رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

۴۰ نوع از انواع پوزیشن زناشویی

فهرست محتوا

به طور کلی انواع پوزیشن زناشویی فارغ از وضعیت خوابیده ،نشسته و یا ایستاده در سه گروه کلی قرار می گیرند.. و معمولا شما بسته به وضعیت جسمانی تان و یا طبق عادت از یکی از این سه گروه استفاده می کنید.  هر کدام از این پوزیشن ها از جهت امکاناتی که در حین رابطه جنسی در اختیار شما می گذارند متفاوت هستند.

 

۱- انواع پوزیشن زناشویی که مرد در بالا قرار دارد

 

در این وضعیت ها مرد در بالای زن قرار دارد و در نتیجه صورت شما در مقابل همسرتان است . مهمترین پوزیشن در این گروه، پوزیشن میسیونری ( Missionary Position )  است . در پوزیشن میسیونری امکان بوسه های داغ و عشقبازی در حین رابطه راحت تر در دسترس است.

 

۲- انواع پوزیشن زناشویی که زن در بالا قرار دارد

 

در این وضعیت ها زن بالاتر از مرد قرار دارد و کنترل رابطه زناشویی را می تواند در دست بگیرد. مهمترین پوزیشن در این گروه، پوزیشن دختر کابوی یا دختر گاو چران  ( Cowboy Girl Position )  است. اگر مرد چاقی بیش از حد دارد و یا زن نیاز به دخول کامل دارد این وضعیت بسیار کمک کننده است. در پوزیشن دختر کابوی لذت نگاه به رفتار آتشین زن  توسط مرد و امکان تحریک کلیتوریس توسط زن  کاملا در دسترس است.

 

۳- انواع پوزیشن زناشویی دخول از پشت

 

در این وضعیت ها  مرد در پشت زن قرار می گیرد. مهمترین پوزیشن در این گروه، پوزیشن گربه ای  ( Cat style – Dog Style ) است .در این گروه از پوزیشن ها امکان حرکت هم برای زن و هم مرد وجود دارد و حرکات سریعتر و محکمتر قابل انجام است

در اینجا بهترین پوزیشن های سکس را گرد آورده ایم ولی واقعیت این است که در هر کسی چند تا ازاین پوزیشن ها کارآمد و لذت بخش است. شما می توانید این وضعیت ها را تست کنید و در نعدادی مهارت خود را بالا ببرید.

در هر بخش ۳  قسمت وجود دارد :

۱- چکار بکنید : در این قسمت شما یاد می گیرد وضعیت بدنی شما و شوهرتان به چه صورت باشد.

۲-این پوزیشن چه کمکی کی کند : در این بخش به شما درباره فایده این وضعیت گفته می شود .

۳-حرکت را آتشین کنید : در اینجا شما یاد می گیرید چطور حرارت رابطه جنسی را بالا ببرید.

اگر سوالی دارید  یا نظری دارید از طریق فرم پایین این صفحه بپرسید.

 

چهل انواع پوزیشن زناشویی مختلف

 

۱.پوزیشن پیچ و مهره

 

چکار بکنید : در نزدیکی لبه تخت یا نیمکت ، روی لگن و ساعد به صورت یک طرفه دراز بکشید  و ران های خود را به هم فشار دهید و باسن خود را به عقب متمایل کنید. از همسرتان بخواهید بایستد و در حالیکه پاها را از هم کمی باز میکند  ازپشت  رابطه واژینال را انجام دهد

 

 

Corkscrew 1 - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی : پوزیشن پیچ و مهره

 

این وضعیت چه کمکی می کند: شما وقتی در این موقعیت جنسی ران های خود را به هم فشار می دهید  باعث می شود همسرتان بخواهد که با نیروی بیشتری رابطه را انجام دهد.

حرکت را آتشین کنید: به جای اینکه به همسرتان اجازه دهید تمام کارها را انجام دهد ، سعی کنید باسن خود را بیشتر به عقب فشار دهید تا همسرتان با ضرباهنگ شما هم ریتم شود.

۲. یکی شدن صورت ها

 

چکار بکنید : همسرتان  روی صندلی یا لبه تخت نشسته است. رو در روی او  قرار می گیرید  ، پاها را در دو طرف قرار داده و در اغوش او فرو می روید.

 

face off 1 - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن یکی شدن صورت ها

 

این وضعیت چه کمکی می کند: در این موقعیت جنسی ، شما کنترل زاویه و عمق ورود و شدت حرکات را کنترل می کنید. نشسته بودن باعث می شود تحریکات در اختیار شما باشد ، بنابراین  در این وصعیت خود را برای یک ماراتن جنسی آماده کنید.

