رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

دستگاه وکیوم مردانه چیست؟روش کار و مزایای وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه - دستگاه وکیوم مردانه چیست؟روش کار و مزایای وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه

 

آشنایی و نحوه استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه یا بادکش آلت تناسلی با فراخواندن خون به بافت اسفنجی و عروق آلت باعث ایجاد نعوظ میشود. وکیوم مردانه برای آقایانی که مشکل ایجاد نعوظ یا حفظ نعوظ دارند و به همین دلیل قادر به نزدیکی نیستند مناسب است.

وکیوم مردانه چیست؟

دستگاه وکیوم مردانه ، کار بادکش کردن را برای آلت تناسلی انجام میدهد و معمولا برای بزرگتر کردن سایز آلت مردانه و ایجاد نعوظ القایی مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه وکیوم باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی شده و به شما در رسیدن به نعوظ یا حفظ نعوظ کمک میکند تا بتوانید رابطه جنسی بهتری داشته باشید .

معمولا یک واشر در انتهای دستگاه قرار دارد که دور پایه آلت تناسلی قرار میگیرد و به باقی ماندن خون در آلت تناسلی و حفظ طولانی تر نعوظ به شما کمک میکند.

 

اجزای دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه دارای استوانه ای است که آلت درون آن قرار میگرد و یک پمپ دستی دارد که باعث ایجاد مکش میشود و واشری که روی پایه آلت قرار میگرد و مانع از ورود هوا به داخل استوانه میشود . انواع وکیوم مردانه برقی و وکیوم مردانه شارژی دیگر پمپ دستی ندارند و حالت مکش را با پمپ برقی خود ایجاد میکنند.

وکیوم مردانه برقی بسیار قوی تر از مدل دستی است و دارای یک پمپ برقی یا مبدل ویبراتور است که جایگزین پمپ دستی شده است.

 

روش کار دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه با ایجاد خلا و مکش  روی آلت تناسلی باعث کشش طولی و قطر آن شده ، خون را به رگ های آلت تناسلی فرا میخواند و عروق آلت تناسلی را پر از خون میکند که همین فرایند منجر به تورم و سفت شدن و آلت تناسلی میشود، واشری که در پایه آلت تناسلی روی آلت شما چفت میشود کمک میکند تا مدت زمانی بیشتر خون در آلت محبوس شده و نعوظ شما حفظ شود.

مطالعه
ازدواج به خاطر فرار از تنهایی درست است یا خیر؟

مزایای وکیوم مردانه - دستگاه وکیوم مردانه چیست؟روش کار و مزایای وکیوم مردانه
مزایای وکیوم مردانه

 

مزایای استفاده از وکیوم مردانه

نداشتن توانایی نعوظ یا حفظ نعوظ در مردان معمولا به دلیل ضعف در بافت آلت ، مشکلات روان شناختی و  بیماری ها یا عدم ورود حجم خون کافی به آلت است.

دستگاه وکیوم مردانه با استفاده از اصل بادکش باعث ورود حجم خون کافی به درون بافت های اسفنجی آلت و ایجاد و حفظ نعوظ کامل میشود.

دستگاه وکیوم مردانه برای درمان بسیاری از اختلالات جنسی از جمله زود انزالی ، کوچکی آلت ، خمیدگی و انحراف آلت و شل شدگی آلت قابل استفاده است.

استفاده از وکیم مردانه به بیماران دیابتی و ضایعه نخاعی که دچار ناتوانی جنسی شده اند کمک میکند به نعوظ برسند و بتوانند رابطه جنسی داشته باشند.

وکیوم آلت تناسلی مستقیما روی بافت اسفنجی وعروق خونی آلت تناسلی اثر میذارد و باعث فراخوانی خون به عروق آلت میشود در نتیجه به درمان سرد مزاجی شما کمک خواهد کرد.

 

زمان لازم برای بزرگ شدن آلت تناسلی با وکیوم مردانه

بر اساس تبلیغاتی که سازندگان این دستگاه ارائه میکنند ، شما با استفاده روزانه ۱۰ دقیقه از دستگاه وکویم به مدت ۶ ماه یا کمتر میتواند سایز آلت تناسلی از نظر طول و قطر را افزایش داده و ناتوانی جنسی خود را درمان کنید.

