رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

چرا برند و اسم مشاور املاک نقش مهمی در افزایش درآمد دارد؟

با استفاده از اسم مشاور املاک می‌ توانید مشتری را در همان نگاه اول به خود جذب کنید. این کار به درآمد سایت‌ شما کمک بسیار زیادی می‌ کند، زیرا مشاوران املاک از همان ابتدا راه ‌های بسیار زیادی را برای گسترش تجارت خود انجام می ‌دهند. بسیاری از سایت ها در همان ابتدا تلاش می‌ کنند که نام برند سایت خود را بر سر زبان‌ ها بیندازد تا مردم گروه تجاری آنها را بشناسند.

زیرا این کار در درآمدزایی آنها تاثیر بسیار مثبتی دارد. گاهی اوقات نیز برندهای تجاری با پرداخت هزینه‌ های تبلیغاتی سعی می‌ کنند که این نام را روز به روز بزرگ تر کنند. در این مقاله از املاک داران سعی می کنیم تمام موارد مربوط به برند مشاور املاک را مورد بررسی قرار دهیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

اهمیت هویت اسم مشاور املاک

دقیقا مثل مشاغل تجاری و برندهای بسیار بزرگ، یک مشاور املاک نیز باید برای توسعه دادن برند خود تلاش کند. از جمله راهبردهای مهم در موفقیت یک کسب و کار استفاده از برندسازی مشاور املاک است. این موضوع در همه استراتژی های آژانس املاک حرفه ای دیده می شود. وظیفه مشاوران املاک این است که مردم را از برند خود آگاه سازند.

افراد تازه کاری که دوست دارند در حوزه مشاور املاک تخصص داشته باشند همیشه از خود می پرسند که چگونه می توان وارد این حوزه شد، همچنین آنها دوست دارند راز یک کسب و کار موفق را بفهمند. در نظر داشته باشید که موفقیت به وسیله روش های تصادفی نمی تواند حاصل شود و تنها با توسعه و پیروی به دست می آید.

اما چگونه می توان سایت خود را به دیگران معرفی کرد؟ اولین چیزی که مشتری با آن مواجه می‌ شود اسم املاک است و چه بهتر است که این برند بزرگ باشد. در نظر داشته باشید این کار می‌ تواند در مراحل برندسازی سایت شما نقش مهمی داشته باشد.

2 1 1024x720 700x492 - چرا برند و اسم مشاور املاک نقش مهمی در افزایش درآمد دارد؟

ارتباط برند مشاور املاک و یک تصویر در ذهن مشتریان

تحقیقات نشان می دهند که برندهای بسیار قوی در ذهن مشتریان اثر خوبی دارد و باعث می شود که آنها تصمیم خرید داشته باشند. از دیگر موارد می‌ توان به سطح پذیرش تصویر ذهنی اشاره کرد که مطلوب یا نامطلوب بودن آن روی اعتماد مشتری تأثیر مثبتی دارد.

لذا اسم املاک در بازدهی مشتریان یک آژانس بسیار مهم است و اولین چیزی است که باید به آن توجه کرد. در حقیقت برنامه ریزی در توسعه برند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به افزایش آگاهی فعالیت‌ ها کمک بسیار زیادی می کند.

هنگامی که یک اسم املاک انتخاب می‌ کنید، بعدها به هویت اصلی تبدیل می شود و در همه مرحله های برندسازی نقش بسیار بالایی دارد.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای برندسازی مشاور املاک

استفاده کردن از شبکه های اجتماعی برای برندسازی مشاور املاک باعث افزایش رتبه کسب و کارتان در گوگل می شود. شبکه های اجتماعی شامل فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین و غیره است که راهکارهای مناسبی هستند.

این ابزارها تقریباً رایگان هستند و می توان به صورت گسترده در آنها تبلیغ کرد. البته ناگفته نماند که تکنیک های سئو نیز در افزایش بازدید و نرخ کلیک کسب و کار شما بسیار تاثیر مثبت دارد.

مطالعه
نمونه متن واگذاری ملک به فرزند

برندهای تجاری برای معروف کردن اسم برند خود چه کارهایی انجام می دهند؟

آنها برای استفاده کردن اسم برند از مواردی مانند لوگو و فونت استفاده می کنند که اینکار باعث متفاوت کردن نام تجاری آنها می شود. همچنین آنها از یک سری آژانس های موفق استفاده می کنند که به تمایز کردن برند آنها کمک شایانی می کند و طبق یک فرایند به موفقیت می رسند.

