رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

دندانپزشک متخصص ترمیمی و زیبایی در کرج

متخصص ترمیمی دندان در کرج

اصلاح طرح لبخند به مجموعه ای از درمان های زیبایی می گویند که در نهایت سبب ایجاد لبخندی زیباتر می گردد. درمان هایی که شکل، فرم و رنگ دندان ها را تغییر و اصلاح می نماید. از قبیل لمینت دندان، بلیچینگ دندان، کامپوزیت ونیر، روکش دندان و… این روش تنها برای افرادی که نقصی در دندان هایشان دارند نمی باشد بلکه عموم مردم می توانند در لبخندشان تغییر ایجاد کنند و جذابیت را احساس کنند همانطور که میدانید، داشتن لبخند زیبا علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، سبب زیباتر شدن چهره فرد می شود و تاثیر مثبتی در دیدگاه دیگران دارد. زیبایی در لبخند حاصل هماهنگی در شکل دندان هاست که توسط دندان پزشک زیبایی این تغییرات اعمال می شود

af6f00637fd247eb8afe27669dfea8eb - دندانپزشک متخصص ترمیمی و زیبایی در کرج

اصلاح طرح لبخند چیست؟

طراحی لبخند به انجام انواع درمان هایی زیبایی و ترمیمی که موجب زیبایی لبخند فرد می شود گفته می شود که در طراحی لبخند تمامی مشکلات دندان ها که شامل نامرتبی، لک و یا پوسیدگی هستند  و لثه ها که فرم خوبی در دهان ندارد توسط دندان پزشک زیبایی در کرج برطرف می شود، این کار علاوه بر زیبا کردن لبخند و دندان های شما باتوجه به معاینه ای که روی دندان ها انجام می شود التهاب، خرابی و… دندان و لثه از بین می رود.

بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند در کرج

از آنجایی داشتن لبخند زیبا بسیار برای زن و مرد حائز اهمیت است، می توانید با انجام دادن تمامی کارهای زیبایی برای داشتن یک صورت و لبخند جذاب و زیبا در مطب دکتر مریم محمدی که در این زمینه تخصص و تجربه ی لازم را دارند با قیمت مقرون به صرفه، حس خوب داشتن دندان و لبخند فوق العاده زیبا را تجربه کنید

روکش دندان در کرج

روکش دندانی کلاهکی هستند که در بالای دندان های آسیب دیده قرار می گیرند. روکش ها برای محافظت، پوشاندن و بازگرداندن شکل دندان های شما زمانی که پرکردن مشکل را حل نمی کند استفاده می شود. روکش های دندانی را می توان از فلزات، چینی، رزین و سرامیک ساخت. آنها معمولاً در طول زمان به مراقبت خاصی به جز بهداشت منظم دهان و دندان نیاز ندارند، روکش دندان ( crown ) نوعی ترمیم دندانپزشکی است که به طور کامل روی دندان یا ایمپلنت دندانی را می پوشاند. اغلب بر روی دندان هایی استفاده می شود که به صورت گسترده ای تخریب شده اند و معمولا با موادی به نام سمان به دندان چسبانده می شوند که روکش دندان یکی از انواع روش زیباسازی دندان در کرج می باشد که توسط دکتر مریم محمدی انجام می شود.

مطالعه
تعمیر کولرگازی در نسیم شهر

روکش دندان چیست؟

با مرور زمان، دندان های شما ممکن است به دلایل مختلفی مانند پوسیدگی دندان، آسیب دیدگی آسیب ببینند. دندان هاممکن است شکل یا اندازه خود را از دست بدهند.  این روکش ها تاج شکل، اندازه، استحکام و ظاهر دندان را بازیابی می کند دکتر شما ابتدا قالب گیری را از دندان ها انجام داده سپس به لابراتوار دندانسازی ارسال کرده تا روکش دندان مناسب شما ساخته شود. از این روکش ها به عنوان پروتز ثابت دندان نیز یاد می شود.

ترمیم دندان در کرج

هنگامی که دندانی دچار پوسیدگی می شود فرد علاوه بر از دست دادن زیبایی دندان خود احساس درد شدیدی نیز می شود برای بازسازی دندان لازم است به دندانپزشک زیبایی و ترمیمی مراجعه کرده و برای درمان دندان پوسیده اقدام های لازم را انجام دهد. دندانپزشک زیبایی فردی است که علم و هنر را با هم ترکیب می کند تا لبخندی زیبا و طبیعی به شما هدیه دهد. لبخند زیبا و جذاب چهره انسان را متحول می کند و سلامت روان و زیبایی را نیز به همراه دارد. امروزه روش های مختلفی برای زیباسازی و ترمیم دندان ها وجود دارد، از طریق عصب کشی که نام دیگر آن درمان ریشه است، دکتر دندانپزشک دندان را به صورت دائمی ترمیم و تقویت می کند و سپس دندان را پر می کند و یا اینکه از روکش انجام می دهد. دکتر مریم محمدی بهترین ترمیم دندان عصب کشی شده در کرج را انجام میدهد.

قیمت ترمیم دندان عصب کشی شده

پس از انجام عصب کشی دندان، نوبت به پر کردن دندان با کمک موادی هم چون آمالگام و یا کامپوزیت می باشد. برای دندان های عقبی از آمالگام استفاده می گردد که ماده با دوام و نقره ای رنگ است و برای دندان های جلویی از کامپوزیت به دلیل هم رنگ بودن با دند ان های طبیعی استفاده می شود.

هزینه ترمیم دندان با توجه به عوامل مختلفی از قبیل اینکه تعداد سطح و لایه ترمیمی چند تاست و هم چنین پر کردن دندان بوسیله آمالگام یا کامپوزیت نیز موثر می باشد.

