رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

بهترین و پرفروشترین برند (مارک) دوربین مداربسته کدام است ؟

بهترین برند دوربین مداربسته کدام است ؟

اگر یک سری به بازار بزنید می بینید که برند های مختلفی با قیمت های متفاوت هستند . برند هایی که حتی اسمشان به گوشتان هم نخورده است . بدون شک دچار سر در گمی می شوید . ما در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین برند های دوربین مداربسته بپردازیم تا شما راحت تر بتوانید دوربین مداربسته مورد نظر را انتخاب و تهیه نمایید .در بازار ایران حدود ۱۰۰ برند مختلف از دوربین مداربسته وجود دارد . هر کدام از این برند ها دارای محصولات متنوعی هستند که از تنوع قیمتی بالایی نیز برخوردارند .

معتبرترین برند های دوربین مداربسته موجود در بازارایران هایک ویژن ، داهوا ، دی لینک ، هایلوک ، شیائومی ، سونی ، اکسیس و … هستند . قاعدتا محصولات برند های معتبر قیمت های بالاتری هم دارند .در این میان یک سری برند های دیگر هستند که به ” NoName ” معروفند و جزو برند های متفرقه به حساب می آیند و حتی بعضی از آن ها بی نام و نشانند .

برای مشاهده و خرید انواع دوربین مدار بسته به فروشگاه اینترنتی آبی تک مراجعه کنید. https://abi-tech.ir/

اما قبل از اینکه به سراغ انتخاب برند بروید باید ببینید که دوربین را برای کجا و با چه هدفی می خواهید نصب کنید ؟

اگر پاسخ این سوال را مشخص کنید ، خیلی راحت تر می توانید تصمیم بگیرید . چرا که هر کدام از این برند ها در یک زمینه و ویژگی خاص طراحی شده اند . برخی از آن ها دارای کیفیت تصویر خیلی خوبی هستند ، برخی دیگر دارای قابلیت های منحصر به فرد هستند ، برخی دارای دید در شب قوی تری هستند . اگر می خواهید دوربین را برای فضای خارجی نصب کنید ، حتما از دوربین های مداربسته ضد آب و گرد و غبار که دارای استاندارد های ip هستند استفاده کنید .
دوربین مداربسته هایک ویژن

مطالعه
بهترین دوچرخه کورسی را بشناسید

شرکت هایک ویژن از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی و مداربسته در جهان است و صاحب امتیاز آن کشور چین می باشد . هایک ویژن بخش بزرگی از بازار جهانی را در دست دارد . یکی از اهداف شرکت هایک ویژن تولید دوربین های مداربسته با کیفیت خوب و قیمت مناسب است .

از دیگر ویژگی های دوربین های هایک ویژن می توان به نصب آسان و دوام بالای محصولات آن اشاره کرد . محصولات هایک ویژن دارای قابلیت هایی مانند فناوری تجزیه و تحلیل تصاویر مانند تشخیص عبور از خط، تشخیص چهره از طریق هوش مصنوعی هستند .

به دلیل اینکه برخی محصولات تقلبی در بازار هستند که از نام و برند هایک ویژن سو استفاده می کنند ( کالاهای تقلبی ) ، تا جایی که برایتان مقدور است محصولات هایک ویژن را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید .

شرکت داهوا نیز همانند هایک ویژن تقریبا در یک سطح قرار دارد و محصولات آن ها ، معتبر ترین محصولات در جهان هستند .

مطالعه
لیزر موهای زائد آقایان

داهوا همیشه در تلاش بوده که از بهترین و جدید ترین تکنولوژی ها در محصولات خود استفاده کند . این شرکت همواره حدود ۱۰ درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه شرکت اختصاص می دهد . داهوا به داشتن کیفیت بالای تصویر معروف است و دارای سیگنال های تصویری قدرتمند است . دوربین های مداربسته داهوا و دوربین های هایک ویژن تقریبا در یک سطح قیمتی هستند . اما قیمت محصولات داهوا اندکی بالا تر است .

برای مثال در زمینه دوربین مداربسته پلاک خوان ، داهوا یکی از پیشتاز ترین برند هاست و هیچ برندی نتوانسته ای آن را بگیرد . پس اگر به دنبال دوربین مداربسته پلاک خوان می گردید و از نظر مالی مشکلی ندارید ، بدون شک دوربین پلاک خوان داهوا ITC237 PW1B IRZ ANPR یکی از بهترین گزینه هاست . این محصول داهوا دارای کیفیت ۲ مگاپیکسل FULL HD 1080P می باشد . دارای قابلیت دید در شب تا فاصله ۵۰ متری است و می تواند برای مکان های تاریک و کم نور گزینه ی مناسبی باشد . اتصال این دوربین به صورت تحت شبکه ( دوربین مداربسته آی پی ) بوده و همجنین دارای شیار کارت حافظه است و تا ۶۴ گیگابت مموری کارت را پشتیبانی می کند . بدنه این محصول ضد رطوبت و ضد ضربه است .

شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۰ در کشور چین تاسیس شد . شرکت شیائومی در ابتدا به تولید گوشی های هوشمند پرداخت اما رفته رفته محصولات دیگری مانند دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی نیز تولید کرد .

مطالعه
ظرفیت حمل و نقل ریلی در ایران چگونه است؟

دوربین های مداربسته شیائومی پیشرفت بسیار خوبی از نظر کیفیت تا به امروز داشته اند . اگر بخواهیم از نظر قیمت دوربین های شیائومی را با دوربین های هایک ویژن و داهوا مقایسه کنیم ، می توان گفت که دوربین های شیائومی کیفیت تصویری نزدیک به دوربین های هایک ویژن و داهوا را با قیمتی بسیار کم تر و مناسب تر به شما ارائه می دهند .

 

شیائومی دوربین مداربسته بی سیم و تحت شبکه را در مدل های متنوعی به تولید رسانده است .

ویژگی هایی که دوربین های شیائومی را از سایر برند ها متمایز می کند ، ویژگی هایی مانند قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و ios ، قابلیت چرخش ، قابلیت مکالمه دو طرفه ، نصب به صورت سقفی و دیواری ، نصب و راه اندازی آسان ، پشتیبانی از کارت حافظه ، کیفیت بالای تصاویر ، زاویه دید گسترده و … است .

منبع:

https://www.borna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-143/1237077-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.