هیچ‌ گونه برندی را نمی‌ توان بدون تجزیه و تحلیل به دست آورد. همچنین نمی توان بدون مدیریت موقعیت، پیام رسانی و برند تجاری رقبا به افزایش رتبه سایت در گوگل کمک کرد و تفاوت را به دست آورد. بنابراین مشاوران املاک تنها باید با آگاهی از فعالیت رقبا به برندسازی سایت خود کمک کنند.

طول مدت زمان دقیق جهت ثبت برند املاک

برای انجام مراحل درست از کارشناسان و مشاوران برند املاک کمک بگیرید.  ثبت برند تقریباً در دو ماه انجام می شود، البته این دوره به پیگیری و ارائه مدرک شما بستگی دارد و ممکن است بیشتر از دو ماه طول بکشد.

اهداف را مشخص کنید

مشخص کردن اهداف می‌ تواند به تمایز کردن سایت شما کمک کند. بنابراین باید مشخص کنید که هدف شما از ایجاد سایت چیست. هر چه این محتوا کوتاه تر باشد پیام شما به مخاطب سریع تر انتقال داده می شود، در این صورت می‌ توانید افراد زیادی را به سمت کسب و کار خود بیاورید و در نتیجه سود بیشتری را به جیب بزنید.

Write Your Goals for the Day 1024x600 700x410 - چرا برند و اسم مشاور املاک نقش مهمی در افزایش درآمد دارد؟

ثبت کردن برند مشاور املاک

همانطور که گفتیم برنده مشاور املاک یک معرف برای افراد حقیقی و حقوقی است که باعث می شود کسب و کار آنها به بهترین شکل معرفی شود و در ذهن مشتریان باقی بماند. از همین رو امروزه برندسازی برای هر کسب و کاری نیاز و ضروری است. در حال حاضر مشاوران املاک امروزه به این فکر هستند که از این مزایا در کسب و کار خود استفاده کنند.

املاک می‌ تواند برای این کار مدارک لازم را تهیه کند و هزینه‌ های آن را پرداخت کند تا مراحل ثبت شود. این نکته را توجه داشته باشید که این برند برای بسیاری از افراد می تواند به صورت ضروری یا اختیاری باشد.

در ادامه یک سری مراحل برای شما شرح خواهیم داد که به شما کمک می کند اقدام به ثبت برند املاک نمایید.

انتخاب اسم برند

برای ثبت برند املاک باید ابتدا اسم برند را مشخص کنید که تشابهی به برند کسب و کارهای دیگر نداشته باشد. از طرف دیگر اسمی استفاده کنید که باعث انحراف ذهن مشتری نشود و گوگل نیز آن را به رسمیت بشناسد.

ت 1024x576 700x394 - چرا برند و اسم مشاور املاک نقش مهمی در افزایش درآمد دارد؟

استعلام گرفتن برند

بعد از انتخاب کردن یک اسم مناسب باید استعلام برند را انجام دهید و در صورتی که قبل از این اسم استفاده شده باشد دیگر برای آن هزینه و زمان نکرده باشید، زیرا در این صورت گوگل شما را رد خواهد کرد.

ثبت کردن در اداره املاک

بعد از انتخاب یک اسم یونیک برای برند خود حالا می‌ توانید در سامانه اداره مالکیت ثبت نام کنید و یک حساب کاربری بگیرید که برای این کار باید حتما در سامانه انجام شود. در پایان این مراحل سامانه اداره مالکیت برای شما یک گزینه در نظر می گیرد که نیاز دارید آن را پرینت بگیرید و همراه مدرک به اداره ببرید.

اما در این گام باید یکسری کارهایی انجام دهید که شامل آپلود مدرک های گفته شده، پر کردن تمام مشخصات شخص، تعیین نوع تقاضانامه، پرداخت هزینه به صورت آنلاین و گرفتن کد تقاضانامه از طریق دریافت پیامک است.

جمع کردن مدارک به صورت قانونی

در این مرحله لازم است که تمام مدارک را به صورت قانونی گردآوری کرده و در نهایت برای ثبت نهایی آنها را ارائه دهید. این مدارک شامل کپی کارت ملی و شناسنامه افراد حقیقی و حقوقی، تصویر روزنامه منتشر شده با توجه به تغییرات یک شرکت، مدارک وکیل یا موکل قانونی شرکت، مجوز فعال بودن کسب و کار، تصویر گرافیکی از برندهای تعیین شده، پرداخت هزینه افراد حقیقی و حقوقی، پرداخت هزینه های ثبتی و در نتیجه ثبت رسید آنها است.