حرکت را آتشین کنید: بگذارید انگشتان و دستانتان  به جای شما صحبت کنند . پس از نشستن ، می توانید دست های خود را در هر کجای بدن  خود و یا همسرتان قرار دهید تا جالب تر جلوه کنید. می توانید دستان همسرتان را نیز هدایت کنید.

 

۳. پوزیشن سگ وحشی

 

چکار بکنید : روی چهار دست و پا قرار بگیرید  ، سپس از همسرتان بخواهید  در پشت سر شما زانو بزند ، و بالاتنه  اش کمی به روی شما متمایل  باشد . به طوری که کاملا بر شما تسلط داشته باشد

 

dog style 1 - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن سگ وحشی

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی امکان نفوذ عمیق و تحریک نقطه G را فراهم می کند.

حرکت را آتشین کنید: یک طرف سر خود را به زمین بگذارید و کلیتوریس خود را با یک دست تحریک کنید ، می توانید دست همسرتان را بگیرید و بر روی کلیتوریس بگذارید  و از او بخواهید با حرکات ریتمیک شما را به ارگاسم برساند.

 

۴. پوزیشن بید مجنون

 

چکار بکنید: به پهلوی راست خود بخوابید. شریکتان بر روی زانوهای خود و در میان دو پای شما قرار بگیرد ، پای راست خود را کمی به عقب خم کنید و پای چپتان را به دور بدن او بپیچید.

 

 

42B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن بید مجنون

 

این وضعیت چه کمکی می کند: با استفاده این پوزیشن جنسی همانند پوزیشن سگ وحشی میتوانید دخول عمیق تری را تجربه کنید با این تفاوت که در این نوع، رابطه چشمی نیز برقرار است.

حرکت را آتشین کنید: از شریک زندگی خود بخواهید که کلیتوریس شما را با دست تحریک کند..و شما دست و پاهای خود را مانند شاخه های بید مجنون پیچ و تاب دهید

 

۵. پوزیشن اتو

 

چکار بکنید: به پشت بخوابید ، پاها صاف و باسن خود را کمی بالا بیاورید. شریک جنسیتان به روی شما به حالت خوابیده قرار بگیرد و دخول انجام شود.

 

 

52B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن اتو

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی تناسب خاصی ایجاد می کند ، به گونه ای که آلت شریک زندگی شما بزرگتر به نظر می رسد.

حرکت را آتشین کنید: در بعضی مواقع این پوزیشن  باعث طولانی تر شدن رابطه جنسی می شود. با دست کلیتوریش خود راتحریک کنید

مطالعه
آیا رابطه مقعدی ضرر دارد؟

 

۶. پوزیشن جادوگری

 

چکار بکنید: دراز بکشید و پاهای خود را روی سرشانه های شریک جنسیتان بگذارید.

 

 

 

62B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن جادوگری

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی بسیار جذاب است زیرا وقتی پاهای خود را بالا می برید ، واژن تنگ تر و باریک می شود و به تحریک بیشتر شما کمک می کند.

حرکت را آتشین کنید: از شریک جنسی خود بخواهید که شما را با حرکت به سمت چپ و راست یا بالا و پایین قرار دهد. دست های همسر تان را به سمت سینه ها یا باسن تان هدایت کنید.

۷. پوزیشن دختر گاوچران

 

چکار بکنید: شریک جنسیتان دراز بکشد و شما روی بدن او و بر روی زانوهایتان بنشینید. دستانتان را روی قفسه سینه شریک جنسیتان بگذارید و بدنتان را بالا و پایین کنید. برای فشار کمتر بر روی ران های خود، از شریک خود بخواهید ران هایتان را نگهدارد تا به شما کمکی کرده باشد.

 

 

72B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن دختر گاوچران

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی فشار کمتری را روی پاهای شما ایجاد می کند و ارگاسم را آسان تر می کند
حرکت را آتشین کنید: برای تحریک بخش های مختلف واژن ، فشار ها و دخول را به طور منظم کم عمق و عمیق کنید. از همسرتان بخواهید  سینه هایتان را لمس کند .

۸. پوزیشن تک چرخ

 

این کار را انجام دهید: روی دست و پایتان بمانید .شریک جنسیتان از پشت پاهای شما را بالا نگهدارد. سپس پاهای خود را به دور کمر او قفل کنید.

 

82B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

پوزیشن تک چرخ

 

این وضعیت چه کمکی می کند: گذشته از اینکه یک تمرین شگفت انگیز بازو برای شماست، این موقعیت جنسی به شریک جنسیتان امکان نفوذ عمیق تری را می دهد.
حرکت را آتشین کنید: سعی کنید به یک میز یا کنار تخت تکیه کنید تا به بازوهای خود استراحت دهید و بدنتان را از کمر پیج و تاب دهید .

