رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

هدف از ثبت شرکت و نحوه ثبت آن

هدف از ثبت شرکت و نحوه ثبت آن

 

هدف اصلی از ثبت شرکت استفاده از امکانات و امتیازات پس از ثبت برای ارتقای سطح کیفی محصولات و خدمات و البته ارتقای وضعیت اقتصادی و سودآور مجموعه می باشد.

با ثبت شرکت در مناقصه ها و مزایده ها شرکت کنید و به موفقیت برسید و به صورت قانونی با شرکت های معتبر قرارداد ببندید.با ثبت شرکت حرفه ای تر می توانید کار کنید.با ثبت

شرکت می توانید وارد قوانین تجاری شوید.و فعال بوده اید – زمینه وسیعی از قبل با ثبت شرکت و ثبت برند خود می توانید به صورت قانونی کسب و کار خود را توسعه دهید.

برای ثبت شرکت ها باید با اداره ثبت شرکت تماس بگیرید، لذا برای انجام کلیه امور حقوقی و وکالتی نیاز به مشاوره یک موسسه حقوقی و ثبتی مجرب دارید.
هدف از ثبت شرکت

با ثبت شرکت، پرونده های شما در چارچوب قانون و در بسیاری از موارد مهم انجام می شود که در نهایت می تواند منجر به بهبود و ارتقای کیفیت و افزایش حجم تجارت شما شود.

ثبت کسب و کار برای صاحبان مشاغل با ثبت کسب و کار منحصراً می توان موارد زیر را انجام داد.

مطالبی مانند:

  • خرید و فروش
  • صادرات و واردات کلیه کالاهای تجاری مجاز
  • اخذ و ارائه نمایندگی داخلی و خارجی
  • شرکت در مناقصات و مزایده های دولتی و عمومی
  • ایجاد شعب در سراسر کشور
  • شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی
  • اخذ وام و تسهیلات از کلیه بانک ها و مؤسسات دولتی و خصوصی

معمولاً هنگام ثبت این گونه شرکت ها علاوه بر مجوزهای تجاری. کالاها، کالاهایی که مربوط به حوزه فعالیت شرکت هستند معمولا ذکر می شود و در واقع با این اقدام دامنه فعالیت شرکت گسترده تر می شود.
cr 1 - هدف از ثبت شرکت و نحوه ثبت آن

با تماس با اداره ثبت شرکت می توانید شرکت خود را ثبت کنید اما طبق اساسنامه جدید شرکت های زیر امکان ثبت شرکت را خواهند داشت:

  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت سهامی خاص
  • ثبت شرکت تعاونی
  • ثبت شرکت غیر سهامی
  • ثبت شرکت سهامی عام

اولین گزینه های ثبت شرکت شامل بیشترین کاندیدا می شود لذا دارای سطح بالاتری از اطلاعات سریعترین ثبت شرکت

البته ثبت شرکت با مسئولیت محدود بیشترین آمار را در خصوص ثبت دارد در این بحث موارد دیگری نیز وجود دارد که توسط اداره ثبت توضیح داده خواهد شد.

بسیاری از مردم در واقع به کسب و کار خود مشغول هستند، اما اکنون در شرایط فعلی، مطابق با اهداف کلان کشور و به منظور ارتقاء و بهبود وضعیت اقتصادی و سودآوری به انجام فعالیت های تجاری، اقتصادی،

مالی و تجاری می پردازند . استارت آپ در چارچوب قوانین مربوطه ثبت شود تا بتواند به صورت قانونی و پویا فعالیت کند.
ثبت

شرکت خدمات ثبت شرکت خود دارای سامانه ثبت شرکت می باشد که سایتی برای اطلاع از قوانین ثبت شرکت،
مقررات و اطلاعیه هایnبخشنامه ای است که نیازمند کد جامع برای ثبت شرکت می باشد.
ثبت شرکت بعدی امکان درخواست و ابطال درخواست ثبت شرکت در این سامانه ثبت شرکت را دارد. .
همچنین یکی دیگر از سایت های مربوط به ثبت شرکت متعلق به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرانتفاعی می باشد که تمامی مراحل و مدارک مربوط به ثبت شرکت و ارائه شرکت ها و قوانین و بخشنامه ها و همچنین آمار و کارایی را دارا می باشد. مقالات ثبت کسب و کار در دسترس همه است.

