رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

راهنمای خرید آینه دستشویی

راهنمای خرید آینه دستشویی

images 52 - راهنمای خرید آینه دستشویی

خرید آینه دستشویی یکی از مسائلی است که در دکوراسیون خانگی به آن توجه زیادی نمی‌شود، در حالی که برای داشتن یک منزل با طراحی دکور زیبا و لوکس باید به همه‌ی قسمت‌‌‌‌‌‌های آن توجه کرد.

دکور دستشویی یکی از مواردی است که به سختی می‌توان آن را بدون یک آینه زیبا و چشم گیر تصور کرد. نه تنها برای زیبایی دکور بلکه وجود یک آینه در محیط دکوراسیون دستشویی یک الزام می‌باشد. انتخاب مدل آینه به محیط دستشویی و نحوه دکوراتیو آن بستگی دارد. با توجه به وجود انواع مدل آینه‌ دستشویی زیبا و متنوع، انتخاب آن را برای همه ما مشکل کرده است.

مطالعه
خرید ال ای دی سامسونگ 43AU8000 سایز 43 اینچ کیفیت تصویر 4K

زمانی که حرف از خرید مدل آینه سرویس بهداشتی می‌شود، باید به نکاتی توجه کرد تا در ازای پولی که پرداخت می‌شود، محصول باکیفیت و مناسبی خریداری شود. بدین منظور بررسی مدل‌‌‌‌‌های مختلف و شناسایی بهترین و متناسب‌ترین نوع آینه بسیار حائز اهمیت است.

ما در این مقاله می‌خواهیم با معرفی انواع مدل‌‌‌‌‌‌های آینه دستشویی انتخاب آن‌ها را برای خرید راحت‌تر کنیم، تا بتوانید بهترین مدل آینه را برای دستشویی خود انتخاب کنید و فضای منزل؛ خصوصا دستشویی خود را لوکس نمایید. اگر می‌خواهید بهترین مدل آینه را برای فضای دستشویی خود انتخاب کنید با ما همراه باشید.

برای خرید سرویس آینه دستشویی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید بهترین سرویس آینه دستشویی به نکات مختلفی از جمله، متراژ، جنس، رنگ، مدل و … توجه کرد. در این ‌بخش نکاتی را برای تهیه بهترین مدل آینه دستشویی با شما در میان می‌گذاریم، تا انتخاب آن را برای شما راحت‌تر کند.

مطالعه
جدیدترین تلویزیون سونی 50X80J

چه رنگی برای آینه سرویس بهداشتی مناسب است؟

 رنگ آینه یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام خرید سرویس آینه دستشویی باید به آن توجه کرد. برای انتخاب رنگ آینه باید به تناسب رنگ آن با محل نصب توجه کنید، بهتر است برای انتخاب رنگ آینه به رنگ روشویی، کاشی و سرامیک محیط نصب دقت داشته باشید. تناسب رنگ آینه با محیط می‌تواند در زیبایی و لوکس شدن آن محیط موثر باشد.

متراژ چه نقشی در خرید سرویس آینه دستشویی دارد؟

متراژ محل نصب نیز بسیار حائز اهمیت است. نصب آینه‌‌‌‌‌های خیلی بزرگ در محل‌‌‌‌‌های کوچک یا بالعکس ظاهر زیبایی را به آن محیط نمی‌دهد، هرچند بهترین مدل آینه سرویس بهداشتی را انتخاب کرده باشید. دقت کنید اندازه آینه بزرگ‌تر از روشویی نباشد. آینه‌‌‌‌‌های عریض که از روشویی بزرگتر باشند، ممکن است نظم دکوراسیون را بهم بریزند و ظاهر نامرتبی به دکوراسیون فضای نصب بدهند.

مطالعه
خرید فرش بلوچ

برای دیدن بقیه مطالب کلیک کنید.

 

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.