰۰۰ تومان) و هزینه غذا در یک رستوران متوسط برای هر نفر حدود ۱۱۷ لیر ترکیه (۲۲۰۰۰۰ تومان) است.

امکانات رفاهی و تفریحی در شهر آنکارا

دانشگاه های بین المللی و بهترین دانشگاه های ترکیه در آنکارا قرار دارد همین امر باعث شده حضور دانشجویان را در این شهر بسیار پر رنگ شود. از مکان های دیدنی این شهر می توانیم به سرزمین عجایب اوراسیا یا آنکا پارک، پارک آبی واتر سیتی، پارک آبی کارتال تپه، پارک گنچلیک، موزه تاریخ طبیعی، باغ وحش و پارک جنگلی آتاتورک، خانه وارونه، سرزمین عجایب هاریکالار دیاری، اتاق فرار آلکاتراز، مرکز اسکی الما داغ، آکواریوم آکوا وگا، پارک آبی کانکایا اشاره کنیم.

همچنین از آثار تاریخی در شهر آنکارا می ‌توانیم مسجد حاجی بایرام، دریاچه موگان، موزه تمدن آناتولی و قلعه آنکارا، برج آتا کوله، آنیت کبیر، منطقه تاریخی اولوس، مسجد کوجاتپه و معبد آگوستوس را نام ببریم.
turkey3 - بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی، تحصیل و سرمایه گذاری

فرصت ‌های شغلی در شهر آنکارا

شهر آنکارا پایتخت ترکیه و بعد از استانبول نیز دومین شهر بزرگ در این کشور به شمار می رود. این شهر زیبا به قطب صنعتی و تجاری ترکیه معروف است که قسمت بزرگی از تولیدات داخلی و تجارت خارجی کشور را از آن خود کرده است. این شهر به دلیل وجود وزارت‌ خانه ‌ها، سازمان هوا و فضا، شرکت‌ های دفاعی و نظامی، ادارات دولتی و خصوصی محل مناسبی برای کار و تجارت به شمار می رود. مردمی که در این شهر زندگی می کنند در زمینه ‌هایی مانند بانکداری، صنعت، گردشگری، حمل و نقل، ارتباطات و… مشغول به کار هستند. در آنکارا با داشتن حداقل توانایی و مهارت این امکان را دارید که شغل مناسبی برای زندگی پیدا کنید. اما بعضی از شغل ها مانند پزشکی یا پرستاری در این شهر با محدودیت رو به رو هستند.

متوسط درآمد در شهر آنکارا

درآمد در شهر آنکارا بالغ بر ۷,۱۰۰ لیر (حدود ۱۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان) در ماه گزارش شده است.

مطالعه
استخر روباز بهتر است یا سرپوشیده؟

جمعیت شهر آنکارا

این شهر دارای جمعیتی بالغ بر ۵,۷۴۷,۳۲۵ نفر است و همین امر باعث شده  لقب دومین شهر پرجمعیت ترکیه را داشته باشد.

مزایا و معایب زندگی در شهر آنکارا

این شهر از مزایای زیادی مثل وجود دانشگاه های بین المللی، آسانی در راه اندازی کسب و کار، بیمارستان های بزرگ و هوای خوب برخوردار است.

ازمیر

از جمله شهرهای زیبا در کشور ترکیه ازمیر است. این شهر درختان زیبای نخل و ساحل ماسه‌ ای دارد و با توجه به اقتصاد بسیار مناسب، آب‌ و هوای خوب و جاذبه های گردشگری بسیار زیاد در هر سال مهاجران زیادی را جذب می کند. ازمیر از بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی محسوب می شود.

آب و هوای شهر ازمیر

این شهر سومین شهر بزرگ در کشور ترکیه به شمار می رود. شهر ازمیر، آب‌ و هوای مدیترانه ای دارد و در ساحل دریای اژه واقع شده‌است. همین امر باعث‌شده که این شهر تابستان‌ های نسبتا گرم و زمستان‎‌ های سرد و بارندگی بسیار زیادی دارد. در بهار بهترین شرایط آب و هوایی را می توانید در این شهر تجربه کنید.

