رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

چگونه صورت خود را به درستی بشوییم و پاکسازی کنیم؟

پاکسازی بخش جدایی ناپذیری از هر روال زیبایی است زیرا پوست بزرگترین عضو ماست. این مانع ما در برابر دنیای خارج است و می تواند نشانه ای از چیزهایی باشد که در داخل بدن می جریان دارد. مراقبت از آن و از بین بردن خاک روزانه، گریم و آرایش اجازه می دهد پوست خود را تعمیر و نگاه آن را به بهترین وجه کاهش ظاهر چیزهایی مانند کم آبی بدن، لکه های روی صورت خود و یا پیری زودرس است. برای اطلاعات بیشتر و خواندن مطالب تخصصی تر به سایت شانار اسکین مراجعه کنید.

Facial cleansing 5 - چگونه صورت خود را به درستی بشوییم و پاکسازی کنیم؟

چگونه صورت خود را به درستی بشویید

به طور کامل از بین بردن آرایش خود را, ماساژ در پاک کننده خود را, با استفاده از لباس شویی و پات کردن پوست خود را خشک مراحل حیاتی برای اطمینان از پوست خوب. اما، گرفتن پاک کردن خود را کمی بیشتر شما را با پوست بزرگ را ترک کند.

اگر شما اصطلاح “پاکسازی دو برابر” را نشنیده اید پس کجا پنهان شده اید؟ در صبح، یک پاک کردن تنها با یک محصول کافی است که شما باید رفتن به رختخواب برهنه رو. اما, در پایان روز – اگر شما می پوشند آرایش و SPF – کامل و یا “پاک کردن دو برابر” یک گزینه عالی است. این واقعا منهدم محصول ساخت و گریم خلاص.

اما، پاکسازی مضاعف چه چیزی است؟ خب، دقیقا ً همونطوریه که به نظر میاد، دو بار تمیز میشه.

کارولین هیرونز کارشناس پوست توضیح می دهد: «دلیل اینکه ما (چهره گرایان) دو پاک کننده انجام می دهیم نسبتاً آشکار است اما به طور خلاصه: ما معتقدیم بهتر است دو پاک سریع و ملایم از یک پاک طولانی انجام دهیم.

مطالعه
3 مرحله روتین مراقبت از پوست

Facial cleansing 7 - چگونه صورت خود را به درستی بشوییم و پاکسازی کنیم؟

کارشناس پوست و صاحب نام تجاری مراقبت از پوست eponymous خود را، تاتا هارپر موافق است، “پاکسازی دو برابر برای سلامت پوست حیاتی است، اما فقط یکی از پاک کردن آن را قطع نمی کند، به خصوص در شب. استفاده از تنها یک پاک کننده در شب مانند دوش گرفتن با تمام لباس های خود را در است. در طول روز سموم و آلاینده ها به پوست شما جذب می شوند. اگر به درستی درمان نشوند، نشانه های پیری را تسریع خواهد کرد.»

اما عوامل دیگری نیز در نظر گرفتن بیشتر از پاک کردن خود را وجود دارد – نوع پوست, لایه برداری و انواع مختلف پاک کننده, به نام فقط چند.

بنابراین ، به شما تجزیه گام به گام از چگونگی شستن صورت خود را به درستی در اینجا روال کارشناسان پوست توصیه شما را به دنبال.

۱. دست های خود را بشویید

این ممکن است بی اهمیت به نظر می رسد اما شستن دست خود را قبل از آنها در نزدیکی صورت خود را بسیار مهم است برای جلوگیری از گسترش باکتری ها. هر روز سطوح کثیف و همچنین تلفن ها و دسته های درب را قبل از شستن لمس می کنیم و این می تواند باعث انتقال باکتری ها به پوست شود.

النا کادورث، زیبایی شناسی ارشد و صاحب کلینیک پوست مستقر در لندن الونیک می گوید: «همیشه اول دست هایتان را بشویید.» انجام این کار شانس عفونت های شما را به صورت جوش و لکه به حداقل می رسد.

