رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

توصیه هایی برای خرید خانه نوساز

آیا به دنبار خرید خانه نوساز هستید؟ قطعا خانه نوساز مزایای زیادی مثل مصرف بهینه انرژی، نداشتن قطعات فرسوده و غیره است. علاوه بر این، در صورتی که شما ملکی را پیش خرید کنید، می توانید سفارش ساخت آن را دقیقا طبق خواسته خود بدهید. اما به یک سری نکات مثل بودجه و زمان بندی نیز باید دقت کنید.

خانه های نوساز همیشه گزینه های عالی برای خرید هستند. اما یک سری باید ها و نبایدهایی وجود دارد که شما به عنوان یک خریدار باید از آن آگاه باشید. بنابراین با املاک داران همراه باشید تا توصیه هایی برای خرید خانه نوساز به شما ارائه کنیم:
new4 - توصیه هایی برای خرید خانه نوساز

توصیه هایی برای خرید خانه نوساز

همانطور که می دانید با وجود تعداد اندک مسکن و تقاضای بالا، قیمت مسکن همواره رو به افزایش است. بنابراین اگر نمی توانید گزینه مناسبی پیدا کنید، میتوانید برای خرید خانه های نوساز یا درحال ساخت اقدام نمایید.

خانه های نوساز از نظر مصرف انرژی، امکانات رفاهی و چیدمان، سازگاری بیشتری با سبک زندگی مدرن دارند. علاوه بر این میتوانید برای شخصی سازی بخش هایی از ملک با سازنده توافق کنید. اما اگر حواستان را جمع نکنید، هزینه ها و انتظارات می توانند از کنترل خارج شوند.

۱.جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیرید.

هیچ چیز بهتر از این نیست که به عنوان اولین ساکنین یک ملک، وارد آن شوید. همه چیز براق و دست نخورده است. شما میتوانید به یکی از سه روش زیر برای خرید ملک نوساز اقدام نمایید: خرید ملکی که قبلا ساخته شده است، خرید خانه ای که بخشی از آن ساخته شده است ( شما می توانید برای ارتقا امکانات و ویژگی های ملک نظر خود را اعمال کنید) و یا پیش خرید ملکی که کاملا مطابق میل و سلیقه شما طراحی و ساخته شود.

اما قبل از اینکه درگیر رنگ آمیزی گران قیمت و سنگ های گرانیتی شوید، وضعیت خود را ارزیابی کنید. مطمئن شوید که ساخت و ساز ملک با سبک زندگی شما سازگار باشد. در اینجا به سوالاتی اشاره می کنیم که در چنین مواقعی باید از خود بپرسید، به ویژه اگر به دو روش اول قصد خرید خانه نوساز دارید:

  • خانه های جدید معمولا دور از مرکز شهر هستند. آیا به این مسئله اهمیت نمی دهید؟
  • خانه های نوساز و جدید معمولا به سبک آپارتمانی ساخته می شوند. آیا از با نزدیک بودن به سایرین و داشتن حریم خصوصی مشکلی ندارید؟
  • و…
مطالعه
قوانین اداره کار در حوزه املاک را یاد بگیرید

new2 - توصیه هایی برای خرید خانه نوساز
۲. از یک مشاور کمک بگیرید.

خرید خانه نوساز مانند خرید ملک معمولی است. شما باید تحقیق کنید، مشورت کنید، از مشاور املاک کمک بگیرید و برای وام مسکن درخواست بدهید. توجه داشته باشید که مشاور املاک سازنده ممکن است به نفع او کار کند و به شما در گرفتن بهترین تصمیم برای خود خانواده تان کمکی نکند. پس مشاور املاک خودتان را داشته باشید و به او بگویید که به خانه های نوساز علاقمندید.

۳.درباره سازنده ملک و همسایه ها تحقیق کنید.

قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که سازنده ملک کاربلد باشد. تحقیق کنید و اطمینان حاصل کنید که تمامی مشتریان قبلی او راضی باشند. همچنین باید بررسی کنید که هیچ شکایت معلقی درباره وضعیت کاری وی وجود نداشته باشد. در صورتی که سازنده را به صورت اینترنتی پیدا کرده اید، میتوانید نظرات آنلاین مردم عادی را بخوانید.

از بررسی و پرس و جو از همسایه ها نترسید. در ساعات مختلف روز از محله بازدید کرده و با ساکنان آن جا صحبت کنید. در محله پرسه بزنید و از وضعیت و کیفیت خانه ها آگاه شوید. از مشاور املاک خود درباره برنامه های ساخت و ساز دیگر در این محل پرس و جو کنید.
new5 - توصیه هایی برای خرید خانه نوساز
۴.از زمان پایان ساخت و ساز مطلع باشید.

یکی دیگر از توصیه های مهم برای خرید خانه نوساز، بررسی زمانبندی سازنده ملک برای پایان کار است. به طور کلی، زمانبدی ساخت یک ملک میتواند غیر قابل پیش بینی باشد. چرا که به عوامل مختلفی از جمله آب و هوا، تاخیر در تحویل مواد اولیه، و روند طولانی دریافت تاییدیه مجوز بستگی دارد. در مجموع، ساخت یک ملک با توجه به اندازه آن، میتواند از ۵ تا ۷ ماه زمان ببرد. اما اگر تاخیری در وند ساخت و ساز پیش بیاید، این زمان تا یک سال متغیر است.