مطالعه
این شما و این گران قیمت ترین املاک دنیا!

بعد از کامل کردن تقاضا باید تمام مدارک لازم را توسط کارشناس های مرتبط بررسی کنید و از آنها بخواهید که نتایج را از طریق ایمیل یا پیامک ارسال کنند. گاهی مواقع برند شما ثبت می شود و به مرحله بعد خواهد رفت یا اینکه تقاضای شما رد شده که دلیل آن نقص یا یونیک نبودن برند است.

0 1024x576 700x394 - چرا برند و اسم مشاور املاک نقش مهمی در افزایش درآمد دارد؟

دریافت ابلاغیه

بعد از ثبت مدارک حالا باید ابلاغیه را دریافت کرده و بعد از پرداخت هزینه برای ثبت نهایی اقدام کنید. برندی که انتخاب شده باید تقریباً طی دو ماه در روزنامه رسمی کشور ثبت و انتشار داده شود.

تشکیل پرونده به صورت مراجعه حضوری

بعد از انجام تمام موارد بالا در آخر باید به صورت حضوری مراجعه کرده و برند انتخاب شده را در روزنامه انتشار دهید، همچنین نمونه آن را به شخص متقاضی ارسال دهید.

انتخاب اسم برای مشاور املاک| شیک| باکلاس| لاکچری

انتخاب یک نام حرفه ای می تواند شرکت شما را در سطح استان، شهر و کشور بالا ببرد. اگر می خواهید یک کسب و کار آینده دار داشته باشیم باید بتوانید آن را توسعه و گسترش دهید، به همین منظور یک نام خوب برای آن انتخاب کنید. ولی چه نامی می تواند بهترین گزینه برای کسب و کار ما باشد؟ ادامه قصد داریم در انتخاب نام مشاور املاک به شما کمک کنیم.

انتخاب نام برای مشاور املاک

گاهی اوقات بسیاری از کسب و کارهای معروف را می بینید که برای نام برند از اسم، فامیل، شهر یا بعضی مواقع محله خودشان استفاده کرده اند. همانطور که گفتیم یکتا بودن نام برند و خاص بودن آن در رشد کسب و کارتان کمک بسیار زیادی می کند.

به عنوان مثال وقتی می‌ خواهید آدرس یک شهر را انتخاب کنید مثلاً می گویند روبروی املاک فلان قرار دارد و تک بودن اسم این املاک در آن شهر باعث می شود که زودتر شما به مقصد برسید.

اسمی که برای نام مشاور املاک انتخاب می کنید باید ویژگی هایی داشته باشد. به عنوان مثال آسان باشد، در ذهن مخاطب بماند، مرتبط با کار کسب و کارتان باشد و از همه مهم تر نشانگر شعار مشاوره املاک باشد.

بنابراین انتخاب نام مناسب بسیار مهم است، زیرا نام می تواند یک ابزار بسیار حیاتی باشد که مشاورین آنلاین با آن سروکار دارد.

ا 1024x484 700x331 - چرا برند و اسم مشاور املاک نقش مهمی در افزایش درآمد دارد؟

چه هنگامی برند ما منسوخ یا باطل می شود؟

برای اینکه برند شما به هیچ عنوان باطل نشود باید هزینه های لازم را پرداخت کنید و آن را به همراه دو تصویر از روزنامه های انتشار داده شده و با تصویر طرح برند در سایزهای تنظیم شده تحویل دهید و در نهایت برای دریافت سند رسمی اقدام کنید.

تنها این نکته را در نظر داشته باشید تمام این موارد را در مهلت های داده شده انجام دهید و در صورتی که مهلت شما تمام شود، نمی توانید به مرحله بعد وارد شوید و باید از اول مراحل را انجام داده و پرونده تشکیل دهید.

اگر شما برای انجام دادن این کارها از موسسه های آنلاین استفاده می کنید دیگر نیاز نیست که به صورت حضوری به اداره مراجعه کنید و همه مراحل به صورت مجازی انجام خواهد شد.

برنده املاک بعد از ثبت نهایی تا چه زمانی اعتبار دارد و هزینه ثبت آن چقدر است؟

با توجه به قوانین کشور ما برند املاک تا ۱۰ سال می تواند اعتبار داشته باشد و بعد ۱۰ سال نیز قابل تمدید است. اگر املاک شما از یک نام ثبت شده باشد، اعتبار آن را دو چندان خواهد کرد.

مطالعه
آنچه در مورد دعاوی سه گانه تصرف باید بدانید!

