رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

آیا می دانید مدارک مورد نیاز برای فریت بار به کانادا چه موارد هستند

با توجه به محدودیت ایرلاین‌ها در مقدار مجاز بار همراه مسافر (حدود ۳۰ کیلوگرم) و هزینه زیاد اضافه بار در پای کانتر، در صورت داشتن اضافه بار، ما به شما سرویس فریت بار  به کانادا را پیشنهاد می کنیم. با این روش، هزینه‌های شما تا یک سوم کاهش پیدا می‌کند. شما میتوانید هر میزان از لوازم منزل را که بخواهید، با تفاوت کمی در قیمت فریت بار، به کانادا ارسال نمایید.

 

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به کانادا

فریت بار و ارسال بار هوایی به کانادا نیاز به مقدار مشخصی از مدارک برای تکمیل و ارسال دارد . به همین ترتیب ، هنگام حمل بار از یک مکان بین المللی به کانادا ، باید اطمینان حاصل کنید که مدارک مربوطه را تکمیل کرده اید.

به طور معمول برای فریت بار به کانادا باید بارنامه، فاکتورهای تجاری و اظهارنامه صادر کننده حمل و نقل (SED ) را ارائه دهید.

مطالعه
برای چاپ مقاله چه باید کرد؟

علاوه بر این، باید تعیین کنید که محموله شما تحت قوانین یا محدودیت های موجود است. برای برخی از محموله ها ممکن است مجوز واردات / صادرات مورد نیاز باشد، در حالی که برای حمل کالاهای خاص از آن طرف مرز، مجوز مبدا NAFTA لازم است.

ارائه مدارک مورد نیاز در صورتی ضروری است که بخواهید کالای شما بدون تأخیر از گمرک عبور کند. به طور کلی، مدارک نادرست یا اسناد ناقص مسئول بسیاری از تأخیرهای حمل و نقل هستند.

 

شرکت معتبر برای فریت بار به کانادا 

امروزه خدمات حمل و نقل به طرز چشمگیری متفاوت است، بنابراین هنگام انتخاب یک شرکت حمل و نقل و تدارکات، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. برای مثال، هنگام یادگیری نحوه فریت کالا به کانادا، باید شرکتها را بر اساس موارد زیر ارزیابی کنید:

  • تجربه
  • رتبه
  • قابلیت اطمینان و شهرت
  • خدماتی که ارائه می دهند
مطالعه
مبدل حرارتی تولید شده با قطعات استیل

به طور کلی انتخاب شرکت حمل و نقلی که طیف گسترده ای از خدمات مقرون به صرفه ترین قیمت فریت بار به کانادا را ارائه می دهد، مناسبتر خواهد بود.

به طور کلی انتخاب یک شرکت حمل و نقل و تدارکات، بخشی جدایی ناپذیر برای ارسال هوایی بار به کانادا است، بنابراین ارزش دارد که برای یافتن شرکت مورد اعتماد خود وقت بگذارید

 

مراحل انتقال اثاثیه به کانادا

۱بازدید از محصول

۲بسته بندی محصول

۳بارگیری کالا

پس از تنظیم توافق، کالا از درب منزل داخل ظرف بارگیری می‌شود. سپس مستقیماً به فرودگاه ارسال می‌گردد. پس از انجام امور گمرکی و اخذ گواهینامه‌های لازم و گواهی سمپاشی (در صورت نیاز )، بار از فروگاه به کانادا ارسال می‌شود. ظرفی که درب منزل یا انبار بارگیری می‌شود در زمان حمل و نقل تغییری نمی‌کند.

مطالعه
لمینت دندان چیست؟

 

فریت بار به کانادا و هزینه های آن

باید توجه داشت که هزینه ها با توجه به نوع بار، نوع حمل (هوایی-دریایی) ، ارزش کالای شما و سایر متغیرها متفاوت میباشد. ما پس از گرفتن این اطلاعات از شما قادریم هزینه ارسال کالا به کانادا را به طور شفاف به شما اعلام کنیم

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.