۲. اولین پاک کردن – حذف آرایش چشم خود را

اگر آرایش پوشیده شده است، پاک کردن دو برابر خود را با شکستن آن شروع کنید، توجه خاص به آرایش چشم. استفاده از چشم آرایش حذف و یا مرهم پاک کننده مبتنی بر نفت، اما اجتناب از استفاده از دستمال مرطوب صورت.

مطالعه
انواع فریم عینک

Facial cleansing 8 - چگونه صورت خود را به درستی بشوییم و پاکسازی کنیم؟

دکتر اوفلیا می گوید: «من همیشه توصیه می کنم که از دستمال مرطوب صورت به عنوان اساساً استفاده کنم، آنها فقط خاک و روغن را روی صورت حرکت می دهند.»

ایده این است که را خاموش پایه و اساس سنگین، خط چشم، و ریمل قبل از در واقع تمیز کردن پوست و پاک کردن دو برابر، با شروع با پاک کننده مبتنی بر روغن، روش کامل است.

مشاور متخصص پوست در Skin55 و نویسنده کتاب مقدس مراقبت از پوست، دکتر انجلی ماهتو می گوید: «من همیشه از گام یکی از پاکسازی دو برابر به عنوان آرایش و گام حذف کرم ضد آفتاب خود فکر می کنم.»

۳. پاک کردن دوم – استفاده از پاک کننده

پس از شما با موفقیت شکسته آرایش خود را، گرفتن پاک کننده های مختلف برای پاک کردن دوم خود را.

فرمول شما برای رسیدن خواهد شد توسط نوع پوست و مسائل مربوط به پوست خود را تعیین می شود. در اینجا الینا انواع مختلف پاک کننده ها را توضیح می دهد و برای کدام پوست مناسب تر هستند:

پوست حساس – “پاک کننده کف ملایم و یا کرم مبتنی بر پاک کننده با گیاه شناسی آرام بخش و آرام بخش مانند آرنیکا، آلوئه ورا یا بابونه را انتخاب کنید.”

 

پوست خشک – “از یک پاک کننده خامه ای یا شیری با مواد هیدراته کننده و تغذیه کننده مانند ویتامین E، آلوئه ورا، روغن کرستر یا روغن بادام شیرین استفاده کنید.”

Facial cleansing 9 - چگونه صورت خود را به درستی بشوییم و پاکسازی کنیم؟

 

پوست ترکیبی – “به عنوان پوست ترکیبی می تواند روغنی و خشک در همان زمان, من توصیه با استفاده از پاک کننده کف ملایم و یا, اگر پوست تغییر از روغنی به خشک, پاک کننده ژل در صبح و پاک کننده کرم در شب.”

مطالعه
علائم ضعیفی چشم

 

پوست روغنی – “تصفیه, روغن موازنه, کف پاک کننده ژل بهترین راه حل برای پوست روغنی. پاک کننده های حاوی مواد تصفیه کننده، متعادل کننده و ضد التهابی مانند گلیکولیک، سالیسیلیک، لاکتیک، ماندلیک یا اسیدهای میوه (AHA یا BHA) می توانند به باز کردن منافذ کمک کنند.»

۴. لایه برداری پوست شما

استفاده از لایه برداری شیمیایی یا فیزیکی به بوف دور سلول های پوست مرده و شما پوست به مراتب تابشی تر در زیر را ببینید. شما باید هدف به لایه برداری حداقل یک بار در هفته اما شما می توانید لایه برداری بیشتر به طور منظم, بسته به نوع پوست خود را.

لایه برداری فیزیکی- لایه برداری فیزیکی باید یک اسکراب ملایم و یا پودر پاک کننده است که مناسب برای ماساژ به پوست مرطوب است. این به معنای واقعی کلمه علاقمند دور سلول های پوست مرده برای نشان دادن آنهایی که جدیدتر. همیشه شستشو کردن exfoliant فیزیکی با دست خود را برای جلوگیری از تحریک. الینا توصیه می کند: «از لباس شست و لباس خود با پاک کننده لایه برداری یا اسکراب استفاده کنید چرا که می توانید پوست خود را بیش از حد لایه برداری کنید و باعث حساسیت کنید.»

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.