رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

گران ترین املاک خانواده کارداشیان و جنر!

امروزه به لطف شبکه های اجتماعی کمتر کسی اسم خانواده کارداشیان و یا خواهران کارداشیان را نشنیده است. عمده مشهوریت این خانواده به دلیل تعداد بالای فالورهای آن هاست که حتی می توان گفت تعداد دنبال کننده های آن ها، چندین برابر جمعیت یک کشور است. در این مقاله قصد داریم به املاک و خانه های لوکس خانواده کارداشیان و جنر بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

کریس جنر متولد ۱۹۵۵ و مادر خانواده کارداشیان و جنر است. ازدواج اول او با رابرت کارداشیان بود که در سال ۱۹۹۰ به طلاق انجامید. حاصل این ازدواج چهار دختر بنام های راب کارداشیان، کیم کارداشیان، کورتنی کارداشیان و کلویی کارداشیان است. سپس در سال ۱۹۹۱ با بروس جنر ازدواج کرد که کندال و کایلی نیز حاصل این ازدواج هستند. کریس تهیه کننده، نویسنده و شخصیت تلویزیونی بوده اما عمده مشهوریت او بخاطر دخترانش است.

این خانواده جز مشهورترین سلبریتی ها و پرطرفدارترین افراد هستند که ثروت زیادی دارند. بخش قابل توجه ثروت آن ها  مربوط به املاک آن هاست که قسمت وسیعی از دارایی آن ها را تشکیل می دهد. خانه های رویایی، استفاده از بهترین پوشاک مارک،‌‌‌‌ تفریحات لوکس و ریخت و پاش های مجلل آن ها قابل توجه بسیاری قرار گرفته است.

۱- عمارت مجلل هیدن هیلز کیم کارداشیان و کانیه وست

Hidden Hills که زمانی یک خلوتگاه شبانه در حومه لس‌ آنجلس بود، اخیرا به محله‌ ای تبدیل شده که کانیه وست و کیم کارداشیان به آن خانه می‌ گویند. طبق گزارشات کیم کارداشیان و وست ۲۰ میلیون دلار برای دارایی فعلی خود در سال ۲۰۱۴ پرداخت کردند. این خانه دارای هشت اتاق خواب، به علاوه هشت حمام است که در سه هکتار قرار گرفته و معادل ۱۵۵۰ متر مربع وسعت دارد. این زوج معروف اکنون طلاق گرفته اند و گفته می شود این عمارت ۶۰ میلیون دلاری به کیم تعلق دارد و به همراه چهار فرزند خود، در آن زندگی می کند.

مطالعه
مهارت های تماس با مشتری املاک کدام اند؟

karda3 - گران ترین املاک خانواده کارداشیان و جنر!

۲- عمارت لوکس هولمبی هیلز کایلی جنر

کایلی جنر کارآفرین و هنر پیشه ۲۲ ساله ای است که توانسته با کسب موفقیت های خود در راه اندازی خط تولید لوازم آرایشی، ثروت فراوانی به دست آورد‌. کایلی رکوردار بیشترین ملک به تعداد ۵ عدد، در بین خواهرانش را دارد. در بین این چند ملک، عمارت ۳۶.۵ دلاری او در هولمبی هیلز گران قیمت ترین آن ها بوده است. این عمارت مجلل دارای ۷ اتاق خواب، ۲۰ پارکینگ، استخر فوق العاده، ۱۴ حمام، ۴ سالن بزرگ برای مهمان و… است. همچنین محوطه والیبال، بسکتبال، اتاق بازی، سالن ورزشی برای اوقات فراغت دارد. در  بیرون محوطه نیز استخر بزرگ با درخت های نخل عظیم خودنمایی می کنند.

۳- عمارت هیدن هیلز کریس جنر

عمارت کریس جنر در منطقه هیدن هیلز لس آنجلس قرار دارد که در زمینی مشترک با دختر خود، کلویی دو عمارت به مجموع ۳۷ میلیون دلار ساخته‌اند‌. عمارت کریس جنر به ارزش ۲۰ میلیون دلار قیمت دارد که در آن از بهترین متریال، وسایل و دکوراسیون لوکس و طراحی بی نظیر کم نگذاشته است. همچنین طبق شواهد گفته‌می‌شود که این زمین قبلا جایگاه یکی از خانه های بریتنی اسپیرز بوده‌است.

karda2 - گران ترین املاک خانواده کارداشیان و جنر!