هزینه مسکن در شهر ازمیر

شما این امکان را دارید که آپارتمان یک‌ خوابه در مرکز شهر ازمیر را حدود ۲۹۰۰ لیر ترکیه (۵٫۵ میلیون تومان) برای یک ماه اجاره کنید.

هزینه ایاب و ذهاب در شهر ازمیر

کرایه تاکسی برای هر کیلومتر ۹٫۶ لیر، بلیط اتوبوس و وسایل نقلیه عمومی ۷٫۸ لیر، کارت یک‌ ماهه برای اتوبوس ۴۱۲ لیر و قیمت هر لیتر بنزین به ۱۹٫۹ لیر می رسد.

هزینه غذا در شهر ازمیر

هزینه غذا در این شهر در یک رستوران ارزان ۵۲ لیر (حدود ۹۷,۰۰۰ تومان) است.

امکانات رفاهی

turkey2 - بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی، تحصیل و سرمایه گذاری

فرصت‌های شغلی در شهر ازمیر

شهر ازمیر دارای آب فراوان و حاصل‌ خیزی است که همین امر شرایط مساعدی را برای کشاورزی و تجارت به وجود آورده است. به‌ دلیل پایین بودن هزینه زندگی و رونق اقتصادی این شهر پیدا کردن کار برای مردم سخت نخواهد بود.

متوسط درآمد در شهر ازمیر

درآمد در ازمیر به طور متوسط حدود ۶,۸۵۰ لیر ( ۱۳ میلیون تومان) در هر ماه در نظر است.

جمعیت شهر ازمیر

شهر ازمیر با جمعیت ۴,۴۲۵,۷۸۹ نفر لقب سومین شهر با جمعیت  بالا در ترکیه را دارد.

مزایا و معایب زندگی در شهر ازمیر

این شهر مدرسه های دولتی عالی و دانشگاه‌ های بین‌المللی دارد. مهاجران نگرانی بابت تحصیل فرزندان خود ندارند.

این شهر مزایای زیادی مثل امکانات تفریحی زیاد، کیفیت هوای خوب، اینترنت پرسرعت، وای‌فای رایگان در سطح شهرو غیره دارد. همین مزایا باعث‌شده ازمیر به شهری محبوب بین مهاجران تبدیل شود.

علاوه بر مزایای زیاد، این شهر از معایبی نیز برخوردار است عیب هایی مانند: بیمارستان‌ های نامناسب، آشنا نبودن مردم به زبان انگلیسی و مصرف دخانیات بین مردم رایج است.

آنتالیا

آنتالیا یک شهر ساحلی است که در مجاورت دریای مدیترانه واقع شده است. سواحل زیبا، امکانات رفاهی و تفریحی زیاد این شهر را به یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی تبدیل کرده است.

آب و هوای شهر آنتالیا

آب و هوای مدیترانه ای در این شهر باعث شده آنتالیا تابستان‌ های گرم یا نیمه‌ شرجی و زمستان‌ های معتدل و بارانی داشته باشد که حدودا ۳۰۰ روز در سال دارای هوایی آفتابی است. در تابستان دمای هوا هیچگاه کمتر از ۱۵ درجه نمی شود و میانگین دمای هوا حدود ۲۸ درجه است. گرمی هوا در ماه های تیر و مرداد تا ۴۰ درجه نیز افزایش پیدا می کند. اما به این نکته دقت کنید که وزش بادهای شمالی و نسیم خنک دریا، تحمل گرمای تابستان را کمی راحت تر کرده است. بهترین زمان برای سفر به این شهر اردیبهشت ماه بوده که دمای هوا و رطوبت بسیار مناسب است و به شما این امکان را می‌دهد که در سواحل آن حمام آفتاب بگیرید.

هزینه مسکن در شهر آنتالیا

هزینه اجاره آپارتمان یک‌ خوابه در مرکز شهر آنتالیا حدود ۳۳۰۰ لیر (۶ میلیون تومان) در هر ماه محاسبه شده‌است. قیمت خرید خانه در مرکز شهر به ۱۲,۰۰۰ لیر (حدود ۲۲ میلیون) برای هر متر است.

