رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

بدون آمارگیری بازاریابی دیجیتال املاک شما ناقص است!

بدون آمارگیری بازاریابی دیجیتال املاک شما ناقص است!!! شما به عنوان یک مشاور املاک ممکن است در سالهای اخیر تغییرات بزرگی را تجربه کرده باشید. مشتریان شروع به استفاده از روش های متفاوت برای خرید خانه نموده اند و سعی می کنند به طور آنلاین به جستجوی رویای خود باشند. به همین دلیل باید برای پیشرفت در حرفه خود به بازاریابی دیجیتال روی بیاورید.

صنعت املاک و مستغلات، برای دریافت فایل های متعدد گرفته تا داشتن فروش موفق نیازمند بازاریابی دیجیتال می باشد. در این راه شما نباید اهمیت تحلیل بازاریابی دیجیتال را نادیده بگیرید. تنها در این صورت میتوانید از نتایج تلاش های خود آگاه شوید. در واقع بدون آمارگیری بازاریابی دیجیتال املاک شما ناقص است! با املاک داران همراه باشید.
Human hands holding model of dream house 700x467 - بدون آمارگیری بازاریابی دیجیتال املاک شما ناقص است!
بدون آمارگیری بازاریابی دیجیتال املاک شما ناقص است

اهمیت تحلیل بازاریابی دیجیتال

امروزه با گسترش ساخت و سازهای مسکونی و غیر مسکونی، مشاوران املاک پر کار تر از سابق هستند. از طرفی رقابت هم بین بنگاه های معاملاتی بیشتر خواهد بود.

چگونه میتوان در حرفه املاک و مستغلات از رقبا پیشی گرفت؟ در واقع برای اینکه از رقبا متمایز باشید، باید استراتژی بازاریابی دیجیتال را جدی بگیرید. چرا که برای برندسازی لازم است که در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرید و کسب و کار خود را توسعه ببخشید.

در صورتی که بخواهید بهترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال را اتخاذ کنید، باید به طور پیوسته به تحلیل آن بپردازید. در واقع باید بدانید که مخاطبان تا چه اندازه با محتوا در تعامل هستند و به آن دسترسی دارند. اگر بتوانید در تحلیل بازاریابی دیجیتال به آمار دقیق تری دست یابید، اهداف خود را محقق خواهید ساخت.

نحوه تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال

قطعا از طریق ابزار تحلیل دیجیتال مارکتینگ میتوان به اطلاعات زیادی در رابطه با حرفه املاک و مستغلات دست یافت. اما چیزی که باید مد نظر قرار دهید، تعیین هدف برند می باشد. قبل از هر چیزی باید بدانید که چه داده هایی نیاز به تجزیه و تحلیل دارند!

  • در ابتدا باید به تحلیل مخاطبان خود بپردازید. سعی کنید در رابطه با دنبال کنندگان خود اطلاعات کسب کنید و بدانید که به چه محتوایی واکنش نشان می دهند.
  • در مرحله دوم به تحلیل واکنش مخاطب با محتوا خود بپردازید. آمارگیری تعداد لایک ها و کامنت ها و غیره به شما کمک می کند تا بدانید پست شما تا چه اندازه مفید واقع شده است. همچنین متوجه خواهید شد که مخاطبان به چه محتوایی علاقمند هستند و با آن ارتباط برقرار می کنند.
  • از ابزاراهای تحلیلی استفاده کنید. مطمئن شوید که کدام گروه از مخاطبان به محتوای شما واکنش مثبت نشان می دهند. سعی کنید همان مخاطب را هدف خود قرار داده و در جهت راضی نمودن او تلاش کنید.
  • و اما در این مرحله میتوانید با تحلیل رقبا و سایر بنگاه های معاملاتی موفقیت خود را تضمین کنید. سعی کنید راه های درست و غلط آنها را پیدا کرده و از میزان ضرر خود در آینده بکاهید.
مطالعه
چرا هوای سرد هنگام ریختن بتن مشکل ساز است؟

5 Digital Real Estate Marketing Ideas for Agents 700x467 - بدون آمارگیری بازاریابی دیجیتال املاک شما ناقص است!
نحوه تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال

ابزار مناسب برای تحلیل بازاریابی دیجیتال

با توجه به هدف شما از بازاریابی دیجیتال، ابزار متنوعی برای تحلیل آن وجود دارد. بستگی دارد هدف شما آنالیز رقبا باشد و یا بررسی هشتگ ها و پست ها! گاهی میتوان از ابزارهای تحلیل که داخل خود شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام تعبیه شده، بهره مند شد.

