رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

قسمت اول سریال روزی روزگاری مریخ در لوین فیلم

در قسمت اول روزی روزگاری مریخ، در زمین، ناصر، خلافکار خرده‌پای بدشانس، می‌خواهد دست به بزرگترین قمار زندگی‌اش بزند. او باید خودش را از دست دشمنانش پنهان کند. در مریخ، لونا، بانوی زمینی-مریخی، درگیر و دار مشکلات کار و زندگی، در انتظار بسته مرموزی است که قرار است از زمین به دستش برسد و…

تجربه ساخت سریال های کمدی قاسم خانی

قاسمخانی البته تجربه کار در نمایش خانگی را با سریال هیولا آغاز کرد. او که همراه مهران مدیری در مجموعه‌های موفق تلویزیونی بود، بعد از وقفه‌ای چند ساله در کنار مدیری طرح سریال هیولا را نوشت و در دراکولا هم این تجربه را با مدیری تکرار کرد. نویسنده فیلم‌های مطرحی همچون مارمولک و مکس پس از آنکه در سینما تجربه کارگردانی را پشت سر گذاشت.

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت اول

سریال روزی روزگاری مریخ بر خلاف دیگر کاری های قاسم خانی و چگینی یک موضوع خاص را در دل خود جای داد آن هم اینکه این سریال بدون حتی یک خبر و اطلاع رسانی در شبکه نمایش خانگی منتشر گردید ،البته پیشتر سریال های دیگری هم با سکوت کامل خبری کار خود را جلو برده و در نهایت بدون هیچگونه اطلاع رسانی سریال خود را منتشر نموده اند،اما معمولا فیلم و سریال های این دو تن همیشه با حواشی خاصی پیش از شروع همراه بود و اینبار روزی روزگاری مریخ بدون هیچگونه حاشیه و خبری در ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی منتشر گردید.

مطالعه
معرفی بهترین فیلم های تام کروز

قاسم خانی و چگینی تصمیم بر این داشته اند تیم محبوب بازیگری دهه ۸۰ خود که در شب های برره و قهوه تلخ ، پاورچین و دیگر کارها حضور داشته اند را در این سریال هم حفظ کنند و بازیگرانی که در دهه ۸۰ با این دو تن همکاری داشته اند و با توجه به عدم استقبال مهران مدیری از تیم سابق خود و استفاده از بازیگر های جدید در سریال های خود حال قاسم خانی و چیگینی از فرصت استفاده کرده و به سراغ مهره برنده خود یعنی بازیگران قدیمی خود رفته اند و صد البته با توجه به اینکه همکاری های متعددی با هم داشته اند میتوانند لحظات بسیار خوبی را برای مخاطب خود رقم بزنند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.