رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

خرید تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 از بانه

شرکت سامسونگ یکی از باسابقه ترین شرکت ها در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند می باشد. محصولات این شرکت هر سال از جمله محبوب ترین تولیداتی می‌باشند که روانه بازار گردیده است. سامسونگ تلویزیون های خود را بسیار شیک و متنوع تولید می کند و امکانات بسیار گسترده و پیشرفته ای را در آن قرار می‌دهد که باعث رضایت هرچه بیشتر کاربران میشود. یکی از این مدل ها تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 میباشد.

مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط برند سامسونگ روانه بازار گردیده است AU8000 نام دارد که در این بخش قصد داریم سایز ۵۵ اینچ دین تلویزیون را که به اختصار ۵۵AU8000 نامیده می شود را مورد بررسی قرار دهیم. صفحه نمایش تلویزیون ۵۵AU8000 فناوری کریستالی استفاده کرده است چگونه نسبت ال ای دی های معمولی می تواند تصاویر بسیار فوق العاده تری را نمایش دهد.

تلویزیون سامسونگ AU8000 هم چنین از کیفیت صدای بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرده است. برای پردازش هرچه بهتر تصاویر نیز از پردازشگر قدرتمند Crystal Processor 4K در این تلویزیون استفاده شده است که به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصویر کمک شایانی می‌کند. برای افزایش کنتراست تصاویر ارائه شده در صفحه نمایش در این تلویزیون از فناوری Contrast Enhancer استفاده شده است.

TV SAMSUNG 55AU8000 DOZINKALAA 1 - خرید تلویزیون سامسونگ 55AU8000 از بانه

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های ۲۰۲۱ مراجعه نمایید.

عمق بسیار زیادی از تصویر را در اختیار کاربر قرار می دهد. نور پس زمینه در این مدل با استفاده از تکنولوژی Edge LED کنترل می شود. تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 از دستیارهای صوتی مانند Bixby پشتیبانی می کند.برای اتصال سایر دستگاههای خارجی مانند فلش مموری یا هارد اکسترنال در این تلویزیون از پورت USB استفاده شده است و همچینن برای بهبود محتوای صوتی و تصویری می‌توان از پورت HDMI کمک گرفت.

تلویزیون AU8000 سامسونگ سایز ۵۵ اینچ همچنین به صورت بسیار زیبا طراحی شده است که از ضخامت خیلی کمی برخوردار است و قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد. قیمت تلویزیون سامسونگ یکی از مواردی است که ابتدا باید در نظر گرفت.

تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 با کیفیت تصویر عالی

TV SAMSUNG 55AU8000 DOZINKALAA 2 - خرید تلویزیون سامسونگ 55AU8000 از بانه

در تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 از کیفیت تصویر خروجی ۴K بهره گرفته شده است که این تلویزیون قادر است به نسبت تلویزیونهای با کیفیت پایین تر مانند Full HD جزییات بسیار بیشتری از تصویر را در صفحه نمایش به مخاطب ارائه دهند. این مدل همچنین دارای رزولوشن تصویر ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی فوق العاده ای از صحنه را نمایش می دهند.

پنل استفاده شده در تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ AU8000 از نوع VA می باشد که این نوع پنل زاویه دید افقی بسیار گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد به این مفهوم که کاربر در هر محدوده و زاویه نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد بدون پایین آمدن وضوح و کیفیت تصویر ،خروجی در صفحه نمایش مشاهده می کند. برای این که این تلویزیون بتواند طیف رنگی بسیار گسترده ای را تولید کند از تکنولوژی Dynamic Crystal Color استفاده کرده است.

این فناوری قادر است تعداد رنگ هایی که توسط تلویزیون ۵۵AU8000 قابل تشخیص می باشد را تا حد بسیار زیادی افزایش داده و در نتیجه تصاویری که در تلویزیون نمایش داده می شود بسیار زنده و جذاب تر است و رنگ های به کار رفته در آن به رنگ های اصلی شباهت بسیار زیادی دارند.

