رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

ضد شوره آجرنما چیست؟

ضد شوره آجرنما چیست؟

استفاده از روش های سنتی مانند شستشو با اسید و یا جوهر نمک جهت از بین بردن شوره‌ها می تواند سبب از رنگ پریدگی و یا زرد شدن آجرنما شود. این محصول علاوه بر خاصیت ضد شوره دارای خاصیت نانو ضد آب است و از کثیف شدن نما تا ۷ سال جلوگیری می کند. با اجرای پوشش نانو ضد شوره پس از اتمام اجرای آجرنما، تمام شوره های نما از بین می رود و همچنین به واسطه خاصیت نانویی که دارد مانع از ایجاد شوره در آینده می‌شود.

مطالعه
جذاب‌ترین چشم‌های رنگی

در بعضی از ساختمان ها به علت کثیف کار کردن آجرنما و ریختن شره‌های ملات روی آجرنما، رنگ آجرنما پس از نصب و شستشو کدر می‌شود و لکه های سیمان روی آجرنما باقی می ماند که سبب تغیر رنگ طبیعی آجرنما می‌شود. همچنین سطح نما با خاصیت نانو ضدآب می‌شود که این ویژگی باعث می‌شود نمای ساختمان دیگر کثیف و فرسوده نشود.

مواد نانو ضد شوره آجرنما NP-3000

با اجرای مواد نانو ضد شوره آجرنما NP-3000  به بر طرف یک مشکل جدی مثل؛ مشکل شوره زدن آجرنما، کمک بسیاری می‌کند. یکی از مواردی است که نگرانی هایی در انتخاب این مصالح برای نما ایجاد کرده است. به علت شسته شدن ماسه مورد استفاده در ملات آجرنما با آب شور و یا واکنش دادن املاح موجود در خاک آجر هنگام خارج شدن رطوبت ملات پشت آجر از علل اصلی این مشکل است. به طور کلی شوره زدن و سفیدک آجرنما را می‌توان با استفاده از مواد نانو ضد شوره آجرنما از بین برد.
uup5uvgljyxh - ضد شوره آجرنما چیست؟
 

مطالعه
همه چیز درباره موزه صلح تهران!

این محصول علاوه بر خاصیت ضد شوره‌ای که دارد، از بین بردن لکه‌های سیمان موجود؛ در سطح آجرنما، به آجرنما خاصیت آب گریزی می‌دهد و علاوه بر از بین رفتن لکه های سیمان و سفیدک های ناشی از ریختن ملات روی نما باعث تمیز ماندن نما و عدم جذب رطوبت می‌شود. نانو ضد شوره  هیچ گونه براقیت روی سطح آجرنما ایجاد نمی‌کند و مانند پوشش‌های رزینی با ایجاد لایه، از تنفس آجرنما جلوگیری نمی‌کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه روش های از بین بردن شوره و ضد شوره آجرنما به نانو پارس مراجعه کنید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.