مطالعه
نکات مهم در مورد کولر گازی که لازم است بدانید :

جهت کسب اطلاعات راجع به هزینه ها و مشاوره با مطب دکتر مریم محمدی تماس بگیرید. هم چنین می توانید از طریق تماس با ما در ارتباط باشید.

ترمیم های همرنگ دندان | ترمیم دندان

ترمیم دندان یا به عبارت دیگر پر کردن دندان یکی از درمان های دندانپزشکی است، که برای رفع پوسیدگی، شکستگی، آسیب های سطحی و خوردگی های جزیی دندان و بطور کل بازگرداندن کارایی دندان و زیبایی آن استفاده می شود.
پوسیدگی دندان یکی‌از بیماری های‌ رایج دهان و دندان می باشد که‌ بایستی درمان شود چرا‌که عدم درمان پوسیدگی دندان منجربه‌ گسترش پوسیدگی دندان وحتی ازدست دادن دندان خواهد شد. تا سالهای اخیر برای درمان پوسیدگی دندان از آمالگام بعنوان ماده مستحکم اما تیره رنگ استفاده میشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بیشتر از مواد کامپوزیتی یا فیشور سیلانت ها و لیزر دندان استفاده میشود و بیشتر افراد ترجیح می دهند دندان هایی یکدست ( همرنگی مواد و دندان ) داشته باشند، بنابراین استفاده بیشتر از مواد همرنگ دندان رایج شده‌است.پ

ترمیم همرنگ دندان با فیشورسیلانت

فیشورسیلانت مواد همرنگ دندان است‌که‌برای پرکردن دندان و محدود کردن سطحی پوسیدگی دندان کاربرد دارد.فیشورسیلانت سبب جلوگیری‌از رشد پوسیدگی دندان می شود. عموماً از فیشورسیلانت هابرای دندان ۶ و بعضاً دندان های eو dاستفاده میشوند. فیشورسیلانت ها‌با پرکردن سطح جونده و شیارهای دندان های‌مذکور(که منبع تجمع مواد غذایی و فعالیت میکروبی‌هستند)، از ادامه و گسترش پوسیدگی جلوگیری میکنند .با توجه‌به ماندگاری ۳-۴ ساله فیشورسیلانت ها ، بهترین‌زمان استفاده‌از فیشورسیلانت قبل‌از پوسیده‌شدن دندان است‌ که‌ در کودکان و نوجوانان نیز می توان‌از این مواد همرنگ دندان استفاده‌ نمود .

بهترین متخصص ترمیم دندان در کرج

دندانپزشکی زیبایی مجموعه ای از خدماتی است که به طور خاص برای بهبود ظاهر گاهی اوقات عملکرد لبخند شما انجام می شود تا لبخند و دندان شما از نظر ظاهر، رنگ، مرتب بودن وشکل ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد، در واقع دندانپزشک زیبایی به طور ویژه به مجموعه ای از درمان ها اختصاص داده شده است تا زیبایی را دهان و دندان شما هدیه بدهد، از آنجایی که می دانید امروزه بسیاری ار افرا هستند که برای آراسته شدن دندان های خود به کلینک های دندانپزشکی مراجعه می کنند، همانطور که می دانید، لبخند جذاب یا فقدان آن بر سلامت دهان و دندان شما تأثیر می گذارد، روش های زیبایی شامل روکش های دندانی و سفید کردن دندان ها می باشد. از سوی دیگر، روکش های دندانی، بریج های دندانی، باندینگ دندان، ایمپلنت های دندانی، اینله ها و آنله ها و دندان های مصنوعی همگی از درمان های خدمات دندانپزشک زیبایی دندان هستند که می توانید توسط دکتر مریم محمدی در کرج انجام دهید. در ادامه به تعریف انواع روش زیباسازی دندان در کرج به همراه هزینه آن می پردازیم.

مطالعه
بهترین دوچرخه کورسی را بشناسید

چرا دندانپزشکی زیبایی در کرج را انتخاب کنیم؟

انواع روش‌های دندانپزشکی زیبایی می‌توانند دندان‌های بدشکل، شکسته، تغییر رنگ و از دست رفته را درمان کرده و شکلی زیبا به آن ببخشدو این روش ها بر اساس دلخواه بیمار، راه حل های فراوانی دارند شایع ترین علل مشکلات دندانی تغییر رنگ دندان، شلوغی دندان ها و شکاف دندان است. روکش های دندانی بیشترین درخواست را برای درمان دارند زیرا می توانند تمام مشکلات زیبایی ذکر شده در بالا را اصلاح کنند و از طرفی دندان های سفید و یکدست برای شما به ارمغان بیاورند.

متخصص ترمیمی دندان در کرج

دندانپزشکی ترمیمی در یک تعریف ساده به معنای جایگزین دندان های از دست رفته و آسیب دیده برای بیمار می باشد. پر کردن، روکش دندان، بریج و ایمپلنت گزینه های رایج ترمیمی دندان هستند و می توان گفت هدف انجام این روش ها این است که لبخند طبیعی را به شما بازگرداند و از مشکلات سلامت دهان و دندان پیشگیری کند در واقع دندانپزشکی ترمیمی شامل انواع روش دندانپزشکی است که برای بازیابی ساختار و عملکرد دندان ها کاربردی بوده و مورد استفاده قرار می گیرد

انواع خدمات دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در کرج چیست؟

در متن بالا به انواع روش ها و خدمات زیبایی دندان که می تواند به زیبایی و سلامت دهان و دندان شما کمک شایانی کند ذکر شد و شما می توانید براساس نیاز خود روش درمانی و زیبایی را انتخاب کنید و می توانید از طریق تماس باما مشاوره رایگان بگیرید و برای درمان و زیبایی دندان هایتان قدم بردارید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.