۹. پوزیشن جهش قورباغه

 

چکار بکنید: زانو بزنید و کف دستانتان را روی زمین بگذارید .همزمان با بالا نگه داشتن باسن ، به سر و دستانتان استراحت دهید. حال شریک جنسیتان پشت شما روی زانوها نشسته و مقاربت انجام میگیرد.

 

92B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن جهش قورباغه

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این پوزیشن جنسی باعث نفوذ عمیق تر آلت می شود و به شما امکان استراحت روی بالش را می دهد.
حرکت را آتشین کنید: با دستانتان کلیتوریس خود را تحریک کنید.

۱۰. پوزیشن ایستاده و خم شده

 

چکار بکنید: هر دو بایستید ، شما از کمر به سمت جلو خم شوید. شریک جنسیتان از پشت به شما نزدیک شود و رابطه جنسی اتفاق بیافتد.

 

102B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن ایستاده و خم شده

 

این وضعیت چه کمکی میکند: خم شدن در طی این موقعیت جنسی به محکم تر شدن دیواره های واژن کمک می کند و شدت اصطکاک را افزایش می دهد.
حرکت را آتشین کنید: شریکتان میتواند با دست آزاد خود ، کلیتوریس شما را تحریک کند ، و یا دستان شما را از پشت با تکه ای پارچه ببندد.

۱۱. پوزیشن کوه جادویی

 

چکار بکنید: شریک زندگی شما نشسته ، پاها را خم کرده و به دست و ساعد خود تکیه داده است. شما همین کار را می کنید و بعد از آن به او نزدیک میشوید تا اینکه ارتباط برقرار شود.

 

112B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن کوه جادویی

 

این وضعیت چه کمکی می کند: شما با نگاه کردن به یکدیگر احساس صمیمیت بیشتری خواهید کرد. با برخورد کردن کلیتوریس بر روی لگن وی ، تحریک خود را افزایش دهید.
حرکت را آتشین کنید: تکه های یخ را روی سینه خود بکشید و بگذارید آب سرد در زیر لگن او جمع شود.

۱۲. پوزیشن گاوچران

 

چکار بکنید: روی تن شریکتان بنشینید و بر روی زمین زانو بزنید، دستانتان را بر روی سینه شریک جنسیتان بگذارید و با کمک ران های خود ، بدنتان را بالا و پایین ببرید. شما می توانید با تکیه به عقب و حمایت از خود بر روی رانهای شریکتان ، مقداری از وزن خود را از طریق لگن وی تسکین دهید.

 

122B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن گاوچران

 

این وضعیت چه کمکی می کند: با تسلط بر این موقعیت جنسی ، ارگاسم خود را به تاخیر می اندازید.
حرکت را آتشین کنید: زانوهایتان را از هم دور کنید تا به او نزدیک تر شوید.

۱۳. پوزیشن معکوس گاوچران

 

چکار بکنید: همانند حرکت گاوچران ، بر روی تن شریکتان نشسته و زانو بزنید با این تفاوت که روی او به پشت شما باشد.

 

132B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن معکوس گاوچران

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت به شما این امکان می دهد تا کنترل خود را به دست بگیرید و سرعت و ریتمی را که دوست دارید را به شریکتان نشان دهید.
حرکت را آتشین کنید: برای به دست آوردن تکیه گاه بیشتر ، زانوها و شانه های خود را درون پاها و بین ران های شریکتان قرار دهید.

۱۴. پوزیشن پسر گاوچران

 

چکار بکنید: به پشت بخوابید تا شریک جنسیتان بر روی شما بنشیند و دخول انجام شود.

 

142B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن پسر گاوچران

 

این وضعیت چه کمکی میکند: شدت نفوذ را افزایش می دهد.
حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید سینه هایتان را نوازش کند

۱۵. پوزیشن رقص باله

 

چکار بکنید: روی یک پا بایستید ، با شریک زندگی خود روبرو شوید و پای دیگر را دور کمر او بپیچانید.

 

 

152B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن رقص باله

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت جنسی امکان رابطه جنسی با تماشای صورت شریک جنسیتان را فراهم میکند
حرکت را آتشین کنید: اگر بدن انعطاف پذیری دارید ، سعی کنید که پای بلند شده تان را روی شانه او برای نفوذ عمیق تر آلت، قرار دهید.

۱۶. پوزیشن خوابیده

 

چکار بکنید: ابتدا شما روی تخت دراز بکشید بعد شریکتان بر روی شما.به طوری که بتوانید صورت های یکدیگر را ببینید.

 

 

 

162B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن خوابیده

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت جنسی ساده ، زیبا ، مؤثر و با کمال تعجب همه کاره است.
حرکت را آتشین کنید: می توانید با تغییر دادن زاویه پاها ، احساس خوشایند تری به هردویتان ببخشید.