اما در کنار این ابزارهای تحلیلی داخلی، میتوان از ابزارهای خارجی گوگل آنالتیکس، گوگل سرچ کنسول و غیره استفاده نمود. برخی سرویس ها نیز با دریافت هزینه ای به تحلیل وبسایت های مورد نظر شما می پردازند که در این بین میتوان به ahrefs، semrush و غیره اشاره کرد.
fef2509200dfb216eb4e02d9508e99e9 11zon 1024x538 700x368 - بدون آمارگیری بازاریابی دیجیتال املاک شما ناقص است!
ابزار مناسب برای تحلیل بازاریابی دیجیتال

البته ابزارهای رایگان نیز برای تحلیل شبکه های اجتماعی وجود دارد که مشاوران املاک می توانند برای پیشبرد اهداف آژانس خود بکار گیرند. به طور مثال ابزار followerwonk میتواند اطلاعاتی خوبی درباره فالورها و اینفلوئنسرها به شما بدهند.

Buffer ابزار دیگری است که پرکابرد و پر طرفدار است،  می باشد. با کمک این ابزار می توانید به سادگی و بدون نیاز به آنلاین بودنف به طور منظم به انتشار پست های خود در شبکه های اجتماعی مختلف بپردازید.
EBsmO3TUYAIXymx 1024x478 700x327 - بدون آمارگیری بازاریابی دیجیتال املاک شما ناقص است!
معرفی ابزارهای مفید برای تحلیل بازاریابی دیجیتال

ضرورت آمارگیری بازاریابی دیجیتال املاک و تحلیل شبکه های اجتماعی چیست؟

شما میتواند در ارتباط با تعامل مردم با برند خود در شبکه های اجتماعی اطلاعاتی کسب کنید. مشتریان شما بدون هیچ ترسی از قضاوت شدن به راحتی با شما در دنیای مجازی ارتباط برقرار می کنند و تمام انتقادها یا درخواست های خود را مطرح می نمایند.

از این رو به عنوان یک مشاور املاک می توانید درک بهتری از رابطه مردم با برند و خدمات خود در چنین شبکه هایی بدست آورید.

با کمک تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال در شبکه های اجتماعی، میتوانید دید بهتری سبت به مخاطب خود داشته باشید. در واقع اطلاعات کاملی در رابطه با سن، جنسیت، علایق مخاطب کسب خواهید کرد و بر اساس آن به انتشار محتوا می پردازید.

مطالعه
دلایل استفاده از پکیج دیواری

همچنین میتوانید دریابید که در کدام مناطق مخاطب بیشتری دارید و استراتژی خود را بر آن اساس بچینید.
market requirements document 11zon 1024x682 700x466 - بدون آمارگیری بازاریابی دیجیتال املاک شما ناقص است!
روش های استفاده از بازاریابی دیجیتال برای افزایش مشتری

روش های استفاده از بازاریابی دیجیتال برای افزایش مشتری

شبکه های اجتماعی یکی از اولین راه ها برای دیده شدن مشاوران املاک در فضای آنلاین می باشند. پلت فرم های مختلف رسانه های اجتماعی از فیسبوک گرفته تا اینستاگرام، به افراد فعال در حرفه املاک و مستغلات امکان می دهد تا یک برند پر رونق ایجاد کنند.

از آنجایی که اغلب مشاوران املاک از این فضای مجازی استفاده می کنند، افراد تازه کار چگونه می توانند خود را از سایرین متمایز نمایند؟ همانطور که می دانید بازاریابی دیجیتال میتواند موثر تر از روش های بازاریابی سنتی واقع شوند. ترفندهای زیر میتواند موفقیت شما را در رسیدن به اهداف تضمین کند.

۱.کمپین ایمیلی ایجاد کنید.

کمپین ایمیلی یک ابزار ارزشمند برای دریافت فایل جدید و حفظ ارتباط با مشتریان قبلی می باشد. در واقع مشتریان جدید و قبلی را به سمت شما هدایت می کند. هرچه محتوای شما با مشتری مرتبط تر باشد، احتمال بیشتری دارد که ایمیل شما را باز کنند و با شما ارتباط برقرار کنند.

