رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

خرید تلویزیون سامسونگ AU7000 سامسونگ ۴۳AU7000

مشخصات تلویزیون سامسونگ ۴۳AU7000 سایز ۴۳ اینچ فورکی اسمارت

samsung tv 43AU7000 8 - خرید تلویزیون سامسونگ AU7000 سامسونگ 43AU7000

شرکت سامسونگ یکی از محبوب‌ ترین شرکت ها در زمینه تولید محصولات خانگی می باشد. تلویزیون‌ های هوشمند این برند از جمله محصولاتی می باشد که طرفداران بسیار زیادی را در بازار جهانی پیدا کرده است. یکی از مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت سامسونگ تولید گردیده است تلویزیون سامسونگ ۴۳AU7000 می باشد که در اندازه ها و سایزهای متنوعی با توجه به نیاز کاربران طراحی گردیده است.

در این بخش قصد داریم اندازه ۴۳ اینچ این تلویزیون را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم. تلویزیون سامسونگ ۴۳AU7000 با توجه به سایزی که دارد برای محیط های با متراژ پایین مناسب می باشد و با هر نوع چیدمان منزلی قابلیت سازگاری دارد همچنین می توان آن را بر روی دیوار نصب نمود که باعث زیبایی بیش از پیش نمای منزل می شود.

برای ساخت صفحه نمایش این مدل از فناوری کریستال استفاده شده است و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن از نوع ۴K می‌ باشد. تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ سری AU7000 برای پردازش تصویر از پردازشگر قدرتمند کریستالی استفاده می کند که این پردازشگر قادر است با استفاده از روش های مختلف کیفیت تصویر تلویزیون را بهبود دهد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون ۲۰۲۱ هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های ۲۰۲۱ مراجعه نمایید.

در رابطه با کیفیت صدای این تلویزیون نیز می توان به این نکته اشاره کرد که این مدل قادر است صدا را به وضوح مناسبی به مخاطب منتقل کند و برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در این تلویزیون استفاده شده است. در این مدل از سیستم عامل اختصاصی تایزن که توسط خود سامسونگ طراحی شده است،استفاده می شود که این سیستم عامل می تواند امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

همچنین تلویزیون سامسونگ ۴۳AU7000 دارای یک مرورگر وب می باشد که کاربر با استفاده از این مرورگر می تواند موارد مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو کند. همچنین برای اتصال دستگاه های هوشمند دیگر به تلویزیون از درگاه ها و پورت های مختلفی استفاده شده است که برای نمونه می‌ توان به درگاه HDMI و USB اشاره کرد.

مطالعه
چه مدت می توان گوشت را در یخچال نگهداری کرد؟

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ ۴۳AU7000

TV Samsung AU8000 Digibaneh13 - خرید تلویزیون سامسونگ AU7000 سامسونگ 43AU7000

برای اینکه بتوان نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بهتری برخوردار بود از فناوری کریستال استفاده شده است که این فناوری قادر است سطح درخشندگی و کنتراست تصاویر ارائه شده در خروجی را تا حد بسیار زیادی بهبود دهد. همچنین کیفیت تصویر خروجی که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است به صورت ۴K می باشد که این کیفیت تصویر می تواند جزئیات بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار دهد.

همچنین این مدل دارای رزولوشن تصویر ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی عمق باور نکردنی از تصاویر و در خروجی ارائه می دهد. برای دستیابی به کیفیت تصویر بهتر و رضایت هرچه بیشتر کاربران طراحان حین تلویزیون از فناوری‌ های مختلفی بهره گرفتند که در این بخش تعدادی از این تکنولوژی ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

یک تلویزیون هر چه طیف رنگی بیشتری را نمایش دهد تصاویری که در خروجی را می دهد بسیار واقعی و جذاب تر بوده و رنگ‌ هایی که در خروجی نیز نمایش داده می شود شباهت بسیار زیادی به رنگ های موجود در طبیعت دارد. برای همین منظور در تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ سری AU7000 از فناوری Pure Color استفاده شده است که می‌تواند تعداد رنگ های نمایش داده شده در تلویزیون را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

همچنین برای بهبود محتوای تصویر در این مدل از تکنولوژی HDR استفاده شده است که این تکنولوژی از فرمتهای HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند. در واقع می توان چنین گفت فناوری HDR بسزایی در افزایش وضوح و کنتراست تصاویر و همچنین طیف رنگی نمایش در خروجی دارد. این تلویزیون برای علاقه مندان به فیلم و سریال قابلیت بسیار جالبی به نام Filmmaker را در نظر گرفته است که با استفاده از این قابلیت تصاویر دقیقاً مشابه آنچه که مد نظر فیلمساز بوده است به مخاطب ارائه می گردد و لذت دیدن آن برنامه را دو چندان میکند.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ AU7000

Design TV (2) - خرید تلویزیون سامسونگ AU7000 سامسونگ 43AU7000

این تلویزیون با طراحی زیبای خود توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است .تلویزیون سامسونگ با ضخامت کم و حاشیه نازک بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد همچنین از حواس پرتی شما هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد نظرتان جلوگیری می کند.این تلویزیون در دو طرف خود دارای پایه های بسیار محکمی است که استحکام تلویزین را بسیار بالا می برد و می توانید تلویزیون را بدون هیچ لرزشی روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

مطالعه
انواع رنگ های داخلی

پردازشگر تلویزیون هوشمند سامسونگ ۴۳AU7000

TV Samsung AU8000 Digibaneh15 - خرید تلویزیون سامسونگ AU7000 سامسونگ 43AU7000

طراحان و سازندگان تلویزیون سامسونگ ۴۳AU7000 برای اینکه بتواند جنبه های مختلف تلویزیون از جمله کیفیت تصویر و صدا و یا کنتراست تصاویر او را تا حد بسیار زیادی افزایش دهند از یک پردازشگر مجزا در این تلویزیون استفاده کرده اند. در این مدل از پردازشگر قدرتمند کریستالی به اسم Crystal Processor 4K استفاده شده است این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مختلفی که برای آن تعریف شده است و همچنین هوش مصنوعی که در ان قرار داده شده.