۱۷. پوزیشن ضربدری

 

چکار بکنید: بخوابید تا شریک جنسیتان روی شما قرار بگیرد. سپس زاویه را بچرخانید تا جایی که بدن هایتان X را تشکیل بدهند.

 

 

172B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن ضربدری

این وضعیت چه کمکی می کند: شما با این موقعیت جنسی احساس می کنید که  بدن او بیشتر در حال حرکت است.
حرکت را آتشین کنید: از این زاویه منحصر به فرد برای ماساژ دادن کمر ، باسن یا پاهای او هنگام رابطه استفاده کنید.

۱۸. پوزیشن تکیه گاه

 

چکار بکنید: در حالی که او روی تختخواب یا صندلی نشسته است و پاهایش را دراز کرده است، به پشت بنشینید و پاهایتان را دراز کنید.

 

182B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن تکیه گاه

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: برای برخی افراد، ندیدن صورت شریک جنسیشان حین رابطه جنسی ، به آنها آرامش میدهد. پیشنهاد ما برای چنیتن افراد این پوزیشن است.
حرکت را آتشین کنید: ماهیچه های کف لگن خود را منقبض کنید.

 

۱۹. پوزیشن اسپونینگ spooning

 

چکار بکنید: هر دو به یک سمت مشترک بخوابید به گونه ای که همسرتان پشت شما قرار بگیرد. زانوهایتان را کمی به جلو خم کنید. حال شریکتان از پشت رابطه را برقرار میکند. (در این پوزیشن با ریتمی مشترک ،به بدن خود حرکت دهید و از شریک خود بخواهید با شما همگام شود.)

 

192B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن اسپونینگ spooning

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی امکان تماس پوستی بیشتر را فراهم می کند و تحریک شما را افزایش می دهد.
حرکت را آتشین کنید: از شریک خود بخواهید دسه هایش را بر شانه های شما بگذارد تا بیشتر به جلو سمت بدنتان متمایل شود. بدین ترتیب دخول عمیق تر اتفاق می افتد.

 

۲۰. پوزیشن حرکت یکسان معکوس

 

چکار بکنید: مقابل یکدیگر بخوابید و دستهایتان را بر شانه های شریک جنسیتان قرار دهید. اکنون دخول صورت میگیرد. (به یاد داشته باشید در این پوزیشن نیز مانند پوزیشن قبل، هر دو باید با ریتمی یکسان به اندام خود حرکت بدهید)

 

 

202B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن حرکت یکسان معکوس

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: تمامی اندام شریکتان را در این پوزیشن میتوانید ببینید و همچنین رابطه چشمی نیز برقرار است.
حرکت را آتشین کنید: سعی کنید پاهایتان بین پاهای او قفل کنید.

۲۱. پوزیشن دیوار طلایی

 

چکار بکنید: هر دو به سمت یکدیگر بنشینید و زانو هایتان را به سمت بالا خم کنید و از پشت به دست هایتان تکیه دهید. حال فاصله را به حداقل برسانید تا رابطه ایجاد شود.

 

212B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن دیوار طلایی

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: با انجام این پوزشین میتوانید اندام های یکدیگر را ببینید تا لذتتان بیشتر شود. شما همچنین می توانید بر عمق ، سرعت و زاویه رابطه جنسیتان کنترل داشته باشید.
حرکت را آتشین کنید: از شریک جنسیتان بخواهید کلیتوریس شما را تحریک کند.

مطالعه
استفاده از تمرینات جلکینگ برای بزرگ کردن آلت تناسلی

۲۲. پوزیشن صدف

 

چکار بکنید: دراز بکشید و سعی کنید پاهایتان را به قدری بالا ببرید تا در پشت گردنتان آنها را به هم قفل کنید. حال شریکتان بر روی شما به حالت خوابیده قرار بگیرد تا رابطه جنسی اتفاق بیافتد.

 

222B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن صدف

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: دستان شما برای تحریک کردن کلیتوریستان آزاد است.
حرکت را آتشین کنید: به گونه ای قرار بگیرید که کلیتوریس شما بیشترین تحریک را داشته باشد.

۲۳. پوزیشن چرخیده

 

چکار بکنید: در حالی که پاهای خود را به سمت بالا و خم قرار داده اید ، روی پشت خود دراز بکشید تا قوزک های پایتان را دو طرف سر شما باشد. اکنون شریک جنسیتان از بالا می تواند رابطه را ایجاد کند.

 

232B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن چرخیده

 

این وضعیت چه کمکی می کند: گذشته از برقراری تماس چشمی ، ریزش جریان خون بیشتر به سر شما باعث افزایش اکستازی می شود.
حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید از مواد خوراکی شیرین استفاده کند و آن را بر روی بدنتان برید و بخورد. این اتفاق احساسات شما را درگیر می کند و باعث افزایش تجربه می شود.

