رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

انواع متعدد شوینده لباسشویی

آیا تا کنون پیش آمده که در کنار قفسه های شوینده فروشگاه ایستاده و مردد در انتخاب مواد شوینده باشید؟ و مکررا از خود بپرسید شوینده مناسب برای لباسشویی چیست؟ می دانستید با خرید یک شوینده مناسب غیر از صرفه اقتصادی می تواند به حفظ عملکرد دستگاه و طول عمر آن با هم در ارتباط باشد؟ با ما همراه شوید تا با دنیای متنوع مواد پاک کننده البسه بیشتر و بهتر آشنا شوید.

در اینجا میتوانید با انواع شویند های لباسشویی اشنا شوید.

به چه علت خرید یک پاک کننده لباس می تواند مهم باشد؟

اگر به این مسئله فکر کنید که تنها معیار برای مناسب بودن یک شوینده، قدرت پاک کنندگی بالا است حتما سخت در اشتباه هستید. درست است که استفاده از پودر ماشین تمیزی لباس ها را به همراه دارد. اما تنها فاکتور انتخاب نباید قدرت پاک کنندگی بالا باشد. زیرا می تواند هم به بافت و رنگ البسه آسیب برساند و هم عملکرد لباسشویی را تحت تاثیر قرار دهد و موجب آسیب در قطعات و خوردگی آن ها شود. از این رو عمر ماشین کاهش یابد.

تولید کنندگان پی به دنیای متنوع مواد پاک کننده شیمیایی برده اند و در رقابت تولید و فروش انواع مختلف آن ها سعی در جلب رضایت مشتریان که طیف وسیعی از سلایق را نیز در برمی گیرد هستند.

ookk - انواع متعدد شوینده لباسشویی

انواع متعدد شوینده لباسشویی

هر تولید کننده بر حسب کیفیت و کارایی که مشتریان از پاک کننده لباسشویی دارند دست به ساخت ترکیب و فرمول های مختلف برای انواع لباس ها و ماشین ها زده اند. و خریداران را با طیف وسیعی از گزینه ها روبه رو می کنند تا متناسب با معیارهای و دستگاه خود بهترین انتخاب را انجام دهند. اگر پاک کننده ها را دسته بندی کنیم به ۶ گروه قابل تفکیک هستند. در ادامه برای رسیدن به پاسخ شوینده مناسب برای لباسشویی چیست؟ همه ۶ گروه را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • صابون لباسشویی
حتما بخوانید:  ارورهای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

اگر ترکیب آن را واکاوی کنید متوجه می‌شوید که اکثرا از نمک سدیم و پتاسیم بوده و کاملا طبیعی است. این طبیعی بودن منجر به لطافت لباس ها و عدم حساسیت به آن گشته که صابون ها را در رده گزینه اول برای شستن لباس کودکان قرار داده است.

مطالعه
آیا می دانید شرایط ارسال بار به کانادا چیست

این صابون ها که به دو شکل صابون های عامیانه و معمولی و هم پودر صابون موجود هستند در عین لطیف بودن قدرت پاک کنندگی بالایی دارند. همین امر آن را مناسب برای لباس های کودک و ظریف کرده که هم نرم کننده و هم ضد حساسیت است. ناگفته نماند در کنار مزایای بیشمار صابون ها، تنها نکته ایی که بسیار بروز می کند پس از استفاده مکرر از آن محفظه و لوله های دستگاه دچار رسوب و جرم می شوند.