مطالعه
آشنایی مختصری از دستگاه پکیج ایران رادیاتور

زیرا تمامی مراحل ثبت شرکت از ثبت اولیه و پیش ثبت شرکت تا مراحل پایانی ثبت شرکت مستلزم و نیازمند تجربه و اطلاعات کافی در این زمینه و به قول معروف می باشد.

که قبل از هر اقدامی در زمینه ثبت شرکت اقدام نمایند. با بهترین مشاوران و کارشناسان ما در موسسه حقوقی تکسفیر تماس بگیرید تا از جزئیات و جزییات کلیه مراحل ثبت شرکت،

هزینه ثبت و مدت زمان ثبت شرکت و همچنین مشاوره تخصصی در این زمینه مطلع شوید. همچنین در خصوص توسعه شرکت توسط موسسه تکسفیر اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما هموطنان گرامی قرار گیرد.

کلیه افراد و فعالان عرصه اقتصاد (فعالان اقتصادی) که قصد رقابت و سبقت و دزدی و تکیه بر ثبات و ارتقای بازار تجارت اقتصادی را دارند باید طبق قانون توسعه اقتصادی فعالیت خود را به صورت قانونی انجام دهند. یکی از اساسی ترین و مهم ترین این پسوندها، ثبت شرکت است.
تعریف

شرکت از ادغام و ادغام دو یا چند شریک یا موسس یا سهامدار که هدف و هدف مشترکی دارند شکل می گیرد که ساختار اساسی شرکت و ثبت شرکت را تشکیل می دهد. این رابطه تجاری از ۲ یا چند نفر که یک جامعه تجاری یا غیرانتفاعی چند نفره تشکیل می دهند در اداره ثبت شرکت ثبت می شود.

شرکا یا سهامداران یا هیأت مؤسس به نوبه خود ممکن است اشخاص حقوقی یا حقیقی باشند. هر شرکت یا فرم تجاری دارای خط مشی و موضوع خاصی است که توسط شرکا یا سهامداران تعیین می شود.

این هدف توسط موضوع یا موضوع فعالیت در قالب و چارچوبی به نام اساسنامه محقق می شود و شکل می گیرد که خود دارای نهادها، بندها و اساسنامه های مختلفی است.
اساس گروه بندی شرکت ها

بر اساس قانون تجارت، تعداد دسته ها و گروه بندی شرکت ها به ۷ می رسد که هر کدام دارای ویژگی و ویژگی منحصر به فردی هستند که در قانون تجارت تعریف شده است.

پیش نویس اساسنامه این گروه از شرکت ها بسیار نزدیک به یکدیگر است.

معمولاً مفاد اصلی اساسنامه مفاد و عناصری از قبیل:

نام و عنوان شرکت

  • موضوع شرکت
  • مدت شرکت
  • مرکز اصلی (آدرس دفتر مرکزی شرکت)
  • شعب یا شعب شرکت
  • نام مدیر یا مدیران شرکت
  • مدیران شرکت سرمایه شرکت نقدی و غیر نقدی
  • منقول
  • نوع سهام (بی نام، با نام، عادی، ممتاز، خاص، وثیقه)
  • حدود اختیارات
  • مجامع عمومی عادی
  • فوق العاده
  • هیئت مدیره
  • اختیارات نماینده قانونی
  • مقررات مربوط به سود سهام
  • انحلال شرکت
  • انحلال شرکت
  • ختم انحلال شامل

و غیره می شود. البته تعداد مفاد و اساسنامه منوط به موافقت و تصویب اساسنامه توسط شورای موسس است که متشکل از شرکا یا سهامداران می باشد.

طبق قانون تجارت، انواع شرکت های قابل ثبت و تعریف در قانون تجارت و قابل ثبت در اداره ثبت شرکت ها ممکن است تحت عناوین شرکت های سهامی به عنوان شرکت
های سهامی خاص و شرکت های سهامی عام باشد. ، شرکت های مختلط به عنوان

شرکت های سهامی و مختلط غیر سهامی ، تعاونی ، شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت با مسئولیت محدود.

و موسسات غیر انتفاعی به تفصیل درج شده است.قانون تجارت به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است.و برای توضیح کلی و تفصیلی ویژگی ها و جزئیات مشترک شما اقتصاددانان.

بدون شک بیشتر فعالیت های اقتصادی توسط شرکت های تجاری انجام می شود، زیرا استفاده از پدیده شرکت تجاری کارایی بیشتری به بازدهی فعالیت اقتصادی می دهد و شامل مزایایی می شود که شامل فعالیت فردی نمی شود. مزایایی مانند تامین سرمایه و درآمد بیشتر که با ثبت شرکت حاصل می شود.