۲۴. پوزیشن صندلی

 

چکار بکنید: شریک زندگی شما روی لبه تخت می نشیند و شما روی او می نشینید ، رو به جلو.

 

 

242B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی : پوزیشن صندلی

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت جنسی ، تحریم بیشتر را در نقطه ی G-spot شما بدنبال می آورد. در ضمن ، می توانید از دستان خود برای تحریک استفاده کنید.
حرکت را آتشین کنید: زانوهایتان را به سینه خود نزدیک کنید و از پای خود را روی تخت بعنوان تکیه گاه استفاده کنید.

۲۵. پوزیشن جادوگر

 

چکار بکنید: بخوابید و از شریکتان بخواهید به سمت شما بر روی زانوهایش بنشیند . حال او از ران هایتان شما را به سمت بالا بیاورد و دخول شکل گیرد.

 

 

252B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن جادوگر

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت به شریکتان این فرصت را میدهد تا بیشتر ناحیه کلیتوریس شما را تحریک کند.
حرکت را آتشین کنید: برای نفوذ عمیق تر ، یکی از پاهایتان را صاف نگه دارید.

۲۶. پوزیشن زاویه باز

 

چکار بکنید: بخوابید و پاهایتان را از هم دور کرده و آنها را بالا بیاورید.حال شریکتان به حالت خوابیده بر روی شما قرار بگیرد و دخول انجام شود.

 

 

262B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن زاویه باز

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این پوزیشن امکان تماس عالی بدن ها با یکدیگر را فراهم می کند.
حرکت را آتشین کنید: سعی کنید مچ پا را بگیرید. این کار می تواند تمرین کشش عالی برای عضلاتتان باشد.

۲۷. پوزیشن جرقه

 

چکار بکنید: در حالی که روی پشت خود دراز کشیده اید ، پای راست خود را بالا ببرید تا او بتواند خود را بین زاویه ۹۰ درجه بین پاهای شما قرار دهد و دخول را شکل بدهد.

 

272B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن جرقه

 

این وضعیت چه کمکی می کند: میتوانید برای استراحت دادن به پاهای خود، آنها را بر روی شانه ی شریک جنسیتان بگذارید. همچنین میتوانید ناحیه کلیتوریس خود را تحریک کنید.
حرکت را آتشین کنید: تنفس خود را همزمان کنید. یکی از شما رهبری را به دست می آورد و دیگری را دنبال می کند تا با هم استنشاق و بازدم کنید. ریتم هماهنگ ، گفتگوی ناگفته از صمیمیت را باز می کند.

۲۸. پوزیشن صندلی چرخدار

 

چکار بکنید: از شریک زندگی خود بخواهید که در لبه یک تخت یا صندلی بنشیند و خود را به گونه ای قرار دهید که باسن شما در دامان او باشد و دستان خود را محکم روی زمین بگذارید. پاهایتان را از پشت کمر بکشید و از او بخواهید ران هایتان را نگهدارد.

 

 

282B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن صندلی چرخ دار

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت امکان نفوذ عمیق را فراهم می کند. همچنین این حرکت میتواند بازوهای شما را تقویت کند.
حرکت را آتشین کنید: توسط ماهیچه های لگنتان ، به بدنتان حرکت دهید.

۲۹. پوزیشن میز

 

چکار بکنید: شما لازم نیست این کار را روی یک میز انجام دهید ، هر سطحی که باعث شود دخول در این پوزیشن به آسانی انجام شود مناسب است. لبه ی یک تخت بخوابید به گونه ای که پاهایتان آزاد باشد. حالا از او بخواهید بصورت ایستاده به شما نزدیک شود و دخول را شکل بدهد.

 

 

292B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن میز

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت برای عملکرد چهره به چهره عالی است. به علاوه اگر شما و شریک جنسیتاندارای قد های مختلف هستید ، این پوزیشن بسیار مناسب شماست.
حرکت را آتشین کنید: سعی کنید پاهای خود را به سمت پایین بیاورید و پاهای خود را روی سینه او ، جلوی شانه های خود قرار دهید. این کار به شما این امکان می دهد که سرعت و عمق فشار را کنترل کنید.

۳۰. پوزیشن اتاق نوشیدنی

 

چکار بکنید: در حالیکه شریکتان بر روی صندلی و یا لبه تخته نشسته است، شما نیز مانند او و در مقابل او بنشینید تا دخول صورت بگیرد.

 

302B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن اتاق نوشیدنی

 

این وضعیت چه کمکی می کند: به شما کمک می کند سرعت و شدت دخول را تنظیم کنید.
حرکت را آتشین کنید: سعی کنید این پوزیشن را روی پله ها یا لبه وان انجام دهید.