اما شاید بپرسید هزینه املاک چقدر است؟ هزینه املاک بستگی به طبقه ای دارد که برای برند املاک در نظر گرفته شده است و این موضوع می‌ تواند هم برای افراد حقیقی و هم حقوقی صدق کند. بنابراین هزینه ها کاملاً متفاوت است.

چه برندهایی را نمی توان برای ثبت در نظر گرفت؟

  • برندی که به دور از کسب و کار شما باشد و خدمات شرکت در آن تعریف نشده باشد.
  • برندی که از هر گونه صفتی به دور باشد.
  • برندی که به صورت توصیفی باشد مثل خوشمزه که در برند مواد غذایی بسیار استفاده می شود.
  • برندی که دارای اسم مشخص کننده جنس یا کالا باشد، به عنوان مثال چوب در ثبت برند مبلمان مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
  • استفاده از برندهای گمراه کننده، به عنوان مثال کسب و کار ما در مورد آهن است ولی از نام های چوب استفاده می شود.
  • برندی که به صورت منحرف کننده باشد و برای یک برند دیگر استفاده شود.
  • استفاده کردن از برندی که کاملا یا کمی به برندهای ثبت شده شباهت دارد. یعنی برندی که یونیک و یکتا نباشد.
  • برندی که از نظم و قوانین کشور به دور باشد.
  • بهره گیری از برندهایی که به صورت نادرست از نام منطقه یا شهر استفاده می کنند. مثلا نمی توان از اسم کشورهای خارجی در ایران به کار برد.

اسم های زیبا برای برند مشاور املاک

  • مشاور املاک مازار: از جمله سرداران مادی در زمان کورش
  • مشاور املاک مازنه: نام یک محل مازندران
  • مشاور املاک مازیار: اسم یکی از فرزندان غارن که اسپهبدان تبرستان بوده است.
  • مشاور املاک ماکان: اسم یکی از پسران کاکی که در گذشته فرمانده ایران بود.
  • مشاور املاک ماندگار: به معنی پایدار و ماندنی
  • مشاور املاک مانوش: اسم یکی از پسران کی پشین که پدربزرگ وی لهراسب نام داشت.
  • مشاور املاک مانی: اسم پیکر نگار نامی در زمان شاپور
  • مشاور املاک ماهان: اسم یکی از پسران کی خسرو
  • مشاور املاک ماهر: به معنی کاردان و زبردست
  • مشاور املاک ماهوار: موسیقی
  • مشاور املاک ماونداد: اسم یکی از مفسران اوستا در دوره ساسانیان
  • مشاور املاک مزدا: حکمت بزرگ، خداوندگار عالم
  • مشاور املاک مزدک: اسم پسر بامداد در زمان ساسانیان
  • مشاور املاک مشیا: اسم اولین مرد در اوستا
  • مشاور املاک منوچهر: پهلوان اسم ششمین پادشاه پیشدادی
  • مشاور املاک منوشفر: اسم یکی از پدران منوچهر در دوره شاه پیشدادی
  • مشاور املاک مه زاد: از اسم های منتخب
  • مشاور املاک مِهراب : اسم یکی از پادشاهان در کابل و پدر رودابه
  • مشاور املاک مهران: یکی از هفت خاندان معروف زمان ساسانیان
  • مشاور املاک مهربرزین : دارنده برترین شخصیت. اسم یکی از فرزندان فرهاد در زمان بهرام پنجم
  • مشاور املاک مهرپرور : از اسم های زبده
  • مشاور املاک مهرداد: اسم چوپانی در دوره کورش
  • مشاور املاک مهرمس: مهر درشت یا بزرگ مهر. اسم نیای ششم در زمان اردشیر بابکان

ن 1024x560 700x383 - چرا برند و اسم مشاور املاک نقش مهمی در افزایش درآمد دارد؟

کلام پایانی

امیدواریم مقاله بالا برای شما مفید بوده باشد. اگر نظر یا پیشنهادی در رابطه با برند مشاور املاک دارید، می ‌توانید در بخش نظرات بنویسید. همچنین با راهنمایی کارشناسان مجموعه املاک داران می ‌توانید ضمن خرید و فروش خانه و ویلا در اصفهان، در اجاره مسکن نیز استفاده نمایید. خوشحال می شویم این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و تجربیات خود را در این زمینه با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

مجموعه املک داران خدمات متعددی در زمینه املاک و مستغلات ارائه می کند که شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، تهاتر ملک، خرید آپارتمان در اصفهان، سفارش خرید ملک در اصفهان، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان و غیره می شوند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.