هزینه ایاب و ذهاب در شهر آنتالیا

کرایه تاکسی برای هر کیلومتر ۹٫۳ لیر، بلیط اتوبوس عمومی ۶٫۸۵ لیر، کارت یک ‌ماهه برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی ۳۰۰ لیر و قیمت بنزین لیتری ۱۹٫۹۱ لیر محاسبه شده است.

هزینه غذا در شهر آنتالیا

هزینه غذا در آنتالیا برای هر نفر در یک رستوران ارزان ۵۲ لیر (۹۷,۰۰۰ تومان) و در یک رستوران خوب ۱۰۴ لیر (۱۹۴,۰۰۰ تومان) برای هر نفر است.

امکانات رفاهی و تفریحی در شهر آنتالیا

از مکان های دیدنی و تفریحی این شهر می توانیم به ساحل لارا، دروازه هادریان، آبشارهای دودن و کورشونلو، سندلند یا موزه مجسمه‌ های شنی، موزه اسباب‌ بازی، شهربازی آکتور، پارک اکوفان و پارک کابلی هیپ نوتیس، ساحل کنیالتی، کالیچی، پارک ملی کوپرولو کانیون و مراکز خرید اشاره کنیم.

فرصت‌ های شغلی در شهر آنتالیا

مردم کشور آنتالیا بیشتر شغل کشاورزی دارند و غذای خود را از سبزیجات فراهم می کنند. همین طور قسمتی از اقتصاد و صنعت این کشور بر اساس گردشگری بنا شده‌است. بهترین شرکت‌ های داروسازی، تکنولوژی و برق در آنتالیا قرار دارد.
turkey7 - بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی، تحصیل و سرمایه گذاری

مطالعه
چگونه پرده و فرش خود را باهم ست کنیم؟

متوسط درآمد در شهر آنتالیا

طبق آمار به دست آمده، متوسط درآمد در شهر آنتالیا حدود ۷۲۰۰ لیر (حدود ۱۳٫۵ میلیون تومان) در ماه است. همچنین به میزان جمعیتی بالغ بر ۲,۶۱۹,۸۳۲ نفر می‌رسد.

مزایا و معایب زندگی در شهر آنتالیا

از مزایای زندگی در شهر آنتالیا باید به داشتن یک فرودگاه بزرگ بین‌ المللی، زندگی ارزان، سرگرمی های متنوع، وسعت شهر، کم‌ جمعیتی، مردم خون‌ گرم، سهولت راه‌ اندازی کسب‌ و کار، کیفیت متوسط آموزش و بیمارستان‌ های نسبتا خوب اشاره کرد. کم بودن امنیت، آلودگی هوا، نداشتن آشنایی افراد به زبان انگلیسی، کم بودن سرعت اینترنت و مصرف بیش از دخانیات از جمله معایب این شهر محسوب می شود.

بورسا

شهری بسیار سرسبز به نام بورسا در جنوب شرقی دریای مرمره قرار گرفته که بسیار آرام و بزرگ بوده و حاشیه کم و رونق بالایی را از آن خود کرده‌است. در بورسا علاوه بر جاذبه های زیبای طبیعی و تاریخی، هوایی بسیار خوب و مطبوع نیز دارد. این شهر زیبا و روستاهایی که در کنار آن قرار دارند در سال ۲۰۱۴ به فهرست یونسکو افزوده شده‌است.

آب و هوای شهر بورسا

بورسا یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه برای زندگی به شمار می رود. این شهر دارای جنگل های زیبا و انبوهی است به همین خاطر به آن شهر سبز نیز می گویند. فاصله استانبول تا بورسا چهار ساعت است. بهترین زمانی که می‌ توانید به این شهر سفر کنید از ماه اردیبهشت تا ماه مهر تخمین زده شده. اما اغلب افراد گردشگران در زمستان به این مکان سفر می کنند تا بتوانند از امکاناتی مثل اسکی استفاده کنند.

