رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

بازی فکری نمیریا

ناهارک یک بازی هوشمند نیست
Namirier Game یکی دیگر از بازی های کارتی از این دست با قوانین و تجهیزات جذاب است. گروه سنی هدف بازی های فکری جاودانه به ویژه نوجوانان و بزرگسالان است، اما به گفته نویسنده، گروه های سنی دیگر نیز می توانند در این بازی جذاب شرکت کنند.

بازی Immortal ممکن است برای یک بازی ۲-۵ نفره مناسب باشد، اما همانطور که در بالا ذکر شد. راه های مختلفی برای افزایش تعداد بازیکنان به ۹ وجود دارد.

تصاویر محتوای بازی فکری نمی تواند نهارک را بکشد

 

آموزش بازی های فکری نهرک را نمی کشد
در ابتدای بازی، عرشه کارت بازی جاودانه در وسط زمین قرار می گیرد و در هر نوبت بازیکن باید کارت را از روی کارت های موجود در زمین خارج کند. از جمله این کارت ها یک کیسه کارت آویزان است که وقتی یک بازیکن آن را دریافت می کند، آن بازیکن از بازی خارج می شود و یکی از بازنده ها می شود.

 

در مرحله اول، قبل از شروع بازی، باید کارت شفا اضطراری قطع شده را از کارت های دیگر جدا کنید و به هر بازیکن یک کارت شفا اضطراری بدهید. برای کارت های تعلیق، تعداد این کارت ها باید همیشه یک عدد کمتر از تعداد بازیکنان باشد. بنابراین اگر بازی را با ۴ بازیکن شروع می کردید، ۳ کارت تعلیق روی کارت مرکزی قرار می گرفت و مابقی حذف می شد.

مطالعه
اتاق فرار

این بار به هر بازیکن ۷ کارت از وسط زمین دادم و قبلاً یک کارت شفای اضطراری به آنها دادم. با این حساب بازی با ۸ کارت برای هر بازیکن شروع می شود.

پس از تقسیم کارت ها بین بازیکنان، کارت های بازیابی اضطراری باقی مانده را به زمین برگردانید، همه کارت ها را بشمارید و آنها را در قسمت پشتی وسط زمین بین بازیکنان قرار دهید.

 

حالا می توانید ورق هایی را که در دست دارید بازی کنید و طبق دستورالعمل روی کارت ها یک کارت را از وسط زمین بردارید، یا اینکه نمی توانید این نوبت را بازی کنید، اما باید یکی از کارت های وسط را بردارید. پایان.مگر اینکه با کارت جیمفنگ یا کارت نروژی معلول بازی کرده باشید. خب بدون این کارت ها که گفتیم، اتفاقا اگر کارتی که گرفتیم قطع شد، می توانیم از کارت هایی که در دست داریم، یک کارت شفا اضطراری برداریم و اثر آن را از بین ببریم.افزایش دهید. البته اگر کارت شفای فوری دارید!!

تصویر ورق بازی جاودانه در نهرک

 

کارت های بازی جاودانه و قوانین آنها
● کارت های طالع بینی: با این کارت بازی کنید تا ۳ کارت را در وسط میدان بردارید و بررسی کنید تا از آینده مطلع شوید. اکنون می دانید که رقبای شما از چه کارت هایی استفاده خواهند کرد و می توانید برنامه ریزی کنید.

کارت فجیم فنگ: بازی با این کارت هر کاری را که قرار است انجام دهید حذف می کند. این بار نه می توانم بازی کنم و نه می توانم کارت بگیرم. شگفت انگیز است!!!

مطالعه
داستان کوتاه سیندرلا

کارت باج سبیل: می توانید از نام این کارت ویژگی استفاده کنید تا بتوانید آن را به هر بازیکنی بدهید. البته در نظر داشته باشید که خود بازیکن کارتی را برای دادن به شما انتخاب می کند. بنابراین، از این کارت خیلی خوشحال نباشید.

کار کارت نروژی غیرفعال: نروژی بی کفایت حریف شما را مجبور می کند دو بار متوالی بازی کند. البته کارت بدون نیاز به جابجایی دزدیده می شود.

قر کارت: با این کارت جذاب می توانید کارت را وسط زمین ببرید. حالا این چه خوبه؟ این کارت ممکن است یک کارت معلق دریافت کند و در مواقعی استفاده شود که شما آن را نمی خواهید، بنابراین برش کارت این امکان را از بین می برد.

مع کارت انقضای تعلیق: همانطور که در بالا ذکر شد، این کارت از بازی هر بازیکن در بیار حذف می شود.و خطرناک ترین کارت های بازی نمی میرند.

● کارت‌های شفای اضطراری: کارت‌های شفای اضطراری می‌توانند آثار تعلیق کارت‌های مرگ را خنثی کنند. این مرگ و کناره گیری از بازی است.

ن کارت: این کارت جذاب اثرات کارت های بازیابی غیر فوری و کارت های غیر از مهلت معلق را لغو می کند. اگر بازیکن دیگری بدون کارت دیگری بسازد، دستور “بله” خواهد بود و اثر کارت قبلی در بازی اعمال می شود. بقه!!!

مطالعه
جنس استخر بادی چیست ؟

خPanzerPokerCard: با این کارت بازی فکری نمیریا به تنهایی نمی توانید کاری انجام دهید، اما اگر دو شکل از این کارت داشته باشید، می توانید به طور تصادفی یکی از کارت های حریف خود را بکشید و صاحب یکی از کارت های حریف خود شوید.

نکته ۱: لطفاً توجه داشته باشید که قانون بازی کردن دو کارت هم شکل در مورد سایر کارت ها صدق می کند.

نکته ۲: اگر ۳ کارت به یک شکل بازی کنید، می توانید از حریف خود کارت درخواست کنید. این بار تصمیم بگیرید که به کدام کارت نیاز دارید. اما اگر آن بازیکن کارت مورد نظر شما را نداشته باشد، چیزی دریافت نمی کنید!

نکته ۳: اگر بازیکن بتواند ۵ کارت با عناوین مختلف بازی کند، می تواند کارت مورد علاقه خود را از بین کارت های بازی شده انتخاب کند.

نتیجه گیری: بازی فکری نهالیک نمیریه یکی از سری بازی های ورق گروهی بسیار جذاب و نشاط آور است که می تواند فعالیت عاطفی مثبتی را برای زمانه ما به ارمغان بیاورد و بسیار در بین مردم است.من خوش شانس بودم.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.