۳۱. پوزیشن چهار زانو

 

چکار بکنید: شریک زندگی شما به صورت چهار زانو بنشیند ، شما نیز بر روی پاهای او بنشینید و پاهایتان را به دور کمر او در هم قفل کنید.

 

312B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن چهار زانو

 

این وضعیت چه کمکی می کند: داشتن پوزیشن های جنسی تازه ، باعث لذت شما میشود.
حرکت را آتشین کنید: یکدیگر را نگاه کنید تا این تماس جنسی باعث لذتتان شود.

۳۲. مرد ایستاده

چکار بکنید: از شریکتان بخواهید شما را در آغوش خود نگهدارد به گونه ای که پاهایتان دور کمر او قفل شود و تماسی با زمین نداشته باشید.

 

 

322B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن مرد ایستاده

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت فیلم های عاشقانه است که شما نیز با انجام آ« ، تجربه ای تازه بدست می آورید.
حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید که شما را با دقت در مقابل دیوار بالا بکشید.

۳۳. پوزیشن عنکبوت

چکار بکنید: با پشت بخوابید و زانوهای خود را به گونه ای که کف پاهایتان روی زمین است، خم کنید. از شریک خود نیز بخوابید بنشیند و او هم مانند شما زانوهایش را خم کند، به گونه ای که کف پاهایش بر روی زمین باشد. حال پای خود را کنار کمر او بگذارید تا او نیز پایش را کنار دست شما بگذارد.

 

332B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن عنکبوت

 

این وضعیت چه کمکی می کند: با این حرکت شما میتوانید تماس چشمی هنگام انجام رابطه، حفظ کنید.
حرکت را آتشین کنید: دست شریک زندگی خود را بگیرید و در حالی که او دراز کشیده است خود را به حالت چمباتمه ای بکنید. یا او می تواند به صورت نشسته بماند و شما را در مقابل سینه خود بکشاند.

۳۴. پوزیشن خوابیده و نشسته

چکار بکنید: با پاهای رو به جلو ، روی تخت روبرو یکدیگر بنشینید. شما روی تخت بخوابید. پای راست شریکتان را بر روی شانه سمت چپ خود بگذارید و پای سمت راستتان را بر روی شانه سمت چپ شریکتان بگذارید

 

342B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن خوابیده و نشسته

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این پوزیشن ،رابطه جنسی آهسته و طولانی ای برای شما رقم خواهد زد.
حرکت را آتشین کنید: شما میتوانید موقعیت خود را با شریکتان عوض کنید.

 

 

۳۵. پوزیشن مرد تنبل

چکار بکنید: بالش هایی را در پشت شریک زندگی خود قرار دهید از او بخواهید به آنها تکیه دهد و پاهایش را دراز کند. حال شما نیز بر روی پاهای او بنشینید و زانوهای خود را خم کنید تا خود را بیشتر به او نزدیک کنید ، با استفاده از یک دست ، آلت تناسلی خود را هدایت کنید.

 

352B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن مرد تنبل

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت شما را کنترل می کند و صمیمیت زیادی را حفظ می کند. از آلت تناسلی مرد خود به عنوان یک ابزار خودارضایی ، چیزی برای مالش و تحریک کلیتوریس خود استفاده کنید.
حرکت را آتشین کنید: کمی بعد پوزیشن خود را به حالت عنکبوتی تغییر دهید

۳۶.پوزیشن برفی

چکار بکنید: روی پشتتان دراز بکشید و شریک زندگی تان بخواهید چهار دست و پا باشد. پاهای خود را بلند کرده و آنها را به پشت او بپیچانید تا لگن شما را بالا رود تا رابطه ایجاد شود. باسنش را بگیرید و به او کمک کنید تا حرکت راحت تری انجام دهد. کمی عمل ماساژ را به دست خود اضافه کنید.

 

 

362B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن برفی

 

مطالعه
ازدواج ساندویچی چیست و چه عوارضی دارد؟

این وضعیت چه کمکی می کند: شما یک نمای واضح از باسن او را دریافت می کنید که این امر موجب لذت بیشتر شما می شود. بعلاوه ، در این موقعیت ، شما می توانید به راحتی به تحریک آلت او بپردازید.
حرکت را آتشین کنید: میتوانید با تغییر موقعیت های خود و شریکتان، تجربه ای تازه بدست آورید.

۳۷. پوزیشن گل پیچیده در هم

چکار بکنید: از شریک زندگی خود بخواهید که روی ران ها و ساق پاهایش بنشید و به روی ران هاییش بنشینید ، رو به روی او ، پاهایتان را دور کمر او بگذارید.

