رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

کی عسل بخوریم؟ | بهترین زمان مصرف عسل برای معده

بهترین زمان مصرف عسل برای معده را می دانید؟ حتما تا حالا از خودتان پرسیده اید که چه زمانی برای خوردن عسل مناسب است؟ یا چطور می شود بهترین زمان مصرف عسل را تعیین کرد؟

مصرف عسل در زمان های مختلف، صبح ناشتا و با معده خالی یا حتی قبل از خواب تاثیرات مختلفی دارد اما هرکدام به نوعی دیگر! اگرتمایل به لاغری دارید یا می خواهید حافظه تان را تقویت کنید خوردن یک قاشق عسل قبل از خواب پیشنهاد خوبی است  خوردن عسل ناشتا هم برای درد معده بسیار موثراست.

بهترین زمان خوردن عسل

سوال اول: مناسب ترین زمان خوردن عسل چه موقع است و چه زمانی تاثیر بهتری دارد؟ در ادامه متن با مناسب ترین زمان مصرف عسل و اطلاعات مفید دیگر آشنا می شوید.

عسل برای صبحانه؟

عسل را فقط مخصوص صبحانه نباشد. حتما آن جمله معروف را شنیده اید که می گوید: صبحانه را شاهانه بخور، ناهار را مثل دولتمندان و شام را هم به مثل فقیران!

مطالعه
درمان سرد درد میگرنی

صبحانه ی عسل طبیعی، با خامه یا سرشیر و نان داغ صبحانه ی خوشمزه ایست که نمی شود به سادگی از آن صرفنظر کرد ولی مصرف عسل فقط مختص این صبحانه جذاب نیست بلکه شکل های مختلفی هم دارد.

چه سودی می بریم ازمصرف روزانه عسل ؟

فایده ی مصرف عسل به صورت روزانه و منظم، بیشتر از خوردن عسل به طور نامنظم و بی قاعده است. چرا که با مصرف به موقع و به اندازه می توان از فواید عسل بیشتر بهره مند شد.

best time eat honey for stomach2 - کی عسل بخوریم؟ | بهترین زمان مصرف عسل برای معده

خوردن عسل ناشتا چه فایده ای دارد؟

بهترین زمان خوردن عسل، هنگام صبح است. و بهتر است ناشتا مصرف شود.

خوردن عسل ناشتا با مخلوط آب ولرم برای سلامتی اثرات شگفت آوری دارد. این وعده می تواند توانایی های جسمی را بالا برده و انرژی بدن را تقویت کند، ضمن اینکه بدن را از عفونت ها محافظت می کند، ضد حساسیت است و برای معده و پاکسازی روده نیزمفید می باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان مصرف عسل برای معده و لاغری

مطالعه
سریعترین راه درمان لک صورت

عسل و لیمو! ترکیبی مهلک برای چربی ها

ترکیب عسل با لیمو و خوردن آن قبل از صبحانه، منجر به کنترل وزن و چربی سوزی شده ، جهت رسیدن به وزن ایده آل به ما کمک می کند.

 عسل و داشتن خوابی راحت!

اغلب مردم، مصرف عسل را فقط برای صبحانه ترجیح می دهند اما آگاهی از فواید خوردن عسل قبل از خواب شما را تشویق می کند تا عسل را در برنامه شبانه هم بگنجانید.

باید دانست که مصرف عسل طبیعی به اندازه یک قاشق چای خوری و قبل از خواب در سلامتی سلولهای مغزی نقش پر رنگی دارد. قندهای طبیعی موجود در عسل بهترین منبع تامین انرژی هستند چرا که مغزشما هنگام خواب به بازسازی، ترمیم و پاکسازی نیاز دارد این کار خوابی خوب و آرام را به شما نوید می دهد.

رسیدن به وزن مطلوب با خوردن عسل!

عسل مملو ازقندهای طبیعی است که به لاغری کمک می کند. خوردن یک قاشق عسل قبل از خواب به لاغری و رسیدن به اندام مناسب کمک می کند. کاری ساده و بی دردسرکه می تواند در زمانی کوتاه به لاغر شدن شما کمک کند.

مطالعه
بررسی انواع عدسی عینک طبی

عسل، درمان کننده درد معده

برای کمک به درمان معده با عسل، می توانید روزانه یک یا دو قاشق غذا خوری عسل میل کنید. همانطور که اشاره شد بهترین زمان مصرف عسل برای معده به صورت ناشتا و قبل از غذاست. برای این کار روزانه یک قاشق عسل را در یک لیوان آب ولرم مخلوط کرده میل نمایید تا ازخواص عسل طبیعی و محلی بهره مند شوید.

عسل ضرر دارد یا نه؟

با اینکه عسل برای سلامتی فواید زیادی دارد، از جمله سلامتی قلب، بهبود زخم ها، و تنظیم آنتی اکسیدان خون اما مصرف بیش از اندازه، به دلیل بالا بودن قند و کالری، ممکن است عوارض جانبی ایجاد کند. بنابراین، منطقی تر آن است عسل را به اندازه ی کم و به عنوان جایگزینی برای سایر اشکال قندی مصرف کنید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.