می‌تواند المان های مختلف تلویزیون را تحت تاثیر خودت قرار دهد. یکی از فناوری هایی که برای بهبود کیفیت تصویر تلویزیون استفاده شده است، ۴K Upscaling نام دارد که عملکرد آن به این گونه است که در صورتی که کیفیت تصاویر ارسالی از مبدأ دارای مشکل  و یا دارای کیفیت نامطلوب پایین باشد، با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت ۴K افزایش داده می شود و در نتیجه کار بر همواره تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن ها در خروجی مشاهده خواهد کرد.

همچنین اگر مخاطب در حال تماشای فیلم های اکشن و یا بازی های با سرعت بالا باشد نیازی نیست که از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر و تار شدن آن نگران باشند، در این مدل برای حل این مسئله از تکنولوژی Motion Xcelerator استفاده شده است که این فناوری با استفاده از خاموش کردن نور پس زمینه میتواند جلوی تار شدن تصاویر را بگیرد و خروجی را به صورت روان و واضح در اختیار کاربر قرار دهد.

کیفیت صدا تلویزیون ۴K سامسونگ ۴۳AU7000

TV Samsung AU8000 Digibaneh19 - خرید تلویزیون سامسونگ AU7000 سامسونگ 43AU7000

تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ سری AU7000 از کیفیت صدای خوبی نیز برخوردار می باشد و صدا را با وضوح مناسبی به کاربر انتقال می دهد. برای همین منظور در این تلویزیون از سیستم صوتی دو کاناله استفاده شده است و همچنین این تلویزیون دارای دو عدد بلندگو می باشد که هر یک از این بلندگو ها توان صوتی ۱۰ وات را در خروجی تولید می‌کنند و مجموعا توان صوتی ۲۰ وات به خروجی منتقل می شود.

اگر کاربر به افزایش میزان صدای تلویزیون احتیاج پیدا کند می تواند اقدام به خرید سیستم صوتی ساندبار نماید و در صورت خرید یک سیستم صوتی با استفاده از قابلیت Q-Symphony که در تلویزیون تعبیه شده است، سیستم صوتی و تلویزیون با همدیگر هماهنگ شده و صدا از آنها به صورت همزمان پخش می شود.اگر در  ساعت خاصی از شبانه روز قصد داشته باشید که برنامه مورد نظر خود را تماشا کنید.

مطالعه
عوامل با اهمیت در انتخاب میز آرایش در سرویس خواب جوان

طوری که صدای تلویزیون مزاحم استراحت و بقیه افراد نشود می توانید صدای تلویزیون را به گوشی همراه منتقل کنید و از دیدن برنامه خود لذت ببرید که برای این منظور در این تلویزیون از فناوری Tv Sound To Mobile استفاده شده است این قابلیت صدای تلفن را به گوشی همراه منتقل میکند. حالت عکس این تکنولوژی نیز در این تلویزیون استفاده شده است به این مفهوم که  محتوای مورد نظر خود را با استفاده از تلفن همراه در تلویزیون پخش کنید.

برای دسترسی به این قابلیت از تکنولوژی Bluetooth Audio در تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ سری AU7000 استفاده شده است. این تلویزیون از قابلیت Multiroom Link نیز برخوردار می‌باشد که در آن چندین دستگاه از طریق اتصال بیسیم به همدیگر متصل میشوند و صدا از یک دستگاه به عنوان مبدا در سایر دستگاه ها پخش خواهد شد. اگر نیاز به معرفی یک محصول با کیفیت و خاص را دارید ما به شما تلویزیون سامسونگ ۵۸AU7000 را پیشنهاد میکنیم.

قابلیت اسمارت تلویزیون سامسونگ ۴۳AU7000

5 700px - خرید تلویزیون سامسونگ AU7000 سامسونگ 43AU7000

تلویزیون ۴۳ اینچ سری AU7000 قابلیت های اسمارت بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد .این تلویزیون دارای سیستم عامل تایزن است که دسترسی به منوی ان بسیار اسان است و برنامه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Smart things که با استفاده از ان میتوانید دستگاه های هوشمند منزل خود را توسط صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید و برخی از عمال مربوط به انها را انجام دهید.

تلویزیون سامسونگ ۴۳AU7000 دارای ۳ عدد پورت HDMI و ۱ عدد پورت USB است که برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود میتوانید از کابل USB استفاده کنید.همچنین با استفاده از وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی هوشمند خود را مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماش کنید .یکی دیگر از قابلیت های این تلویزیون مرور گر وب است که به وسیله  ان می توانید از وب گردی خود لذت ببرید.

تلویزیون سامسونگ ۴۳AU7000

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.