رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

بهترین کرم دور چشم حاوی چه ترکیباتی است؟

اگر با حلقه های سیاه زیر چشم مواجه شده اید و نمی دانید چه چیزی باعث آن می شود، تنها نیستید. ما با مشاوره و تبادل نظر با متخصصان مراقبت از پوست، بهترین ترکیب برای کرم دور چشم را برایتان شرح خواهیم داد تا بتوانید بهترین کرم دور چشم را انتخاب کنید:

مدیر آموزش مراقبت از پوست در استودیوی ملی مراقبت از پوست Heyday، می‌گوید:

«موارد زیادی وجود دارند که می‌توانند باعث سیاهی دور چشم شوند، و در راس لیست کمبود خواب، کم آبی و ژنتیک است. همچنین کمبود آهن می تواند رگ های خونی را ضعیف کرده و منجر به تجمع خون در نواحی خاص شود. علاوه بر این، بدن شما در طول خواب عمیق خود را ترمیم می کند، بنابراین کمبود خواب می تواند مانع این فرآیند شده و منجر به گردش خون ضعیف در این مناطق گردد.”

210913161052 best eye cream for dark circles lead 750x422 - بهترین کرم دور چشم حاوی چه ترکیباتی است؟

شما می توانید ابتدا علت اصلی سیاهی دور چشم خود را کشف کرده و آنها را از طریق تغییرات مختلف در سبک زندگی برطرف کنید، در کنار آن مواد مفید خاصی نیز وجود دارد که فواید متفاوتی دارند و به کاهش ظاهر سیاهی دور چشم کمک می کنند.
اینها چند موردی هستند که حتما باید وارد برنامه روزانه مراقبت پوست خود کنید:

مطالعه
توالت فرنگی و ایرانی؛ کدام توالت برای سلامتی بهتر است؟

ویتامین سی

یکی از بهترین موادی که می‌توان در کرم‌های دور چشم یافت، ویتامین C است، زیرا رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد و پوست را درخشان می‌کند. ویتامین C همچنین یک تقویت کننده قوی کلاژن است و بنابراین افزودن ویتامین C به رژیم شبانه شما می تواند به ضخیم شدن ناحیه ظریف زیر چشم و پنهان کردن تغییر رنگ کمک کند.

ویتامین K

ویتامین K تجدید بافت را تحریک می کند و یک آنتی اکسیدان قوی است. ارزیابی یک پد پنبه ای حاوی ویتامین K و کافئین نشان داد که این پد به عنوان یک نرم کننده عمل می کند و به طور قابل توجهی ظاهر حلقه های زیر چشم را کاهش می دهد.

مطالعه
آبرسانی پوست چیست؟

کافئین

کافئین در افزایش میکروسیرکولاسیون عالی است، که به نوبه خود می تواند به کاهش سیاهی کمک کند. کافئین همچنین یک دفع کننده شناخته شده است که اگر با خواب کافی مشکل دارید، ایده آل است.

سرامیدها

سرامیدها لیپیدها (چربی ها) بخشی از سد پوستی را تشکیل می دهند و به پوست اجازه می دهند رطوبت را حفظ کند و در عین حال از آن در برابر عوامل محرک مانند گرد و غبار و آلودگی محافظت می کند. شانون مک‌لیندن، بنیان‌گذار برند مراقبت از پوست طبیعی FarmHouse، می‌گوید: کرم‌ها و سرم‌های حاوی سرامیدها و پپتیدها (اسیدهای آمینه با زنجیره کوتاه) به آبرسانی و تحریک تولید کلاژن و الاستین کمک می‌کنند، که پوست را حجیم می‌کند و آن را از خون جمع‌شده دور می‌کند.
مطالعات همچنین نشان داده‌اند که از آنجایی که سرامیدها از سیستم‌های مرطوب‌کننده طبیعی پوست تقلید می‌کنند، در جلوگیری از کم‌آبی بدن، که یکی از دلایل رایج سیاهی زیر چشم است، مؤثرتر هستند.

مطالعه
انحراف چشم و سردرد

 

منبع: CNN

 

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.