رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

تعمیرات ماشین ظرفشویی در اندیشه

dishwasher repair in andisheh 468x550 - تعمیرات ماشین ظرفشویی در اندیشه

گاهی اوقات ما در شهری مانند اندیشه زندگی می کنیم و از خدمات مجاز ماشین ظرفشویی اطلاعی نداریم که در صورت بروز مشکل یا ایراد در اسرع وقت با آنها تماس بگیریم. به همین دلیل مجموعه دکتر تعمیرکار با راه اندازی یکی از شعبه های خود در این شهر اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی می کند.

همانطور که می دانید لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی دارای قطعات حساس زیادی هستند که سرویس برای داشتن مهارت و تجربه لازم برای نگهداری و تعمیر به آنها نیاز دارد. مجموعه دکتر تعمیرکار به منظور تعمیر هر برند از این ماشین، تکنسین ها و مهندسان متخصص و مجرب را در تمامی برندهای ماشین ظرفشویی آموزش داده است.

این گروه بزرگ از تیم مجرب خود دارای شعبه های متعددی در تهران اعم از شمال و جنوب، شرق و غرب و همچنین شهرهای اطراف مانند شهریار، اسلام شهر، رباط کریم، فردیس، پرند و … می باشد.

تعمیرکار ما در اسرع وقت به درخواست شما حاضر می شود و با تجهیزات مدرن خود مشکلات دستگاه شما را برطرف و به طور کامل برطرف می کند. ضمناً این مجموعه به صورت مستقل و جدا از نمایندگی برندها فعالیت می کند.

مطالعه
تمیز کردن لوازم برقی در خانه تنها با 7 قدم!

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی اندیشه

گاهی اوقات به دلیل مشکلات فنی دستگاه خود چاره ای جز تماس با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در اندیشه و بر اساس برند وی نخواهید داشت. این گونه لوازم خانگی جزو پرمصرف ترین لوازمی هستند که مصرف کننده روزانه از آنها استفاده می کند. پس اگر می خواهید عمر مفید آن را افزایش دهید، بهتر است از نگهداری دوره ای آن غافل نشوید.

به همین دلیل مجموعه دکتر تعمیر کار با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در خدمات سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، بسته بندی، یخچال و … به صورت فعال به ارائه خدمات می پردازد. این مجموعه بزرگ به صورت قانونی و مستقل از نمایندگی برند دستگاه و البته زیر نظر صنف تعمیرکاران فعالیت می کند.

برای مشاهده سایت کلیک نمائید.

چگونه می توانم سفارش تعمیر ماشین ظرفشویی را نزد دکتر تعمیرکار ثبت کنم؟

عزیزان برای ارتباط با ما می توانید با شماره تلفن ۵۴۸۴۸-۶۶۳۸-۰۲۱ تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم درخواست آنلاین (drtamirkar.com) درج شده در سایت دکتر تعمیرکار، سفارش خدمات تعمیر را ثبت کنید. در اسرع وقت پس از ثبت درخواست، پیامکی با ذکر نام سرویس و کد اشتراکی برای شما ارسال خواهد شد.

مطالعه
برای از بین بردن بوی بد سطل زباله چه باید کرد؟

تعمیر ماشین ظرفشویی برای برندهای دیگر

آشنایی تکنسین مربوطه با نحوه تعمیر برند دستگاه شما بسیار حائز اهمیت است زیرا با تجربه و تخصص ناکافی تکنسین می تواند صدمات بیشتر و هزینه های بسیار بالاتری را به مشتری تحمیل کند.

به همین دلیل دستفروش با توجه به برند ماشین ظرفشویی شما دستفروش خود را به محل می فرستد. در حال حاضر مهندسان این شرکت می توانند انواع ماشین ظرفشویی مانند ال جی، سامسونگ، جنرال الکتریک، دوو، راد، آریستون، زیرووات، ارج، کندی، زیمنس و غیره را تعمیر کنند.

انواع مشکلات رایج در ماشین ظرفشویی

برندهای مختلف ماشین ظرفشویی می توانند مشکلات مختلفی داشته باشند و معمولا تعدادی از این مشکلات برای همه لوازم خانگی یکسان است. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • دستگاه کار نمی کند
  • خرابی به دلیل مشکلات برق یا آسیب به برد دستگاه
  • تمیز کردن ظروف به دلیل گرفتگی یا گرفتگی پمپ تخلیه
  • مشکل در قفل کردن دستگاه هنگام باز و بسته شدن
  • نشتی از قسمت های مختلف دستگاه
  • صدای غیر عادی در حین کار
  • نقض برنامه های شستشو
مطالعه
فرش آشپزخانه خوب چه مشخصاتی دارد ؟

اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با علل و راه حل های ایرادات دستگاه خود هستید، می توانید مقاله خطاهای ماشین ظرفشویی بر اساس برند ماشین خود را از مقالات آموزشی این مجموعه مطالعه فرمایید.

نتیجه

در صورت خرابی دستگاه یا بروز مشکل می توانید با شعبه تعمیر ماشین ظرفشویی اندیشه تماس بگیرید. در اسرع وقت بر اساس برند دستگاه شما کارشناس و تکنسین مربوطه مجهز به کلیه تجهیزات را اعزام خواهیم کرد.

مجموعه دکتر تعمیرکار شعبه های خود را در تهران و شهرستان های اطراف برای دسترسی آسان به خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی به صورت فعال آماده کرده است.

منبع: دکترتعمیرکار

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.