رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

با محبوب ترین گجت های هوشمند تصفیه هوا آشنا شوید

کیفیت هوا یکی از موضوعات مهم حساس در شهرهای بزرگ و صنعتی مانند تهران است. همه می‌ دانیم که آلودگی هوا یکی از دلایل بروز و یا تشدید بیماری‌ های مزمنی مانند سرطان، بیماری ‌های قلبی و تنفسی می‌ شود. بنابراین کنترل کیفیت هوا یکی از موضوعات مهم این روزها است. در روزهایی که آلودگی هوا به اوج می ‌رسد و گروه‌ های حساس جامعه مانند سالمندان، کودکان، بیماران باید در خانه بمانند تا از اثرات سو آلودگی هوا در امان بمانند.
Respira smart air purifying garden 01 1200x675 1 - با محبوب ترین گجت های هوشمند تصفیه هوا آشنا شوید
گجت های هوشمند تصفیه هوا

باز هم به‌طور کامل از آلودگی هوا در امان نیستند و لازم است هوای داخل خانه نیز پایش و تصفیه شود. در قدیم راهکارهای ساده و خانگی مانند جوشاندن سرکه در آب برای تصفیه هوا به کار می ‌بردند، اما این روزها میزان آلاینده ‌های هوا به سطحی رسیده که دیگر راه ‌حل‌ های خانگی پاسخگو نیست. این روزها با استفاده از اینترنت اشیا، گجت های هوشمند تصفیه هوا می توان هوا را کنترل کرد. در ادامه چندین نمونه از گجت های هوشمند را به شما معرفی خواهیم کرد:

پایش و تصفیه هوا با گجت  Clairy

از راهکارهای هوشمندانه ‌ای که برای برطرف کردن آلودگی ‌های داخل خانه از آن استفاده می ‌شود بهره گیری از گجت هوشمند Clairy است. این گجت هوای موجود در داخل خانه را تسویه می‌ کند. این دستگاه به صورت یک گلدان است که دوتایی طراحی شده و دارای یک فیلتر است. عملکرد این گلدان به‌ صورت اصل گیاه پالایی است.

مطالعه
چرا از ساندویچ پانل استفاده می‌کنیم؟

شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که گیاه پالایی چیست؟ گیاه ‌پالایی یک تکنیک پالایشی است که شامل جذب، تغییر شکل، تجمع یا تصعید آلاینده‌ ها با کمک گیاهان برای زدودن آلودگی ‌های آب، خاک و هوا است. از این روش برای از بین بردن  آلودگی ‌های نفتی هم  به کار برده می ‌شود. این گجت هوشمند با اتصال به وای فای و از طریق اپلیکیشن‌ های نصب ‌شده در تلفن همراه هوشمند باعث می شود که هوای داخل خانه آنالیز شود. گلدان هوشمند Clairy در دکوراسیون داخلی نیز جلوه زیبایی دارد.
file - با محبوب ترین گجت های هوشمند تصفیه هوا آشنا شوید
پایش و تصفیه هوا با گجت  Clairy

پایش و تصفیه هوا با گجت  Dyson Pure Cool Me

یکی دیگر از گجت ‌های هوشمند که  برای پالایش هوای داخل ساختمان‌ ها از آن استفاده می‌ کنند گجت هوشمند Dyson Pure Cool Me است. این دستگاه هوای سرد و تمیز را به جریان می ‌اندازد و عملکرد هوا را بسیار بالا می ‌برد. همین طور این گجت هوشمند با استفاده از  فیلتر هپا ۹۹% از  آلاینده ‌ها و آلرژن ‌های ۰.۳ میکرونی را جذب می‌ کند.

گجت خوشمند دی سون، یک فن تصفیه هوا با مکانیزم منحصر به ‌فرد دارد که شکل ظاهری این فن گنبدی شکل بوده و جریان هوا را با دقت بالایی کنترل می‌ کند. این مکانیزم خاص به شما امکان می‌ دهد که جریان هوای تمیز را به هر قسمتی از خانه که بخواهید منتقل کنید. فن تصفیه کننده Dyson Pure Cool Me  به دور تا دور می‌ چرخد و جریان هوای تمیزی را  ایجاد می ‌کند که می تواند توان چرخش تا ۷۰ درجه را داشته باشد.

