رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

بهترین کلینیک های جراحی بینی در تهران

عمل جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی نامی است که به عمل های جراحی برای تغییر شکل بینی داده می شود. دلایل انجام جراحی زیبایی بینی عبارتند از ترمیم بدشکلی های آسیب، تغییر ظاهر فیزیکی بینی برای اصلاح نقص مادرزادی، یا بهبود مشکلات تنفسی با بهبود برخی مشکلات تنفسی. در برخی موارد، مشکلات تنفسی و ظاهر فیزیکی ممکن است از دلایل انتخاب گزینه جراحی بینی باشد.

470178f59b36bb11577114136d133b3eded7ee47 - بهترین کلینیک های جراحی بینی در تهران

ساختار بینی چیست؟

قسمت بالایی بینی از استخوان و قسمت پایینی از غضروف تشکیل شده است که با پوست پوشانده شده است. جایگاه مهمی در دستگاه تنفسی دارد.

عمل رینوپلاستی چگونه انجام می شود؟

رینوپلاستی می تواند استخوان، بافت غضروف، لایه پوست یا هر سه مورد را در صورت لزوم تغییر دهد. هنگام برنامه ریزی برای جراحی بینی، جراح بینی سایر ویژگی های صورت فرد، پوست در بینی و آنچه فرد می خواهد تغییر دهد را در نظر می گیرد.  مانند تمام جراحی های بزرگ، جراحی بینی نیز خطرات مختلفی را به همراه دارد. خطرات عفونت، خونریزی و واکنش نامطلوب به بیهوشی همیشه در جراحی های بزرگ وجود دارد.

همچنین خطرات جداگانه ای برای جراحی بینی وجود دارد. اینها شامل مشکل در تنفس از طریق بینی، بی حسی دائمی در داخل و اطراف بینی، ناهمواری بینی، درد، تغییر رنگ یا تورم دائمی، جای زخم، سوراخ شدن سپتوم و نیاز به مداخله جراحی اضافی است.

shutterstock 731042263 - بهترین کلینیک های جراحی بینی در تهران

مشاوره قبل از عمل جراحی بینی

قبل از شروع مرحله برنامه ریزی جراحی بینی، مصاحبه ای بین پزشک و فردی که مرحله جراحی بینی را در نظر می گیرد انجام می شود تا مشخص شود که آیا عمل جراحی موثر خواهد بود یا خیر.

در این مصاحبه تاریخچه پزشکی فرد مشخص می شود. مهمترین سوالی که پزشک از او می پرسد در مورد انگیزه و اهداف فرد از جراحی است. در این مرحله مهمترین جزئیات برای مطلوب شدن نتایج نهایی بیان خواسته ها و اهداف به صورت کاملا صادقانه است.

مطالعه
بهترین راه حل برای درمان و مدیریت اضطراب چیست؟

جراح به وضوح برای کاندیدای جراحی بینی توضیح می دهد که جراحی بینی چه چیزی را می تواند و چه چیزی را نمی تواند به ارمغان آورد. پس از آن، او اطلاعاتی در مورد احتقان بینی، جراحی های گذشته و داروهای استفاده شده جمع آوری می کند. افراد مبتلا به اختلال خونریزی مانند هموفیلی ممکن است کاندید عمل جراحی بینی نباشند. در طول این فرآیند، پزشک یک معاینه فیزیکی کامل از جمله آزمایش‌های آزمایشگاهی مانند آزمایش خون انجام می‌دهد. وی همچنین ویژگی های صورت کاندید جراحی بینی و داخل و خارج بینی وی را بررسی خواهد کرد.

 

به این ترتیب می توان تعیین کرد که چه تغییراتی باید ایجاد شود و چگونه ویژگی های فیزیکی مانند ضخامت پوست یا استحکام غضروف در نوک بینی می تواند روی نتایج تاثیر بگذارد. معاینه فیزیکی نیز برای تعیین تأثیر جراحی بینی بر روی تنفس مهم است.

می توان از بینی عکس گرفت و جراح تصاویر را با کمک کامپیوتر دستکاری کرد تا نشان دهد چه نتایجی ممکن است. جراح بینی همچنین از این عکس ها برای ارزیابی های قبل و بعد، در حین جراحی و برای بررسی های طولانی مدت با مرجع استفاده می کند.

