رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

بهترین تلویزیون سامسونگ کیولد ۷۵Q70A

یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت سامسونگ تولید گردید تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70A نام دارد که در این بخش قصد داریم  اندازه ۷۵ اینچ آنرا که به اختصار ۷۵Q70A نامیده می شود مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم. تلویزیون ۷۵Q70A جز آن دسته از تلویزیون هایی است که برای علاقه مندان به گیمینگ یک پیشنهاد بسیار فوق العاده و جذاب میباشد.

در واقع اگر بخواهیم به طور خاص به قضیه نگاه کنیم تلویزیون سامسونگ Q70A برای کنسول های نسل نهم مانند PS5 و  Xbox Series X بسیار عالی می باشد. برای همین منظور در این تلویزیون قابلیت های خاصی در نظر گرفته شده است که برای نمونه می توان به درگاه ورودی HDMI2.1 اشاره داشت و همچنین تکنولوژی +Motion Xcelerator Turbo سبب می‌گردد که تصاویری که از سرعت پخش بسیار زیادی برخوردار می باشند.

TV SAMSUNG 75Q70A DOZINKALAA 1 - بهترین تلویزیون سامسونگ کیولد 75Q70A

اگر بدنبال خرید تلویزیون  هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های ۲۰۲۱ مراجعه نمایید.

به صورت واضح و روان در خروجی نمایش داده شود. برای صفحه نمایش این محصول از فناوری QLED استفاده شده است که سبب می‌شود تا کیفیت تصویر خروجی تلویزیون تا حد بسیار زیادی ارتقا داده شود. صدای این تلویزیون نیز از وضوح بسیار مناسبی برخوردار است و توان صوتی استفاده شده در تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70A برابر ۲۰ وات می باشد.این مدل مجهز به جست و جوگر صوتی نیز می باشد که کاربر به سادگی و با استفاده از صدا می تواند فرامین مورد نظر خود را به تلویزیون منتقل کند.

این تلویزیون با توجه به اندازه ای که دارد برای محیط های با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد و آراستگی ظاهری منزل را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارا می باشد. تلویزیون کیولد سامسونگ ۷۵Q70A از سیستم عامل تایزن برای رباط کاربری خود بهره گرفته است که مجموعه امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70A

TV SAMSUNG 75Q70A DOZINKALAA 2 - بهترین تلویزیون سامسونگ کیولد 75Q70A

فناوری QLED که در ساخت صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70A استفاده می شود سبب می گردد تا این تلویزیون نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار باشد. در واقع تمایز اصلی این تلویزیون ها استفاده از فناوری Quantom DOT است‌. با استفاده از این فناوری تلویزیون توانایی تولید طیف رنگی بسیار گسترده ای از رنگ ها را خواهد داشت که در نتیجه تصاویری که در خروجی به کاربر نمایش داده می شود زنده تر و جذاب تر بوده و به تصاویر واقعی شباهت بسیار بیشتری دارد.

این مدل همچنین میزان نور و رنگ‌های به تصویر در آمده را نیز تا حد بسیار زیادی کنترل می کند و باعث می شود تا کاربر جزئیات بیشتری از خروجی را مشاهده کند. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون ۴K می باشد و همچنین دارای رزولوشن تصویر ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل می باشد که این کیفیت تصویر و تراکم پیکسلی با یکدیگر  سبب می شود تا تصاویری که به معرض نمایش قرار داده می شود از کیفیت باور نکردنی برخوردار باشد.

برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری Quantum HDR استفاده می‌شود که این تکنولوژی از فرمتهای HLG و HDR10 PRO میکند. وظیفه اصلی این تکنولوژی آن است که کنتراست تصاویر ارائه شده را تا حد بسیار زیادی ارتقا می‌دهد و تصاویر مخصوص تصاویر سیاه و مشکی را آنچنان برای کاربر نمایان می سازد. این محصول همچنین از فناوری Wide Viewing Angle یا همان زاویه دید گسترده پشتیبانی میکند به این مفهوم که کاربر در هر مکان و زاویه نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد.