مطالعه
آیا امواج مایکروفر سرطان زا است؟

برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR استفاده شده است که این فناوری از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند معین با هم می توانند به افزایش کیفیت رنگ به تصویر درآمده در تلویزیون و همچنین بهبود کنتراست تصویر،منجر شود. تلویزیون های ال ای دی معمولاً زیادی در صفحه نمی باشند که در تلویزیون SAMSUNG 55AU8000 برای رفع این مشکل از فناوری UHD Dimming استفاده شده است.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون SAMSUNG 55AU8000

 

تکنولوژی Dynamic Crystal Color

TV SAMSUNG 55AU8000 DOZINKALAA 9 - خرید تلویزیون سامسونگ 55AU8000 از بانه

از جمله فناوری های تصویر می توان به فناوری Dynamic Crystal Color در تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 اشاره کرد. تلویزیون ۴K سامسونگ ۵۵AU8000 یکی از ارزان ترین تلویزیون های موجود در بازار است اما با توجه به قابلیت ها و تکنولوژی که دارد تصاویر با کیفیت بسیار بالایی ارائه می دهد. فناوری Dynamic Crystal Color به ما امکان می دهد طیف گسترده ای از رنگ ها را ببینیم. این محصول به لطف این فناوری توانایی تولید یک میلیارد رنگ را دارد. از سوی دیگر، تلویزیون های کریستال، طیف وسیع تری از رنگ ها را نسبت به تلویزیون های LED معمولی ارائه می دهند. تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ ۵۵AU8000 همچنین مجهز به پردازنده کریستال ۴K است که تصاویر را پردازش کرده و با کیفیت عالی نمایش می دهد.

تکنولوژی Motion Xcelerator

TV SAMSUNG 55AU8000 DOZINKALAA 8 - خرید تلویزیون سامسونگ 55AU8000 از بانه

تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 یک تلویزیون عالی برای تماشای محتوای اکشن و بازی های سریع است. کیفیت تصویر شفاف و حرکت روان بهترین هدیه برای تلویزیون شما خواهد بود. فناوری Motion Xcelerator می‌تواند به‌طور خودکار تعداد فریم‌های محتوا را تخمین بزند و آن‌ها را جبران کند و در نتیجه کیفیت تصویر واضح و عملکرد روان را به همراه داشته باشد. زمان پاسخ سریع به شما این امکان را می دهد که فوراً به بازی واکنش نشان دهید. برای ورود سریعتر به بازی می توانید از حالت Low Automatic Delay (ALLM) استفاده کنید. این حالت با بهینه سازی کنترل پنل بازی را بهبود می بخشد و بازی به قدری روان اجرا می شود که تشخیص تاخیر مشکل خواهد بود. با درج تمام جلوه های ویژه می توانید به راحتی بازی کنید و لذت ببرید.

ویژگی های Super Ultrawide GameView و Game Bar کیفیت بازی را به طور کلی تغییر می دهد، اما به خاطر داشته باشید که در دسترس بودن این ویژگی ها بسته به اندازه و شرایط متفاوت است. در واقع، تلویزیون ۵۵AU8000 فضای تماشای بیشتری را فراهم می کند و نسبت های ۲۱:۹ و ۳۲:۹ را به حداکثر می رساند تا تجربه بازی را به حداکثر برساند. منوی گیم پد تلویزیون هوشمند سامسونگ ۵۵AU8000 برای اعمال تنظیمات مختلف در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در اینجا می توانید نسبت تصویر، تأخیر ورودی، HDR و هدفون های بی سیم را بررسی کنید. ویژگی Super UltraWide GameView فقط برای بازی های فوق عریض و بازی های رایانه ای در دسترس است.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ ۵۵AU8000

TV SAMSUNG 55AU8000 DOZINKALAA 3 - خرید تلویزیون سامسونگ 55AU8000 از بانه

ال ای دی سامسونگ ۵۵AU8000 دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.این تلویزیون از ضخامت بسیار کم برخوردار است که لقب Slim Fit را به خود اخصاص داده است .همچنین حاشیه کم این محصول از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد علاقه خود جلوگیری می کند و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد تلویزیون AU8000 سایز ۵۵ اینچ Air Slim است که به وزن بسیار کم تلویزیون اشاره دارد که بسیار برای جابجایی راحت و برای نصب روی دیوار مناسب است.در صورت تمایل نیز می توانید با نصب پایه ها در دو طرف تلویزیون ان را بدون هیچ گونه لرزشی روی میز قرار دهید.