 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی کلینیک های معتبر در زمینه جراحی بینی بپردازیم:

کلینیک دکتر سعید شیرنگی:  

عمل زیبایی بینی یکی از مهم ترین جراحی ها به حساب می آید  و در صورتی که پزشک نامناسبی را برای این امر انتخاب نمایید باعث بروز مشکلات جدی بعد از عمل خواهید شد. بنابراین با دقت و حوصله پزشک خود را انتخاب نمایید تا رضایت بیشتری از این عمل داشته باشید. برای انتخاب پزشک متخصص جراحی بینی خوب در تهران نیاز است تا ابتدا به سوابق، نمونه کارهای پزشک در سایت و اینستاگرام بپردازید. هم چنین با مطالعه نظرات سایت ها در خصوص نحوه عملکرد پزشک، می توانید بهترین پزشک متخصص جراحی بینی را برگزینید. یکی از بهترین پزشک های متخصص جراحی بینی در تهران، جناب دکتر سعید شیرنگی هستند.

مطالعه
علائم پیر چشمی

برای مشاهده نمونه کارهای دکتر سعید شیرنگی در زمینه جراحی های زیبایی بینی (گوشتی و استخوانی) می توانید به سایت ایشان مراجعه کنید. هم اکنون می توانید با جست و جوی نام ایشان در اینترنت نمونه کارهای ایشان را در سایت و شبکه های اجتماعی مشاهده نمایید. کلینیک دکتر سعید شیرنکی را می توان یکی بهترین کلینیک های جراحی بینی در تهران معرفی کرد.

از جمله تخصص های دکتر سعید شیرنگی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. جراحی زیبایی و یا ترمیمی بینی، گونه، فک، گوش
  2. عمل ترمیمی شکاف کام و شکاف لب
  3. جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) و جراحی ترمیمی افتادگی پلک (پتوز)
  4. لیفتینگ صورت (کشیدن و جوانسازی پوست صورت)
  5. جراحی زیبایی سینه
  6. لیفت و بزرگ کردن لب با جراحی
  7. تزریق ژل به نواحی مختلف صورت با استفاده از بهترین مارک‌های موجود
  8. تزریق بوتاکس به نقاط مختلف صورت و بدن
  9. استخراج چربی (لیپوماتیک) برای از بین بردن چربی‌های اضافه بدن
  10. تزریق چربی به نقاط مختلف صورت و بدن

کلینیک مارال سلامت ایرانیان :

جراحی بینی از جمله عمل‌هایی به حساب می‌آید که هم جنبه درمانی داشته و هم برای برطرف کردن نواقص بینی انجام می‌شود. به این معنا که نوعی عمل زیباسازی نیز به حساب می‌آید. کلینیک مارال سلامت ایرانیان به عنوان یک پلتفرم بر بستر اینترنت، اطلاعات بسیار مفیدی را در خصوص تمامی عمل های زیبایی از حمله عمل بینی و معرفی بهترین پزشک های جراحی بینی به شما می دهد. در صورتی که قصد دارید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید می توانید به ادرس اینترنتی این سایت به نشانی https://maral-clinic.com/ مراجعه فرمایید.

مطالعه
کرم ضد آفتاب

کلینیک تخصصی جراحی بینی هلیا

کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا دارای سابقه چندین ساله و دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات پزشکی با تکنولوژی روز دنیا می باشد. این کلینیک با ارائه انواع خدمات زیبایی به خصوص در زمینه جراحی بینی، به عنوان یکی از بهترین کلینیک های تهران شناخته می شود.

هم اکنون می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و مشاهده خدمات این کلینیک در زمینه عمل های بینی به سایت کلینیک هلیا به نشانی https://heliaclinic.com/ مراجعه کنید.

کلینیک رز

کلینیک رز با مدیریت جناب دکتر رضا روحانی به عنوان یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران، به عنوان یکی از بهترین کلینیک ها برای عمل های زیبایی از جمله عمل بینی شناخته می شود. ارائه مشاوره تخصصی رایگان به صورت آنلاین یکی از ویژگی های مهم و بارز این کلینیک زیبایی است. هم چنین برنامه ریزی برای مشاوره قبل از عمل و ارائه راهنمایی های لازم پس از جراحی باعث شده است تا این کلینیک به عنوان یکی از برترین کلینیک های جراحی بینی در سال ۱۴۰۰ شناخته شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت اینترنتی کلینیک رز https://roz-clinic.com/ به نشانی مراجعه فرمایید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.