مطالعه
راهنمای خرید بهترین دنده دوچرخه

بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را مشاهده کند. برای افزایش تعداد رنگ های قابل نمایش در تلویزیون هوشمند سامسونگ ۷۵Q70A نیز از تکنولوژی One Billion Color بهره گرفته می‌شود که این فناوری می‌تواند حدود یک میلیارد رنگ مختلف را تولید کند.

طراحی زیبا در تلویزیون ۲۰۲۱ کیولد سامسونگ ۷۵Q70A

TV SAMSUNG 75Q70A DOZINKALAA 3 - بهترین تلویزیون سامسونگ کیولد 75Q70A

تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70A دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است که توجه بسیاری را به خودجلب کرده است .تلویزیون سامسونگ از ضخامت کم و حاشیه باریک برخوردار است که به همین دلیل بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و شمامی توانید با نصب یک براکت به راحتی تلویزیون را به دیوار نصب کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید.

همچنین حاشیه باریک تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ ۷۵Q70A گستره دید بیشتری را هنگام محتوای مورد نظرتان در اختیار شما قرار می دهد.تلویزیون سامسونگ دارای پایه وسط است که مقاومت و استحکام تلویزیون را بالا میبرد و شما می توانید بدون هیچ گونه لرزش اضافی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

Ambient Mode+ در سامسونگ ۷۵Q70A

TV SAMSUNG 75Q70A DOZINKALAA 8 - بهترین تلویزیون سامسونگ کیولد 75Q70A

طراحی باریک بدون قاب تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70A تنها بخشی از طراحی آن را توصیف می کند. جالب است بدانید که با این تلویزیون تنها یک دستگاه برای مشاهده تصویر نخواهید داشت. یکی از ویژگی های جالب تلویزیون حالت Ambient + است. سامسونگ با معرفی این قابلیت در محصولات قبلی خود گفت بهتر است با صفحه نمایش تاریک خداحافظی کنید و به خانه روحی تازه ببخشید. با فعال کردن این ویژگی، تلویزیون الگوریتم دیوار پشت خود را به روشی بسیار پیچیده و هوشمند تقلید و تبدیل می‌کند. این به شما امکان می دهد تلویزیون را مخفی کنید و همچنین آن را به بخشی از دکوراسیون خانه خود تبدیل کنید.

حالت محیطی تلویزیون Q70A نیز به تلویزیون این امکان را می دهد که دقیقاً مانند یک تابلو هنری به نظر برسد. می توانید بایگانی از عکس های مورد علاقه خود را برای نمایش مداوم بر روی صفحه نمایش بزرگ ۷۵ اینچی تهیه کنید. هنگامی که این حالت را هنگامی که تلویزیون خاموش است فعال می کنید، صفحه نمایش برای مصرف انرژی کمتر بهینه می شود و حتی ممکن است اطلاعات دیگری مانند زمان، تاریخ و زمان را ارائه دهد. تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ Q70A با حالت محیطی خود بسیار جذاب شده است.

پردازشگر قدرتمند تلویزیون ۷۵ اینچ کیولد سامسونگ Q70A

TV SAMSUNG 75Q70A DOZINKALAA 4 - بهترین تلویزیون سامسونگ کیولد 75Q70A

داشتن پردازشگر قوی یکی از مشخصه های هر تلویزیون با کیفیت می باشد و می تواند محتوای تصویر و حتی صدای یک تلویزیون را تا حد بسیار زیادی ارتقا دهد. خوشبختانه در تلویزیون Q70A سامسونگ سایز ۷۵ اینچ از پردازشگری به نام Quantum Processor 4K استفاده شده است که می‌تواند با استفاده از الگوریتم های مختلفی مانند یادگیری عمیق که برای آن تعبیه شده است همچنین هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده، المان های مختلف یک تلویزیون را ارتقا دهد.

در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا پایین و نامطلوب بوده با استفاده از قابلیتی به نام ۴K Upscaler کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت ۴K بهبود داده می‌شود و در نتیجه کاربر همواره تصاویری با بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن را در خروجی مشاهده خواهد کرد. برای بهبود کیفیت صدا از فناوری Adaptive Sound در تلویزیون ۴K سامسونگ ۷۵Q70A استفاده شده است که می‌تواند محتوا و ژانر در حال پخش از تلویزیون را به صورت خودکار تشخیص داده و صدای پخش شده از تلویزیون را متناسب با این محتوا تنظیم کند.

