رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

قیمت تلویزیون کریستال سامسونگ ۶۵AU7000

شرکت سامسونگ از جمله شرکت های میباشد که در زمینه تولید محصولات خانگی به خصوص تلویزیون های هوشمند سابقه و فعالیت بسیار زیادی دارد. محصولات این برند در بازار جهانی از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد که همین علت سبب میگردد تا طراحان و سازندگان مدل های مختلف تلویزیون های این شرکت از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها جهت بالا بردن سطح رضایت مشتری استفاده کنند. یکی از پرفروش ترین ها تلویزیون سامسونگ ۶۵AU7000 میباشد.

یکی از مدل های که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند تولید شده است AU7000 نام دارد که در اندازه ها و سایز های گوناگونی به مرحله ساخت رسیده است. آنچه که ما قصد داریم به تفصیل در ارتباط با ویژگی ها و خصوصیات آن صحبت کنیم سایز ۶۵ اینچ  می باشد که به اختصار آن را ۶۵AU7000 می نامند. تلویزیون ۶۵AU7000 به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بهتری برخوردار میباشد و آن هم به علت استفاده از فناوری کریستال در ساخت صفحه نمایش آن می باشد.

تلویزیون سامسونگ AU7000 هم چنین از کیفیت تصویر خروجی ۴K استفاده می کند که باعث می شود کیفیت باور نکردنی از تصویر را در صفحه نمایش داشته باشیم. برای پردازش هرچه بهتره تصاویر و بالا بردن کیفیت آن از موتور پردازشگر کریستالی استفاده می‌شود که می‌تواند از روش‌های مختلفی برای بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون استفاده کند. این مدل از صدای مطلوب نیز برخوردار می باشد که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده می‌کند.

TV SAMSUNG 65AU8000 DOZINKALAA 1 - قیمت تلویزیون کریستال سامسونگ 65AU7000

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های ۲۰۲۱ مراجعه نمایید.

طراحی تلویزیون ۶۵AU7000 نیز از ظرافت بسیار خاصی برخوردار می باشد و همچنین به سادگی قابلیت نصب روی دیوار را دارد که اراستگی خاصی به چیدمان منزل می بخشد. همچنین برای بالا بردن کنتراست تصاویر در این تلویزیون از فناوری Contrast Enhancer استفاده شده است. خبر خوب برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای و کنسول های بازی این است که تلویزیون  AU7000 سامسونگ سایز ۶۵ اینچ از تکنولوژی ALLM پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون همچنین دارای دارای جستجوگر صوتی نیز می باشد که با استفاده از این خاصیت کاربر میتواند با استفاده از صدا،فرامین مورد نظر خود را به تلویزیون منتقل کند.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ ۶۵AU7000

TV SAMSUNG 65AU8000 DOZINKALAA 3 - قیمت تلویزیون کریستال سامسونگ 65AU7000

طراحان مدلهای مختلف تلویزیون‌ های هوشمند همواره سعی دارند از فناوری ها و تکنولوژی های خاصی جهت بهبود کیفیت تصویر استفاده کنند و این امر مشخص است که یک تلویزیون هرچه کیفیت بهتری داشته باشد می تواند موجب رضایت هرچه بیشتر مشتری گردد. در تلویزیون سامسونگ ۶۵AU7000 از فناوری کریستال استفاده شده است.

که این فناوری موجب می گردد تا سطح درخشندگی و کنتراست تصاویر ارائه شده در خروجی و همچنین طیف رنگ های قابل نمایش در تلویزیون به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی واحد بسیار فوق العاده ای افزایش می یابد. این تلویزیون همچنین برای پنل خود از فناوری VA استفاده کرده است که این فناوری موجب می‌شود تا زاویه دید افقی بسیار گسترده در اختیار کاربر قرار بگیرد.

مطالعه
راه های درست کردن خمیر پیتزا

منظور از زاویه دید گسترده این می باشد که کاربر در هر مکان و محدوده ای نسبت به تلویزیون قرار داشته باشد، بدون افت کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند. برای بهبود محتوای تصویر در این مدل از تکنولوژی HDR نیز استفاده شده است این تکنولوژی از فرمت های رایج HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. در واقع وظیفه اصلی این فناوری این است که کنتراست تصاویر و طیف های رنگی قابل نمایش در تلویزیون ۶۵AU7000 را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشد.

