رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

قیمت تلویزیون ۴K ال جی UP7750 ال جی ۴۳UP7750

تلویزیون ال جی ۴۳UP7750 ساخت ۲۰۲۱ دارای قابلیت اسمارت و کیفیت تصویر ۴K

LG TV 43up7750 2021 dozinkala2 - قیمت تلویزیون 4K ال جی UP7750 ال جی 43UP7750

یکی از با سابقه ترین و محبوب ترین شرکت ها در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند برند ال جی می باشد. در بازار ایران نیز این شرکت از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و محصولات آن دارای مشتری‌های بسیار زیادی می باشد. یکی از مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت تولید گردیده و به بازار جهانی عرضه شده است تلویزیون ال جی ۴۳UP7750 می باشد.
این مدل در اندازه و سایز های متفاوت طراحی شده است که در این بخش قصد داریم سایز ۴۳ اینچ را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های ان رو به طور کامل برای شما عزیزان تشریح کنیم.تلویزیون ال جی UP7750 از صفحه نمایش ال ای دی در طراحی خود استفاده کرده است و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن از نوع ۴K می باشد. کیفیت تصویر خروجی ۴K به نسبت تلویزیون هایی با کیفیت Full HD می‌تواند تا حدود ۴ برابر تصویر بهتری را به کاربر ارائه دهد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون ۲۰۲۱ هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های ۲۰۲۱ مراجعه نمایید.

در رابطه با کیفیت صدای این تلویزیون نیز میتوان به این نکته اشاره کرد که صدا را با وضوح مناسبی به مخاطب میرساند و برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرده است. سیستم عامل WebOs از جمله سیستم عامل های بسیار محبوب در میان تلویزیون های مختلف می باشد و برای تلویزیون ۴K ال جی UP7750 از این سیستم عامل بهره گرفته شده است که می تواند امکانات بیشماری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
این محصول همچنین برای علاقه‌مندان به گیمینگ و کنسول های بازی نیز یک گزینه بسیار مناسب می باشد که برای این منظور از فناوری ALLM برای داشتن تاخیر ورودی بسیار کم و همچنین از تکنولوژی HGIG برای نمایش دقیق و باکیفیت بازی استفاده می کند. تلویزیون ۴۳ اینچ ال جی UP7750 از اینترنت اشیا هم پشتیبانی می کند که به وسیله این قابلیت سایر دستگاه‌های هوشمند منزل را می توان کنترل کرد. این تلویزیون دارای طراحی بسیار ظریف و زیبای می باشد و با هرگونه چیدمان و دکوراسیون منزل سازگاری پیدا می کند و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد.

 طراحی منحصر بفرد و عالی در تی وی LG 43UP7750

tv lg 43up7750 2021 dozinkala7 700x465 - قیمت تلویزیون 4K ال جی UP7750 ال جی 43UP7750

تلویزیون ۴K ال جی ۴۳UP7750 دارای طراحی زیبا و خاصی است که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است .این تلویزیون دارای ضخامت بسیار کمی است که باعث می شود بسیار برای نصب روی دیوار مناسب باشد و شما به راحتی می توانید ان را به دیوار نصب کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید .

مطالعه
لیست قیمت گلیم فرش ۶ متری فانتزی در سال 1401

تلویزیون اسمارت ال جی ۴۳UP7750 دارای ۲ پایه در کناره تلویزیون است که استحکام و مقاومت تلویزیون را بالا میبرد و شما می توانید بدون هیچ لرزشی تلویزیون را بر روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.همچنین حاشیه باریک این تلویزیون از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان جلوگیری می کنید و شما می توانید با دقت بیشتری به تماشای تلویزیون بپردازید.

کیفیت تصویر در تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی ۴۳UP7750

tv lg 43up7750 2021 dozinkala6 700x394 - قیمت تلویزیون 4K ال جی UP7750 ال جی 43UP7750

کیفیت تصویر از جمله فاکتورهایی می باشد که در ارزیابی یک تلویزیون، تمام فاکتورهای دیگر را تحت تاثیر قرار می دهد و در صورت بالا بودن سطح کیفی خروجی ارائه شده تا حد بسیار زیادی رضایت کاربران را از آن تلویزیون دربر خواهد داشت. تلویزیون ال جی ۴۳UP7750 عکس صفحه نمایش ال ای دی بهره می برد و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن به صورت ۴K می باشد.
رزولوشن تصویر این تلویزیون ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل می‌باشد که این تعداد پیکسل تشکیل دهنده می تواند جزئیات باور نکردنی و فوق العاده از تصویر را در صفحه نمایش به مخاطب نشان دهد. این تلویزیون برای علاقه مندان به فیلم و سریال قابلیت جالب FilmMaker را در نظر گرفته است که این قابلیت سبب می شود تا تصاویر دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز بوده است به مخاطب برسد و لذت دیدن برنامه مورد نظر را دو چندان می سازد.
متاسفانه تلویزیون ۴۳UP7750 از قابلیت Local Dimming پشتیبانی نمی کند ولی برای کنترل و بهبود حدودی کنتراست تصاویر از فناوری LG Local Contrast استفاده می کند. برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR استفاده شده است این فناوری از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. برای نمونه پشتیبانی از فرمت HLG سبب می شود تا رنگ های موجود در تصویر تقویت شده و تصاویر با کیفیت بسیار فوق العاده ای در اختیار کاربران قرار بگیرد.
به طور کلی می توان گفت که استفاده از فناوری HDR سبب می شود تا قسمت های روشن و تاریک صحنه در حال پخش از تلویزیون ال جی UP7750 سایز ۴۳ اینچ با تفاوت بسیار بیشتری قابل نمایش باشد و همچنین کنتراست تصاویر ارائه شده در خود را تا حد بسیار زیادی بهبود می بخشد.برای نور پس زمینه در این تلویزیون از فناوری Direct LED استفاده می شود.

