رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

آیا پروتز سینه عوارض دارد؟

پروتز پستان چیست؟

براساس بنیاد بریتانیا برای حمایت از سرطان پستان ، پروتز پستان بافتی شبیه به پستان است و در بعضی موارد بافت طبیعی پستان را با پروتکل های خاص جایگزین می کند.

پروتز سینه دارای اشکال و شکل های مختلفی است و اندازه آن قابل تغییر است. بهترین اندازه پروتز پستان را می توان پس از مشورت با جراح متخصص انتخاب کرد. بیشتر این پروتزها از سیلیکون ساخته شده اند.

پروتز پستان معجزه ای برای زنان مبتلا به سرطان است که پس از بهبودی توانایی جایگزینی بافت پستان دارند.implants 1597344546 - آیا پروتز سینه عوارض دارد؟

پس از برش ، پروتز در قفسه سینه قرار می گیرد. بسته به شکل اصلی پستان ، پروتز را می توان دقیقاً در زیر پوست و بافت نرم پستان قرار داد یا در پشت بافت پستان قرار داد.

 

در زنان مبتلا به سینه های کوچک ، پروتز معمولاً در پشت عضلات پستان قرار می گیرد. زیرا اگر زیر پوست پستان باشد ، لبه های آن از زیر پوست دیده می شود. همچنین در برخی موارد ، می توانید مقدار کمی چربی را به سینه بیاورید تا پروتز را بهتر شکل دهید.

از طرف دیگر ، در زنانی که بافت پستان کافی دارند و آرامش دارند ، پروتز را می توان روی عضلات پستان درست در زیر پوست و بافت نرم پستان قرار داد. این به سینه های آرام و بافت آرام کمک می کند تا بهتر شکل بگیرد.

همچنین گاهی اوقات انجام آسانسور سینه برای سینه های آرام لازم است. این موارد ، در چه بخشی و به چه شکلی پروتز باید تنظیم شود یا اینکه بلند شدن سینه یا خیر ، با معاینه جراح پلاستیک و زیبایی شناسی تعیین می شود.

Breast Implant Study - آیا پروتز سینه عوارض دارد؟

پروتز پستان روش مناسبی برای پر کردن فضای خالی پستان برای زنان مبتلا به سرطان پستان است. در بعضی موارد ، زنان برای بهبود شکل و شکل پستان از پروتز استفاده می کنند. در تعریف دیگر ، رضایت پستان یک بافت اسفنجی و حجیم است که در یک سینه بند وارد می شود. در ادامه در مورد جزئیات پروتز پستان بیشتر توضیح خواهیم داد.

مطالعه
چگونه ناخن های بلندی داشته باشیم

پروتز پستان چگونه انجام می شود؟

به منظور انجام پروتز روی پستان و ترکیب ایمپلنت های سیلیکون ، ابتدا باید برش به پوست انجام شود. این برش بسته به تکنیک جراحی ، اندازه پروتز و شکل پستان می تواند در مکان های مختلف انجام شود:

چه کسی کاندیدای پروتز پستان است؟

شما مطمئناً به نامزدهای خوب برای استفاده از پروتز پستان نیز اهمیت می دهید؟ اگرچه جراحی پروتز پستان نیز یک عمل جراحی درمانی است ، اما جوهر آن با زیبایی پستان و اندام همراه است.در زیر می توانیم نامزدهای پروتز پستان را ذکر کنیم.

زنانی که از سرطان پستان که به دلیل این بیماری بافت پستان را از دست داده اند ، بهبود می یابند

زنان با عدم تقارن به شکل و شکل پستان

زنانی که پوند زیادی را از دست داده اند و بافت پستان سست است اما پوست زیادی ندارند
زنانی که از شکل و شکل پستان راضی نیستند
زنانی که سینه های کوچکی دارند و علاقه مند به افزایش اندازه پستان هستند
زنانی که بافت پستان آنها بعد از زایمان و شیردهی تغییر شکل می یابد

زیر هاله نوک پستان را برش دهید
برش زیر سینه
زیر زیر بغل برش دهید
معده خود را برش دهید

بهترین سن برای پروتز پستان چیست؟

البته اگر شما علاقه مند به استفاده از پروتز قفسه سینه و شکل دادن به سینه خود هستید ، دانستن سن پروتز قفسه سینه بسیار مهم است. طبق اعلام FDA ، رشد پستان در زنان معمولاً تا ۱۸ تا ۲۰ سال طول می کشد.

حداقل سن پروتزهای شور پستان باید بیش از ۱۸ سال باشد و حداقل سن برای استفاده از پروتزهای سیلیکون برای سینه ها ۲۰ سال است. اگر مشکل اساسی یا بیماری خاصی ندارید ، می توانید در هر سنی لذت سینه های خوش تیپ و زیبا را تجربه کنید.

عوامل مؤثر بر هزینه جراحی پروتز پستان

از آنجا که این عمل جراحی درمانی نیست و هدف آن زیبایی بیشتر بیمار خواهد بود ، به طور کلی برای انجام آن بیمه گران قیمت ارائه نمی شود. هزینه پروتز پستان بسته به محل عمل جراحی ، حقوق پزشک و نوع پروتز شما در بدن متفاوت خواهد بود. اما دلیل اصلی و تأثیرگذار برای هزینه انتخاب نوع و شرکتی که پروتزهای زیبایی را ایجاد می کند.

