رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

ارورهای ماشین لباسشویی کندی

ماشین لباسشویی کندی نیز همانند سایر ماشین های لباسشویی از سیستم تشخیص و عیب یابی هوشمندی برخوردار است که در صورت بروز ایرادات و مشکلات، کدهای مرتبط به آن خطا نمایش داده می شود. جهت نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی به این لینک مراجعه کنید!! از این رو به این کدهای خطا ارورهای ماشین لباسشویی کندی می گویند که معمولا با یک چراغ چشمک زن روی بخش پنل جلویی یا روی صفحه دیجیتال آن داده می شود.
ارورها یا کدهای خطا در ماشین لباسشویی کندی

شما با آشنایی بیشتر با دلایل بروز هر کدام از این کدهای خطا می توانید به سادگی به رفع آن ها بپردازید و یا در صورت نیاز از کمک متخصصین این حوزه همچون نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کندی استفاده کنید.

E00

در صورت ضعیف بودن ماژول کنترل می توان این کد خطا را مشاهده کرد. چنانچه کنترل کننده الکترونیکی برنامه ریزی نشده باشد؛ مجددا این ارور رخ خواهد داد. جهت رفع آن باید به تعویض کنترل کننده الکترونیکی اقدام نمایید. در غیر اینصورت هر چه سریعتر با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

E01

در صورت وجود ایراد در قفل درب دستگاه این ارور رخ خواهد داد. گاهی قفل درب سالم بوده ولی به دلیل باز بودن آن این هشدار را خواهید دید. برای رفع آن بهتر است قفل درب، سیم برق و ترمز درام را بررسی کنید.

E02

می توان گفت دلیل عمده نمایش این ارور، گرفتگی یا انسداد شیلنگ آب است. برای رفع آن باید ابتدا شیلنگ آب ورودی، فیلتر و دریچه ها را از جهت عدم انسداد بررسی کرده و در صورت لزوم سوئیچ فشار، سیم کشی و اتصالات لباسشویی را نیز مورد ارزیابی قرار دهید.
حتما بخوانید:  آشنایی با علایم روی ماشین لباسشویی سامسونگ

مطالعه
کاربرد ورق استیل نسوز در تولید ماشین آلات

E03

مهمترین دلیل بروز این ایراد مربوط به مدار تخلیه و در نتیجه عدم روال صحیح تخلیه آب می‌شود. بهتر است فیلتر و شیلنگ را از جهت نبود انسداد بررسی کرد. سپس از سلامت سیم برق و پمپ تخلیه مطمئن شوید. در ضمن بررسی خرابی ها در سنسور و سوئیچ سطح آب را نیز فراموش نکنید و در صورت آسیب قطعات باید مورد تعویض قرار گیرند.

E04

دلایل وقوع این ارور را باید در ایرادات مربوط به خرابی های سوئیچ فشار سنج، سوپاپ ورودی و یا وجود نشتی آب دانست. برای رفع آن باید هر کدام از قطعات را بررسی کرده و در صورت صدمه به تعویض آن اقدام کرد.

E05

این ارور حاکی از وجود مشکل در قطعه NTC یا سنسور درجه حرارت است. جهت رفع مشکل باید سیم کشی‌های مربوط به سنسور دما را مورد ارزیابی قرار داد. در صورت لزوم باید ترمیستور را نیز از جهت سلامت در کارکرد بررسی کرد.

E06

در صورت خارج شدن دستگاه از حالت تعادل خود که در اثر معیوب بودن کنترل کننده یا برد الکتریکی رخ می دهد؛ این ارور به ما هشدار خواهد داد. برای برطرف کردن آن باید سیم برق و کنترل الکتریکی را مورد بررسی قرار داد.

E07

چنانچه ایرادی در قفل درب و همچنین در سنسور سرعت موتور و یا خرابی های احتمالی در موتور دستگاه رخ دهد؛ می‌تواند سبب بروز این ارور شود. جهت رفع مشکل، اتصالات سیم برق و قفل درب را مورد ارزیابی قرار دهید.

