رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

جدیدترین تلویزیون ال جی ۵۵B1

محصولات خانگی شرکت ال‌ جی به خصوص تلویزیون‌ های هوشمند آن، در بازار جهانی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و حتی در کشور ما نیز این تلویزیون های هوشمند به خوبی به فروش می رسند. از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط برند ال‌ جی تولید گردیده است B1 نام دارد. این مدل در سایز ها و اندازه های متفاوتی بسته به نیاز مختلف کاربران طراحی گردیده است که در این بخش قصد داریم تلویزیون ال جی ۵۵B1 را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم.

وجه تمایز اصلی تلویزیون ۵۵B1 و تلویزیون های ال ای دی معمولی استفاده از فناوری اولد در ساخت صفحه نمایش می باشد. استفاده از این تکنولوژی سبب می شود تا کیفیت تصویر در حد بسیار فوق‌العاده ارتقا داده شود. کیفیت تصویر این تلویزیون از نوع ۴K می باشد. این کیفیت تصویر سبب می‌شود تا ریزترین جزئیات از صحنه هم در خروجی به کاربر نمایش داده شود. برای پردازش هرچه بهتر تصاویر نیز تلویزیون ال جی B1 مجهز به یک پردازشگر بسیار قدرتمند شده است که این پردازشگر با استفاده از روش‌های مختلفی به بهبود کیفیت تصویر می پردازد.

در رابطه با کیفیت صدای این تلویزیون نیز می توان به این نکته اشاره داشت که صدا را با وضوح بسیار مناسبی به گوش مخاطب می رساند و برای این منظور از توان صوتی ۴۰وات در خروجی استفاده کرده است. تلویزیون فورکی ال جی ۵۵B1 علاقه مندان به گیمینگ و کنسول‌ های بازی پیشنهاد بسیار مناسبی باشد چرا که دارای پورت HDMI2.1 می باشد و همچنین از فناوری های ALLM و VRR پشتیبانی می کند. تکنولوژی ALLM سبب می شود تا تاخیر ورودی در بازی به حداقل برسد.

TV LG 55B1 DOZINKALAA 1 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55B1

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های ۲۰۲۱ مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی ۵۵B1 همچنین دارای طراحی بسیار شیک و زیبا می باشد که قابلیت سازگاری با هرگونه چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل را دارد و به علاوه می‌ توان آن را بر روی دیوار نصب کرد که در این صورت از تلویزیون به عنوان یک قاب هنری بسیار زیبا استفاده می شود. برای اتصال سایر دستگاههای خارجی به تلویزیون نیز درگاه های مختلفی تعبیه شده است که برای نمونه می‌توان به درگاه USB و HDMI اشاره کرد که از درگاه USB برای اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال استفاده می گردد.

کیفیت تصویر تلویزیون اولد ال جی ۵۵B1

TV LG 55B1 DOZINKALAA 2 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55B1

به جرات می توان گفت که مهمترین مشخصه یک تلویزیون کیفیت تصویر آن می باشد به گونه ای که این المان می تواند سایر مشخصه های تلویزیون را نیز تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار دهد. تلویزیون ال جی ۵۵B1 برای بالا بردن کیفیت تصویر خروجی خود از فناوری اولد در ساخت صفحه نمایش استفاده کرده است.

مزیت بسیار فوق‌ العاده این فناوری این میباشد که پیکسل ها به صورت پیش فرض دارای نور پس زمینه نمی باشند و نور مورد نیاز خود را به صورت مستقل تامین می‌کنند و همچنین در صورت نیاز می توانند روشن و خاموش کنند که این ویژگی ها سبب می شود تا کیفیت تصویر خروجی بسیار زنده تر و جذاب تر باشد و شباهت بسیار بیشتری به تصاویر واقعی داشته باشد. کیفیت تصویر خروجی تلویزیون ۵۵B1 از نوع ۴K می باشد.

