رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

دستگاه کیسه پر کن گرانولی در گیلان

دستگاه کیسه پر کن حجمی، دستگاه کیسه پر کن گرانولی، پودری و… دارای ۳ نوع کلی هستند که با توجه به عملکرد و کارایی که دارند تعیین قیمت می شوند. کیسه پرکن های دهن باز، کیسه پرکن کیسه های ولو دار، کیسه پرکن کیسه های بزرگ جامبو بگ و بیگ بگ. که این ماشین آلات کیسه پر کن به صورت اتوماتیک، نیمه اتومات، دستی و خانگی طراحی و ساخته می شوند. این دستگاه ها به صورت تک توزین، دو توزین، ۴ توزین دار طراحی شده اند که سرعت پر کردن کیسه ها افزایش یابد. قیمت دستگاه کیسه پرکن به موارد متعددی بستگی دارد که در ادامه بیان می کنیم.

قیمت دستگاه کیسه پرکن

شروع قیمت ها از ۳۰ میلیون تا ۱۵۰ میلیون بهتر است برا انتخاب بهترین مدل با توجه به نیاز شما، همین حالا با مشاور فروش و یا دفتر فروش مجموعه صنعتی ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم. سورا صنعت یکی از برترین، قدیمی ترین و معتبر ترین مرکز دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی با ارائه ۱۸ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش آماده ارائه انواع دستگاه کیسه پرکن حجمی، گرانولی، پودری و… می باشد.

tcnsk5pbp18f - دستگاه کیسه پر کن گرانولی در گیلان

انواع دستگاه کیسه پرکن

تمامی این دستگاه ها و ماشین آلات پر کن دارای مدل های اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک ، خانگی و دستی هستند. و به صورت تک توزین ، دو توزین و چهار توزین تولید می شوند. کافیست همین حالا تماس بگیرید تا با توجه به نیاز شما بهترین مدل را برای خط تولید شما معرفی کنیم. دستگاه کیسه پر کن دارای انواع مختلفی است:

دستگاه کیسه پرکن پودری،

دستگاه کیسه پرکن مواد شیمیایی،

دستگاه کیسه پرکن گرانولی،

دستگاه کیسه پر کن حبوبات،

دستگاه کیسه پر کن نخود ولوبیا،

دستگاه کیسه پرکن برنج و… .

دستگاه کیسه پرکن (دستگاه کیسه پر کن) به عنوان قوطی پرکن توزین دار نیز کاربرد دارد. این دستگاه جهت پر کردن انواع مواد گرانولی از جمله حبوبات مانند: نخود، لپه، عدس، لوبیا، ماش و … و انواع غلات مانند گندم، جو، ذرت …و همچنین قند، شکر، چای، میوه خشک، سبزی خشک، تافی، سیمان و.. مناسب می باشد.

تکنولوژی و عملکرد دستگاه کیسه پرکن

در دنیایی که همه چیز با سرعت بالا در حرکت است، هم گام و به روز شدن با دنیای صنعت و مدرنیته از الزامات صنعت بسته بندی و کیسه کشی است. دست یابی به دانش و تکنولوژی روز دنیا ما را در طراحی و ساخت دستگاه های پرکن تک توزین (کیسه پر کن) با مدلهای قابل عرضه و سودآور یاری نموده است. این دستگاه با نام دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک نیز شناخته می شود و در ابعاد کوچکتر قابل استفاده برای مشاغل خانگی با سود بالا و هزینه کم است.

مطالعه
آیا سیمان سنگ است یا یک ماده معدنی؟

عملکرد دستگاه کیسه پرکن به این صورت است:

مراحل کار کیسه پر کن

انتقال و آماده سازی:

مواد به وسیله ی دستگاه بالابر به مخزن دستگاه پرکن انتقال پیدا کرده و همواره مخزن دستگاه را که از جنس استنلس استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر ضربه بوده پر نگه داشته تا سرعت و ظرفیت تولید در حداکثر خود حفظ شده و اپراتور راحت تر بتواند به کار خود ادامه دهد.

مراحل کار کیسه پر کن

تنظیمات :

ویبراتور دستگاه با دقت و تنظیم قابل ملاحظه در ریزش ، ضمن حفظ عملکرد و سرعت بالای دستگاه کیسه پر کن، دقت توزین ها را افزایش میدهد. این دقت به طوری افزایش می یابد که تمامی محصول از ابتدا تا انتها دارای یک وزن مشخص می باشند.

مراحل کار کیسه پر کن

انتقال و بسته بندی:

در انتهای کار بسته ها یا کیسه های پر شده برای بسته بندی و شیرینگ به مرحله بعدی انتقال میابد.

saiybh8qfzya - دستگاه کیسه پر کن گرانولی در گیلان

ویژگی های دستگاه کیسه پر کن

نمایشگر هایی با مانیتور لمسی که قابلیت تنظیم وزن دلخواه در کمترین زمان را به هر وزن اعشاری به کاربر می دهد و اپراتورهای کم تجربه نیز میتوانند از این دستگاه به راحتی استفاده کنند بدون آن که مشکلی به وجود آید. ارتفاع مناسب دستگاه و قابلیت تنظیم ارتفاع ریزش این امکان را به اپراتور میدهد تا با دستگاه هماهنگ شده و با مشکل مواجه نشود. در قسمت انتهایی دستگاه سکویی طراحی شده است که قابلیت ریگلاژ به سمت بالا و پایین، برای انواع بسته های بزرگ و کوچک و کیسه های بزرگ را دارد، که در صورت استفاده از نوع دستی این ماشین بتوانند به راحتی کیسه گیری نمایند. ماشین فوق به جهت پر کردن انواع ظروف: قوطی، ظروف پت و شیشه ای به دستگاه کیسه پرکن یا همان قوطی پرکن توزین دار هم شناخته شده در بازار میباشد. این دستگاه کیسه پرکن یا همان قوطی پرکن توزین دار در ظرفیت های متفاوتی طراحی و ساخته میشود که میتوان به سه مدل : از ۲۰ گرم تا ۲ کیلوگرم ، از ۵۰ گرم تا ۱۰ کیلوگرم و از ۱ کیلو گرم تا ۵۰ کیلو گرم اشاره کرد .

