رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

فرهنگ سازمانی مشاور املاک چه تاثیری در پیشرفت و رشد آژانس ما دارد؟

فرهنگ سازمانی مشاور املاک چه تاثیری در پیشرفت و رشد آژانس ما دارد؟ اهمیت محل کار خود را دست کم نگیرید. مطمئنا دفتر محل کار شما در طول زمان و به ویژه بعد از پاندمی کرونا تغییرات زیادی کرده است.

آیا میدانستید فرهنگ سازمانی مشاور املاک چه تاثیری در پیشرفت و رشد آژانس ما دارد؟ در حقیقت فرهنگ سازمانی میتواند تاثیر بسزایی در پیشرفت بنگاه های معاملاتی ایفا کند.

به همین منظور شما باید با مشاوران املاکی کار کنید که از نظر فرهنگی با شرکت شما در تناسب باشند. با املاک داران همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.

happy team meeting - فرهنگ سازمانی مشاور املاک چه تاثیری در پیشرفت و رشد آژانس ما دارد؟

فرهنگ سازمانی چیست؟

فرهنگ سازمانی بر هر جنبه از کسب و کار شما تاثیر مستقیم می گذارد. برخی از فرهنگ سازمانی به عنوان مجموعه ای از ارزش ها تعبیر می کنند که اعضای سازمان را یکپارچه می سازد. برخی دیگر فرهنگ را به عنوان سیستم ایمنی هر سازمان می دانند.

اما برخی دیگر بر این باورند که فرهنگ به روشی گفته می شود که هر سازمان کارها را انجام می دهد. ما معتقدیم که فرهنگ سازمانی به محرک انتخاب ها و اقدامات تیم گفته می شود. این فرهنگ ترکیبی از رفتارها، ارزش ها، انتظارات، و نگرش های مشترک در شرکت ما است.

فرهنگ سازمانی مشاوران املاک زمانی اهمیت پیدا می کند که بخواهید بین کارگزاران املاک و مستغلات یکی را انتخاب کنید. یک مدیر آژانس املاک و مستغلات برای موفقیت خود و مجموعه بایستی یادگیری، تنوع، نوآوری، اشتیاق و تجربه کاری بی نظیر را در محل کار پیاده سازی کند. تنها در این صورت میتوان به رشد تیمی بالایی دست یافت.

مطالعه
خرید ویلا جنگلی در چمستان و یک سرمایه‌گذاری عالی

15098 2 11zon 1024x680 - فرهنگ سازمانی مشاور املاک چه تاثیری در پیشرفت و رشد آژانس ما دارد؟

تاثیر فرهنگ سازمانی در پیشرفت و رشد آژانس

بر اساس تحقیقات انجام شده در ارتباط با قوانین سازمانی، فرهنگ، اهداف و ارزش ها، تیم کاری از اهمیت بالایی برخوردار است. در حقیقت گروهی که با آنها کار می کنید، میتواند عامل موفقیت و یا حتی شکست شما باشد.

زمانی که تمامی اعضای یک مجموعه از اهداف و انگیزه های یکسان برخودار باشند، نتایج بهتری را بدست خواهند آورد. در آژانس املاک نیز اصل پابرجاست و تنها زمانی موفق خواهید شد که گروه فعال و با انگیزه ای داشته باشید.

اگر هر بنگاه معاملات املاک و مستغلات را به عنوان یک سازمان در نظر بگیریم، باید از قواعد و قوانین خاصی پیروی کنند. فرهنگ املاک می تواند شما را از رقبای خود متمایز سازد و موفقیت شما در آینده را تضمین کند.

همانطور که می دانید هدف هر آژانس املاک، ایجاد ارتباط بین فروشندگان و خریداران ملک می باشد. بنابراین باید مشاورانی استخدام شوند که بر اساس فرهنگ سازمانی متناسب با کمپانی عمل کنند. تنها در این صورت میتوان خرید و فروش موفقی را رقم زد.

Gravesend estate agents 4 11zon 1024x683 - فرهنگ سازمانی مشاور املاک چه تاثیری در پیشرفت و رشد آژانس ما دارد؟

چگونگی بهبود فرهنگ سازمانی مشاور املاک

فرهنگ آژانس املاک و مستغلات به بازاریابی محدود نمی باشد. در واقع هر بنگاه معاملاتی باید از منش فکری نوآرانه، ارزش و اهداف پایدار برخوردار باشد و آن را به مشتریان انتقال دهید.