رزولوشن تصویر آن هم ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی می تواند جزئیات بسیار فوق العاده ای از تصویر را در اختیار مخاطب قرار دهد. همچنین برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز یک گزینه بسیار فوق العاده به نام FilmMaker در تلویزیون اولد ال جی ۵۵B1 تعبیه شده است که این حالت می تواند تصاویر خروجی را دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده در اختیار بیننده قرار دهد. برای بهبود محتوای تصویر نیز از قابلیت HDR بهره گرفته شده است که این قابلیت از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.

مطالعه
مشخصات و قیمت ال ای دی سونی 65X80J سایز 65 اینچ فورکی اسمارت

پشتیبانی از فرمت HLG سبب می شود تا رنگ های به کار رفته در تصویر تقویت شود و تصاویر به صورت باکیفیت تری در اختیار مخاطب قرار بگیرد.برای بهبود و کنترل کنتراست تصاویر در تلویزیون هوشمند ال جی ۵۵B1 از فناوری Pixel Dimming استفاده شده است. این مدل همچنین از فناوری Wide Viewing Angle پشتیبانی میکند که عملکرد این فناوری به این صورت است که کاربر در هر مکان و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار داشته باشد بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند.

تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۵۵B1 برای اینکه بتواند طیف بسیار گسترده ای از رنگ ها در تلویزیون نمایش دهد از قابلیت‌های Perfect Color و Billion Rich Color استفاده می کند که استفاده از قابلیت Billion Rich Color سبب می شود تا حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش باشد.

تکنولوژی های Dolby Vision IQ و Dolby Atmos

TV LG 55B1 DOZINKALAA 9 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55B1

تلویزیون ال جی ۵۵B1 دارای فناوری صوتی و تصویری پیشرفته است و تماشای فیلم و بازی را لذت بخش می کند. این تلویزیون دارای آخرین استانداردها یعنی Dolby Vision IQ و Dolby Atmos می باشد. این فناوری ها جدیدترین فرمت در زمینه تصویر و صدا هستند و کیفیت تصویر و صدا را بهبود می بخشند. تلویزیون LG 55B1 دارای فناوری HDR است و از فرمت Dolby Vision IQ پشتیبانی می کند. Dolby Vision IQ از حداکثر رنگ و روشنایی در مقایسه با فرمت HDR10 Pro پشتیبانی می کند و قابلیت نمایش رنگ ها به صورت ۱۲ بیتی را دارد.

این فناوری علاوه بر پردازش محتوای بازتولید شده، نور محیط را نیز تجزیه و تحلیل می کند و بهترین روشنایی و رنگ را برای نمایشگر تنظیم می کند. این تلویزیون با ارائه تصاویر منحصر به فرد، کنتراست تصویری عالی ایجاد می کند. تلویزیون ۵۵B1 نیز به فناوری Dolby Atmos مجهز شده است. فناوری Dolby Atmos می تواند صدای شفاف و چند بعدی را برای از بین بردن ناراحتی ناشی از تماشای یک برنامه تولید کند. پخش تصاویر واقعی با صدای واضح و گیرا شما را در فیلم ها و بازی ها غرق می کند و حس نشستن در سینما را تجربه خواهید کرد.

حالت FILMMAKER در تلویزیون B1

TV LG 55B1 DOZINKALAA 10 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55B1

“تلویزیون ال جی ۵۵B1” از حالت Filmmaker پشتیبانی می کند. سازندگان دوست دارند کارهایشان را با همان کیفیتی که خودشان تماشا کنند. با استفاده از ویژگی Filmmaker Mode در تلویزیون ها، می توان آنچه را که سازنده قصد نمایش آن را داشته است، تجربه کرد. حالت FILMMAKER در تلویزیون ۵۵B1 برخی از گزینه های تصویر را برای دستیابی به این امر غیرفعال می کند. این ویژگی ها می تواند قابلیت صاف کردن سریع صحنه ها، بهبود کیفیت تصویر و افزایش وضوح تصویر باشد. با حالت Filmmaker، کنتراست، رنگ، نسبت تصویر و نرخ فریم اصلی و اصلی فیلم حتی در صورت تغییر این تنظیمات نمایش داده می شود. در نتیجه، حالت FILMMAKER محتوا را در تلویزیون های مختلف با تنظیمات یکسان پخش می کند، بنابراین می توانید تجربه یکسانی را در حین تماشای کیفیت اصلی فیلم تجربه کنید.