هزینه مسکن در شهر بورسا

اگر بخواهید یک آپارتمان کوچک یک خوابه در مرکز شهر اجاره کنید باید بالغ بر ۳۰۰۰ لیر ترکیه (حدود ۵٫۵ میلیون تومان) در ماه هزینه کنید. برای هر متر مربع آپارتمان در بدرسا باید حدود ۱۶۰۰۰ لیر ترکیه (تقریبا ۳۰ میلیون تومان) هزینه کنید.

هزینه ایاب و ذهاب در شهر بورسا

کرایه تاکسی در این شهر ۹٫۵ لیر، بلیط وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس ۸٫۵ لیر، کارت یک‌ ماهه اتوبوس ۶۲۰ لیر و قیمت بنزین ۱۹٫۸۵ لیر در هر لیتر محاسبه شده‌است.
turkey - بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی، تحصیل و سرمایه گذاری

هزینه غذا در شهر بورسا

شهر بورسا هزینه غذا برای هر فرد در یک رستوران ارزان چیزی به اندازه ۹۷ لیر (حدود ۱۸۰,۰۰۰ تومان) و در یک رستوران متوسط برای هر نفر  مبلغی در حدود ۲۵۰ لیر (تقریبا ۴۵۰,۰۰۰ تومان) محاسبه کرده است.

امکانات رفاهی و تفریحی در شهر بورسا

این شهر در زمان عثمانی پایتخت کشور ترکیه بوده است. به همین خاطر مکان های مذهبی زیادی مثل مسجدها، مقبره‌ ها و حمام های ترکی در بارسا وجود دارد. مکان های تاریخی در این شهر به درخت قدیمی اینکایا، کلیسای کومیاکا، قلعه بورسا، موزه کاراگوز، کاروان‌ سرای کوزاهان، مسجد سبز بورسا با درب مرمرین، مسجد امیر سلطان و روستای جومالی‌ کیزک معروف هستند. در واقع این شهر بهترین شهر ترکیه از نظر آثار تاریخی است.

مزایا و معایب زندگی در شهر بورسا

مزیت های زندگی در این شهر می‌ توان به زندگی ارزان و کیفیت بالای مرکزهای بهداشتی و درمانی بیمارستان‌ ها، فرودگاه بین‌ المللی، دانشگاه‌ و مدرسه هایی با سطح استاندارد متوسط اشاره کرد. همچنین این شهر دارای عیب هایی همچون سرعت پایین اینترنت و توریستی نبودن شهر است.

بدروم

یک بندر زیبا و کوچک در جنوب ازمیر به نام بدروم وجود دارد که این بندر زیبا سواحل ماسه‌ ای زیبایی داشته و در تابستان بسیار برای آفتاب گرفتن و شنا مناسب است. این شهر از بهترین شهرهای کشور ترکیه برای زندگی به شمار می رود.

آب و هوای شهر بدروم

این شهر تابستان‌ هایی گرم و زمستان‌ هایی خنک و مرطوب دارد. دمای هوا در تابستان به ۳۴ درجه می‌ رسد و در زمستان دما از حدود ۱۴ بالاتر نمی رود. در کل مقدار بارش باران در این شهر بسیار زیاد است و در فصل زمستان به اوج خود می‌ رسد.
turkey4 - بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی، تحصیل و سرمایه گذاری

نتیجه گیری

اگر شما قصد دارید به یکی از این شهرهای زیبا سفر کنید بعد از خواندن این مقاله تصمیمتان را خواهید گرفت و لذت کافی را از سفر خود خواهید برد.

برای استفاده از خدمات سایت املاک آنلاین املاکداران که شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، تهاتر ملک، خرید آپارتمان در اصفهان، سفارش خرید ملک در اصفهان، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان، خرید ملک اصفهان، مشارکت در ساخت و اجاره روزانه باغ و ویلا در اصفهان، رهن و اجاره آپارتمان در اصفهان، رهن و اجاره خانه ویلایی در اصفهان و غیره می شوند، می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به برگه های مربوطه مراجعه فرمایید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.