نحوه استفاده از وکیوم مردانه - دستگاه وکیوم مردانه چیست؟روش کار و مزایای وکیوم مردانه
نحوه استفاده از وکیوم مردانه

 

روش استفاده از وکیوم مردانه

دستگاه بادکش آلت تناسلی به دو روش مورد استفاده قرار میگیرد :

مطالعه
نکاتی که مردان باید در زمان پریودی خانم ها بدانند

قبل از رابطه جنسی و به عنوان دستگاه کمکی برای ایجاد و حفظ نعوظ

تمرین در طول درمان

برای بادکش آلت مردانه باید موهای اطراف آلت را شیو کنید.

با ژل لوبریکات آلت را آغشته کنید.

کش لاستیکی مناسب با سایر آلت خود را روی محفظه دستگاه قرار دهید.

 

در صورتی که بعد از استفاده از وکیوم می خواهید رابطه جنسی داشته باشید از کش کوچکتر روی پایه آن استفاده کنید تا مانع از بازگشت خون از آلت به درون بدن شود. باید توجه داشته باشید که مثلا فردی که آلت بزرگی دارد در این حالت و حفظ نعوظ هنگام رابطه جنسی باید از حلقه سایز متوسط استفاده کند ولی در مرحله تمرینی میتوانید از حلقه سایر بزرگ استفاده نماید.

حلقه لاستیکی متناسب با سایز آلت خود را روی دهانه محفظه استوانه ای بکشید به طوری که دهانه کوچکتر حلقه داخل مخفظه استوانه ای قرار بگیرد و دور تا دورش را کامل بپوشاند تا مانع از ورود هوا به داخل استوانه شود.

سر آلت را با ژل لوبریکات آعشته کنید و از وسط حلقه لاستیکی وارد محفظه نمایید و شروع به پمپ زدن کنید.

بعد از هر بار پمپ زدن ۲ ثانیه صبر کنید و دوباره پمپ بزنید و این کار را تاحدی انجام دهید که احساس درد یا فشار روی آلت نداشته باشید.

حداقل هر فرد نیاز به ۵ – ۶ بار پمپ کردن دارد.

بعد از این که آلت به نعوظ کامل رسید بدون این که هوایی وارد محفظه شود ، کش لاستیکی را از روی محفظه به پایه آلت بلغزانید و محفظه را از روی آلت بردارید.

حداکثر زمانی که مجاز هستید کش را روی پایه آلت نگه دارید ۱۵ دقیقه است و بیشتر از این زمان احتمال آسیب دیدگی بافت الت وجود دارد.

 

روش تمرین درمانی با وکیوم مردانه

در صورتی که میخواهید از دستگاه وکیوم مردانه برای تمرین درمانی استفاده کنید میتوانید روز در میان در دو نوبت ۱۵ دقیقه ای با زمان استراحت ۵ دقیقه ای تمرینتان را انجام دهید.

مطالعه
علت عصبانیت قبل از پریودی

در زمان استراحت ۵ دقیقه ای میتوانید آلت را با روغن های طبیعی یا روغن خراطین ماساژ دهید.

برای انجام تمرین روی آلت روش آماده سازی را مثل بالا انجام دهید و پس از این که آلت به نعوظ کامل رسید هر ۳۰ ثانیه یک بار شلنگ محفظه را جدا کنید تا هوای داخلش خالی شود و دوباره پمپ کنید تا ۱۵ دقیقه بگذرد . ۵ دقیقه استراحت و ماساژ و دوباره ۱۵ دقیقه استفاده از بادکش روی آلت.

مضرات و عوارض وکیوم مردانه - دستگاه وکیوم مردانه چیست؟روش کار و مزایای وکیوم مردانه
مضرات و عوارض وکیوم مردانه

 

عوارض دستگاه وکیوم مردانه

بر خلاف تبلیغات گسترده ای که برای دستگاه وکیوم انجام میشود احتمال افزایش طول آلت با این دستگاه از نظر علمی بسیار بعید است و در صورت استفاده نادرست بیشتر میتواند باعث ایجاد آسیب شود.

در صورت استفاده بیش از حد یا نامناسب از وکیوم ، احتمال ایجاد ترکیدن مویرگ ها و خون ریزی داخلی در آلت وجود دارد. اگر این پارگی سطحی باشد کبودی آن روی آلت دیده میشود ولی گاهی درونی بوده و باعث ایجاد خونریزی در مجاری ادراری میشود.

با گذشت زمان زخم های ایجاد شده درون آلت منجر به فیبروز میشود. در این حالت ضخامت آلت شما به طور قابل توجهی افزایش پیدا میکند ولی بافت آن حالت اسفنجی داشته و سفت نمیشود.

بافت فیبروز باعث تضعیف نعوظ میشود و بعد از مدتی حتی ممکن است با وجود استفاده از وکویم  ، قادر به نعوظ نباشید.

منبع: بیتوته

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.