مطالعه
کی عسل بخوریم؟ | بهترین زمان مصرف عسل برای معده

به طور کلی ، دو نوع اصلی پروتز سینه وجود دارد: محلول شور و ژل سیلیکون.کاشت نمک از پوسته های سیلیکونی پر از محلول فیزیولوژیکی استریل ساخته شده است. آب نمکی قبل از آن می تواند مقداری را پر کند ، و برخی در حین عمل جراحی کاشت پستان.
پروتزهای پر از ژل سیلیکون نیز پوسته های سیلیکونی هستند که پر از ژل پلاستیکی (سیلیکون) هستند.
بیشتر خانمها پروتزهای سیلیکونی را برای زیبایی سینه های خود انتخاب می کنند زیرا فکر می کنند پروتزهای سیلیکون بدن خود را طبیعی تر می کند. اما اگر می خواهیم خطرات احتمالی را در صورت بروز حادثه و نشت سیلیکون در نظر بگیریم ، این ماده برای بدن خطرناک تر است.

با انواع پروتزهای سینه ملاقات کنید!

انواع مختلفی از پروتزهای سینه وجود دارد. برخی از پروتزها پوشیده شده و برخی دیگر به صورت جراحی در بافت پستان قرار می گیرند. در ادامه انواع پروتزهای سینه را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد:

O1CN01CAPGc41rnCC6PMvIL 6000000005675 0 tbvideo - آیا پروتز سینه عوارض دارد؟

استفاده از پروتز پستان معمولاً تحت لباس و بدون لباس است ، از پروتز قابل جابجایی قابل استفاده نیست. به جز هنگام استفاده از سینه بند روزانه. پروتز پستان قابل جابجایی معمولاً برای مهمانی ها ، عکاسی و رویدادهای مشابه استفاده می شود و تهیه آن بسیار آسان است.

انواع پروتزهای سینه بر اساس مواد چیست؟

البته اگر کاندیدای پروتز پستان هستید ، برای شما بسیار مهم است که بدانید ترکیب پروتز پستان چیست و انواع پروتزهای سینه نسبت به ماده چیست؟ در حقیقت ، طبق WebMD ، دو نوع متفاوت و متداول از پروتزهای سینه وجود دارد که در زیر آن خواهید یافت.

۱- پروتز پستان

در پروتز قفسه سینه ، از یک محلول فیزیولوژیکی استریل استفاده شد. این نوع پروتز با یک لایه سیلیکون ساخته شده است و مواد موجود در قسمت داخلی که حجم مورد نیاز پستان را ایجاد کرده است ، آب نمکی است.

در برخی از انواع پروتزهای فیزیولوژیکی ، محلول شور پس از پروتز و سیلیکون حجیم می شود. اما از طرف دیگر ، راه حل فیزیولوژیکی استریل قبل از قرار دادن پروتز در سینه وجود دارد و حجم مورد نظر را ایجاد می کند.

مطالعه
جراحی لثه چیست؟ و انواع روش های آن

۲- پروتز سیلیکون روی سینه
یکی از شایع ترین انواع پروتزهای سینه ، دندانپزشکی سیلیکون است. همه این پروتزها سیلیکون هستند و ساختار بسیار نرم دارند. فضای داخلی این نوع پروتز با ژل سیلیکون پر شده است. ژل سیلیکونی که در این نوع پروتز یا کاشت پستان قرار می گیرد ، بافت طبیعی پستان را بسیار شبیه سازی می کند.

زنانی که نسبت به طبیعی بودن سینه های خود حساس هستند ، بیشتر از پروتزهای سینه سیلیکون استفاده می کنند. ایمپلنت های سیلیکون در شکل ها و اشکال مختلف در اندازه های مختلف در دسترس است و پزشک آنها را بر اساس اختیار و نظر متقاضی آماده می کند.

نتایج پروتز پستان

در نتیجه این عملیات زیبایی ، به بدن ایده آل خود ، سینه های برجسته و به شکل خوب خواهید رسید. اما برای ادامه این نتایج ، شما باید توصیه متخصص پوست و متخصص زیبایی خود را دنبال کنید. چنین نتایج این زیبایی طولانی شما خواهد ماند.

نتیجه پروتز پستان بلافاصله و بلافاصله قابل مشاهده است. روز بعد از عمل ، بیمار ممکن است به راحتی حجم جدیدی را در سینه احساس کند. با این حال ، قبل از ارزیابی برای دیدن نتیجه نهایی ، باید صبر کنید تا تورم ، قرمزی ، کبودی و تمام عوارض احتمالی ناشی از عمل از بین برود.پس از حدود ۱۰ تا ۱۴ روز، پوست سینه به حالت طبیعی باز می گردد.

در مورد ماندگاری ایمپلنت و پروتز سینه نظر قطعی وجود ندارد. در صورت انتخاب کیفیت و کیفیت ایمپلنت سیلیکون، این ژل سیلیکونی تا چندین سال بدون هیچ مشکلی در بدن باقی می ماند. شاید نتوان از کلمه دائمی استفاده کرد، اما طول عمر طولانی ۱۲ تا ۲۵ سال قطعا کوتاه نیست و نمی توان آن را نادیده گرفت.

در واقع سیلیکون های موجود در ایمپلنت از بین نخواهند رفت و واکنش بدن به آنها همان چیزی است که سن حضور آنها در بدن را در هر فردی متفاوت می کند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.