مطالعه
خرید ال ای دی سامسونگ 43AU8000 سایز 43 اینچ کیفیت تصویر 4K

پردازشگر قدرتمند کریستالی تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ AU8000

TV SAMSUNG 55AU8000 DOZINKALAA 4 - خرید تلویزیون سامسونگ 55AU8000 از بانه

وجود یک پردازشگر قدرتمند در تلویزیون این مزیت را در بر دارد که این محصول از جنبه های مختلفی مانند کیفیت تصویر و صدا،طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون و کنتراست تصاویر تا حد بسیار زیادی می تواند ارتقا داده شود. تلویزیون ۵۵AU8000 دارای پردازشگر قدرتمند Crystal Processor 4K می باشد که با استفاده از الگوریتم های مختلفی مانند یادگیری عمیق همچنین هوش مصنوعی که در آن قرار داده شده است، بهبود کیفیت تلویزیون در زمینه های مختلف می شود.

یکی از قابلیت های جالبی که برای بهبود کیفیت تصویر در تلویزیون کریستال سامسونگ ۵۵AU8000 از آن استفاده شده است ۴K Upscaling نام دارد که کار کرده آن به این گونه است که در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدأ دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر تا سطح کیفیت ۴K بهبود داده می‌شود و همواره کاربرد تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن را در خروجی مشاهده خواهد کرد.

همچنین اگر علاقه زیادی به فیلم های اکشن دارید یا تمایل به انجام بازی های سریع و حادثه ای را دارید ممکن است به علت ضعف سخت افزاری موجود در تلویزیون با مشکل پایین آمدن وضوح و کیفیت تصویر مواجه شوید که برای رفع این مشکل طراحان تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 از قابلیتی به نام Motion Xcelerator بهره گرفتن در این فناوری باعث می‌شود لرزش موجود در تصاویر تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند و  تصاویر به صورت شفاف و روان در خروجی نمایش داده شود.

سیستم عامل تایزن ۵۵AU8000

TV SAMSUNG 55AU8000 DOZINKALAA 5 - خرید تلویزیون سامسونگ 55AU8000 از بانه

سیستم عامل “تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000” تایزن است که دسترسی به منوی ان بسیار اسان است و برنامه های مختلف و کاربردی بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد.یکی از قابلیت های تلویزیون سامسونگ Smart things است که به وسیله ان می توانید سایر دستگاه های هوشمند منزل خود را در صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید و برخی از اعمال مربوط به ان ها را انجام دهید.

همچنین شما می توانید به وسیله دستیار صوتی مخصوص سامسونگ به نام Bixby‌ است که به وسیله ان می توانید توسط صدای هوشمند خود تنظیمات و برخی از کار های مربوط به تلویزیون را انجام دهید . تلویزیون ۵۵AU8000 دارای ۳ عدد پورت HDMi و ۲ عدد پورت USB است.

همچنین به وسیله وای فای و بلوتوث می توانید دستگاه های هوشمند خودرا مانند لپتاپ، تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید یا به وسیله قابلیت مرورگر وب موجود در تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 از وب گردی خود لذت ببرید.

کیفیت صدای تلویزیون ۵۵AU8000 سامسونگ

TV SAMSUNG 55AU8000 DOZINKALAA 6 - خرید تلویزیون سامسونگ 55AU8000 از بانه

سازندگان تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 تمام تلاش خود را کرده اند که این تلویزیون از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند با استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های مختلفی که در این مدل پیاده سازی شده است تا حدود بسیار زیادی توانسته اند به مقصود خود برسند. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله میباشد و همچنین با استفاده از دو بلندگوی خود قادر است توان صوتی ۲۰ وات را در خروجی تولید کند.

یکی از راهکارهای بسیار خوبی که طراحان این مدل برای حذف نویز های موجود در صدا از آن استفاده کردند استفاده از تکنولوژی Dolby Digital Plus می باشد استفاده از این فناوری باعث شده است تا کیفیت صدای این تلویزیون تا حد بسیار زیادی ارتقا داده شود. همچنین تی وی سامسونگ ۵۵AU8000 قادر است با توجه به محتوای پخش شده از تلویزیون، صدای پخش شده از آن را با توجه محتوی و ژانر در حال پخش به صورت اتوماتیک و خودکار تنظیم کند.

