رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

چرا پیش از آگهی کردن ملک باید آن را بازسازی و نوسازی کرد؟

چرا پیش از آگهی کردن ملک باید آن را بازسازی و نوسازی کرد؟ شما به عنوان یک مشاور املاک باید فروشنده را مجاب کنید تا برای جلب نظر مثبت مشتریان به بازسازی و یا نوسازی ملک بپردازند.

چرا که یکی از مهمترین نکات در بازار مسکن، کیفیت ملک مورد نظر می باشد. با املاک داران همراه باشید تا بدانید چرا پیش از آگهی کردن ملک باید آن را بازسازی و نوسازی کرد؟
198287632 - چرا پیش از آگهی کردن ملک باید آن را بازسازی و نوسازی کرد؟

دلایل بازسازی و نوسازی ملک

آیا بازسازی ملک قبل از فروش ضروری است؟ در حقیقت این مسئله به شرایط بازار بستگی دارد. البته که این سوال یک پاسخ قطعی ندارد. چرا که با توجه به وضعیت ملک و دارایی شما متفاوت می باشد.

گاهی خانه های قدیمی نیاز به یک بازسازی اساسی دارند. از آنجایی که باید پول زیادی صرف کنید، توصیه می شود قبل از فروش به بازسازی آن نپردازید. ولی در برخی موارد هم میتوان با نوسازی آشپزخانه و حمام باعث افزایش ارزش ملک شد.

چرا که یک خریدار نه فقط به هزینه نوسازی، بلکه به دردسرهای ساخت و ساز نیز اهمیت می دهد. و حالا می خواهیم بدانیم دلایل بازسازی ملک چیست؟

۱.سرمایه گذاری سودمند

در صورتی که صاحب ملک تصمیم به اجاره یا فروش خانه خود داشته باشد، بازسازی میتواند باعث سودآوری بیشتری شود. برای اجاره دادن ملک نیز در این وضعیت میتوان قیمت را بالاتر برد. همچنین به منظور فروش ملک، بازسازی میتواند به ارزش آن بیافزاید.

اگر هدف شما دریافت اجاره خانه بیشتری می باشد، کافیست به نوسازی آن بپردازید و جذابیت آن را برای مستاجر دو چندان کنید.

بازسازی که به هدف جذب خریدار صورت می گیرد، باید با برنامه ریزی باشد. این کار میتواند به ارزش ملک افزوده و آن را به سرمایه ای عالی برای مالک تبدیل کند.

شما به عنوان مشاور املاک باید به مالک بگویید که مشتریان بیشتر دنبال چه ویژگی هایی هستند! در واقع افزایش ارزش ملک را باید به گونه ای مدیریت نمود که نسبت به هزینه بازسازی بیشتر باشد. تنها در این صورت میتوان با بازسازی ملک آن را به سرمایه گذاری سودمند تبدیل نمود.

مطالعه
خبر خوش از پرداخت وام مسکن به بازنشستگان کشور | افزایش سقف وام مسکن کارکنان

۲.ملکی سازگار با محیط زیست

برخی به منظور سازگاری خانه خود با محیط زیست برای بازسازی آن اقدام می کنند. میتوان تنها با نصب سردوشی یا شیرآلات مدرن باعث مصرف بهینه آب شد. این جزئیات کوچک توجه مشتریان زیادی را به سمت خود جلب می کند.

۳.افزایش امنیت ملک

پس از حدود ۲۰ سال زندگی در یک ملک، قطعا نیاز به تعمیراتی پیدا خواهد کرد. بنابراین یکی از دلایلی که باید برای بازسازی ملک پیش از فروش آن اقدام کنید، افزایش امنیت آن می باشد.

طبیعتا نمی خواهید مشتریان به دلیل خرابی سقف یا غیره دچار مشکل شوند. به همین دلیل موظف هستید که املاک قدیمی خود را بازسازی و یا نوسازی کنید. در این صورت آنجا را به محلی امن برای زندگی تبدیل خواهید کرد.
home renovation 1 700x463 - چرا پیش از آگهی کردن ملک باید آن را بازسازی و نوسازی کرد؟

نکات مهم برای بازسازی و نوسازی ملک قبل از آگهی

اگر مالک توان هزینه کردن برای بازسازی ملک خود را ندارد، همچنان شانس فروش دارد. ولی ممکن است مجبور به فروش ملک زیر قیمت بازار شود. اما در صورتی که فروشنده بودجه کافی برای تعمیرات دارد، باید با توجه میزان بودجه، زمان و شرایط بازار به او کمک کنید. در برخی موارد تنها با یک رنگ کاری ساده یا تعویض کفپوش و .. میتوان جلوه ای جذاب به خانه بخشید.

همچنین ممکن است در برخی محله ها به دلیل توان اقتصادی پایین خریدار، لزومی به بازسازی نباشد. چرا که در هر صورت ملک با قیمت چندان بالایی به فروش نخواهد رسید. گاهی خریدار ترجیح می دهد خودش به بازسازی ملک بپردازید که شما به عنوان مدیر املاک می توانید او را راهنمایی کنید. در ادامه به نکاتی که در رابطه با لزوم بازسازی و نوسازی ملک قبل از آگهی اشاره می کنیم:

۱.مدیریت صحیح

سعی کنید به عنوان یک مشاور املاک به منظور مدیریت صحیح روند بازسازی ملک، چک لیست تهیه کنید. تمام مواردی که باید رعایت شود را یادداشت کرده و با مالک در میان بگذارید. قبل از هر چیز باید بدانید مالک تا چه میزان میتواند برای بازسازی ملک خود هزینه کند. همچنین لازم است یک براورد کلی از هزینه بازسازی ملک مورد نظر داشته باشید.