طراحی زیبا در تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۵۵B1

TV LG 55B1 DOZINKALAA 3 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55B1

تلویزیون ۵۵B1 دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است که توجه زیادی را به خودش جلب کرده این تلویزیون دارای ضخامت کم و حاشیه باریکی است ضخامت کم این تلویزیون باعث میشود که بسیار برای نصب روی دیوار مناسب باشد و شما می توانید با قرار دادن تلویزیون روی دیوار دکوراسیون زیبایی را به منزل خود دهید حاشیه باریکه تلویزیون ال جی از حواس پرتی شما هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه تان جلوگیری می کند. تلویزیون ال جی دارای قابلیت Art Gallery است که توسط ان می توانید در صورت خاموش بودن تلویزیون ان را به یک قاب هنر بسیار زیبا تبدیل کنید.

پردازشگر قدرتمند تلویزیون ۵۵ اینچ اولد ال جی B1

TV LG 55B1 DOZINKALAA 4 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55B1

وجود یک پردازنده سبب می شود تا المانهای مختلف یک تلویزیون از جمله کیفیت صدا و تصویر و همچنین کنتراست تصاویر ارائه شده در تلویزیون و طیف رنگی قابل نمایش در آن تا حد بسیار زیادی بهبود داده شود. برای همین منظور در تلویزیون ال جی ۵۵B1 از پردازشگر قدرتمند α۷ Gen4 Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از روشهای مختلف و هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده است ،می تواند کیفیت تصاویر خروجی تلویزیون را تا حد بسیار زیادی ارتقا دهد.

مطالعه
راه های درست کردن خمیر پیتزا

بهبود محتوای تصویر در تلویزیون ۵۵B1 از فناوری AI 4K Upscaling  استفاده شده است. عملکرد این فناوری به این گونه است که در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدأ پایین و نا مطلوب باشد با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت ۴K ارتقا داده می شود و نیازی نیست کاربر از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر هیچگونه نگرانی داشته باشد و خروجی همواره در بالاترین سطح و استاندارد ممکن به بیننده خواهد رسید.

قابلیت Face Inhancing از جمله تکنولوژی های جالب دیگری است که در این تلویزیون از آن استفاده شده است و این قابلیت می‌ تواند چهره افراد در تلویزیون را تشخیص داده و آن را به صورت طبیعی تر در خروجی نمایش دهد. از جمله تکنولوژی های دیگری که در تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی B1 استفاده شده است می توان از AI Brightness Control نام برد. سنسوری درون این تلویزیون قرار داده شده است که می‌ تواند میزان نور موجود در محیط را تشخیص دهد و نور ساطع شده از صفحه نمایش با توجه به میزان نور موجود در محیط تنظیم می گردد.

برای نمونه هنگامی که صحنه های تاریک و مشکی از تلویزیون در حال پخش است،میزان نور صفحه نمایش اندکی کاهش می‌ یابد تا جزئیات بیشتری از تصویر به مخاطب انتقال داده شود. محصولات الجی دارای پردازشگرهای قدرتمند میباشند.