مطالعه
دلایل خاموش نشدن موتور فریزر در چیست؟

E07a

در صورتیکه موتور دستگاه دچار مشکل شود و یا درام خراب شده باشد این پیام هشدار نمایش داده می شود. ابتدا درام را بررسی کرده و بلوک اتصال دهنده موتور، سیم برق، برس‌های کربنی، اتصالات سرعت سنج و موتور را مورد ارزیابی قرار دهید.
حتما بخوانید:  علت جلو نرفتن تایمر ماشین لباسشویی

E08

در صورت خرابی موتور یا وقوع ایرادات در سنسور سرعت موتور این مشکل روی خواهد داد. بهتر است در ابتدا بلوک اتصال دهنده، سیم های موتور و اتصالات تاکومتر را مورد بررسی قرار دهید.

E09

در صورت وجود مشکل در قطعه تریاک موتور و یا ایرادات موتور و اتصالات آن این ارور را خواهیم دید. بهتر است کنترل کننده الکترویکی موتور را نیز مورد بررسی قرار داد.

E10

این ارور در نتیجه مشکلات موتور حاصل می شود.چاره ای جز تماس با یک تعمیرکار ماهر را ندارید.

E11

در صورت وقوع مشکلات در مدار خشک کن و یا اشکال در ماژول این اخطار را می بینید. بهتر است سیم‌های مربوطه از سنسور بالای درام تا صفحه مدار را مورد ارزیابی قرار دهید.

E12

با بروز خطای ارتباطی بین تابلوهای الکترونیکی و سیم کشی دستگاه این خطا نمایش داده می شود. اگر ایرادی در مدار باز سنسور بخاری بخش خشک کن دستگاه نیز رخ دهد این مشکل پدیدار می شود. برای رفع آن باید سیم کشی‌های مربوطه را بررسی کرد. بهتر است تا ماژول‌های کنترل الکترونیکی را نیز چک نمایید.

E13

در صورت اشکال در سنسور درجه حرارت دستگاه و سنسورهای ماژول این ارور رخ خواهد داد. باید قطعات مربوطه را مورد بررسی قرار داد.

مطالعه
اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک

E14

چنانچه در بخش گرمایش آب اشکالی پیش آید این ارور را خواهیم دید که برای رفع مشکل ابتدا سیم کشی‌های ترموستات را بررسی کنید. بهتر است سنسور دما را نیز چک نمایید.

E15

وجود ایرادات در مدار دستگاه نظیر خراب شدن تراشه حافظه این ارور رخ خواهد داد. باید نسبت به تعویض این قطعات اقدام کرد.
حتما بخوانید:  ارورهای ماشین لباسشویی الکترولوکس

E16

این ارور ناشی از مشکلات عایق کاری و جعبه فیوز دستگاه رخ می دهد. چاره ای جز کمک گرفتن از تکنسین های حرفه ای در این زمینه را نخواهید داشت.

E17

باید اتصالات تاکومتر، سیم برق و خود موتور توسط تکنسین ماشین لباسشویی بررسی شود.

E18

وجود مشکل در بخش PBC را می توان دلیل اصلی بروز این ارور دانست. در صورت ضعیف بودن فرکانس ورودی ماژول کنترل و وجود مشکل در بخش سیم کشی نیز این ارور رخ خواهد داد. برای رفع آن باید حتما از تکنسین متخصص در این زمینه برای تعمیر ماشین لباسشویی کندی کمک گرفت.

در حال حاضر دکتر تعمیرکار با برخورداری از متخصصین زبده و آموزش دیده در تمامی برندهای لباسشویی نظیر ال جی، دوو، ایندزیت، زیرووات، ارج، پاکشوما، کنوود، آاگ، هوور، سامسونگ و غیره آماده خدمت درسانی در زمینه سرویس و تعمیرات است.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.