مطالعه
اصطلاحات حقوقی ملکی مورد نیاز در معامله ملک!

گاهی ممکن است هنگام تعویض کفپوش، متوجه شوید لوله کشی نیز نیاز به تعمیرات دارد. بنابراین باید احتمالات را در نظر بگیرید تا غافلگیر نشوید. همیشه سعی کنید اولویت ها را در بازسازی به صاحب ملک گوشزد کنید. مطمئن شوید صاحبخانه در آغاز به حل مشکلات اساسی بپردازد. شما به عنوان یک مشاور املاک نباید اجازه دهید پیمانکار برخی هزینه های اضافی را به او تحمیل نماید.

۲.انعطاف پذیری

همیشه همه چیز آنطور که می خواهیم پیش نمی رود. گاهی ممکن است در روند بازسازی ملک با مشکلاتی مواجه شوید. شاید به هر دلیلی امکان پیاده سازی ایده های شما و مالک وجود نداشته باشد. در صورت بروز هر گونه مشکلی از متخصصین کمک بگیرید و امکانات لازم را فراهم نمایید. سعی کنید تمامی موارد را با شرایط بازار مسکن، امکانات و بودجه مالک تطبیق دهید.

۳.توافق با پیمانکار

معمولا مالک می خواهد بداند که چه مدت زمانی برای بازسازی ملک لازم است. این مسئله تا حد زیادی به میزان بازسازی مورد نیاز بستگی دارد. از این رو باید پیش از اقدام به هر کاری با پیمانکار در این مورد به توافق رسیده و قراردادی بسته شود. شما به عنوان مشاور املاک باید این موارد را برای فروشنده شرح داده و او را آگاه سازید.
how to avoid money pits while buying arenovation project house 700x305 - چرا پیش از آگهی کردن ملک باید آن را بازسازی و نوسازی کرد؟

در چه شرایطی باید به بازسازی ملک بپردازیم؟

به منظور افزایش ارزش ملک و بهبود شرایط آن باید به نوسازی و یا به طور کلی بازسازی بپردازید. هر خانه دارای نقص هایی است و میتواند با گذر زمان آزار دهنده به نظر برسد. شما می توانید با نوسازی باعث کاهش هزینه های آتی شوید. در چه شرایطی باید به بازسازی ملک بپردازیم؟

در صورتی که ملک دارای مشکلات ساختاری جدی باشند، خریدار را به سمت خود نمی کشاند. در چنین شرایطی مشتری ترجیح می دهد که خانه را با قیمت پایین تر از بازار خریداری کند. بنابراین بهتر است برای بازسازی و افزایش ارزش ملک بکوشید.

مطالعه
معرفی محله چهارباغ بالا اصفهان

مسائل ساختاری که باید پیش از آگهی کردن ملک به آن توجه شود، فرونشینی، افزایش طوبت، نشتی سقف یا خراب شدن کاشی ها، ترک های بزگ، خمیدگی دیوارها، هجوم حشراتی مثل موریانه و یا پوسیدگی تیرچه ها می باشند.

گاهی میتوان برای برخی مشکلات از بیمه استفاده کرد. بنابراین میتوانید با شرکت های بمه تماس بگیرید و مواردی که تحت پوشش آنهاست را پرس و جو نمایید. در اینجا به طور خلاصه به مشکلات جدی که نیاز به تعمیر دارند، اشاره می کنیم:

  • نشتی شیرها را برطرف کنید.
  • خراشیدگی رنگ دیوارها را برطرف نمایید.
  • هر شکاف و ترک خوردگی را پر کرده و سنباده بزنید.
  • کاشی یا کفپوش خراب را ترمیم کنید.

o RENOVATIONS facebook 11zon 1024x512 700x350 - چرا پیش از آگهی کردن ملک باید آن را بازسازی و نوسازی کرد؟

جمع بندی

در برخی موارد بازسازی خانه قبل از فروش یا اجاره دادن بسیار منطقی می باشد. اما گاهی این بازسازی ها عاقبتی جز خسارت برای شما نخواهد داشت. به همین منظور بهتر است به نوسازی ملک مثل سر و سامان دادن به باغچه خانه و یا رنگ آمیزی آن بپردازید.

یک مشاور املاک باید تمامی جوانب کار نوسازی یا بازسازی را بسنجد و برای فروشنده توضیح دهد. هر چه میزان بودجه و همچنین مدت زمانی که یک فروشنده در اختیار دارد، بیشتر باشد، روند بازسازی سودآور تر خواهد بود. در این مقاله به شرایط بازسازی و نوسازی ملک قبل از آگهی اشاره کردیم.

مجموعه املاک داران خدمات متعددی در زمینه خرید و فروش املاک به شما عزیزان ارائه می کند که شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، تهاتر ملک، خرید آپارتمان در اصفهان، خرید ملک اصفهان، مشارکت در ساخت و اجاره روزانه باغ و ویلا در اصفهان و غیره می شوند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.