  • مایع لباسشویی

به دلیل حلالیت بالا و ترکیب سریع آن با آب نفوذ بیشتری به بافت پارچه داشته و لکه های روغن و چربی را به راحتی ازبین می برد. مناسب لباس های نرم و لطیف است و آسیبی به آن ها وارد نمی شود. هرچند دارای رایحه خوب و در دو نوع مخصوص البسه تیره و روشن است، اما نمی توان برای شستن پتو، ملحفه و غیره  از مایع استفاده کرد. مایع شوینده زمان شستشوی لباس ها را کاهش و به حداقل ممکن می رساند.در ادامه زمان مناسب شستشو در لباسشویی و راهنمای شستن لباس های جین را در این بخش از سایت دکتر تعمیرکار را مطالعه نمایید. شعب فعال این مجموعه در تمامی مناطق شهر تهران و شهرستان های پیرامون مانند شهریار، اندیشه، پرند، اسلام شهر، ری و غیره آماده ارائه تعمیرات ماشین لباسشویی در برندهای ابسال، زیمنس، سامسونگ، کندی، کنوود، و غیره است.

حتما بخوانید:  ارورهای ماشین لباسشویی بکو

00099 - انواع متعدد شوینده لباسشویی

 

  • قرص لباسشویی
مطالعه
مخازن ذخیره داروسازی با استفاده از ورق استیل

این قرص ها در ماشین های اتوماتیک استفاده می شوند. هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کنند. قدرت پاک کنندگی زیادی اخص برای لباس های سفید و لک های زرد روی البسه دارند. بر خلاف صابون ها که مسبب جرم و گرفتگی لوله ها هستند، قرص ها رافع جرم و رسوبات و بوی بد دستگاه و تمیزی فیلتر خواهند بود.

  • کپسول ژله ایی

گران قیمت ترین مواد شوینده هست اما قدرت لکه بری و لایه برداری بالایی دارد و  مقاوم‌ترین لکه ها را در کوتاه ترین زمان از میان برمی دارد. برای البسه نرم و ظریف بسیار کاربرد دارد و شادابی آن ها را حفظ می کند.

  • نرم کننده حوله و لباس

محبوبیت نرم کننده ها را کسی نمی تواند کتمان کند. زیرا با ترکیب شدن به مواد شوینده به غیر از ایجاد رایحه خوش در البسه موجب نرمی لباس و حوله می شود.

  • پودر لباسشویی

پر مصرف ترین مواد شوینده پودرها هستند که  مقاوم ترین لکه ها را به راحتی پاک می کنند. که در سه نوع پودر مخصوص  لباس های رنگی، سفید و کودک تولید می شود.

روی تصویر و نوشته های جلد پودر دقت کنید. در استفاده از پودر مخصوص البسه رنگی توجه کنید که رنگ ها ادغام نشوند. پودر سفید کننده نیز درخشندگی زیادی برای پارچه و البسه سفید به همره دارد و از لکه بری فوق العاده ایی برخوردار است. پودر مخصوص کودک هرگز به پوشاک کودک آسیب وارد نمی کند و برای افرادی که دچار آلرژی و حساسیت هستند بسیار مناسب خواهد بود.

حتما بخوانید:  نچرخیدن خشک کن لباسشویی

پودرها مزیتی که دارند ارزان تر و قابل دسترس تر هستند. اما به خوبی در آب سرد حل نمی شود و روی البسه باقی خواهد ماند که برای سلامتی مضر می باشد. متاسفانه یکی از معایب این مواد شوینده پس از شستشو مواد سدیم سولفات را وارد فاضلاب می‌کند و آسیب به محیط زیست خواهد زد. در ضمن رسوب زیادی تولید می کند و عمر ماشین را به حداقل می رساند.

مطالعه
دوچرخه چی بخرم؟

کلام آخر

بر اساس مطالب گفته شده پیرامون شوینده مناسب برای لباسشویی چیست؟ انتخاب و خرید خود را به آسانی انجام دهید. هم عمر لباس و دستگاه را افزایش می دهید و هم صرفه اقتصادی، درخشندگی، رایحه مطبوع لباس و لکه بری قوی را مدنظر خواهید گرفت. دکتر تعمیرکار متخصص در امر نصب، سرویس، تعمیر یخچال، پکیج، ظرفشویی و دیگر لوازم منزل در برندهای خارجی و ایرانی است. راه های ارتباطی را از طریق سایت به دست آورید و خدمات درخواستی خود را دریافت نمایید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.