همچنین با استفاده از تکنولوژی Adaptive Picure نور صفحه نمایش متناسب با نور محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد به صورت اتوماتیک تنظیم می گردد.یکی دیگر از فناوری هایی که برای بهبود محتوای صوتی در تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70A استفاده می شود، SpaceFit می باشد. همچنین به کمک فناوری Active Voice Amplifier نویز های موجود در صدا از بین می رود.

مطالعه
چاپ روی مش

محتوای اکشن و حتی گیم پلی پیشرفته با قدرت باورنکردنی تلویزیون ۷۵Q70A

TV SAMSUNG 75Q70A DOZINKALAA 9 - بهترین تلویزیون سامسونگ کیولد 75Q70A

ال ای دی سامسونگ ۷۵Q70A پیشرفت چشمگیری در نمایش محتوای اکشن داشته است. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.1 است و به همین دلیل از تمامی ویژگی های پیشرفته بازی مرتبط با آن پشتیبانی می کند. این تلویزیون سامسونگ قادر به نمایش محتوای ۴K با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. با استفاده از فناوری Motion Xcelerator Turbo + و ارائه تصاویری بدون محو شدن، می‌توانید هر دشمنی را در طول بازی، حتی با افزایش سرعت، شکار کنید. بازی عالی بدون خبر از کندی و تاری یکی از مهم ترین نقاط قوت این تلویزیون است.

با استفاده از دو ویژگی Super Ultrawide GameView و Game Bar می توانید تجربه بازی خود را به طور کامل تغییر دهید. قابلیت Super Ultrawide GameView به گونه ای پیاده سازی خواهد شد که با ارائه نسبت صفحه نمایش ۲۱:۹ و ۳۲:۹، فضای دید اضافی برای به حداکثر رساندن تجربه بازی در اختیار خواهید داشت.

منوی گیمبار که روی صفحه تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70A بهینه شده است، به شما امکان می دهد نسبت تصویر، تأخیر ورودی، HDR، هدفون بی سیم و FPS یا حتی بیشتر را در زمان مناسب تنظیم کنید. توجه داشته باشید که ویژگی فضای بازی گسترده تر فقط برای بازی های فوق عریض و بازی های رایانه ای در دسترس خواهد بود. پخش HDR بر روی صفحه تلویزیون بدون پرش و با حداقل تاخیر خواهد بود. علاوه بر این، با پشتیبانی از FreeSync Premium Pro، لرزش و بریدگی صفحه و کلیک ها به حداقل می رسد و بازی روان و سریع اجرا می شود.

هوشمند بودن تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70A

TV SAMSUNG 75Q70A DOZINKALAA 5 - بهترین تلویزیون سامسونگ کیولد 75Q70A

تلویزیون QLED سامسونگ ۷۵Q70A دارای سیستم عامل تایزن است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد.یکی از فناوری های موجود در این تلویزیون Multi View  است که به وسیله ان می توانید دو محتوای متفاوت را به صورت همزمان در تلویزیون به نمایش بگذارید.این تلویزیون دارای ۴ عدد پورت HDMI و۲ عدد پورت USB است .

همینطور می توانید با استفاده از قابلیت مرور گر این تلویزیون به وب گردی بپردازید و از ان لذت ببرید.یکی دیگر  از قابلیت های جذاب این تلویزیون Smart things است که به وسیله ان می توانید سایر وسایل هوشمند سامسونگ خود را در صفحه نمایش تلویزیون کنترل کنید. تلویزیون SAMSUNG 75Q70A دارای دستیار های صوتی الکسا و Bixby است که به وسیله ان ها می توانید توسط صدای هوشمند خود برخی از اعمال مربوط به تلویزیون را انجام دهید.

به تنظیمات ان دسترسی پیدا کنید.همچنین می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنیئ و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70A

TV SAMSUNG 75Q70A DOZINKALAA 6 - بهترین تلویزیون سامسونگ کیولد 75Q70A

به همان میزان که کیفیت تصویر یک تلویزیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، کیفیت صدا نیز از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این دو عامل در کنار هم می توانند مشتریان را به خرید محصول ترغیب کنند. برای همین منظور طراحان و سازندگان “تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70A” برای بالا بردن کیفیت صوتی این مدل از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها استفاده کردند.