مطالعه
علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان

جمع آوری تخصص های مختلف برای رسیدن به یک هدف نیز از مزایای ثبت شرکت است.

یکی از مهمترین مزیت های ثبت شرکت. مسئولیت محدودیت بر عهده شرکت کنندگان در تجارت است.

بیهوده نیست که امروزه نه تنها افراد، بلکه دولت ها نیز فعالیت اقتصادی خود را در یک شرکت ارائه می کنند.
ثبت کسب و کار

شرکت های تجاری به اشکال مختلفی وجود دارند. علاوه بر شرکت های مشمول قانون تجارت مصوب ۱۳۱۱ و لایحه قانونی ۱۳۴۷ در مورد شرکت های سهامی عام و خاص، عرف شرکت ها را به رسمیت می شناسد که از برخی جهات از مقررات سنتی قانون تجارت پیروی نمی کند.

شرکت های دولتی مهم ترین این شرکت ها محسوب می شوند که همگی مشمول قوانین و اساسنامه آنها می باشند مگر اینکه در قانون و اساسنامه آنها موضوع خاصی پیش بینی شده باشد که در این صورت صرفاً با حساب ۱۳۴۷ مطابقت دارند.

شرکت های دیگری نیز وجود دارند که ممکن است در این خلاصه گنجانده نشوند، مانند شرکت های دولتی و شرکت های دولتی، شرکت های ملی شده و شرکت های بانکی.

ثبت شرکت وام ارزش افزوده

در راستای این هدف بر آن شدیم تا تمامی مسائل مربوط به شرکت های بازرگانی و راه های ثبت کلیه شرکت ها را در وب سایت فوق تخصصی موسسه حقوقی تکفیر مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم تا تمامی مشتریان و هموطنان عزیز بتوانند با دیدی باز و با طیف وسیعی از ایده ها بهترین شرکت را به دست آورند. گزینه ثبت نام هدف خود را انتخاب کنید و بهترین مشاوره و خدمات را از این موسسه دریافت کنید.

مراحل مهم برای تاسیس شرکت

تاسیس شرکت مشارکت دو یا چند نفر خواهد بود که اختیاری یا اجباری خواهد بود اخذ و انجام کلیه موارد زیر برای راه اندازی شرکت بسیار حائز اهمیت است:

۱- قراردادی بین شرکاء (دو یا چند
نفر در مورد مشارکت با اراده و معین هدف ) نتیجه عقد از عقود و یا در نتیجه عمل شرکا حاصل می شود
این متن به این معناست که: یا مجموعه ای از قبول مالی شرکا در مقابل چند نفر و مانند آن.

مراحل ثبت شرکت در واقع اهداف شرکت باید نزدیک به واقعیت و دست یافتنی باشد.

  • ابتدایی ترین مرحله برای ثبت شرکت انتخاب موضوع شرکت است که باید با همکاری و همفکری شرکا انجام شود. موضوع شرکت این است که شرکت برای چه چیزی ایجاد شده است.

موضوع شرکت باید مشروع و ضامن منافع عقلایی باشد در غیر این صورت یکی از موارد فسخ شرکت خواهد بود.
سپس نوع شرکت باید در نظر گرفته شود.

مدیران عملاً نمی توانند از محدوده شرکت فراتر بروند و در صورت تخلف، اقدام آنها فاقد اثر قانونی است و در صورت تخلف یا تخلف، کلیه مدیران متضامناً مسئول خسارات وارده به سهامداران در صورت نیاز به کسب و کار شما مجوز مجوز خواهند بود. مورد نیاز مراجع ذیربط

بد نیست بدانید که طبق ماده ۲۰ ق.م شرکت ها می توانند شامل یکی از انواع زیر باشند:

۱- شرکت سهامی عام

۲- شرکت سهامی خاص

۳- شرکت با مسئولیت محدود

۴- شرکت تضامنی

۵- شرکت وابسته

۶- سرمایه گذاری مشترک (اعم از سهامی و غیر سهامی)

مراحل ثبت شرکت

مرحله اول

انتخاب نوع و شکل شرکت با توجه به اهداف اعضای آینده و نوع فعالیت افراد، میزان مسئولیت هر یک از شرکا و تعداد. از اعضا بستگی دارد. برای اطلاع از شرایط هر نوع شرکت باید از کارشناسان ثبت مشاوره مشاوره بگیرید. می توانید با تماس با موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر از مشاوره تخصصی در این زمینه بهره مند شوید.