یکی از مسائل بسیار مهم در بحث کیفیت تصویر طیف رنگی قابل نمایش توسط تلویزیون می باشد یک تلویزیون هرچه توانایی بیشتری در نمایش رنگ های مختلف داشته باشد، تصاویری که در خروجی ارائه می دهد، واقعی تر بوده و برای مخاطب جذاب تر می باشد. برای همین منظور در تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ AU7000 از فناوری Pure Color استفاده شده است. فناوری باعث می شود که طیف رنگی بسیار گسترده ای در تلویزیون قابل تشخیص باشد و به همین میزان تصاویری که در خروجثی نمایش داده می‌شود زنده و جذاب تر می‌ باشد.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سامسونگ ۶۵AU7000

 

رنگ های زیبا و شفاف با قابلیت PurColor

TV SAMSUNG 65AU8000 DOZINKALAA 8 - قیمت تلویزیون کریستال سامسونگ 65AU7000

تلویزیون ۴K سامسونگ ۶۵AU7000 از فناوری منحصر به فرد PurColor استفاده می کند. این فناوری یکی از بهترین فناوری های مورد استفاده در مدل های پیشرفته سامسونگ است. اساساً تمام تلویزیون های LED هنگام نمایش تصاویر روی آبی، سبز و قرمز تمرکز می کنند. به این ترتیب در تصاویر این سه رنگ که رنگ اصلی هستند تقویت شده و بقیه رنگ ها عادی می مانند. تلویزیون سامسونگ ۶۵AU7000 به لطف استفاده از فناوری PurColor رنگ ها را به بهترین شکل ممکن نمایش می دهد. در واقع به جای این سه رنگ اصلی، این فناوری بر روی نمایش زرد، بنفش و فیروزه ای تمرکز دارد. به همین دلیل علاوه بر سه رنگ اصلی، رنگ هایی که حاوی این تناژ رنگ هستند نیز بهبود یافته اند. در نتیجه تقریبا تمام رنگ های موجود در تصاویر در زیبایی و وضوح همه چیز نشان داده می شود.

سایر ویژگی های ویژه تصویر در تلویزیون SAMSUNG 65AU7000

TV SAMSUNG 65AU8000 DOZINKALAA 7 - قیمت تلویزیون کریستال سامسونگ 65AU7000

سامسونگ همیشه تمام تلاش خود را برای نمایش تصاویر با کیفیت در تلویزیون های خود انجام داده و در این زمینه بسیار موفق بوده است. تلویزیون سامسونگ ۶۵AU7000 اینچ اگرچه یکی از مدل های میان رده سامسونگ است، اما ویژگی های تصویری خوبی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

همانطور که قبلا ذکر شد، تلویزیون ۶۵AU7000 سامسونگ از فرمت های تصویر HDR 10+ و HLG پشتیبانی می کند. این فرمت ها به افزایش وضوح و کنتراست تصاویر کمک می کنند تا تصاویری زیبا و با کیفیت به بیننده نشان دهند.

یکی دیگر از فناوری های تصویربرداری که تاثیر زیادی در افزایش کنتراست دارد مگا کنتراست است. این فناوری فوق العاده به طور حرفه ای قسمت های با کنتراست تصویر را تشخیص می دهد و کنتراست آنها را افزایش می دهد. تصاویر با کنتراست بالا به لطف عملکرد Mega Contrast نمایش داده می شوند.

فناوری UHD Dimming یکی از بهترین ویژگی ها در مشخصات تصویر تلویزیون هوشمند سامسونگ ۶۵AU7000 است. UHD Dimming روشنایی صفحه نمایش کافی برای نمایش تصاویر با روشنایی دلخواه ایجاد می کند. مهمترین وظیفه این فناوری تنظیم نور برای تصاویر است. با UHD Dimming، نور مناسب بر روی صفحه نمایش ایجاد می شود.

تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ ۶۵AU7000 از One Billion Color نیز پشتیبانی می کند. این فناوری جالب به نشان دادن عمیق ترین رنگ ها در تصویر کمک می کند و رنگ را در تصاویر افزایش می دهد. این باعث می شود طیف وسیع تری از رنگ ها بر روی صفحه تلویزیون نمایش داده شود و رنگ ها واقعی تر به نظر برسند تا تجربه تماشای فیلم منحصر به فردی را به شما ارائه دهند.

مطالعه
جدیدترین تلویزیون ال جی 55NANO80

طراحی زیبا در ال ای دی ۲۰۲۱ سامسونگ ۶۵AU7000

TV SAMSUNG 65AU8000 DOZINKALAA 2 - قیمت تلویزیون کریستال سامسونگ 65AU7000

“تلویزیون سامسونگ ۶۵AU7000” دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است که توجه کاربران بسیاری به خود جلب کرده است.تلویزیون سامسونگ دارای ضخامت کم و حاشیه نازک است که گستره دید بیشتری را هنگام تماشای تلویزیون در اختیار شما قرار می دهد.همچنین به علت ضخامت کم بسیار برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است.

همینطور تلویزیون ۶۵AU7000 دارای پایه های در دو طرف خود است که استحکام تلویزیون را بسیار بالا میبرد و شما می توانید بدون هیچ گونه لرزشی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

سیستم عامل تایزن

TV SAMSUNG 65AU8000 DOZINKALAA 4 - قیمت تلویزیون کریستال سامسونگ 65AU7000

تلویزیون کریستال سامسونگ ۶۵AU7000 دارای سیستم عامل تایزن است که برنامه های مختلفی در اختیار کاربران خود قرار می دهد و دسترسی به منوی ان بسیار اسان است .این تلویزیون دارای ۱ عدد پور USB و ۳ عدد پورت HDMI است که برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود می توانید از کابل USB استفاده کنید.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Smart things است که به وسیله ان می توانید وسایل هوشمند منزل خود را در صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید.

همچنین می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود مانند لپتاپ،تبلت و گشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.میتوانید با استفاده از قابلیت مرور گر وب تعبیه شده در تلویزیون ۶۵AU7000 از وب گردی خود لذت ببرید.

پردازشگر قدرتمند تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ AU7000

TV SAMSUNG 65AU8000 DOZINKALAA 5 - قیمت تلویزیون کریستال سامسونگ 65AU7000

استفاده از پردازشگر مجزا در تلویزیون این مزیت را دارد که به نسبت تلویزیونهای که از پردازشگر مجزا استفاده نمیکنند، المان هایی مانند کیفیت تصویر و صدا و همچنین کنتراست تصاویر و طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون از کیفیت بسیار بهتری برخوردار می باشند که همه این موارد با هم منجر به کیفیت بهتر تصویر می شوند. در تلویزیون سامسونگ ۶۵AU7000 از پردازشگر قدرتمند Crystal Processor 4k استفاده شده است.

این پردازشگر با استفاده از هوش مصنوعی که در آن قرار داده شده و همچنین الگوریتم های مختلفی مانند یادگیری عمیق، می‌تواند به بهبود هرچه بیشتر جنبه های مختلف یک تلویزیون کمک کند. یکی از فناوری های بسیار فوق‌العاده که در تلویزیون ۶۵AU7000 از آن استفاده شده است ۴K Upscaler نام دارد که کارکرد آن به این گونه است که در صورتی که تصاویر یا تصاویری که در حال پخش از تلویزیون می باشند.

دارای کیفیت نامطلوب و پایین می باشد با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت ۴K بهبود داده می شود و تصاویر مطابق آنچه مد نظر کاربر هست در خروجی نمایش داده خواهد شد. ال ای دی سامسونگ ۶۵AU7000 همچنین با استفاده از قابلیت های Digital Clean View و Analog Clean View این توانایی را دارد که نویز های موجود در تصاویر دیجیتال و آنالوگ را از بین ببرد.

