رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

نارگیل خشک، محصولی با خواص جادویی

نارگیل و نارگیل خشک شده یکی از میوه های بسیار لذیذ از گروه میوه های استوایی است. امروزه مصرف انواع میوه خشک شده به خصوص خرید نارگیل خشک به دلیل خواص و فواید بسیار آن رواج پیدا کرده است. از نارگیل خشک برای تهیه انواع مختلف غذا ، تهیه خمیر، بستنی و غیره استفاده می شود و اکثر مردم از آن به عنوان یک طعم دهنده بسیار مقوی برای افزایش طعم و خاصیت غذا استفاده می کنند.

نارگیل خشک شده چه خاصیتی دارد؟

ارزش غذایی نارگیل خشک بسیار بالاست اما در گذشته به ندرت مورد توجه مردم قرار میگیرد. در این مطلب قصد داریم فواید بسیار شگفت انگیز و جالب خوردن روزانه نارگیل خشک را به شما بگوییم و اجازه نمی دهیم مدت زیادی از فواید آن غافل بمانید.

مطالعه
درمان افسردگی بدون دارو | متخصص روانشناس

استفاده از نارگیل خشک نه تنها طعم غذا را افزایش می دهد، بلکه مصرف آن برای سلامتی بسیار مفید می باشد. در ادامه به شرح فواید و مضرات مصرف نارگیل خشک میپردازیم.

برخی از خواص خوردن نارگیل خشک به شرح زیر می باشد:

در نارگیل خشک عناصر بسیاری از جمله کلسیم ، منگنز ، سلنیوم ، مس ، فسفر ، پتاسیم ، منیزیم و سایر مواد مغذی دیگر یافت می شود. نارگیل سرشار از آنتی اکسیدان بوده و حاوی ترکیبات فنلی می باشد. آنتی اکسیدان ها از آسیب اکسیداتیو به سلول های شما جلوگیری می کنند و سیستم ایمنی بدن تقویت شده و با استفاده از آن از ورود هر نوع عفونت ویروسی به بدن تا حد زیادی جلوگیری می شود.

مطالعه
سم بوتولینوم (بوتاکس) چگونه کار می کند؟

نارگیل خشک شده دارای میزان بسیاری زیادی از انواع مواد مغذی می باشد که بافت همبند بدن شما را قوی می کند. گنجاندن و خرید نارگیل خشک در رژیم غذایی ، خطر ابتلا به مشکلاتی مانند آرتریت و پوکی استخوان را کاهش می دهد.

مبارزه با کم خونی و فقر آهن

آهن در نارگیل خشک به میزان بسیار زیادی یافت می شود. اگر نارگیل خشک مصرف کنید، سطح هموگلوبین در بدن افزایش می یابد. به همین دلیل کم خونی و فقر آهن برطرف می شود. این خاصیت در بسیاری از میوه خشک شده وجود دارد.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.