۲.یک وبسایت کاربر پسند ایجاد کنید.

چند بار پیش آمده که یک سایت را باز کنید و به دلیل سرعت پایین لود شدن آن را ببندید؟ وبسایت مشاوران املاک به دلیل دارا بودن عکس و فایل های متعدد نیاز به سرعت بالایی دارد.

اگر با سرعت پایینی روبرو باشد، برای مخاطب مثل یک کابوس است! با کمک برنامه نویس حرفه ای، سایت خود را روی موبایل نیز بهینه کنید. تقریبا نیمی از سرچ ها در موبایل صورت می گیرد و اگر وبسایت شما به درستی روی تلفن های همراه کار نکند، با موفقیت روبرو نخواهید شد.

۳.برای کلیک گرفتن تبلیغات کنید.

شما می توانید با پرداخت هزینه مشخص، به تعداد کلیک های وبسایت خود بیافزایید. در این صورت احتمال دریافت فایل های بیشتری برای شما وجود خواهد داشت. با این روش میتوانید مشتریان بلقوه ای که به خدمات شما علاقمند هستند را جذب نمایید. مزیت این ترفند این است که شما تنها در صورتی پول پرداخت می کنید، که کاربر روی سایت شما کلیک کند.

۴.محتوای بلاگی با ارزش ایجاد کنید.

وبسایت هایی که دارای حتوای بلاگی هستند، صفحات ایندکس شده بیشتری دارند. این مسئله به متخصصین املاک و مستغلات کمک می کند تا در زمینه سئو بهتر عمل کنند. این یک ترفند عالی برای ارتقا سئو، برندسازی آنلاین و مشاوره دادن به مشتریان در زمینه خرید و فروش ملک می باشد. در واقع استراتژی بازاریابی دیجیتال چیزی نیست جز داشتن محتوای با ارزش و مرتبط!

مطالعه
هزینه ارسال بار به امارات

۵.استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی ایجاد کنید.

حتما می دانید با نشر یا انتشار محتوا در رسانه های اجتماعی دشوار می باشد. از این رو می توانید از ابزای مثل Buffer استفاده کنید و محتوا را بر اساس زمان بندی ساده در این شبکه ها انتشار دهید. مهمترین قانون استراتژی بازاریابی در دنیا مجازی برای کسب و کار املاک و مستغلات، اشتراک گذاشتن محتوای متنوع می باشد.

بررسی تعداد لایک ها، کامنت ها، اشتراک گذاری ها و عکس العمل ها، می تواند شروع خوبی برای تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال به شمار رود. اما شما نمی توانید تنها بر این اساس، به تحلیل دقیقی دست یابید.

باید از ابزارهای تحلیل استفاده کنید و بهترین زمان برای انتشار محتوا را تخمین بزنید. این مسئله شانس شما را برای برقراری ارتباط با مخاطبان افزایش می دهد. همچنین میتوانید پست هایی که طرفداران بیشتری دارد را بیابید و استراتژی محتوای خود را بر همین اساس بچینید.
618973 700x552 - بدون آمارگیری بازاریابی دیجیتال املاک شما ناقص است!
تحلیل بازاریابی دیجیتال برای مشاوران املاک

جمع بندی

همانطور که اشاره شد، بازاریابی دیجیتال در حرفه املاک و مستغلات از اهمیت بالایی برخوردار است. تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال نیز میتواند شما را به اهداف خود نزدیک تر سازد. به همین منظور باید سعی کنید استفاده از ابزار تحلیل مثل گوگل آنالتیکس یا سرچ کنسول را در صدر کار خود قرار دهید.

شبکه های اجتماعی میتوانند تاثیر زیادی در موفقیت شما بگذارند. البته تنها در صورتی که محتوای آن باید برای جامعه هدف طراحی و برنامه ریزی شود. از این رو لازم است که به تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال در شبکه های اجتماعی بپردازید.

مجموعه املاک داران خدمات متعددی چون مشاوره حقوقی املاک، تهاتر، خرید و فروش خانه در اصفهان، مشارکت در ساخت، خرید و فروش آپارتمان در اصفهان و غیره را در حوزه املاک و مستغلات ارائه می کند، برای بهره مندی از این خدمات می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید.

در صورتی که می خواهید اطلاعات خود را در حوزه مشاوره املاک و موضوعات مرتبط گسترش دهید، به مجله املاک داران مراجعه نمایید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.