 

372B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن گل پیچیده در هم

 

این وضعیت چه کمکی میکند: با چهره به چهره شدن با شریکتان، صمیمیت در رابطه را افزایش دهید. به علاوه در این موقعیت فضای کافی برای خلاقیت وجود دارد ، مانند تحریک مناطق مختلف.
حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید که نوک سینه هایتان را لیس بزند و بگذارید دستانش شما را تحریک کند.

۳۸. پوزیشن مار

چکار بکنید: روی شکم خود دراز بکشید ، و شریک زندگی تان بر روی شما نیز به حالت دراز کشیدن باشد تا رابطه صورت بگیرد.

 

 

382B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن مار

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت امکان نفوذ عمیق تر را فراهم می کند ، و تناسب خاصی به شما می دهد که شما و شریک زندگی خود احساس خوبی داشته باشد.
حرکت را آتشین کنید: می توانید به عقب برگردید تا عمق دخول را کنترل کنید.

۳۹. پوزیشن زن فرمانروا

چکار بکنید: این موقعیت دقیقاً مانند گاوچران است اما با حرکاتی همراه با پیچ و تاب. از شریک جنسیتان بخواهید بخوابد و شما روی او بنشینید اما اینبار دستانتان را پشت خود و بر روی پاهای او بگذارید

 

392B - 40 نوع از انواع پوزیشن زناشویی

انواع پوزیشن زناشویی: پوزیشن زن فرمانروا

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این تغییر در زاویه به هدف قرار گرفتن نقطه G شما کمک می کند و به شما امکان کنترل سرعت و عمق دخول  را می دهد. به علاوه، شریک زندگی تان به آسانی به کلیتوریس شما دسترسی دارد.
حرکت را آتشین کنید: به کمک دستتان، کلیتوریس خود را تحریک کنید.

انواع پوزیشن زناشویی در بارداری

اگر شما منتظر به دنیا آمدن فرزندتان هستید و نگرانید که رابطه جنسی به فرزندتان آسیب برساند ، نباید از رابطه جنسی دست بکشید و آن را موکول کنید به بعد از دوران بارداری . مردان باید بدانند در دوران بارداری همسرشان بیشترین نیاز را به هم آغوشی دارد . سلامت روانی کودک شما در گرو رابطه عاطفی قوی و گرم در دوران بارداری است. در صورتیکه یک بارداری طبیعی دارید ممین باشید که کودک هیچ آسیب از رابطه زناشویی شما نخواهد دید.

۱-پوزیشن spooning : این نوع پوزیشن فشار را از روی شکم باز می دارد و باعث می شود همسر باردار شما راحت بماند . این پوزیش محبوبیت زیادی بین زوجین دارد .  دیدن پوزیشن شماره ۱۹ به شما کمک می کند که چگونه این کار را انجام دهید .

۲- پوزیشن دختر گاوچران : در این نوع از پوزیشن وقتی زن در بالا قرار می گیرد نفوذ را کنترل می کند و رضایت جنسی زیادی برای زنان باردار دارد . پوزیشن شماره ۱۲ به شما کمک می کند این حالت را چگونه انجام دهید .

۳-پوزیشن دختر گاوچران معکوس : مرد در این پوزیشن خوابیده و زن باردار از پشت رو تن مرد نشسته و زانو می زند . این سبک از رابطه زناشویی کمک می کند که زن کنترل و سرعت دلخواه را به دست بگیرد . دیدن پوزیشن شماره ۱۳ به شما کمک می کند ای کار را چگونه انجام دهید .

۴-ایستاده : اگر سن بارداری همسر شما کمتر از ۲۰ هفته باشد می توانید از این سبک استفاده کنید . همسر باردار شما میتواند کف دست ها را به دیوار و برای پایداری به دیوار تکیه دهد .

انواع پوزیشن زناشویی برای تحریک بیشتر زن

۱-پوزیشن جادوگری : برای انجام این حالت شریک زن به پشت خوابیده و پاهای خود را روی شانه های مرد که رو به روی او ایستاده می گذارد . این پوزیشن کمک می کند که شما درد کمتری را احساس کنید . برای بهتر انجام دادن این پوزیشن مدل شماره ۲۵ را نگاه کنید .

۲-پوزیشن سگی : این پوزیشن برای زنان چاق بسیار مفید است زیرا شکم نمیتواند مانع شود .  در این حالت زن روی دست و زانو قرار می گیرد . مرد هم پشت زن ایستاده و نفوذ صورت می گیرد . پوزیشن شماره ۳ شما را بشتر راهنمایی می کند.

۳-پوزیشن زن فرمانروا : این پوزیشن شبیه به دختر گاوچران است با این تفاوت که دست های شریک زن پشت قرار می گیرد . مدل شماره ۳۹ به شما بیشتر کمک می کند .

