رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

۵ شغل پردرآمد که با مدرک کارشناسی طراحی گرافیک می‌توانید بدست آورید.

در حالی که مشاغل طراحی گرافیک دقیقاً مترادف با دستمزدهایی نیست که می توانید از مثلاً از دنیای مالی یا تجارت انتظار داشته باشید ، اما راهی ایده آل برای هر کسی است که دوست دارد هنر را دوست داشته باشد و به دنبال فن آوری باشد. مدیریت پروژه و مشاغل عمومی آنها همچنین تقاضای زیادی دارند ، به ویژه در بخشهایی که با نوآوری سریع فناوری شناخته می شوند. طبق آمار اداره کار (BLS) ، پیش بینی می شود که اشتغال طراحان گرافیک در طراحی سیستم های کامپیوتری و خدمات مربوطه تا سال۲۰۲۸  میلادی  ۲۴ درصد رشد کند.

حوزه طراحی گرافیک طیف وسیعی از هنرهای تجاری را در بر می گیرد ، اما به طور کلی ، اغلب به کاربرد طراحی در مواردی مانند مواد چاپی ، نام تجاری شرکت ، لوگوها ، طراحی برای وب ، رسانه های اجتماعی – و تقریباً هر چیز دیگری که در آن نگاه می کنیم اشاره دارد. برای یافتن نمونه های کاملی از موارد نامبرده شده و همینطور دانلود منابع گرافیکی می‌توانید به سایت جی اف ایکس دانلود مراجعه نمایید.

5 شغل پردرآمدترین طراحی گرافیکی که می توانید با مدرک کارشناسی دریافت کنید - 5 شغل پردرآمد که با مدرک کارشناسی طراحی گرافیک می‌توانید بدست آورید.

علاوه بر این ، با داشتن مدرک کارشناسی در زمینه طراحی گرافیک ، متوجه خواهید شد که مشاغل متنوعی وجود دارد که می توانید در بسیاری از صنایع ، از جمله تبلیغات ، تولید ، انتشارات و آموزش ، در میان لیست طولانی از دیگران اما در عین حال ، داشتن مجموعه ای تقریباً بی پایان از تخصص ها و تمرکز در این زمینه ، می تواند تشخیص اینکه چگونه طراحان برای کارشان جبران می شوند را دشوار کند.

یکی از بزرگترین شاخص های حقوق و دستمزد طول دوره کاری است که تجربه منجر به مسئولیت بیشتر ، ارتقاء و حقوق بیشتر می شود.

 

با در نظر گرفتن این موضوع ، جای تعجب نیست که پردرآمدترین مشاغل در زمینه طراحی گرافیک نقش هایی را تشکیل می دهند که فراتر از مشقت های روزمره در زمینه شبیه سازی و وسواس فونت ها برای مدیریت طراحی و تیم های خلاق است. در سرتاسر جهان ، این موقعیت ها به دلیل هدایت متخصصان خلاق که با آنها کار می کنند و الهام بخشیدن به آنها برای خلق بهترین کار ممکن شناخته شده است. و همانطور که معلوم است ، این توانایی یکی از حقوق قابل توجه است.

مطالعه
سمپاش های پشت تراکتوری توربین دار باغی

 

مدیر خلاق

میانگین دستمزد سالانه: ۸۶،۲۵۰ دلار

یافتن مدیران خدمات خلاق (CSM) در محل کار در آژانس های تبلیغاتی یا محیط های شرکتی معمولی است. در یک آژانس ، CSM در ابتدا با یک مشتری جدید ملاقات می کند تا ایده ای را تنظیم کند ، خواه مفهوم نام تجاری جدید باشد ، یا ایجاد یک قطعه بازاریابی .در محیط شرکت ها ، فرایند تقریباً یکسان است ، اما مشتریان داخلی هستند. در این مورد ، آنها ممکن است شامل مدیران بازاریابی ، مدیران محصول یا سایر رهبری باشند.

 

هنگامی که ایده ساده و تصویب شد ، CSM ها مسئول اجرای آن با ترسیم بودجه و زمان بندی و تفویض وظایف در یک تیم خلاق هستند. از اینجا ، CSM ها معمولاً با مشتری خود ملاقات می کنند تا در صورت شکل گیری ایده ، بازخورد خود را دریافت کنند و بازخورد خود را در محصول نهایی پیاده کنند.

اگرچه CSM ها و مدیران هنری در یک فرآیند خلاقانه مشابه شرکت می کنند ، CSM ها معمولاً از بهره وری یک طرح یا تیم خلاق مشخص اطمینان می دهند. از سوی دیگر مدیران هنری بر سبک ، پیام رسانی و تصویرسازی تمرکز می کنند.

برای ورود به این رشته به احتمال زیاد به حداقل مدرک کارشناسی در زمینه طراحی ، تولید رسانه یا زمینه مرتبط نیاز دارید. شرکت ها همچنین نامزدها را ترجیح می دهند که سه تا پنج سال تجربه سرپرستی داشته باشند و همچنین دارای طراحی گرافیکی ، عکاسی و در برخی موارد تخصص فیلمبرداری باشند.

 

کارگردان هنری

متوسط حقوق سالانه: ۸۵،۷۵۰ دلار

در حالی که به مدیران خلاق بستگی دارد که استراتژی خلاقانه سازمان خود را هدایت کنند ، تیم های خود را متحد کرده و محیط کاری مثبتی را ایجاد کنند ، مدیر هنری بر اجرای جزئیات پروژه یا پروژه های موجود تمرکز می کند. هنگامی که یک مفهوم روی میز قرار گرفت ، مدیران هنری مسئول مدیریت تیم های خلاق خود در مراحل تولید ، ویرایش و اجرای نهایی هستند. برخلاف یک مدیر خلاق ، آنها ممکن است در مراحل خاصی از این فرآیند وارد شوند تا خود را خلق کنند.