مطالعه
موارد مهمی که باید درباره پرژکتور آیلد بدانیم

دستگاه کیسه پرکن چیست و چگونه کار می کند ؟

این دستگاه که یکی از پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی می باشد بیشتر جهت پر کردن مواد گرانولی به صورت حجمی و فله ای به کار می رود و بسیاری از بسته بندی ها با حجم های مختلف را با مواد مورد نظر به کمک این دستگاه پر می کنند. دستگاه های کیسه پرکن حجمی به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیکدستگاه کیسه پرکن حجمی به طور کلی به دستگاه هایی که کار پر کردن انواع کارتن یا کیسه را توسط مخزن های حجمی خود انجام می دهند، دستگاه پرکن حجمی می گویند. به طور کلی از این مدل دستگاه ها در کارهای صنعتی و بزرگ استفاده می کنند.کار این دستگاه ها در صنایع غذایی به دلیل اینکه در ابتدای امر بیشتر موادغذایی به صورت فله ای فروخته می شوند بسیار حائز اهمیت می باشد.در دستگاه های نوع اتوماتیک کارکرد این دستگاه ها بدین صورت است که در ابتدای امر مواد اولیه اندازه گیری شده و سپس در ظرف یا کیسه مناسب با حجم مواد پر می شوند، سپس کیسه های پر شده به کمک نوار نقاله و کانوایر، جهت بسته بندی انتقال داده می شوند و دوخت نیز به صورت کامل انجام می شود.در دستگاه های نیمه اتوماتیک کار دوخت کیسه توسط اپراتور انجام می شود.در دستگاه های پرکننده گرانولی ، مکانیسم عمل به این صورت است که بسته بندی یک محصول همراه با اندازه گیری دقیق آن انجام شده و در این حالت محصولات در سرعت کم و متوسط پر می شوند.

مشخصات دستگاه کیسه پر کن گرانولی:

دستگاه کیسه پرکن مواد جامد پودری ،گرانول و… طراحی ، ساخت و تولید دستگاه کیسه پرکن ایجاد خط کامل پرکن و بسته بندی کامل کیسه شامل دستگاه پرکن ،نوار نقاله مربوطه و سرکیسه دوز صنعتی اتومات با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مشخصات دستگاه: ۱.سرعت و دقت بالا با استفاده از سیستم نوین کنترلی ۲.صحت توزین با استفاده از سیستم کالیبراسیون اتوماتیک ۳.قابل تطبیق با انواع مواد به صورت نرم افزاری ۴.استفاده از سیستم PLC و نمایشگر HMI 5.سیستم کیسه گیری بهینه جهت افزایش سرعت کاربر ۶.نمایش وضعیت عملکرد دستگاه ۷.دقت بالا در وزن تعیین شده در کیسه امکانات قابل افزایش در صورت درخواست: ۱.ایجاد سرعت پایین،متوسط،بالا و خیلی بالا ۲.ابعاد سیستم کیسه گیری برای انواع کیسه ۳.جنس بدنه ،محفظه ها و سایر لوازم جانبی بر طبق نوع مواد مصرفی ۴.نوار نقاله برای انتقال مواد هماهنگ با دستگاه ۵. دستگاه سرکیسه دوزی تمام اتومات ۶.امکان ساخت دستگاه برای تناژهای بسیار بالا و یا سرعت بالا ۷.امکان قراردادن آیتم های درخواستی توسط مشتری بر روی دستگاه ۸.بالا بردن حساسیت دستگاه در پرکن میزان حجمی و وزنی محصول کاربردهای دستگاه: در صنایع غلات،آرد،برنج،حبوبات،شکر ،انواع کود و محصولات شیمیایی و پتروشیمیایی با نصب رایگان و یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش

مطالعه
بازسازی ویلا

mdjknadxcmcn - دستگاه کیسه پر کن گرانولی در گیلان

کاربرد دستگاه های کیسه پرکن گرانولی

این دستگاه ها برای پرکردن اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک مواد پودری به شکل برنج، حبوبات، انواع کودهای شیمیایی گرانولی و پودری به طور کلی تمامی موادهای پودری شکل در کیسه های مخصوص به صورت حجمی کاربرد دارد. برای بسته بندی های پودری تک نفره می توانید از دستگاه ساشه استفاده کنید.دستگاه های کیسه پر کن پودری و گرانولی دارای سیستم های کنترل PLC یا نمایشگر لمسی جهت کنترل کارهای مربوط به دستگاه بوده و همچنین سیستم های جانبی همانند دستگاه کیسه پرکن توزن دار، عیب یاب اتوماتیک، سیستم ثبت اطلاعات روزانه و ماهانه و همچنین هدایت کیسه ها به سمت دستگا های مختلف و سیستم های دوخت و سر دوزی از نوار نقاله استفاده می شود.در نهایت برای محافظت از بسته بندی های پر شده در کارتن، کیسه، قوطی، بطری و… بهتر است از دستگاه شیرینگ پک برای شرینک محصول و محافظت از بسته بندی آن استفاده نمائید.

شماره تماس جهت سفارش ۰۹۱۹۸۱۸۲۸۸۴

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.