مطالعه
چگونه نور بیشتری به خانه خود اضافه کنیم؟

همچنین در صورتیکه تمایل داشتید میزان صدای تلویزیون را افزایش دهید می توانید اقدام به خرید سیستم صوتی ساندبار نمایید و درصورت این کار در تلویزیون سری ۸ سامسونگ ۵۵AU8000 از قابلیتی به نام Q-Symphony استفاده شده است که می تواند صدای پخش شده از تلویزیون و ساندبار را با یکدیگر هماهنگ کند و در نتیجه صدای تلویزیون و سیستم صوتی به صورت هم زمان پخش خواهد شد.

همچنین با استفاده از فناوری Bluetooth Audio  شما قادر خواهید بود که آهنگ مورد علاقه تان را از طریق بلوتوث در تلویزیون پخش کنید و از شنیدن آن لذت ببرید. با استفاده از تکنولوژی Multiroom Link می توان چندین دستگاه مختلف را از طریق اتصال بی‌ سیم یا وای فای به هم متصل کرده و صدا را از یک دستگاه به عنوان مبدا در سایر دستگاه ها پخش کرد. تمامی این امکانات در تلویزیون ۵۵AU8000 یک محصول ویژه را به ارمغان آورده است.

ریموت کنترل تلویزیون ۵۵AU8000

TV SAMSUNG 55AU8000 DOZINKALAA 10 - خرید تلویزیون سامسونگ 55AU8000 از بانه

سامسونگ یک کنترل از راه دور سازگار با محیط زیست را در برخی از آخرین تلویزیون های خود از جمله مدل های QLED ارائه می دهد. این ریموت نیازی به باتری ندارد و می توان آن را شارژ کرد. متأسفانه از آنجایی که AU8000 یکی از مدل های رده بالای سامسونگ نیست، تنها از ظاهر جدید ریموت بهره می برد و پنل باتری با باتری جایگزین شده است. بنابراین هیچ تغییری در ریموت کنترل تلویزیون ۵۵AU8000 با مدل قبلی به جز ظاهر آن که کمی خودنمایی می کند، وجود ندارد.

هیچ تغییر بزرگی در عملکرد دکمه ها وجود ندارد. به لطف پشتیبانی دستیارهای صوتی بیکسبی، الکسا و گوگل، می توانید انواع فعالیت های تلویزیون را با صدای خود در کنترل از راه دور سامسونگ کنترل کنید. کنترل صوتی AU8000 طیف وسیعی از عملکردهای مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. خدمات آنلاین فیلم مانند نتفلیکس نیز از طریق کنترل از راه دور تلویزیون در دسترس خواهد بود.

در این صفحه امکان مشاهده قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 فراهم شده است تا در صورت تمایل به خرید مستقیم از بانه با بهترین قیمت، آن را سفارش دهید. اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که به دنبال ویژگی های گیمینگ در تلویزیون هستید و کیفیت تصویر این تلویزیون شما را راضی نمی کند، پیشنهاد می کنیم تا به سراغ تلویزیون سامسونگ ۵۵AU9000 بروید. در صورتی که می خواهید هزینه کمتری بپردازید و به دنبال تلویزیون ارزن قیمت هستید، می توانید به تلویزیون سامسونگ ۵۵AU7000 در فروشگاه ما نگاهی بیاندازید. تلویزیون سامسونگ ۵۵BU8000 مدل جدید تر و جایگزین این تلویزیون است که به تازگی معرفی شده است.

مزایا و معایب تلویزیون AU8000 سامسونگ سایز ۵۵ اینچ

مزایا
  • نسبت کنتراست بالا
  • مقابله با بازتاب نور عالی
  • تأخیر در ورودی پایین
معایب
  • زمان پاسخگویی پایین
  • عدم پشتیبانی از لوکال دایمینگ
  • روشنایی محتوای SDR و HDR در حد انتظار نیست

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ ۵۵AU8000 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.