برای اینکه در حین مشاهده فیلم های اکشن یا بازی های رایانه ای سریع مشکلی پیش نیاید و کاربر تصاویر را به صورت واضح دریافت کند از تکنولوژی Motion Xcelerator استفاده شده است که این فناوری باعث می گردد تصاویر به صورت روان و شفاف در خروجی مشاهده گردد و کاربر از برنامه یا بازی مورد نظر خود لذت دو چندانی را ببرد.

مطالعه
درب های منحصر به فرد

تکنولوژی Motion Xcelerator

TV SAMSUNG 65AU8000 DOZINKALAA 9 - قیمت تلویزیون کریستال سامسونگ 65AU7000

تلویزیون سامسونگ ۶۵AU7000 دارای فناوری Motion Xcelerator است. این فناوری اجازه می دهد تا تصاویر متحرک کاملا صاف و شفاف نمایش داده شوند. فناوری Motion Xcelerator برای کاهش لرزش تصویر در تلویزیون AU7000 سامسونگ استفاده می شود. تکان دادن تصویر در صحنه های اکشن یا سریع به این دلیل است که پیکسل ها مستثنی نیستند. فناوری Motion Xcelerator نور پس زمینه را خاموش می کند تا صحنه ها بدون لرزش نمایش داده شوند. بنابراین تصاویر به صورت روان توزیع شده و از تار شدن آن جلوگیری می شود.

کیفیت صدا در تلویزیون هوشمند سامسونگ ۶۵AU7000

TV SAMSUNG 65AU8000 DOZINKALAA 6 - قیمت تلویزیون کریستال سامسونگ 65AU7000

هر اندازه که کیفت تصویر یک تلویزیون از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد و برای کاربران مهم است، به همان میزان کیفیت صدا نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد و تناسب بین این دو عامل سبب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خواهد شد. برای همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون ۶۵AU7000 از به روزترین فناوری ها جهت بهبود هرچه بیشتر کیفیت صدا در این تلویزیون استفاده کرده‌اند.

تکنولوژی Dolby Digital Plus از جمله فناوری هایی است که در این تلویزیون از آن استفاده شده است که سبب می شود تا صدا به صورت فراگیر و همه جانبه در اختیار مخاطب قرار گیرد. سیستم صوتی استفاده شده در این تلویزیون دو کاناله میباشد و همچنین توان صوتی خروجی این دستگاه برابر ۲۰ وات می باشد. با توجه به مشخصات ذکر شده می توان گفت که این تلویزیون از کیفیت صدای خوبی برخوردار می باشد و صدا را با وضوح مناسبی به مخاطب منتقل خواهد کرد.

با استفاده از قابلیت Multiroom Link می‌توان چندین دستگاه هوشمند را از طریق اتصال بی سیم یا همان وای فای به یکدیگر متصل کرده و صدا را از یک دستگاه در سایر دستگاه ها پخش نمود. همچنین می توان محتویات صوتی تلفن همراه خود را برای تلویزیون مشاهده کرد که برای اینکار از تکنولوژی Bluetooth Audio کمک گرفته می شود.

همچنین برای بهبود کیفیت صدا در تلویزیون SAMSUNG 65AU7000 از تکنولوژی Adaptive Sound بهره گرفته شده است که این تکنولوژی قادر است صدای تلویزیون را متناسب با ژانر و محتوای در حال پخش از ان به صورت خودکار و اتوماتیک تنظیم کند.همچنین اگر احتیاج به افزایش میزان صدای تلویزیون داشته باشید می توانید اقدام به خرید سیستم صوتی یا ساندبار نمایید.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ ۶۵AU7000 اینچ را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. در صورتی که به تلویزیون با کیفیت تری برای تماشای فیلم و استفاده معمولی نیاز دارید، با کمی هزینه بیشتر می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ ۶۵AU8000 بروید.

مزایا و معایب تلویزیون AU7000 سامسونگ سایز ۶۵ اینچ

مزایا

* کیفیت تصویر ۴K بسیار مناسب

* رابط کاربری عالی

* گزینه های کنترل متعدد

معایب

* صدای کم در سایزهای بزرگ (مثل ۷۵ اینچ)

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ ۶۵AU7000 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ ۶۵AU7000 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.