هوشمند بودن تلویزیون ۴K اسمارت ال جی

TV LG 55B1 DOZINKALAA 5 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55B1

تلویزیون ال جی ۵۵B1 دارای  قابلیت‌های اسمارت زیادی است. این تلویزیون از سیستم عامل Webos برخوردار است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از این قابلیت های این تلویزیون Mirror Screen است که توسط آن می توانید صفحه نمایش گوشی خود را به نمایشگر تلویزیون متصل کنید و محتوای دلخواه خود را در صفحه نمایش بزرگتری تماشا کنید. یکی دیگر از فناوری‌ های تعبیه شده در تلویزیون ال جی Sports Alert است که زمان شروع یا پایان رویدادهای مهم ورزشی را شما یادآوری می کند.

تلویزیون ۵۵B1 دارای چهار عدد پورت ‏HDMI و سه عدد پورت USB است که شما می توانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل ‏USB استفاده کنید. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتالی است که به وسیله آن می توانید از تماشای شبکه های داخلی و خارجی لذت ببرید همینطور میتوانید با استفاده از قابلیت مرورگر وب به وبگردی بپردازید و از امکانات آن لذت ببرید. در این تلویزیون شما می توانید با استفاده از قابلیت Bluetooth Surround Ready دو عدد بلندگوی جانبی را  به وسیله بلوتوث وصل کنید و صدای خروجی از تلویزیون را افزایش دهید.

تلویزیون گیمینگ ال جی B1

TV LG 55B1 DOZINKALAA 11 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55B1

LG 55B1 یک تلویزیون گیمینگ عالی است. این تلویزیون دارای دو پورت HDMI 2.1 می باشد و گزینه بسیار مناسبی برای اتصال به کنسول های نسل نهم می باشد. تلویزیون ۴K ال جی ۵۵B1 از وضوح ۴K با وضوح ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. به این ترتیب برای اتصال کنسول های نسل نهم یعنی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس مشکلی نخواهید داشت و صدا و تصویر با بالاترین کیفیت را تجربه خواهید کرد.

این سری از تلویزیون های ال جی از فناوری G-Sync شرکت Nvidia و فناوری FreeSync AMD پشتیبانی می کنند. این دو ویژگی کمتر در تلویزیون وجود دارد و همین امر باعث می شود تلویزیون گیمینگ ال جی ۵۵B1 از تلویزیون های دیگر بهتر باشد. با این حال، به خاطر داشته باشید که کارت گرافیک شما باید توسط تلویزیون B1 شما پشتیبانی شود تا از مزایای FreeSync و G-Sync استفاده کنید. تلویزیون بازی  ال جی ۵۵B1 دارای فناوری ALLM برای تاخیر ورودی کم است.

این تلویزیون تاخیر ورودی کمی دارد و این ویژگی باعث می شود زمان بین انجام یک عمل برای نمایش آن بر روی صفحه تلویزیون بسیار کوتاه باشد. به این ترتیب می توانید در بهترین لحظه واکنش نشان دهید و برنده بازی شوید. ال جی این تلویزیون را به فناوری VRR نیز مجهز کرده است. تلویزیون فورکی ۵۵ اینچی LG B1 دارای حالت HGIG است. این حالت باعث می شود محتوای HDR همانطور که توسعه دهنده بازی در نظر گرفته است پخش شود.

مطالعه
جدیدترین تلویزیون ال جی 65UP7750

تلویزیون جدید LG B1 دارای ویژگی Game Optimizer است که به شما امکان می دهد تنظیمات بازی را به صورت دستی تغییر دهید. تلویزیون ۵۵B1 صحنه های طبیعی و واضح با رنگ های واقعی و همچنین کنتراست تصویر عالی را نشان می دهد. علاوه بر این وجود زاویه دید گسترده در این تلویزیون باعث می شود کیفیت تصویر و دقت رنگ یکسان را از زوایای مختلف مشاهده کنید.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی ۵۵B1

TV LG 55B1 DOZINKALAA 6 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55B1

تلویزیون ال جی ۵۵B1 دارای صدایی با کیفیت و وضوح بالا ست این تلویزیون از سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی ۴۰ وات است که صدایی با قدرت بالا را در اختیار شما قرار میدهد. یکی از قابلیت های تعبیه شده در تلویزیون ال جی Simultaneous Audio Output است که در صورت اتصال ساندبار به تلویزیون صدایی هاهنگ و همزمان را برای شما پخش می کند.