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که برای ارتقاء سطح کیفی سیستم صوتی این مدل استفاده شده است، Dolby Digital Plus نام دارد که می تواند صدا را به صورت فراگیر و چند بعدی در اختیار مخاطب قرار دادند. سیستم صوتی این تلویزیون دو کانال می باشد و همچنین توان صوتی ۲۰ وات را در خروجی به کاربر منتقل خواهد کرد که این میزان توان صدا را با وضوح مناسب و رسایی به گوش مخاطب می رساند ولی در صورتی که به افزایش میزان صدای تلویزیون احتیاج پیدا کنید.

مطالعه
10 تکنیک طلائی در عکاسی حرفه ای

میتوانید اقدام به خرید سیستم صوتی ساندبار نمایید که در صورت وقوع این امر در تی وی سامسونگ ۷۵Q70A از قابلیتی به نام Q-Symphony استفاده شده است که این قابلیت صدای تلویزیون و سیستم صوتی را با هم هماهنگ می‌کند و سبب می‌شود صدا به صورت همزمان از آنها پخش گردد. همچنین در صورتی که قصد داشته باشید محتوای صوتی تلفن همراه خود را بر روی تلویزیون پخش کنید می‌توانید از قابلیت Bluetooth Audio بهره بگیرید.

یکی دیگر از تکنولوژی های جذابی که در تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70A از ان استفاده شده است، Multiroom Link نام دارد که با استفاده از آن چندین دستگاه از طریق وای فای به هم متصل شده و صدا از یک دستگاه به عنوان مبدا در سایر دستگاه ها پخش می شود.

ریموت کنترل تلویزیون SAMSUNG 75Q70A

TV SAMSUNG 75Q70A DOZINKALAA 7 - بهترین تلویزیون سامسونگ کیولد 75Q70A

یکی از بزرگترین حرکت های سامسونگ در تلویزیون ها در سال ۲۰۲۱، کنترل از راه دور است. این برند استفاده از باتری برای کنترل از راه دور را حذف کرده است که البته فقط مدل های رده بالایی مانند Q70A را شامل می شود. به جای باتری برای کنترل از راه دور، از پنل خورشیدی استفاده شده است که در صورت قرار گرفتن در معرض نور می توان آن را شارژ کرد. همچنین قسمت اتصال کابل برای ریموت در نظر گرفته شده است، بنابراین می توانید از طریق کابل ریموت را نیز شارژ کنید.البته همراه با تلویزیون کابل مربوطه ارائه نمی‌شود که تا حدی باعث ضعف آن خواهد بود.

در مجموع عدم استفاده از باتری های کنترل از راه دور گامی مثبت در حفاظت از محیط زیست سامسونگ است که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. در عملکرد و ظاهر دکمه های تلویزیون هیچ تغییری ایجاد نشده است و مانند ریموت کنترل مدل قبلی خواهد بود. با امکانات متنوع و مناسبی که این ریموت کنترل دارد، امتیاز بسیار خوبی را برای SAMSUNG 75Q70A به دست آورد.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70A را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70B مدل جدیدتر و جایگزین این تلویزیون محسوب می شود که به تازگی معرفی شده است و دارای امکانات بهتری است. در صورتی که به دنبال تلویزیون بهتری برای بازی کردن با کنسول های نسل نهم و همچنین تماشای حرفه ای فیلم هستید، تلویزیون سامسونگ ۷۵Q80A گزینه خوبی می باشد.

اما در صورتی که به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و استفاده معمولی و خانگی هستید، پیشنهاد ما تلویزیون سامسونگ ۷۵Q60A می باشد. همچنین در صورتی که به دنبال یک تلویزیون لوکس و زیبا هستید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ LS03A بروید. این تلویزیون جزو تلویزیون های فریم سامسونگ است و از نظر ظاهری و برخی امکانات با تلویزیون های عادی متفاوت است.

مزایا و معایب تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ Q70A

مزایا

* نسبت کنتراست فوق العاده

* روشنایی مناسب نمایشگر حتی هنگام تابش شدید نور

* زمان پاسخ‌دهی عالی

معایب

* عدم پشتیبانی از local dimming

* زاویه دید محدود

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70A چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ ۷۵Q70A را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.