مانند همه مشاغل موجود در این لیست ، تحصیل اولین قدم اساسی برای کسانی است که در آینده در این نقش به دنبال کار آینده هستند. اکثر کارفرمایان ترجیح می دهند نامزدها حداقل مدرک کارشناسی خود را در زمینه طراحی گرافیک ، طراحی وب ، هنر ، انیمیشن یا رشته های مرتبط داشته باشند. آنها همچنین به پنج سال یا بیشتر سابقه کار به عنوان طراح گرافیک ، ویرایشگر ، عکاس نیاز دارند یا در زمینه مرتبط نیز برای تسلط بر مهارت های فنی مورد نیاز برای مدیریت یک تیم خلاق ضروری است.

مطالعه
عملکرد موتور اسکرم جت

 

مدیر هنری تعاملی

متوسط ​​حقوق سالانه: ۹۲،۵۰۰ دلار

این نقش را می توان به آسانی با در نظر گرفتن آنچه که اکنون درباره مدیران هنری می دانید و افزودن تخصص تشریح کرد. در حالی که به طور کلی مدیران هنری ممکن است فرایند خلاقیت را در پشت پروژه های مختلف مدیریت کنند ، مدیران هنری تعاملی تمرکز ویژه ای بر پروژه های مربوط به محصولات و خدمات وب و موبایل دارند.

مانند همه مدیران هنری ، این تخصص از داوطلبان می خواهد که تخصص خود را در زمینه اصول طراحی با حس شهودی از سبک و دانش عمیق از بازارها و فناوری های مربوط به کار خود ترکیب کنند. علاوه بر این ، اکثر مدیران هنری تعاملی حداقل دارای مدرک کارشناسی در هنر یا طراحی و پنج سال یا بیشتر تجربه حرفه ای خواهند بود. بسته به صنعت ، آنها ممکن است به عنوان طراحان گرافیک ، هنرمندان برجسته ، ویراستاران ، عکاسان یا در زمینه هنر یا تخصص دیگری قبل از پیشرفت در این نقش کار کنند.

 

کارگردان خلاق

میانگین دستمزد سالانه: ۱۱۶،۷۵۰ دلار

مدیران خلاق که به احتمال زیاد شناخته شده ترین موقعیت های رهبری در حوزه خلاقیت هستند ، وظیفه نظارت بر چشم انداز خلاق یک شرکت یا مارک را بر عهده دارند و اطمینان می دهند که بینش در هر چیزی که تیم آنها ایجاد می کند-اعم از کمپین تبلیغاتی ، خط مد ، بازی های ویدئویی-نمایان می شود. یا مجله بسته به اندازه و محدوده سازمان آنها ، آنها همچنین می توانند بودجه و زمان بندی بخش خود را تعیین کرده و روابط مشتری را مدیریت کنند.

داشتن مدرک لیسانس در هنرهای زیبا یا طراحی گرافیک برای ورود شما به یک شرکت مبتنی بر خلاقیت مفید خواهد بود ، اما برای کسب عنوان مدیر خلاق بیش از آن زمان نیاز است. در حالی که اکثر شرکت ها نیازی به داشتن مدرک پیشرفته از داوطلبان ندارند ، برخی از داوطلبان ممکن است برای پیشبرد مهارت ها و دانش خود در این رشته ، مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا (MFA) یا کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) را دنبال کنند.

مطالعه
انتشار تصویر "هسته خشن" راه‌شیری برای نخستین بار

و در کنار سالها تجربه کاری ، مدیران خلاق مشتاق می توانند با پیوستن به سازمان های حرفه ای مانند موسسه هنرهای گرافیکی آمریکا (AIGA) ، شورای بین المللی طراحی (Ico-D) و هنرهای گرافیکی ، تعهد خود را در این زمینه بیشتر اثبات کنند. صنف.

 

مدیر تجربه کاربری

میانگین دستمزد سالانه: ۱۲۹،۲۵۰ دلار

مدیر تجربه کاربر (UX) به عنوان رهبر اصلی بخش UX شرکت یا برند وجود دارد که برای طراحی محصولات دیجیتالی یا فیزیکی تمرکز دارد که مفید ، آسان برای استفاده و تعامل با آنها لذت بخش است. در اصل ، آنها تلاش می کنند تا تجربه افراد از یک محصول را افزایش دهند ، خواه در حال مرور در یک وب سایت ، کلیک روی پیوند در ایمیل بازاریابی یا بازی در تلفن خود باشند.

اگر یک مدیر UXیک برنامه کلی دارد ، این است که هنگام طراحی فرایندهای کاری بخش خود و ارتقاء آن ، زبان طراحی سازمان خود را مشخص کند. به طور معمول ، داوطلبانی که این نقش را دنبال می کنند دارای درجه بالایی از تخصص طراحی UX به همراه تجربه رهبری مدیریتی با تیم هایی هستند که خدمات ، پشتیبانی یا سیستم های محصول را در زمینه هایی مانند فناوری ، رسانه یا نرم افزار طراحی می کنند. در برخی موارد ، کارفرمایان به لیسانس در زمینه هایی مانند علوم رایانه ، سیستم های اطلاعاتی ، طراحی و یا حتی روانشناسی نیاز خواهند داشت. در برخی دیگر ، آنها ممکن است برای مقاطع تحصیلات تکمیلی مانند MBA یا کارشناسی ارشد در بازاریابی ، طراحی یا مهندسی درخواست کنند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.