۴- عمارت هیدن هیلز کلویی کارداشیان

این عمارت رویایی همانطور که گفته‌شد در همسایگی خانه مادرش، در یک زمین مشترک ساخته‌شده‌است. خانه کلویی حیاط اختصاصی، آشپزخانه مجلل، باشگاه ورزشی، استخر، فضای سبز و درختان بلندی دارد که محیط دنج و آرامی را برای کلویی و دخترش فراهم کرده است.

مطالعه
قیمت خرید خانه و آپارتمان در استانبول در سال 2021

۵- عمارت هیدن هیلز کایلی جنر

علاوه بر عمارت فوق العاده لاکچری کایلی جنر در هولمبی هیز، عمارت دیگری با قیمت ۱۵ میلیون دلار در هیدن هیلز دارد. این خانه بی نظیر با ۱۷۰۰ متر مربع دارای امکاناتی همچون زمین ورزشی، استخر، محوطه زیبا و پارکینگ بزرگی است که  مجموعه ای زیبا و فوق العاده ای را به نمایش می گذارد.

۶- دومین مزرعه وایومینگ کیم کارداشیان

گویا زوج پیشین کیم کارداشیان و وست، به داشتن یک مزرعه در وایومینگ اکتفا نکرده بودند و در سال ۲۰۱۹ دومین مزرعه خود را با قیمت ۱۴.۵ میلیون دلار خریدند. این مزرعه در ۸۰ کیلومتری از مزرعه اول واقع و فضای عالی و بی نظیری را برای مهمانان فراهم کرده‌است. همچنین با طراحی ۱۰ کلبه چوبی در سه اردوگاه، یکی از لوکس ترین مزرعه های روز دنیاست.

۷- عمارت بورلی هیلز کایلی جنر

یکی دیگر از املاک مجلل کایلی جنر عمارت یورلی هیز است که به همراه همسرش در سال ۲۰۱۸ آن را به مبلغ ۱۳.۵ دلار خریداری کردند. این عمارت رویایی ۷ اتاق خواب و ۱۰ حمام و دستشویی، سالن های پذیرایی و آشپزخانه ای دلپذیر زیبایی منحصربه فردی دارد.

karda1 - گران ترین املاک خانواده کارداشیان و جنر!

۸- دومین خانه کایلی جنر در هیدن هیلز

از دیگر خانه های خواهر کوچک خانواده کارداشیان و جنر، عمارت بزرگی به قیمت ۱۲ میلیون دلار در هیدن هیلز است. سبک این خانه مدرن و کلاسیک، با زرق و برق و طراحی به روزی آمیخته‌شده است.

۹- اقامتگاه صحرایی کریس جنر

کریس جنر یک عمارت صحرایی خصوصی به قیمت ۱۲ میلیون دلار در لاکوئینتا کالیفرنیا دارد. در کنار شلوغی و کانون توجهات، گاهی سکوت و آرامش لازمه زندگی است که کریس جنر با خرید این اقامتگاه ثابت کرده گاهی باید به دور از هیاهو بود. این قصر ۱۳۰۰ متر مربع وسعت دارد و فضای داخلی باشکوه و مجلل به همراه ۷ اتاق خواب طراحی‌شده در این عمارت، آن را به یکی از زیباترین خانه ها تبدیل کرده‌است. محوطه باز و زیبایی برای اوقات فراغت از دیگر مزایای این اقامتگاه است.

مطالعه
از طرح توانمندسازی پهنه e در منطقه 22 چه می دانید؟!

۱۰- ویلای تفریحی پالم اسپرینگز و تراویس بارکر

این ویلای تفریحی توسط اسپرینگز و تراویس بارکر به قیمت ۱۲ میلیون دلار خریداری شد. ویلای این تازه عروس و داماد دارای ۶ اتاق خواب و ۸ حمام و دستشویی است که تنها با عمارت کریس نیم ساعت فاصله دارد. همچنین این عمارت بقدری بزرگ است که می تواند ۵ فرزند از روابط قبلی آن ها، به راحتی در آن زندگی کنند.

نتیجه گیری

خانواده کارداشیان و جنر جز مولتی میلیونرهای آمریکا محسوب می‌شوند و چندی پیش کایلی جنر به عنوان جوان ترین میلیارد خودساخته معرفی شد. در واقع این خانواده عملا استعداد خاصی ندارند و بدون علت معروف شدند. طبعا افرادی که پولدار هستند، کسب موقعیت ها برای آن ها آسان می شود. این خانواده نیز توانستند بدون مشکل مالی، برندهای مد و آرایشی خود را ثبت کنند و از این طریق کسب درآمد بالایی داشته باشند. در این مقاله ما تنها گوشه ای از اموال و ثروت این خانواده مشهور را ذکر کردیم و قطعا از چیزی که ما میبینیم بسیار بیشتر است.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.