هوشمند بودن تلویزیون ۴۳ اینچ ال جی UP7750

tv lg 43up7750 2021 dozinkala4 700x427 - قیمت تلویزیون 4K ال جی UP7750 ال جی 43UP7750

تلویزیون ال جی ۴۳UP7750 قابلیت های اسمارت زیادی را در اختیارکاربران خود قرار داده است.این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است که دسترسی به منوی ان بسیار اسان بوده و شما می توانید به راحتی از امکانات ان استفاده کنید.یکی از قابلیت های جذاب تلویزیون ال جی Sports Alert  یا هشدار ورزشی است که به وسیله ان می توانید حتی اگر در حال تماشای محتوای دیگر باشید از اتفاقات مهم بازی و زمان شروع و پایان رویداد های مهم ورزشی مطلع شوید.

مطالعه
آیا پکیج دیواری هرساله نیاز به سرویس داره؟

این تلویزیون دارای ۲ عدد پورت HDMI و ۱ عدد پورت USB است . “تلویزیون LG 43UP7750”  از فناوری Top Picks For You برخوردار است که محتوای های نزدیک به سلیقه شما را در منوی اصلی قرار می دهد.همچنین در سامسونگ ۴۳UP7750 با استفاده از وای فای و بلوتوث می توانید دستگاه های خارجی خود را مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.همینطور می توانید بااستفاده از قابلیت مرور گر وب تعبیه شده در تلویزیون از وب گردی خود لذت ببرید.

پردازشگر قدرتمند ال ای دی هوشمند ال جی UP7750

tv lg 43up7750 2021 dozinkala8 700x391 - قیمت تلویزیون 4K ال جی UP7750 ال جی 43UP7750

پردازشگر از جمله ابزار های کمکی می باشد که می‌تواند برای بهبود کیفیت تصاویر و همچنین محتوای صوتی و کنتراست تصاویر ارائه شده و طیف رنگی قابل نمایش را تا حد بسیار زیادی بهبود دهد.
برای همین منظور در ال ای دی ال جی ۴۳UP7750 از پردازشگر بسیار قدرتمندی به نام α۵ AI Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده است به صورت لحظه‌ای تصاویر را پردازش کرده و بعد از اینکه کیفیت آن را بهبود داد در خروجی نمایش میدهد.
در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا پایین و نامطلوب باشد،با استفاده از قابلیتی به نام ۴K Upscaling استفاده می‌شود که با استفاده از این قابلیت کیفیت تصاویر در حد کیفیت ۴K بهبود داده می شود و نیازی نیست کاربر از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر نگرانی داشته باشد و خروجی همواره با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار او قرار خواهد گرفت.
یکی دیگر از قابلیت های بسیار جالبی که در این تلویزیون تعبیه شده است AI Brightness Control نام دارد که وظیفه آن این می باشد که با استفاده از سنسوری که درون تلویزیون ۴۳UP7750 قرار دارد میزان نور موجود در محیط را تشخیص داده و نوری که از صفحه نمایش منتقل می شود را متناسب با نور محیط به صورت خودکار و اتوماتیک تنظیم می کند. برای مثال هنگامی که کاربر در حال مشاهده صحنه های تاریک می باشد میزان نور صفحه نمایش نیز کاهش پیدا می‌کند تا جزئیات بیشتری از تصویر مشاهده شود.

کیفیت صدا در ال ای دی LG 43UP7750

tv lg 43up7750 2021 dozinkala3 700x394 - قیمت تلویزیون 4K ال جی UP7750 ال جی 43UP7750

تلویزیون ال جی ۴۳ اینچ UP7750  از صدای با کیفیت و وضوح بالا برخوردار است .این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی ۲۰ وات است.تلویزیون ال جی دارای فناوری Simultaneous Audio Output است که به وسیله ان صدای ساندبار و تلویزیون را به صورت هماهنگ و همزمان در تلویزیون پخش می کند و شما می توانید لذت بیشتری از دیدن تلویزیون ببرید.

مطالعه
درمورد ظروف مسی چه می دانید؟

همچنین به وسیله قابلیت Bluetooth Surround Ready می توانید انواع بلندگوهای خارجی را به وسیله بلوتوث به تلویزیون وصل کنید و قدرت صدای تلویزیون را افزایش دهید. تلویزیون ال جی ۴۳UP7750 دارای سیستم کاهنده نویز صدا است که نویز های اضافه موجود در صدا را تا حد امکان کاهش می دهد و وضوح صدای پخش شده را افزایش می دهد.  شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی UP7750 سایز ۴۳ اینچ را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را با قیمت ارزان، گارانتی و تضمین اصالت کالا از فروشگاه دوزین کالا خریداری نمایید. در صورتی که به تلویزیون با کیفیت تری احتیاج دارید، می توانید روی تلویزیون ال جی UP8150 حساب باز کنید، اگر به دنبال تلویزیون ارزان تری هستید پیشنهاد ما تلویزیون ال جی UP7550 می باشد.

نظر شما در مورد ال ای دی ال جی ۴۳UP7750 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی ۴۳UP7750 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

منبع : سایت ال جی

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.