 

انواع پوزیشن زناشویی برای جلوگیری از درد

دختر گاوچران : در این حالت زن روی تن مرد می نشیند. شما می توانید یک بالشت زیر لگن همسر خود یک بالشت بگذارید تا باسن هایش را برای یک زاویه بهتر بالا بیاورد . پوزیشن شماره ۱۲ به شما کمک می کند این حالت را چگونه انجام دهید .

 

انواع پوزیشن زناشویی برای دخول عمیق تر

۱-پوزیشن بید مجنون : در این حالت شریک زن به پهلوی راست می خوابد و پاهای خود را باز می کند . شریک مرد بین پاهای زن قرار می گرد . پای چپ زن دور مرد و پای راست کمی عقب تر قرار می گیرد . پوزیشن شماره ۴ میتواند بیشتر شما را راهنمایی کند .

۲-پوزیشن سگی : این پوزیشن برای زنان چاق بسیار مفید است زیرا شکم نمیتواند مانع شود .  در این حالت زن روی دست و زانو قرار می گیرد . مرد هم پشت زن ایستاده و نفوذ صورت می گیرد . پوزیشن شماره ۳ شما را بشتر راهنمایی می کند.

۳-پوزیشن زن فرمانروا : این پوزیشن شبیه به دختر گاوچران است با این تفاوت که دست های شریک زن پشت قرار می گیرد . مدل شماره ۳۹ به شما بیشتر کمک می کند .

 

۴-پوزیشن مار : این حالت باعث می شود شریک مرد نفوذ عمیق تری داشته باشد . زن به روی شکم خوابیده و مرد هم روی زن خوابیده و نفوذ صورت می گیرد . مدل ۲۸ شما را بیشتر راهنمایی می کند .

انواع پوزیشن زناشویی برای زنان چاق

 

۱-پوزیشن سگی : این پوزیشن برای زنان چاق بسیار مفید است زیرا شکم نمیتواند مانع شود .  در این حالت زن روی دست و زانو قرار می گیرد . مرد هم پشت زن ایستاده و نفوذ صورت می گیرد . پوزیشن شماره ۳ شما را بشتر راهنمایی می کند.

۲-دختر گاوچران : در این حالت زن روی تن مرد می نشیند. شما می توانید یک بالشت زیر لگن همسر خود یک بالشت بگذارید تا باسن هایش را برای یک زاویه بهتر بالا بیاورد . پوزیشن شماره ۱۲ به شما کمک می کند این حالت را چگونه انجام دهید .

۳-گاوچران معکوس : در این حالت زن برعکس روی تن همسر خود می نشیند . اکر دوست داشتید می توانید کمی به جلو خم شوید و کف دست خود را روی زمین بگذارید . دیدن پوزیشن شماره ۱۳ به شما کمک می کند ای کار را چگونه انجام دهید .

۴-اسپونینگ spooning  : در اسپونینگ زن خوابیده و مرد پشت آن قرار گرفته  به این صورت  نفوذ انجام می شود  . دیدن پوزیشن شماره ۱۹ به شما کمک می کند که چگونه این کار را انجام دهید .

 

انواع پوزیشن زناشویی برای مردان چاق

۱-پوزیشن سگی : این پوزیشن برای زنان چاق بسیار مفید است زیرا شکم نمیتواند مانع شود .  در این حالت زن روی دست و زانو قرار می گیرد . مرد هم پشت زن ایستاده و نفوذ صورت می گیرد . پوزیشن شماره ۳ شما را بشتر راهنمایی می کند.

۲-پوزیشن میز : در این حالت نفوذ به راحتی صورت می گیرد . این کار را روی میز یا تخت می توانید انجام دهید . شریک زن میتواند رو تخت خوابیده و شریک مرد روبروی زن ایستاده سپس زن پاهای خود را دور مرد حلقه ومرد  نفوذ را انجام می دهد . مدل شماره ۲۹ می تواند بیشتر به شما کمک کند .

۳-پوزیشن اتو : در این حالت آلت شریک جنسی شما بزرگتر به نظر می آید . شریک زن به روی شکم خوابیده و شریک مرد روی زن خوابیده و به این صورت نفوذ انجام می شود . مدل شماره ۵ شما را بیشتر راهنمایی می کند .

 

 

انواع پوزیشن زناشویی برای اولین رابطه زنان

پوزیشن صدف : این حالت نیاز به انعطاف پذیری زیادی دارد . برای انجام این کار شریک زن به پشت می خوابد سپس پاهای خود را بالا گرفته و باز می کند و دست ها پشت زانو قرار می گیرد . شریک مرد زانو زده و نفوذ را انجام می دهد . مشاهده کردن پوزیشن شماره ۲۲ میتواند به شما کمک کند چکونه این کار را انجام دهید .

 

منابع:

https://kameshyar.com/downloads-best-sex-positions

https://www.wikiravan.com/blog/sex-positions/

 

 

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.