مطالعه
کار نکردن جرقه در پکیج ایران رادیاتور

مرحله دوم

  • مرحله بعدی بعد از انتخاب نوع شرکت تعیین میزان سرمایه است، همچنین مهم است که چه کسی و چه کسی سرمایه را تامین می کند.

سرمایه یکی از مهم ترین عوامل تجارت و بزرگترین وسیله سود است.

هر شرکتی باید سرمایه داشته باشد تا بتواند از تجارت خود بهره مند شود.

اهمیت شرکت ها را می توان از سرمایه آنها فهمید، حداکثر سرمایه برای آنها وجود ندارد و شرکا می توانند تا جایی که می توانند سرمایه را افزایش دهند.

لازم به ذکر است در حقوق تجارت حداقل سرمایه ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال می باشد.

مرحله ۳

  • تعیین طول شرکت، طول شرکت ها نیز در انتخاب نوع شرکت تاثیرگذار است، شرکت می تواند برای مدت محدود مثلا ۶ یا ۱۲ سال تاسیس شود و می تواند یک چرخه ماهانه نامحدود باشد.

مرحله ۴

– انتخاب مرکز اصلی شرکت (نقطه فعالیت) باید مرکز اصلی شرکت و علامت صحیح آن مشخص شود.

مرحله ۵

  • تهیه و ارائه مدارک لازم، در این مرحله باید با بررسی کارشناس ثبت نام کلیه مدارک خود را تهیه و ارسال نمایید. برای ثبت شرکت باید مدارک لازم جهت ثبت هر نوع شرکتی که مد نظرتان است را ارائه دهید.

شرکت سهامی خاص تز شرکت های سهامی

خاص به منظور تجارت و فعالیت تجاری تأسیس می شوند. کلیه سرمایه لازم برای تأسیس و اداره این نوع شرکت توسط مؤسسین تأمین و سرمایه آن به سهام تقسیم می شود و مسئولیت سهامداران محدود به مبلغ اسمی سهام آنها می باشد.

تعداد سهامداران نباید کمتر از سه نفر باشد و عنوان «شرکت سهامی خاص» قبل یا بعد از نام شرکت به وضوح و خوانا قید شود.

یا با ثبت شرکت سهامی خاص می توانید در بسیاری از مزایده ها و مزایده ها شرکت کنید و برای پروژه های بزرگ امتیاز بگیرید.
مدارک لازم جهت ثبت شرکت سهامی خاص:

دو برگ از اظهارنامه تکمیل شده شرکت سهامی خاص و امضاء در ذیل اظهارنامه از

کلیه سهامداران

سهامداران و بازرسان

دو نسخه صورتجلسه هیئت مدیره با امضای مدیران منتخب دریافت کردند.

کارت های همه مدیران و بازرسان (برابر اصل در قوه قضائیه) سهامداران در شرکت سهامی عام، سهامداران شرکت های سهامی عام نباید کمتر از سه نفر باشند و مسئولیت سهامداران محدود به مبلغ اسمی سهام آنها است. در این شرکت عبارت “شرکت سهامی عام” باید قبل و بعد از نام شرکت بدون فاصله بین نام شرکت در کلیه اسناد، ارتباطات و ارتباطات شرکت به وضوح و خوانا قید شود.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت سهامی عام

مدارک لازم جهت اخذ مجوز ثبت شرکت سهامی عام از مرجع ثبت شرکت:

دو نسخه صورتجلسه هیئت مدیره (تعداد مدیران حداقل پنج نفر می باشد.)

روزنامه روزنامه فتوکپی شناسنامه مدیریت (‌ برای اشخاص حقوقی داشتن کارت نمایندگی الزامی است)

گواهی بانکی مبنی بر سپرده ۳۵% سرمایه شرکت

یک شرکت با مسئولیت محدود مانند سایر شرکتها برای انجام امور تجاری تأسیس می شود. با ثبت شرکت با مسئولیت محدود می توان تمامی سرمایه مورد نیاز شرکت را بدون نیاز به تبدیل سرمایه به سهام تامین کرد.

شرکت با مسئولیت محدود در واقع شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای فعالیت اقتصادی و هر یک از شرکا تشکیل می شود بدون اینکه سرمایه به سهام یا قسمتی از سهام تقسیم شود. فقط تا سقف سرمایه خود مسئولیت قروض و تعهدات شرکت را بر عهده دارد نام شرکت باید شامل عبارت “مسئولیت محدود” باشد

ثبت شرکت با تکسفیر

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.