مطالعه
خرید ویلا جنگلی در چمستان و یک سرمایه‌گذاری عالی

بنابراین اگر به دنبال خانه نوساز هستید، باید مطمئن شوید با وضعیت زندگی شما سازگار باشد. چنانچه فرصت کافی دارید و میتوانید مدت زمان طولانی منتظر بمانید، پس ساخت و ساز به صورت سفارشی برای شما گزینه مناسبی است. اما در کل، خانه نیمه سفارشی بهترین انتخاب است. چرا که زمان کمتری معطل خواهید شد.

۵. انتظار کاهش قیمت نداشته باشید.

بله گاهی رخ می دهد. ولی به طور کلی سازندگان معمولا قیمتی را ارائه می کنند که بتوانند در ازای آن سودی دریافت نمایند. علاوه بر این، در صورتی که یک خانه کاهش قیمت داشته باشد، ممکن است ارزش ملک شما نیز کاهش پیدا کند. همچنین توجه داشته باشید که خانه هایی که برای مدتی فروخته نشده اند، کاهش قیمت نخواهند داشت. در واقع اتفاقا قیمت آن ملک افزایش می یابد تا از سازنده برای تامین هزینه های افزایش یافته و نیروی کار حمایت شود.

۶.با سازنده ملک وارد مذاکره شوید!

برخی مردم تصور می کنند هنگام خرید ملک نوساز نمی توانند بر سر قیمت با سازنده ملک مذاکره کنند. اما اینطور نیست و شما می توانید درباره قسط بندی و تخفیف قیمت با فروشنده صحبت کنید. ممکن است در ابتدا جواب منفی بشنوید ولی باید پافشاری نمایید. در صورتی که حرفی نزنید، جوابی هم نخواهید شنید.

میتوانید برای مذاکره با سازنده درباره قیمت ملک، از یک مشاور املاک با تجربه کمک بخواهید. در واقع بکارگیری مشاور املاک برای شما هزینه چندانی در بر نخواهد داشت و سازنده ملک نیز ملزم به پرداخت حق کمیسیون است.

۷.برای مواردی که سازنده متقبل نمی شود، بودجه در نظر بگیرید.

خانه در حال ساخت مثل یک قاب عکس خالی است. اغلب خانه های نوساز حیاط ندارند. ولی شما می توانید با سازنده در رابطه با داشتن حیاطی بزرگ و یا باغچه ای کوچک مشورت کنید. البته میتواند هزینه زیادی برای شما در پی داشته باشد. بنابراین تمامی هزینه ها را پیش بینی کنید و برای آن بودجه کنار بگذارید. در مدت زمانی که خانه شما در حال ساخت است، برای آیتم هایی که در نظر دارید، اندکی پول کنار بگذارید.

مطالعه
خبر خوش از پرداخت وام مسکن به بازنشستگان کشور | افزایش سقف وام مسکن کارکنان

گاهی خانه های نوساز دارای پرده، جای دستمال توالت، قفسه حوله و یا حتی لامپ در برخی قسمت ها نیستند. درباره همه این مسائل از قبل پرس و جو کنید تا هنگام نقل مکان سورپرایز نشوید!
new1 - توصیه هایی برای خرید خانه نوساز
۸. از ارتقای امکاناتی که باعث افزایش ارزش ملک نمی شود، بپرهیزید.

یکی از اشتباهاتی که باید از آن بپرهیزید، این است که درگیر سفارشی سازی نشوید. هنگامی که وارد یک خانه در حال ساخت می شوید، گزینه های زیادی ممکن است به ذهن شما خطور کند. بنابراین یکی از توصیه هایی که برای پیش خرید خانه نوساز می توانیم به شما بدهیم، همین مسئله است. باید سعی کنید تنها مواردی را عنوان کنید که باعث افزایش ارزش ملک می شوند. در غیر این صورت بودجه خود را بیهوده مصرف نموده اید.

جمع بندی

خرید یک خانه نوساز همیشه مزایای زیادی با خود به همراه دارد. اما تله های زیادی هم بر سر راه شما وجود دارد که باید با دقت آن ها را پشت سر بگذارید. سعی کنید در صورت لزوم از افراد متخصص در زمینه املاک یاری بخواهید. قبل از عقد هر قرادادی، تمامی جوانب مثبت و منفی ملک مورد نظر را به طور کامل بررسی نمایید. در این مقاله به توصیه هایی در رابطه با خرید خانه نوساز اشاره کردیم.

برای استفاده از خدمات سایت املاک آنلاین املاکداران که شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، تهاتر ملک، خرید آپارتمان در اصفهان، سفارش خرید ملک در اصفهان، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان، خرید ملک اصفهان، مشارکت در ساخت و اجاره روزانه باغ و ویلا در اصفهان، رهن و اجاره آپارتمان در اصفهان، رهن و اجاره خانه ویلایی در اصفهان و غیره می شوند، می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به برگه های مربوطه مراجعه فرمایید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.