همچنین تلویزیون ۵۵B1 دارای فناوری Dolby Digital، Dolby Digital Plus است که کیفیت  صدای خروجی از تلویزیون را بهبود می بخشد. این تلوزیون از بلندگو های بی سیم  WiSA Speakers پشتیبانی میکند و شما می توانید برای افزایش قدرت صدای این تلویزیون این بلندگو ها را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کنید و از شنیدن صدای پخش شده لذت بیشتری ببرید.

درگاه های ارتباطی تی وی ۵۵B1

TV LG 55B1 DOZINKALAA 8 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55B1

تلویزیون ال جی B1 سایز ۵۵ اینچ دارای پورت های ارتباطی مختلفی برای اتصال به دستگاه های خارجی است. این پورت ها بسیار کاربردی هستند و به شما امکان می دهند تلویزیون را به بسیاری از دستگاه های خارجی متصل کنید. تعداد و نوع پورت های ورودی تلویزیون:

* HDMI = 4

* USB = 3

* خروجی صوتی نوری دیجیتال = ۱

* خروجی صدای آنالوگ ۳.۵ میلی متر = ۱

* تیونر (کابل/مورچه) = ۱

* اترنت = ۱

ریموت کنترل تلویزیون OLED ال جی ۵۵B1

TV LG 55B1 DOZINKALAA 7 - جدیدترین تلویزیون ال جی 55B1

ریموت کنترل جادویی در تلویزیون های ال جی برای سال ۲۰۲۱ از جمله تلویزیون ۵۵B1  با ظاهری کمی متفاوت از سال قبل معرفی شد. این کنترل از راه دور بسیار زیبا به نظر می رسد و در هنگام استفاده کاربران کمترین احساس خستگی را به لطف طراحی خوب آن به دست می آورند. این کنترل از راه دور با اشاره گر ماوس کار با تلویزیون را آسان و راحت می کند. علاوه بر این، دکمه های زیادی برای دسترسی سریع به بخش های مختلف از جمله خدمات آنلاین فیلم مانند نتفلیکس و پرایم ویدیو وجود دارد. دکمه های مربوطه برای دسترسی سریع به دستیارهای صوتی تعبیه شده اند و میکروفون داخلی به کاربر اجازه می دهد تا دستورات را با کنترل از راه دور اجرا کند.

شما در این صفحه می توانید قیمت ال ای دی ال جی ۵۵B1 را مشاهده کنید. همچنین می توانید آن را به صورت مستقیم، با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری کنید. در صورتی که به تلویزیون بهتری برای استفاده حرفه ای مانند بازی کردن و تماشای فیلم احتیاج دارید، تلویزیون ال جی ۵۵C1 می تواند انتخاب بهتری باشد. اما در صورتی که به تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای حرفه ای فیلم احتیاج دارید، تلویزیون ال جی ۵۵A1 را به شما پیشنهاد می کنیم. تلویزیون ال جی ۵۵B2 مدل جدید تر و جایگزین این تلویزیون است که به تازگی معرفی شده است.

مزایا و معایب تلویزیون B1 سایز ۵۵ اینچ

مزایا

* نمایش رنگ مشکی در حالت ایده‌آل

* برخورداری از برترین امکانات گیمینگ

* زمان پاسخگویی مناسب برای حرکت روان تصویر

* جلوگیری از ایجاد هاله‌های نور در اطراف بخش‌های روشن تصویر

معایب

* خطر پیکسل سوختگی

* به اندازه‌ی کافی در محتوای SDR و HDR روشن نمی‌شود

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی ۵۵B1 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی ۵۵B1 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.