همانطور که گفتیم فرهنگ سازمانی برای مشاوران املاک به مجموعه ای از ارزش های مشترک در بین گروه گفته می شود. این ارزش ها میتواند شما را به سمت موفقیت هدایت کند. اگر احساس می کنید که کسب و کار املاک شما نیاز به بهبود فرهنگ سازمانی دارد، مراحل زیر را دنبال کنید.

۱.فرهنگ را تعریف کنید.

برای بسیاری از کارگزاران املاک، بهبود فرهنگ شرکت در وهله اول با ارائه تعریف درستی از آن محقق می شود. از آنجایی که بسیاری از مشاوران املاک کار خود را به صورت تک نفره و با تکا به دانش خود، ارتباطات خود و برند خود شروع می کنند، گرد هم آمدن و ایجاد یک فهرهنگ مشترک در آغا دشوار به نظر می رسد. هرچند انجام این کار ضروری است.

مطالعه
صحت معامله چیست؟ شرایط صحت معاملات در قانون مدنی

در حقیقت فرهنگ با اهداف، ارزش ها، انتظارات شما و افرادی که با آنها همکاری می کنید، ارتباط مستقیم دارد. بدون درک درست فرهنگ سازمانی، نمی توان امیدی به بهبود آن داشت.

۲.فرهنگ شرکت خود را به اشتراک بگذارید.

شما باید تمام ارزش های فرهنگی شرکت خود را با تمامی ذینفعان در میان بگذارید. برای این که ارزش های شرکت در رفتار و عملکرد هر کارگزار تجلی یابد، همه باید در یک سطح باشند.

باید از جملات انگیزشی و ارزش های خود در برندسازی و یا حتی دکور شرکت استفاده کنید. چیزهایی که برای شما مهم هستند را به طور واضح در میان بگذارید و به دنبال راه هایی باشید که رعایت ارزش ها و رسیدن به اهداف را محقق سازید.

کارکنان را تشویق کنید تا در جهت خدمت به مشتریان و جامعه گام بردارند.

۳. به کارکنان اهمیت دهید.

به کارگزاران املاک و پرسنل پشتیبانی، فضایی بدهید تا اهداف و نظریات خود را با همکاران به اشتراک بگذارند. برای کسانی که در نظرسنجی ها شرکت می کنند، پاداش در نظر بگیرید.

انجمن هایی تشکیل دهید که شانس شنیده شدن برای همه کارکنان وجود داشته باشد. آماده شنیدن انتقادات مشاوران املاک مجموعه خود باشید و واکنش منفی نشان ندهید. تغییر همیشه دشوار است و باید به همه اجازه مطرح ساختن ایده هایشان را بدهید.

مطالعه
خرید ملک در ترکیه + مزایای خرید و فروش ملک در این کشور

۴.یادگیری را به مرحله عمل برسانید.

در بسیاری از مواقع، ممکن است چنین تمرین هایی بیهوده به نظر برسد. زمانی که کارکنان شما متوجه شوند که جلسات و نظرسنجی ها مفید واقع نمی شود، اعتماد آنها را سلب خواهد کرد. مطمئن شوید که یادگیری را به مرحله عملیاتی برسانید.

سعی کنید ارزش ها را به طور پیوسته مطرح کنید و بازخورد آن را متوجه شوید. با ایجاد ابتکارات حرفه ای، آموزشی و شخصی جدید، سعی کنید بستری فراهم نمایید که کارکنان آنچه یاد گرفته اند را به صورت نتیجه بخش به مرحله عمل در آورند.

What Are the Most Common Claims Against Real Estate Agents e1559854339479 1024x683 - فرهنگ سازمانی مشاور املاک چه تاثیری در پیشرفت و رشد آژانس ما دارد؟

جمع بندی

همانطور که پیش تر گفتیم، فرهنگ سازمانی مشاور املاک به مجموعه ای از اهداف و ارزش های مشترک گفته می شود. هر شرکت یا آژانس املاک به منظور جذب مشتریان و همچنین کارکنان حرفه ای نیاز به فرهنگ سازمانی دارد. تنها در این صورت می توان اهداف نهایی را محقق ساخت و موفقیت خود در آینده را تضمین نمود.

در این مقاله به طور خلاصه به اهمیت فرهنگ سازمانی مشاوران املاک و نحوه بهبود آن اشاره کردیم. مجموعه املاک داران خدمات متعددی در زمینه خرید و فروش املاک به شما عزیزان ارائه می کند که شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، تهاتر ملک، خرید آپارتمان در اصفهان، سفارش خرید ملک در اصفهان، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان و غیره می شوند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.