پایش و تصفیه هوا با گجت  IQAir Atem Desk

تصفیه کننده هوای IQAir Atem Desk  بسیار پیشرفته ساخته شده است و با ظاهر منحصر به ‌فردی که دارد، یک تحول در ساخت گجت‌ های هوشمند به وجود آورده است. شما با گجت هوشمند IQAir Atem Desk  قادر هستید هوای  منزل تان را کنترل کنید. همچنین این دستگاه دارای سنسورهای لمسی است و با آن یک لمس کنترل دستگاه IQAir Atem Desk در دست شما قرار دارد. این گجت تصفیه کننده هوا، از فناوری HyperHEPA  برای فیلترهایش استفاده کرده است که قادر است ذرات تا ۰.۰۰۳ میکرونی را جذب کرده و از اکثر آلاینده‌ ها اندازه ‌ای بزرگ ‌تری داشته باشد.

مطالعه
تجهیزات صنعتی تولید شده با ورق استیل 321

تصفیه‌کننده هوا و رطوبت ساز اولتراسونیک  PUREFY PurefyAir

این دستگاه یک گجت هوشمند با دو کاربرد است، هم هوای اطراف شما را تمیز نگه می‌ دارد و هم رطوبت مناسبی به محیط اطراف شما می ‌دهد. این تصفیه‌کننده هوا و رطوبت‌ساز مانند یک گلدان طراحی شده‌است و ظاهری زیبا و اندازه بسیار مناسبی دارد. همین طور در هر جای منزل یا محیط کارتان مانند روی میز، زمین و غیره به‌ راحتی قرار می ‌گیرد. تصفیه‌ کننده هوا PUREFY  PurefyAir دارای یک مخزن دو لیتری است که از آن برای نگهداری آب و رطوبت سازی استفاده می‌ کنند. این گجت هوشمند می‌ تواند هوای محیطی با مساحت ۵۵ متر مربع تصفیه کند و مرطوب نگه دارد.

تصفیه هوا با استفاده از  EVASMART

گجت هوشمند تصفیه هوای EVASMART نیز قادر است که هوای منزل شما را تصفیه یا مرطوب نگه دارد و هوای تمیز و پاکی را برای تنفس شما به وجود می ‌آورد. این گجت هوشمند از طریق USB شارژ می ‌شود و به دلیل کوچک بودن اندازه دستگاه، می توان در هر مکانی از آن استفاده کرد. گجت هوشمند EVASMART ذرات مضر گرد و غبار را به خود جذب می‌ کند و هوای مطبوعی برای تنفس به منزل شما می‌ بخشد.

مطالعه
فرایند ورود آب به لباسشویی

تصفیه هوا با  Levoit Compact HEPA

گجت هوشمند تصفیه هوا Levoit Compact HEPA تا ۹۹.۹۷% ذرات موجود در هوا و آلاینده ‌های اطراف را جذب می‌ کند. این دستگاه تصفیه‌ کننده هوای اطراف شما را در سه مرحله بسیار تمیز و دل چسپ می‌ کند. یک راه‌ حل مناسب برای جلوگیری از آلودگی در محیط‌ هایی با فضای بسته مثل خانه و محل کار است.
HA Samsung Announces New Air Purifiers 3 - با محبوب ترین گجت های هوشمند تصفیه هوا آشنا شوید
تصفیه هوا با  Levoit Compact HEPA

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم چندتا از گجت های هوشمند تصفیه هوای منزل مورد استفاده قرار می‌ گیرند، به شما معرفی کنیم. امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده‌باشد. اگر نظر یا پیشنهادی در رابطه با گجت های هوشمند دارید، در بخش نظرات بنویسید و با راهنمایی کارشناسان مجموعه املاک داران می ‌توانید ضمن اطلاعات مربوط به آپارتمان، نیز استفاده نمایید.

مجموعه املاک داران خدمات کتعددی ارائه می کند که شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، تهاتر ملک، خرید آپارتمان در اصفهان، سفارش خرید ملک در اصفهان، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان، خرید ملک اصفهان، مشارکت در ساخت و اجاره روزانه باغ و ویلا در اصفهان، رهن و اجاره آپارتمان در اصفهان، رهن و اجاره خانه ویلایی در اصفهان و غیره می شوند.

خوشحال می شویم این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.